ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 06 вересня 2005 року № 712
Про затвердження Положення про Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, а також штатного розпису
У зв'язку із структурними змінами в облдержадміністрації, на підставі розпорядження голови облдержадміністрації від 04.07.2005 N 456 "Про внесення змін до структури та чисельності структурних підрозділів обласної держадміністрації": 1. Затвердити Положення про Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації й штатний розпис цього правління (додаються). 2. Установити, що Положення про Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, а також штатний розпис зазначеного управління набирають чинності 01.10.2005 і, водночас, вважати такими, що втратили чинність: - Положення про Головне управління промислової політики облдержадміністрації, затверджене головою облдержадміністрації 24.04.98; - штатний розпис Головного управління промислової політики, затверджений головою облдержадміністрації 25.01.2005. 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Рисухіна В. В. Голова обласної держадміністрації | О. М. Данілов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 6 вересня 2005 р. N 712 |
ПОЛОЖЕННЯ про Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації 1. Головне управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації (далі - Головне управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, що утворюється головою облдержадміністрації, підзвітне й підконтрольне йому, Мінпромполітики, Мінпаливенерго, Мінвуглепрому. 2. До складу Головного управління входять паливно-енергетичне управління та управління промисловості. 3. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінпромполітики, Мінпаливенерго, Мінвуглепрому, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями відповідних органів місцевого самоврядування, а також цим Положенням. 4. Основними завданнями Головного управління є: - забезпечення реалізації державної політики в промисловості та електроенергетичному, вугільно-промисловому й нафтогазовому комплексах (далі - паливно-енергетичний комплекс), здійснення організаційних заходів щодо стабілізації роботи та нарощування обсягів виробництва підприємствами промисловості, паливно-енергетичного комплексу, формування й виконання регіональних замовлень на території області; - участь у розробленні та виконанні державних і регіональних програм розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу; - участь у виконанні державних програм енергозбереження; - забезпечення реалізації державної політики енергозбереження шляхом виконання обласних програм енергозбереження; - участь у визначенні поточної та перспективної потреби у продукції, що виробляється, і послугах, що надаються підприємствами промисловості, паливно-енергетичного комплексу, на внутрішньому й зовнішньому ринку, розробленні програм, спрямованих на освоєння та випуск імпортозамінної продукції, раціонального використання паливно-енергетичних та інших матеріальних ресурсів; - популяризація ефективного та ощадливого споживання паливно-енергетичних ресурсів; - участь у розробленні й здійсненні заходів щодо поліпшення інвестиційного клімату в області для залучення коштів на розвиток промисловості, паливно-енергетичного комплексу, реалізації державної інвестиційної та інноваційної політики у сфері енергозбереження; - подання пропозицій щодо розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу до проектів програм економічного й соціального розвитку області. 5. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань: 1) аналізує стан і тенденції розвитку промисловості, паливно-енергетичного комплексу, бере участь у визначенні його пріоритетів, проведенні структурних змін суспільного виробництва, а також формуванні напрямів інвестиційної політики та готує голові облдержадміністрації, Мінвуглепрому, Мінпромполітики, Мінпаливенерго пропозиції, спрямовані на забезпечення сталого розвитку промислового комплексу області та організацію виробництва продукції й надання послуг, підвищення їх якості та конкурентоспроможності, ефективне використання паливно-енергетичних ресурсів, залучення місцевих енергоресурсів до енергетичного балансу області; 2) готує пропозиції до проектів державного й місцевих бюджетів, програми соціально-економічного розвитку області та Державної програми економічного й соціального розвитку України на короткостроковий період; 3) розробляє й подає Мінпаливенерго пропозиції до проекту державної програми енергетичного розвитку України на короткостроковий період, забезпечує виконання визначених цією програмою завдань на території області; 4) розробляє у межах своєї компетенції пропозиції до проекту Програми діяльності Кабінету Міністрів України, заходи щодо її виконання та здійснює контроль за їх проведенням; 5) готує спрямовані на виконання законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України пропозиції щодо реформування й перспективного розвитку промисловості, сфери енергозбереження та вживає заходів для їх реалізації; 6) готує пропозиції щодо перспективного розвитку паливно-енергетичного комплексу області, у першу чергу за рахунок наявних місцевих видів палива та нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії, а також шляхом запровадження систем комбінованого виробництва теплової та електричної енергії; 7) проводить роботу з прогнозування економічно доцільних і технічно можливих рівнів енергозбереження у наявних в області галузях національної економіки й бере участь у розробленні та погодженні обласних програм енергозбереження; 8) забезпечує впровадження організаційно-розпорядчих і нормативних актів з питань енергозбереження в області; 9) збирає, узагальнює та аналізує інформацію про виконання актів законодавства, програм енергозбереження та організаційно-розпорядчих документів з питань енергозбереження в області; 10) забезпечує організацію робіт з проведення енергетичних обстежень, розроблення проектів з енергозбереження, здійснення енергозберігаючих заходів з метою зменшення енергоспоживання бюджетними установами, організаціями області та підприємствами житлово-комунальної сфери; 11) здійснює підготовку відповідних інформаційних матеріалів з питань, що належать до його компетенції; 12) розробляє й подає голові обласної держадміністрації та Мінпаливенерго пропозиції щодо використання коштів, передбачених у бюджеті на реалізацію енергозберігаючих проектів у бюджетній сфері області; 13) поширює кращий досвід здійснення енергозберігаючих заходів, сприяє участі місцевих підприємств і організацій у виставково-ярмаркових заходах, проведенні конференцій та семінарів; 14) подає обласній держадміністрації та Мінпаливенерго пропозиції щодо виконання програм міжнародної технічної допомоги згідно з напрямками, визначеними Програмою діяльності Кабінету Міністрів України, та програми енергозбереження; 15) проводить аналіз інвестиційного попиту області та на основі пріоритетів, визначених державою у сфері енергозбереження, розробляє й подає голові обласної держадміністрації та Мінпаливенерго пропозиції щодо обсягів державних централізованих капітальних вкладень на реалізацію державної політики енергозбереження, сприяє здійсненню контролю за їх ефективним використанням; 16) готує пропозиції щодо укладення (розірвання) контрактів з керівниками підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Мінпромполітики, Мінпаливенерго, Мінвуглепрому та облдержадміністрації, за винятком посад керівників, що обираються (призначаються) за результатами конкурсного відбору, проведеного у визначеному законодавством порядку; 17) бере участь у: - складанні енергетичних балансів, проводить аналіз стану паливно-енергетичного комплексу та ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів підприємствами області; - розробленні проектів державних, міжгалузевих, галузевих, міжрегіональних і регіональних програм енергозбереження, вживає заходів щодо розширення міжрегіональних та міжгалузевих зв'язків у сфері енергозбереження, готує проекти угод з цього питання й подає їх на розгляд голові обласної держадміністрації, Мінпромполітики, Мінпаливенерго та Мінвуглепрому; - формуванні державної політики у сфері енергозбереження, проводить моніторинг її реалізації та соціально-економічних наслідків, сприяє впровадженню й розвитку на відповідній території енергозберігаючих технологій у галузях суспільного виробництва; - роботі щодо залучення інвестицій та кредитних ресурсів для підвищення промислового, паливно-енергетичного потенціалу; - підготовці пропозицій голові облдержадміністрації щодо розміщення на території області нових підприємств, а також реконструкції й ліквідації підприємств та інших об'єктів виробничого і невиробничого призначення, що належать до сфери Головного управління, з урахуванням економічної і соціальної потреби та їх впливу на енергетичний баланс області; - підготовці пропозицій щодо створення й функціонування демонстраційних зон високої енергоефективності та енергозбереження, запровадження спеціального режиму інвестиційної діяльності у сфері енергозбереження на територіях цих зон, аналізує економічні та соціальні результати їх функціонування і подає обласній держадміністрації та Мінпаливенерго інформацію та пропозиції з цього питання; - розробленні та впровадженні економічних механізмів стимулювання раціонального використання паливно-енергетичних і природних ресурсів, природокористування, охорони навколишнього природного середовища, використання вторинних ресурсів, поширення нетрадиційних і поновлюваних джерел енергії та малої гідро- і теплоенергетики; 18) бере участь у межах своєї компетенції у розробленні пропозицій щодо фінансово-економічного обґрунтування обсягів закупівлі товарів (робіт, послуг) для державних потреб за рахунок коштів держбюджету; 19) сприяє впровадженню нових технологій, підвищенню технічного рівня виробництва продукції і надання послуг, їх якості та конкурентоспроможності, інвестиційних та інноваційних центрів, технопарків; 20) вносить у встановленому порядку пропозиції щодо удосконалення системи обліку електро- та газопостачання, методичного забезпечення нормування питомих витрат паливно-енергетичних ресурсів, звітності та державної статистики у сфері енергозбереження; 21) проводить аналіз дотримання законодавства з питань енергозбереження та встановлення засобів обліку енергоносіїв і проведення розрахунків споживачів за їх показаннями, у першу чергу державними підприємствами, бюджетними установами та організаціями, підприємствами та організаціями житлово-комунального господарства, і подає в установленому порядку інформацію та пропозиції обласній держадміністрації та Мінпаливенерго; 22) вносить пропозиції до проектів програм приватизації державного майна та бере участь у їх виконанні; 23) бере участь у межах своєї компетенції у розробленні своєчасних заходів для запобігання банкрутству підприємств, що належать до сфери управління Мінпромполітики і Мінпаливенерго, Мінвуглепрому; 24) подає у межах своєї компетенції пропозиції щодо укладення колективних угод на регіональному рівні та бере участь у примирних процедурах при розв'язанні колективних трудових спорів (конфліктів); 25) забезпечує у межах своєї компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням в управлінні; 26) розглядає у межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, установ і організацій, здійснює прийом громадян, вживає відповідних заходів для вирішення порушених ними питань; 27) організовує співробітництво обласної держадміністрації із засобами масової інформації з питань, що належать до його компетенції; 28) виконує інші функції згідно з покладеними на нього завданнями. 6. Головне управління має право: - залучати спеціалістів інших структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ, організацій та об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції; - одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань; - скликати наради з питань, що належать до його компетенції. 7. Головне управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, а також з підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян. 8. Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду й звільняється з посади головою облдержадміністрації за погодженням з Мінпромполітики, Мінпаливенерго, Мінвуглепрому. Начальник Головного управління має заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади головою облдержадміністрації за поданням начальника Головного управління та за погодженням з відповідним міністерством. 9. Начальник Головного управління: - здійснює керівництво діяльністю Головного управління, несе персональну відповідальність перед головою облдержадміністрації за виконання покладених на Головне управління завдань; - видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання; - готує структуру Головного управління та подає її на затвердження голові обласної держадміністрації, розподіляє обов'язки між заступниками начальника Головного управління, керівниками структурних підрозділів і визначає ступінь їх відповідальності; - подає на розгляд голови облдержадміністрації кошторис і штатний розпис Головного управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників; - затверджує положення про структурні підрозділи Головного управління й посадові інструкції його працівників; - призначає на посаду та звільняє з посади працівників Головного управління; розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису Головного управління. 10. В Головному управлінні для погодженого вирішення питань, що належать до його компетенції, може утворюватися колегія у складі начальника Головного управління (голова колегії), заступників начальника Головного управління, а також інших працівників Головного управління. До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів облдержадміністрації. Склад колегії затверджується головою облдержадміністрації за поданням начальника Головного управління. Рішення колегії провадяться в життя наказами начальника Головного управління. 11. Для розгляду рекомендацій і пропозицій щодо реалізації основних напрямів діяльності Головного управління та вирішення інших питань в Головному управлінні можуть утворюватися наукові ради й комісії. Склад наукових рад, комісій та положення про них затверджується начальником Головного управління. 12. Головне управління утримується за рахунок коштів Державного бюджету України. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Головного управління в межах виділених асигнувань визначає голова облдержадміністрації. Кошторис і штатний розпис Головного управління затверджує голова облдержадміністрації після проведення їх експертизи Головним фінансовим управлінням облдержадміністрації. 13. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в управлінні Державного казначейства у Луганській області, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням. ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 6 вересня 2005 р. N 712 штат у кількості 48 штатних одиниць із місячним фондом заробітної плати чотирнадцять тисяч двісті сімдесят гривень |
ШТАТНИЙ РОЗПИС робітників Головного управління промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації з 1 жовтня 2005 року ПОСАДА | Кількість штатних одиниць | Посадовий оклад, грн. | Фонд заробітної плати на місяць, грн. | 1 | 2 | 3 | 4 | Начальник Головного управління | 1 | 449,0 | 449,0 | Перший заступник начальника Головного управління | 1 | 415,0 | 415,0 | Всього | 2 | | 864,00 | Сектор обліку та звітності | | | | Завідуючий сектором - головний бухгалтер | 1 | 303,00 | 303,0 | Головний спеціаліст | 2 | 243,00 | 486,0 | Всього | 3 | | 789,00 | Паливно-енергетичне управління | | | | Заступник начальника Головного управління - начальник управління | 1 | 392,0 | 392,0 | Заступник начальника управління | 1 | 364,0 | 364,0 | Всього по керівниках | 2 | | 756,00 | Відділ вугільної промисловості | | | | Начальник відділу | 1 | 337,0 | 337,0 | Заступник начальника відділу | 1 | 302,0 | 302,0 | Головний спеціаліст | 6 | 280,0 | 1680,0 | Головний спеціаліст | 3 | 250,0 | 750,0 | Всього по відділу | 11 | | 3069,0 | Відділ енергетики, газової промисловості та енергозбереження | | | | Начальник відділу | 1 | 337,0 | 337,0 | Заступник начальника відділу | 1 | 302,0 | 302,0 | Головний спеціаліст | 4 | 280,0 | 1120,0 | Головний спеціаліст | 1 | 250,0 | 250,0 | Всього по відділу | 7 | | 2009,00 | Управління промисловості | | | | Заступник начальника Головного управління - начальник управління | 1 | 392,0 | 392,0 | Заступник начальника управління | 1 | 364,0 | 364,0 | Всього по керівниках | 2 | | 756,0 | Відділ металургії та хімії | | | | Начальник відділу | 1 | 337,0 | 337,0 | Заступник начальника відділу | 1 | 302,0 | 302,00 | Головний спеціаліст | 4 | 280,0 | 1120,0 | Головний спеціаліст | 1 | 250,0 | 250,0 | Всього по відділу | 7 | | 2009,00 | Відділ машинобудування та металообробки | | | | Начальник відділу | 1 | 337,0 | 337,0 | Заступник начальника відділу | 1 | 302,0 | 302,0 | Головний спеціаліст | 4 | 280,0 | 1120,0 | Головний спеціаліст | 1 | 250,0 | 250,0 | Всього по відділу | 7 | | 2009,00 | Відділ легкої промисловості та ТНС, екології та природокористування | | | | Начальник відділу | 1 | 337,0 | 337,0 | Заступник начальника відділу | 1 | 302,0 | 302,0 | Головний спеціаліст | 4 | 280,0 | 1120,0 | Головний спеціаліст | 1 | 250,0 | 250,0 | Всього по відділу | 7 | | 2009,00 | Всього по управлінню | 23 | | 6783,00 | РАЗОМ | 48 | | 14270,00 |
Заступник начальника Головного управління промислової політики облдержадміністрації | І. І. Токарєв |
Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|