Текст документа: Про поліпшення організації роботи з розв'язання проблем, що стримують соціально-економічний розвиток області


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 22 вересня 2005 року № 787


Про поліпшення організації роботи з розв'язання проблем, що стримують соціально-економічний розвиток області

На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 02.08.2005 N 16802/17/1-05 та з метою вжиття додаткових заходів щодо усунення недоліків, виявлених під час перевірки центральними органами виконавчої влади:

1. Затвердити План додаткових заходів щодо поліпшення соціально-економічного стану Луганської області та усунення недоліків, виявлених під час перевірки центральними органами виконавчої влади (додається).

2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови облдержадміністрації Рисухіна В. В., Тітамира О. М.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
О. М. Данілов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 22 вересня 2005 р. N 787 


ПЛАН
додаткових заходів щодо поліпшення соціально-економічного стану Луганської області та усунення недоліків, виявлених під час перевірки центральними органами виконавчої влади

N з/п 

Пропозиції центральних органів виконавчої влади по вирішенню проблем області 

Заходи по вирішенню проблем області 

Відповідальні за виконання 

Строк виконання 

1. 

Упровадити механізм дійового контролю за виконанням фінансових планів підприємств, ефективним використанням державних основних фондів. Активізувати роботу із збитковими підприємствами 

запровадження в практику роботи врахування пропозицій галузевих управлінь облдержадміністрації через представників державних органів, які входять у комітет кредиторів, створений у процесі санації підприємств. 

Регіональна координаційна рада з аналізу практики й справ про банкрутство та з питань корпоративного управління в акціонерних товариствах,
Луганський обласний відділ з питань банкрутства Міністерства економіки України, головні управління: промислової політики, сільського господарства та продовольства, управління будівництва облдержадміністрації, Державна податкова адміністрація в Луганській області, Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області, регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області, регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області, голови правління та наглядових рад відкритих акціонерних товариств, Головне управління економіки облдержадміністрації 

постійно 

Посилення контролю за виконанням графіків проведення суцільних перевірок утримання, збереження та належного використання державного майна, яке в процесі приватизації не увійшло до статутних фондів господарських товариств, але знаходиться на їх балансі, виявлення фактів порушення вимог законодавства щодо розпорядження цим майном та вжиття відповідних заходів щодо їх усунення. 

постійно 

З'ясування причин збитковості господарських товариств, у статутних фондах яких державна частка становить більше ніж 50 відсотків. Розроблення конкретних заходів щодо поліпшення їх фінансового стану, зокрема щодо легалізації прибутків кожного такого підприємства із залученням голів правління і наглядових рад на підставі повноважень, якими вони наділяються згідно зі статутом відкритих акціонерних товариств 

III квартал 2005 р. 

2. 

Посилити контроль за виконанням графіків погашення заборгованості із заробітної плати, передбачити притягнення до відповідальності за невиконання поставлених завдань 

здійснення моніторингу стану погашення заборгованості із заробітної плати, перевірок стану дотримання законодавства про працю підприємствами, установами та організаціями області.
Проведення засідань робочої групи з координації дій місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення податкових та інших надходжень до бюджетів і погашення заборгованості із заробітної плати та соціальних виплат.
Забезпечення виконання завдань для господарських товариств, у статутних фондах яких є державна частка, у частині погашення заборгованості із заробітної плати та інших соціальних виплат шляхом зобов'язання керівників ВАТ:
- встановити особистий контроль за станом погашення заборгованості із заробітної плати;
- організувати роботу по безумовному погашенню заборгованості із заробітної плати;
- забезпечити щотижневий аналіз виконання заходів щодо виплати заробітної плати та дотримання графіка погашення заборгованості;
- ініціювати розірвання контрактів з керівниками підприємств державного сектору, які не можуть забезпечити гідну оплату праці робітникам, мають заборгованості із заробітної плати, платежів до бюджету, Пенсійного фонду України та інших обов'язкових платежів, не забезпечують прибуткову роботу підприємства та ефективний менеджмент.
Інформацію щодо керівників підприємств-боржників, які не виконують графіки погашення заборгованості, подавати до Територіальної державної інспекції праці Луганської області та правоохоронних органів.

головні управління: праці та соціального захисту населення, економіки, промислової політики, сільського господарства та продовольства, управління будівництва облдержадміністрації, органи місцевого самоврядування та райдержадміністрації, регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області, Територіальна державна інспекція праці Луганської області, Управління МВС України в Луганської області 

протягом 2005 року 

Проведення щомісячного аналізу стану виконання відділами державної виконавчої служби області виконавчих документів по стягненню заборгованості із заробітної плати.
Здійснення контролю за дотриманням державними виконавцями статті 44 Закону України "Про виконавче провадження" щодо черговості погашення заборгованості із заробітної плати.
Забезпечення участі працівників органів юстиції в територіальних комісіях із забезпечення своєчасності розрахунків із виплати заробітної плати 

головні управління: праці та соціального захисту населення, економіки, промислової політики, сільського господарства та продовольства, управління будівництва облдержадміністрації, органи місцевого самоврядування та райдержадміністрації 

щомісяця 

3. 

Розглянути можливість забезпечення першочергової передачі соціальної сфери проблемних підприємств до комунальної власності 

відновлення списків об'єктів, за якими не прийняті управлінські рішення, вжиття відповідних заходів щодо передачі об'єктів в оренду або до комунальної власності та приватизації 

Головне управління промислової політики, управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації, органи місцевого самоврядування та райдержадміністрації, регіональне відділення Фонду державного майна України по Луганській області 

III квартал 2005 р. 

4. 

Розробити Програму інвестиційної діяльності Луганської області на 2005 - 2006 роки 

розроблення Програми розвитку інвестиційної діяльності в Луганській області на 2006 - 2008 рр. з визначенням першочергових пріоритетних галузей, підприємства яких потребують оновлення основних фондів 

Головне управління економіки, управління стратегічного розвитку області облдержадміністрації, органи місцевого самоврядування та райдержадміністрації 

 II півріччя 2005 р. 

5. 

Активізувати роботу з розгляду на сесії обласної ради Комплексної програми розвитку та підтримки малого підприємництва на 2005 - 2007 роки та Комплексної соціальної програми профілактики злочинності та правового захисту громадян області на 2005 рік 

внести на розгляд та затвердження сесією обласної ради Комплексної програми розвитку та підтримки малого підприємництва на 2005 - 2007 роки. 

Головне управління економіки облдержадміністрації 

вересень 2005 р. 

Внести на розгляд та затвердження сесією обласної ради Комплексної соціальної програми профілактики злочинності та правового захисту громадян області на 2005 рік 

Управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області, управління з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної та мобілізаційної роботи апарату облдержадміністрації 

II півріччя 2005 р. 

6. 

Активізувати роботу щодо фінансового оздоровлення підприємств житлово-комунального господарства, виплати поточної заробітної плати та погашення заборгованості, довести рівень розрахунків за житлово-комунальні послуги та спожиті енергоносії до 100 відсотків
Рекомендувати органам місцевого самоврядування Луганської області передбачити кошти в місцевих бюджетах на компенсацію підприємствам житлово-комунального господарства тарифної різниці між тарифами для підприємств та тарифами для населення 

затвердження економічно обґрунтованих тарифів на житлово-комунальні послуги та спожиті енергоносії у порядку, встановленому Законом України "Про житлово-комунальні послуги" 

управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації, органи місцевого самоврядування та райдержадміністрації, обласні комунальні підприємства "Луганськтеплокомуненерго" і "Компанія "Луганськвода" 

протягом 2005 року 

7. 

Підготувати пропозиції Міністерству економіки України, Міністерству фінансів України та Держжитлокомунгоспу України щодо вирішення питань фінансування з державного бюджету Програми реформування та розвитку водопровідно-каналізаційного господарства області на 2004 - 2006 роки і період до 2010 року 

підготовка пропозицій Міністерству економіки України, Міністерству фінансів України та Держжитлокомунгоспу України щодо вирішення питань фінансування з державного бюджету Програми реформування та розвитку водопровідно-каналізаційного господарства області на 2004 - 2006 роки і період до 2010 року 

управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації 

вересень 2005 р. 


____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.