Текст документа: Про затвердження Положення про Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, а також штатного розпису


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 06 вересня 2005 року № 712


Про затвердження Положення про Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, а також штатного розпису

У зв'язку із структурними змінами в облдержадміністрації, на підставі розпорядження голови облдержадміністрації від 04.07.2005 N 456 "Про внесення змін до структури та чисельності структурних підрозділів обласної держадміністрації":

1. Затвердити Положення про Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації й штатний розпис цього правління (додаються).

2. Установити, що Положення про Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, а також штатний розпис зазначеного управління набирають чинності 01.10.2005 і, водночас, вважати такими, що втратили чинність:

- Положення про Головне управління промислової політики облдержадміністрації, затверджене головою облдержадміністрації 24.04.98;

- штатний розпис Головного управління промислової політики, затверджений головою облдержадміністрації 25.01.2005.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Рисухіна В. В.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
О. М. Данілов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 6 вересня 2005 р. N 712 


ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації

1. Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації (далі - Головне управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, що утворюється головою облдержадміністрації, підзвітне й підконтрольне йому, Мінпромполітики, Мінпаливенерго, Мінвуглепрому.

2. До складу Головного управління входять паливно-енергетичне управління та управління промисловості.

3. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінпромполітики, Мінпаливенерго, Мінвуглепрому, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями відповідних органів місцевого самоврядування, а також цим Положенням.

4. Основними завданнями Головного управління є:

- забезпечення реалізації державної політики в промисловості та електроенергетичному, вугільно-промисловому й нафтогазовому комплексах (далі - паливно-енергетичний комплекс), здійснення організаційних заходів щодо стабілізації роботи та нарощування обсягів виробництва підприємствами промисловості, паливно-енергетичного комплексу, формування й виконання регіональних замовлень на території області;

- участь у розробленні та виконанні державних і регіональних програм розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу;

- участь у виконанні державних програм енергозбереження;

- забезпечення реалізації державної політики енергозбереження шляхом виконання обласних програм енергозбереження;

- участь у визначенні поточної та перспективної потреби у продукції, що виробляється, і послугах, що надаються підприємствами промисловості, паливно-енергетичного комплексу, на внутрішньому й зовнішньому ринку, розробленні програм, спрямованих на освоєння та випуск імпортозамінної продукції, раціонального використання паливно-енергетичних та інших матеріальних ресурсів;

- популяризація ефективного та ощадливого споживання паливно-енергетичних ресурсів;

- участь у розробленні й здійсненні заходів щодо поліпшення інвестиційного клімату в області для залучення коштів на розвиток промисловості, паливно-енергетичного комплексу, реалізації державної інвестиційної та інноваційної політики у сфері енергозбереження;

- подання пропозицій щодо розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу до проектів програм економічного й соціального розвитку області.

5. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:

1) аналізує стан і тенденції розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу, бере участь у визначенні його пріоритетів, проведенні структурних змін суспільного виробництва, а також формуванні напрямів інвестиційної політики та готує голові облдержадміністрації, Мінвуглепрому, Мінпромполітики, Мінпаливенерго пропозиції, спрямовані на забезпечення сталого розвитку промислового комплексу області та організацію виробництва продукції й надання послуг, підвищення їх якості та конкурентоспроможності, ефективне використання паливно-енергетичних ресурсів, залучення місцевих енергоресурсів до енергетичного балансу області;

2) готує пропозиції до проектів державного й місцевих бюджетів, програми соціально-економічного розвитку області та Державної програми економічного й соціального розвитку України на короткостроковий період;

3) розробляє й подає Мінпаливенерго пропозиції до проекту державної програми енергетичного розвитку України на короткостроковий період, забезпечує виконання визначених цією програмою завдань на території області;

4) розробляє у межах своєї компетенції пропозиції до проекту Програми діяльності Кабінету Міністрів України, заходи щодо її виконання та здійснює контроль за їх проведенням;

5) готує спрямовані на виконання законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України пропозиції щодо реформування й перспективного розвитку промисловості, сфери енергозбереження та вживає заходів для їх реалізації;

6) готує пропозиції щодо перспективного розвитку паливно-енергетичного комплексу області, у першу чергу за рахунок наявних місцевих видів палива та нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії, а також шляхом запровадження систем комбінованого виробництва теплової та електричної енергії;

7) проводить роботу з прогнозування економічно доцільних і технічно можливих рівнів енергозбереження у наявних в області галузях національної економіки й бере участь у розробленні та погодженні обласних програм енергозбереження;

8) забезпечує впровадження організаційно-розпорядчих і нормативних актів з питань енергозбереження в області;

9) збирає, узагальнює та аналізує інформацію про виконання актів законодавства, програм енергозбереження та організаційно-розпорядчих документів з питань енергозбереження в області;

10) забезпечує організацію робіт з проведення енергетичних обстежень, розроблення проектів з енергозбереження, здійснення енергозберігаючих заходів з метою зменшення енергоспоживання бюджетними установами, організаціями області та підприємствами житлово-комунальної сфери;

11) здійснює підготовку відповідних інформаційних матеріалів з питань, що належать до його компетенції;

12) розробляє й подає голові обласної держадміністрації та Мінпаливенерго пропозиції щодо використання коштів, передбачених у бюджеті на реалізацію енергозберігаючих проектів у бюджетній сфері області;

13) поширює кращий досвід здійснення енергозберігаючих заходів, сприяє участі місцевих підприємств і організацій у виставково-ярмаркових заходах, проведенні конференцій та семінарів;

14) подає обласній держадміністрації та Мінпаливенерго пропозиції щодо виконання програм міжнародної технічної допомоги згідно з напрямками, визначеними Програмою діяльності Кабінету Міністрів України, та програми енергозбереження;

15) проводить аналіз інвестиційного попиту області та на основі пріоритетів, визначених державою у сфері енергозбереження, розробляє й подає голові обласної держадміністрації та Мінпаливенерго пропозиції щодо обсягів державних централізованих капітальних вкладень на реалізацію державної політики енергозбереження, сприяє здійсненню контролю за їх ефективним використанням;

16) готує пропозиції щодо укладення (розірвання) контрактів з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінпромполітики, Мінпаливенерго, Мінвуглепрому та облдержадміністрації, за винятком посад керівників, що обираються (призначаються) за результатами конкурсного відбору, проведеного у визначеному законодавством порядку;

17) бере участь у:

- складанні енергетичних балансів, проводить аналіз стану паливно-енергетичного комплексу та ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів підприємствами області;

- розробленні проектів державних, міжгалузевих, галузевих, міжрегіональних і регіональних програм енергозбереження, вживає заходів щодо розширення міжрегіональних та міжгалузевих зв'язків у сфері енергозбереження, готує проекти угод з цього питання й подає їх на розгляд голові обласної держадміністрації, Мінпромполітики, Мінпаливенерго та Мінвуглепрому;

- формуванні державної політики у сфері енергозбереження, проводить моніторинг її реалізації та соціально-економічних наслідків, сприяє впровадженню й розвитку на відповідній території енергозберігаючих технологій у галузях суспільного виробництва;

- роботі щодо залучення інвестицій та кредитних ресурсів для підвищення промислового, паливно-енергетичного потенціалу;

- підготовці пропозицій голові облдержадміністрації щодо розміщення на території області нових підприємств, а також реконструкції й ліквідації підприємств та інших об'єктів виробничого і невиробничого призначення, що належать до сфери Головного управління, з урахуванням економічної і соціальної потреби та їх впливу на енергетичний баланс області;

- підготовці пропозицій щодо створення й функціонування демонстраційних зон високої енергоефективності та енергозбереження, запровадження спеціального режиму інвестиційної діяльності у сфері енергозбереження на територіях цих зон, аналізує економічні та соціальні результати їх функціонування і подає обласній держадміністрації та Мінпаливенерго інформацію та пропозиції з цього питання;

- розробленні та впровадженні економічних механізмів стимулювання раціонального використання паливно-енергетичних і природних ресурсів, природокористування, охорони навколишнього природного середовища, використання вторинних ресурсів, поширення нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії та малої гідро- і теплоенергетики;

18) бере участь у межах своєї компетенції у розробленні пропозицій щодо фінансово-економічного обґрунтування обсягів закупівлі товарів (робіт, послуг) для державних потреб за рахунок коштів держбюджету;

19) сприяє впровадженню нових технологій, підвищенню технічного рівня виробництва продукції і надання послуг, їх якості та конкурентоспроможності, інвестиційних та інноваційних центрів, технопарків;

20) вносить у встановленому порядку пропозиції щодо удосконалення системи обліку електро- та газопостачання, методичного забезпечення нормування питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів, звітності та державної статистики у сфері енергозбереження;

21) проводить аналіз дотримання законодавства з питань енергозбереження та встановлення засобів обліку енергоносіїв і проведення розрахунків споживачів за їх показаннями, у першу чергу державними підприємствами, бюджетними установами та організаціями, підприємствами та організаціями житлово-комунального господарства, і подає в установленому порядку інформацію та пропозиції обласній держадміністрації та Мінпаливенерго;

22) вносить пропозиції до проектів програм приватизації державного майна та бере участь у їх виконанні;

23) бере участь у межах своєї компетенції у розробленні своєчасних заходів для запобігання банкрутству підприємств, що належать до сфери управління Мінпромполітики і Мінпаливенерго, Мінвуглепрому;

24) подає у межах своєї компетенції пропозиції щодо укладення колективних угод на регіональному рівні та бере участь у примирних процедурах при розв'язанні колективних трудових спорів (конфліктів);

25) забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в управлінні;

26) розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій, здійснює прийом громадян, вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань;

27) організовує співробітництво обласної держадміністрації із засобами масової інформації з питань, що належать до його компетенції;

28) виконує інші функції згідно з покладеними на нього завданнями.

6. Головне управління має право:

- залучати спеціалістів інших структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ, організацій та об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;

- одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- скликати наради з питань, що належать до його компетенції.

7. Головне управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, а також з підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян.

8. Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду й звільняється з посади головою облдержадміністрації за погодженням з Мінпромполітики, Мінпаливенерго, Мінвуглепрому.

Начальник Головного управління має заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади головою облдержадміністрації за поданням начальника Головного управління та за погодженням з відповідним міністерством.

9. Начальник Головного управління:

- здійснює керівництво діяльністю Головного управління, несе персональну відповідальність перед головою облдержадміністрації за виконання покладених на Головне управління завдань;

- видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;

- готує структуру Головного управління та подає її на затвердження голові обласної держадміністрації, розподіляє обов'язки між заступниками начальника Головного управління, керівниками структурних підрозділів і визначає ступінь їх відповідальності;

- подає на розгляд голови облдержадміністрації кошторис і штатний розпис Головного управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;

- затверджує положення про структурні підрозділи Головного управління й посадові інструкції його працівників;

- призначає на посаду та звільняє з посади працівників Головного управління; розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису Головного управління.

10. В Головному управлінні для погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, може утворюватися колегія у складі начальника Головного управління (голова колегії), заступників начальника Головного управління, а також інших працівників Головного управління.

До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів облдержадміністрації.

Склад колегії затверджується головою облдержадміністрації за поданням начальника Головного управління.

Рішення колегії провадяться в життя наказами начальника Головного управління.

11. Для розгляду рекомендацій і пропозицій щодо реалізації основних напрямів діяльності Головного управління та вирішення інших питань в Головному управлінні можуть утворюватися наукові ради й комісії.

Склад наукових рад, комісій та положення про них затверджується начальником Головного управління.

12. Головне управління утримується за рахунок коштів Державного бюджету України.

Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Головного управління в межах виділених асигнувань визначає голова облдержадміністрації.

Кошторис і штатний розпис Головного управління затверджує голова облдержадміністрації після проведення їх експертизи Головним фінансовим управлінням облдержадміністрації.

13. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в управлінні Державного казначейства у Луганській області, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 6 вересня 2005 р. N 712

штат у кількості 48 штатних одиниць із місячним фондом заробітної плати чотирнадцять тисяч двісті сімдесят гривень 


ШТАТНИЙ РОЗПИС
робітників Головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації з 1 жовтня 2005 року

ПОСАДА 

Кількість штатних одиниць 

Посадовий оклад, грн. 

Фонд заробітної плати на місяць, грн. 

Начальник Головного управління 

449,0 

449,0 

Перший заступник начальника Головного управління 

415,0 

415,0 

Всього 

2 

  

864,00 

Сектор обліку та звітності 

  

  

  

Завідуючий сектором - головний бухгалтер 

303,00 

303,0 

Головний спеціаліст 

243,00 

486,0 

Всього  

3 

  

789,00 

Паливно-енергетичне управління 

  

  

  

Заступник начальника Головного управління - начальник управління 

392,0 

392,0 

Заступник начальника управління 

364,0 

364,0 

Всього по керівниках 

  

756,00 

Відділ вугільної промисловості 

  

  

  

Начальник відділу 

337,0 

337,0 

Заступник начальника відділу 

302,0 

302,0 

Головний спеціаліст 

280,0 

1680,0 

Головний спеціаліст 

250,0 

750,0 

Всього по відділу 

11 

  

3069,0 

Відділ енергетики, газової промисловості та енергозбереження 

  

  

  

Начальник відділу  

337,0 

337,0 

Заступник начальника відділу 

302,0 

302,0 

Головний спеціаліст 

280,0 

1120,0 

Головний спеціаліст 

250,0 

250,0 

Всього по відділу 

  

2009,00 

Управління промисловості 

  

  

  

Заступник начальника Головного управління - начальник управління  

392,0 

392,0 

Заступник начальника управління  

364,0 

364,0 

Всього по керівниках 

  

756,0 

Відділ металургії та хімії 

  

  

  

Начальник відділу 

337,0 

337,0 

Заступник начальника відділу 

302,0 

302,00 

Головний спеціаліст 

280,0 

1120,0 

Головний спеціаліст 

250,0 

250,0 

Всього по відділу 

  

2009,00 

Відділ машинобудування та металообробки 

  

  

  

Начальник відділу  

337,0 

337,0 

Заступник начальника відділу 

302,0 

302,0 

Головний спеціаліст 

280,0 

1120,0 

Головний спеціаліст 

250,0 

250,0 

Всього по відділу 

  

2009,00 

Відділ легкої промисловості та ТНС, екології та природокористування 

  

  

  

Начальник відділу 

337,0 

337,0 

Заступник начальника відділу 

302,0 

302,0 

Головний спеціаліст 

280,0 

1120,0 

Головний спеціаліст 

250,0 

250,0 

Всього по відділу 

  

2009,00 

Всього по управлінню 

23 

  

6783,00 

РАЗОМ 

48 

  

14270,00 


 

Заступник начальника
Головного управління
промислової політики
облдержадміністрації 

 
 
 
І. І. Токарєв 


 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.