ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 26 вересня 2005 року № 796
Про затвердження Положення та штатного розпису Головного управління агропромислового розвитку облдержадміністрації
На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 04.07.2005 N 456 "Про внесення змін до структури та чисельності структурних підрозділів обласної державної адміністрації": 1. Затвердити Положення про Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації та його штатний розпис (додаються). 2. Установити, що Положення та штатний розпис зазначеного управління набирають чинності 04.10.2005 і, водночас, вважаються такими, що втратили чинність: - розпорядження голови облдержадміністрації від 24.11.2000 N 708 "Про затвердження Положення про Головне управління сільського господарства і продовольства обласної державної адміністрації"; - штатний розпис Головного управління сільського господарства і продовольства обласної державної адміністрації, затверджений головою облдержадміністрації 27.01.2005. 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації Зюзя А. Ю. Голова обласної держадміністрації | О. М. Данілов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 26 вересня 2005 р. N 796 |
ПОЛОЖЕННЯ про Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації 1. Головне управління агропромислового розвитку облдержадміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом обласної державної адміністрації, підзвітним та підконтрольним голові обласної державної адміністрації і Міністерству аграрної політики України. 2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінагрополітики, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації, а також цим Положенням. 3. Основними завданнями управління є: - участь у формуванні та реалізації державної аграрної політики, організація розроблення і здійснення заходів щодо гарантування продовольчої безпеки держави; - розроблення та здійснення заходів щодо державної підтримки і захисту товаровиробників, сприяння демонополізації виробництва і розвитку конкуренції в агропромисловому комплексі, формування ринкової інфраструктури, створення сприятливих економічних, матеріально-технічних і соціальних умов для прискореного розвитку агрогосподарств; - участь у формуванні та реалізації соціальної політики на селі; - забезпечення рівних умов для розвитку всіх форм власності та господарювання в галузях агропромислового виробництва; - сортовипробування і захисту рослин, племінної справи, наукового і кадрового забезпечення, стандартизації, карантинного режиму, охорони праці та техніки безпеки; - здійснення державного контролю за дотриманням сільськогосподарськими, закупівельними та переробними підприємствами і організаціями всіх форм власності вимог стандартів, технічних умов та інших нормативних документів, пов'язаних з якістю і сертифікацією сільськогосподарської продукції; - участь в організації роботи щодо формування державних та регіональних ресурсів, закупівлі на конкурсних засадах (через систему інфраструктури аграрного ринку) сільськогосподарської продукції та сировини за державні кошти для забезпечення потреб внутрішнього і зовнішнього ринку; - проведення разом з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації маркетингових досліджень ринку сільськогосподарської продукції з метою прогнозування її обсягів і підготовки рекомендацій для реалізації через систему інфраструктури аграрного ринку. 4. Управління відповідно до покладених на нього завдань: 1) здійснює керівництво і контролює діяльність управлінь (відділів) агропромислового розвитку районних держадміністрацій; 2) реалізує разом з відповідними науково-дослідними, дослідно-конструкторськими, проектними установами, вищими навчальними закладами науково-технічну політику в галузях агропромислового виробництва, організовує впровадження науково-технічних розробок, сприяє забезпеченню належного рівня технологічних процесів та екологічної безпеки, здійснює консультативну діяльність; 3) готує пропозиції до проектів програм соціально-економічного розвитку області та проектів обласного бюджету; 4) складає баланси забезпечення сільської місцевості трудовими, сировинними, продовольчими, матеріально-технічними та енергетичними ресурсами і вносить пропозиції щодо їх задоволення; 5) сприяє організації виробництва сировини та продуктів дитячого, дієтичного та профілактичного харчування; 6) бере участь у роздержавленні й приватизації майна в галузях агропромислового виробництва, впроваджує заходи щодо демонополізації, антимонопольного регулювання та розвитку конкуренції; 7) забезпечує державну підтримку підприємництва у сільській місцевості, зокрема фермерських господарств та особистих селянських господарств; 8) бере участь у розробленні і здійсненні заходів щодо організації безпечного ведення сільськогосподарського виробництва, у тому числі на екологічно забруднених землях, сприяє вирощуванню екологічно чистої сільськогосподарської продукції і виробництву якісних продуктів харчування; 9) розробляє з урахуванням визначених обсягів фінансових і матеріальних ресурсів проекти планів розвитку галузей агропромислового виробництва, цільових програм селекції у тваринництві, птахівництві та рослинництві; 10) аналізує стан цінової політики і подає Мінагрополітики пропозиції щодо її проведення з метою забезпечення цінового паритету на сільськогосподарську продукцію, роботи і послуги підприємств інших галузей економіки; 11) готує пропозиції щодо здійснення економічної реформи і подає їх на розгляд керівництву облдержадміністрації, аналізує тенденції розвитку галузей агропромислового виробництва, подає пропозиції Мінагрополітики з питань прогнозування розвитку агропромислового виробництва, удосконалення аналізу і прогнозування в галузях агропромислового виробництва; 12) подає Мінагрополітики пропозиції щодо внесення в установленому порядку змін до умов оподаткування, кредитування, державної підтримки суб'єктів господарювання усіх форм власності галузей агропромислового виробництва; 13) розробляє пропозиції з охорони та раціонального використання земель сільськогосподарського призначення, підвищення родючості ґрунтів, вносить пропозиції щодо виведення в установленому порядку із сільськогосподарського обороту земель, на яких неможливе одержання екологічно чистої продукції; 14) вносить пропозиції щодо застосування систем землеробства та контурно-меліоративної системи організації території, забезпечення сільськогосподарських товаровиробників усіх форм власності сортовим насінням, племінною худобою; 15) організовує роботу щодо збалансування потреб і надходження засобів захисту рослин, а також хімічних добрив та регуляторів росту рослин; 16) подає Мінагрополітики пропозиції щодо розроблення економічних та організаційних заходів, спрямованих на зростання експортного потенціалу підприємств, установ та організацій галузей агропромислового виробництва, обсягів реалізації продукції за межі України; 17) забезпечує в межах повноважень, визначених законодавством, додержання підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності вимог законодавства з охорони праці, нагляду за технічним станом машин та обладнання, пожежної безпеки і безпекою дорожнього руху, додержання законодавства про охорону навколишнього природного середовища і раціональне використання природних ресурсів; 18) здійснює планування, організацію, ведення лісового господарства і використання лісових ресурсів у галузях агропромислового виробництва; 19) подає Мінагрополітики та Держводгоспу погоджені з відповідними організаціями пропозиції щодо розвитку меліорації земель, розміру лімітів державних капітальних вкладень на меліорацію в розрізі районів; вносить пропозиції щодо надання земель фермерським господарствам, кооперативам та іншим землекористувачам у зоні меліоративних систем, виходячи з умов додержання технологічної єдності системи; 20) сприяє забезпеченню ефективного використання господарствами і окремими власниками меліоративних земель, своєчасного проведення на них хімічних та інших видів меліорації і технічних робіт, організації роботи із збереження меліоративних фондів та оновлення дощувальної техніки, розвитку питного водопостачання і водовідведення та першочерговому забезпеченню централізованим водопостачанням сільських населених пунктів, які використовують привізну воду; 21) вживає заходів для механізації, електрифікації, автоматизації виробництва, транспортного обслуговування галузей агропромислового виробництва, надає допомогу в експлуатації, ремонті, технічному обслуговуванні сільськогосподарської та дощувальної техніки і обладнання, розвитку матеріально-технічної бази; розробляє та реалізує заходи, спрямовані на економію паливно-енергетичних ресурсів і впровадження прогресивних, енергозберігаючих технологій, нетрадиційних та відновлювальних джерел енергії (вітро-, геліо- і біогазових установок), сприяє розвитку матеріально-технічної бази та технічному і технологічному переоснащенню підприємств переробної і харчової промисловості агропромислового виробництва; 22) бере участь у формуванні обсягів сільськогосподарської продукції та сировини, що поставляються для державних і регіональних потреб, готує інформаційні матеріали для обласної державної адміністрації та Мінагрополітики; 23) бере участь у проведенні моніторингу та прогнозуванні кон'юнктури аграрного ринку, а також збиранні й поширенні інформації щодо рівня цін на сільськогосподарську продукцію та сировину; 24) перевіряє правильність визначення і своєчасність нарахування та виплати дотацій сільськогосподарським виробникам за продану переробним підприємствам тваринницьку продукцію, а також здійснює нагляд за їх цільовим використанням; 25) готує пропозиції щодо можливого звільнення сільськогосподарських виробників від майнової відповідальності у разі невиконання зобов'язань за контрактами (договорами) внаслідок стихійного лиха або з вини закупівельників; 26) розглядає і узагальнює пропозиції щодо внесення змін і доповнень до нормативних документів з питань якості сільськогосподарської продукції; 27) готує пропозиції щодо укладення з відповідними профспілковими організаціями в агропромисловому виробництві галузевих і регіональних угод; 28) організовує відповідно до законодавства роботу з атестації об'єктів виробництва та сертифікації продукції (робіт, послуг) підприємств, установ та організацій галузей агропромислового виробництва, що належать до сфери управління обласної державної адміністрації; 29) надає допомогу підприємствам, установам та організаціям, що належать до сфери управління обласної державної адміністрації, в організації та додержанні правил ведення бухгалтерського обліку і фінансової звітності, сприяє розвитку статистики в галузях агропромислового виробництва; 30) надає допомогу підприємствам, установам та організаціям у галузі з питань правового обслуговування, консультаційну підтримку в організації виробництва сільськогосподарської продукції та з маркетингу; 31) бере участь в організаційному і методичному забезпеченні підготовки, перепідготовки та підвищенні кваліфікації працівників галузей агропромислового виробництва, сприяє забезпеченню реалізації державної політики у сфері зайнятості сільського населення; 32) вирішує питання, пов'язані з комплексним розвитком сільських територій, включаючи здійснення заходів щодо будівництва об'єктів соціально-культурного, житлового, оздоровчого призначення, впроваджує заходів щодо поліпшення демографічної ситуації на селі, координує діяльність відповідних служб з питань соціального розвитку села і міста; 33) здійснює контроль за фінансово-господарською діяльністю підприємств державної форми власності галузей агропромислового виробництва, цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, додержанням і зміцненням державної дисципліни, збереженням майна, ощадливим та раціональним використанням товарно-матеріальних цінностей, здійснює практичні заходи щодо недопущення корупційних проявів у галузях агропромислового виробництва, активізації боротьби з розкраданням та запобігання іншим корисливим злочинам; 34) організовує передачу об'єктів соціальної інфраструктури сільськогосподарських підприємств, установ та організацій галузей агропромислового виробництва у комунальну власність; 35) забезпечує реалізацію державної політики щодо державної таємниці та здійснює державний контроль за додержанням підприємствами, установами та організаціями галузей агропромислового виробництва, що належать до сфери управління обласної державної адміністрації, законодавства з питань державної таємниці та інформації; 36) забезпечує в межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності галузей агропромислового виробництва; 37) виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань. 5. Управління має право: 1) залучати працівників інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції; 2) одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ та організацій інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань; 3) організовувати і проводити в установленому порядку конференції, семінари, наради з питань, що належать до його компетенції; 4) давати підприємствам, установам та організаціям і громадянам обов'язкові для виконання приписи з питань, що належать до його компетенції, про усунення виявлених недоліків. 6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями, об'єднаннями громадян. 7. Управління проводить у разі потреби спільні заходи з органами місцевого самоврядування та видає відповідні акти. 8. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за погодженням з Мінагрополітики. Начальник має заступників, які за його поданням призначаються на посаду і звільняються з посади головою обласної державної адміністрації за погодженням з Мінагрополітики. 9. Начальник управління: - здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед головою обласної державної адміністрації за виконання покладених на управління завдань; - забезпечує виконання покладених на управління завдань щодо організації державної політики в галузях агропромислового виробництва; - затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов'язки працівників управління; - видає у межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання; - забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності управління, вживає необхідних заходів щодо їх поліпшення; - призначає на посаду і звільняє з посади працівників управління; - розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання управління; - забезпечує роботу з ведення діловодства, контролює стан трудової та виконавської дисципліни в управлінні; - розподіляє обов'язки між заступниками начальника управління, керівниками структурних підрозділів, визначає ступінь відповідальності заступників та керівників структурних підрозділів управління. 10. Для узгодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, обговорення найважливіших напрямів його діяльності, в управлінні може створюватися колегія у складі начальника управління (голови колегії), заступників начальника (за посадою), а також інших працівників управління. До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації. Склад колегії затверджується головою обласної державної адміністрації за поданням начальника управління. Рішення колегії оформлюються наказами начальника управління. 11. Для розгляду наукових рекомендацій та пропозицій щодо реалізації основних напрямів діяльності управління, обговорення найважливіших програм і вирішення інших питань в управлінні може створюватися наукова рада у складі вчених і висококваліфікованих спеціалістів. Склад ради та положення про неї затверджує голова обласної державної адміністрації за поданням начальника управління. 12. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає голова обласної державної адміністрації. Кошторис доходів і видатків, штатний розпис управління затверджує голова обласної державної адміністрації після проведення їх експертизи Головним фінансовим управлінням облдержадміністрації. Управління забезпечується службовими, спеціальними (спеціалізованими) автомобілями, технічними засобами зв'язку та іншими матеріально-технічними засобами, необхідними для виконання покладених на нього завдань за номенклатурою, затвердженою Міністерством аграрної політики України. 13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням. ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 26 вересня 2005 р. N 796 у кількості 51 штатної одиниці з місячним фондом заробітної плати 13985 гривень (тринадцять тисяч дев'ятсот вісімдесят п'ять грн.) |
ШТАТНИЙ РОЗПИС Головного управління агропромислового розвитку облдержадміністрації N з/п | Найменування структурних підрозділів та посад | Кількість штатних посад | Посадовий оклад, грн. | Місячний фонд оплати праці, грн. | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 1. | Начальник Головного управління | 1 | 445 | 445 | 2. | Заступник начальника Головного управління | 1 | 405 | 405 | 3. | Секретар начальника Головного управління | 1 | 185 | 185 | 4. | Головний спеціаліст - юрисконсульт | 1 | 260 | 260 | 5. | Провідний спеціаліст з питань мобілізаційної та режимно-секретної роботи | 1 | 230 | 230 | Сектор кадрового забезпечення, аграрної освіти та державної служби | 6. | Завідувач сектору | 1 | 290 | 290 | 7. | Головний спеціаліст | 1 | 260 | 260 | Всього: | 2 | | 550 | I. Управління розвитку агропромислового виробництва | Начальник управління розвитку агропромислового виробництва | 1 | 380 | 380 | Відділ організації виробництва та маркетингу продукції рослинництва, координації розвитку фермерських та особистих селянських господарств | 1. | Заступник начальника управління - начальник відділу | 1 | 355 | 355 | 2. | Головний спеціаліст | 1 | 260 | 260 | 3. | Провідний спеціаліст | 3 | 230 | 690 | Разом | 5 | | 1305 | Відділ функціонування аграрного ринку, розвитку сільської місцевості, адміністративно-господарського та комп'ютерного забезпечення | 1. | Начальник відділу | 1 | 310 | 310 | 2. | Головний спеціаліст | 2 | 260 | 520 | 3. | Провідний спеціаліст | 1 | 230 | 230 | 5. | Оператор комп'ютерного набору | 1 | 190 | 190 | Разом | 5 | | 1250 | Всього | 11 | | 2935 | II. Управління технічного забезпечення виробництва та врегулювання відносин власності | Начальник управління технічного забезпечення виробництва, технічного нагляду та врегулювання відносин власності | 1 | 380 | 380 | Відділ інженерно-технічного забезпечення, енергозабезпечення, ринку матеріально-технічних ресурсів та з питань безпеки праці | 1. | Начальник відділу | 1 | 310 | 310 | 2. | Головний спеціаліст | 1 | 260 | 260 | 3. | Головний спеціаліст з питань безпеки праці | 1 | 260 | 260 | 4. | Провідний спеціаліст | 1 | 230 | 230 | 5. | Спеціаліст I категорії | 1 | 215 | 215 | Разом | 5 | | 1275 | Відділ врегулювання відносин власності | 1. | Начальник відділу | 1 | 320 | 320 | 2. | Головний спеціаліст | 2 | 260 | 520 | 3. | Провідний спеціаліст | 2 | 230 | 460 | Разом | 5 | | 1300 | Всього | 11 | | 2955 | III. Управління соціально-економічного розвитку, кредитно-фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності | Начальник управління соціально-економічного розвитку, кредитно-фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності | 1 | 380 | 380 | Відділ економічного аналізу, прогнозування розвитку АПК та соціально-трудових відносин | 1. | Начальник відділу | 1 | 320 | 320 | 2. | Головний спеціаліст | 2 | 260 | 520 | 3. | Головний спеціаліст | 1 | 280 | 280 | 4. | Провідний спеціаліст | 1 | 230 | 230 | Разом | 5 | | 1350 | Відділ кредитно-фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності | 1. | Заступник начальника управління - начальник відділу - головний бухгалтер | 1 | 355 | 355 | 2. | Головний спеціаліст | 2 | 260 | 520 | 3. | Провідний спеціаліст | 2 | 230 | 460 | Разом | 5 | | 1335 | Всього | 11 | | 3065 | IV. Управління харчової і переробної промисловості та організації виробництва продукції тваринництва | Начальник управління харчової і переробної промисловості та організації виробництва продукції тваринництва | 1 | 380 | 380 | Відділ розвитку харчової і переробної промисловості та зовнішньоекономічних відносин | 1. | Начальник відділу | 1 | 320 | 320 | 2. | Головний спеціаліст | 1 | 260 | 260 | 3. | Провідний спеціаліст | 2 | 230 | 460 | 4. | Спеціаліст I категорії | 1 | 215 | 215 | Разом | 5 | | 1255 | Відділ організації виробництва продукції тваринництва з племінною інспекцією | 1. | Заступник начальника управління - начальник відділу | 1 | 355 | 355 | 2. | Головний спеціаліст | 2 | 260 | 520 | 3. | Провідний спеціаліст | 1 | 230 | 230 | 4. | Спеціаліст I категорії | 1 | 215 | 215 | Разом | 5 | | 1320 | Всього | 11 | | 2955 | Всього по Головному управлінню | 51 | | 13985 |
Начальник Головного управління | Ю. О. Махортов | Головний бухгалтер | Н. В. Коновченко |
Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|