ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 12 грудня 2003 року № 81
Про затвердження Положення про колегію обласної державної адміністрації
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2003 N 1569 "Про затвердження Загального положення про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації": 1. Затвердити Положення про колегію обласної державної адміністрації (додається). 2. Затвердити склад колегії обласної державної адміністрації (додається). 3. Головам райдержадміністрацій переглянути положення про колегії та привести їх у відповідність до Загального положення про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 02.10.2003 N 1569. 4. Розпорядження голови облдержадміністрації від 09.02.96 N 214 "Про колегію обласної державної адміністрації" визнати таким, що втратило чинність. 5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації Запорожцева М. В. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 12 грудня 2003 р. N 815 |
ПОЛОЖЕННЯ про колегію обласної державної адміністрації 1. Колегія обласної державної адміністрації (далі - колегія) є постійно діючим консультативно-дорадчим органом і створюється для погодженого вирішення питань, що належать до її компетенції, та для колективного й вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності. 2. У своїй роботі колегія керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови облдержадміністрації та цим Положенням. 3. Колегія створюється головою обласної державної адміністрації на строк його повноважень та ним очолюється. 4. Функції колегії Колегія облдержадміністрації: 4.1. Обговорює та приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності облдержадміністрації; 4.2. Розглядає пропозиції щодо: - забезпечення взаємодії з територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування під час виконання покладених на них завдань; - розширення міжнародного співробітництва у відповідній галузі (сфері діяльності), регіоні, на території; - формування та реалізації державної політики у відповідній галузі (сфері діяльності), регіоні, на території; 4.3. Розглядає питання про стан дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, збереження та використання державного майна, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків; 4.4. Розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності обласної державної адміністрації, її самостійних підрозділів, райдержадміністрацій, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління; 4.5. Розглядає результати роботи облдержадміністрації, райдержадміністрацій, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління облдержадміністрації, а також інших підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та підпорядкування (у межах компетенції); 4.6. Аналізує стан роботи облдержадміністрації, райдержадміністрацій з питань забезпечення прав і свобод людини та громадянина; 4.7. Аналізує стан дотримання законодавства з питань державної служби, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни; 4.8. Розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань, покладених на облдержадміністрацію, райдержадміністрації. 5. Склад колегії 5.1. До складу колегії облдержадміністрації входять голова облдержадміністрації (голова колегії), перші заступники та заступники голови, керівники інших структурних підрозділів облдержадміністрації. У разі потреби керівники органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що відносяться до сфери управління облдержадміністрації, голови райдержадміністрацій, представники інших органів державної влади (за згодою). 5.2. Кількісний склад колегії облдержадміністрації визначається головою облдержадміністрації згідно з Типовим регламентом місцевої державної адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.99 N 2263. 5.3. Члени колегії облдержадміністрації затверджуються та звільнюються від обов'язків розпорядженням голови облдержадміністрації. 6. Організація роботи колегії 6.1. Організаційною формою роботи колегії є засідання. Вони проводяться, як правило, один раз на місяць, позапланові - у міру потреби. Голова колегії може визначити іншу періодичність проведення засідань колегії. У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні засідання з колегіями інших органів виконавчої влади, центральних органів влади. 6.2. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого головою облдержадміністрації плану роботи облдержадміністрації на квартал, у якому зазначаються питання, що необхідно розглянути, строк подання матеріалів, особи, відповідальні за підготовку й подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата проведення засідань колегії. 6.3. Додаткові питання до затвердженого порядку денного засідання колегії можуть бути включені за рішенням її голови, але не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання. 6.4. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії. 6.5. Підготовка проекту порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом роботи облдержадміністрації та з урахуванням внесених пропозицій здійснюється загальним відділом облдержадміністрації. Заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації не пізніше ніж за десять днів до засідання подає його голові колегії для погодження. 6.6. На розгляд колегії подаються: - проект порядку денного засідання колегії з визначенням доповідача з кожного питання; - довідка з питань порядку денного засідання колегії з викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій; - проект рішення колегії; - список членів колегії; - список запрошених осіб, які виявили бажання взяти участь в обговоренні питань порядку денного засідання колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен та по батькові, місця роботи й займаних посад; - довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються порядку денного засідання. 6.7. Членам колегії матеріали надаються не пізніше ніж за три дні до засідання, а у разі проведення позачергового засідання - не пізніше ніж за один день до засідання. 6.8. Особи, відповідальні за підготовку та надання матеріалів на засідання колегії, надають матеріали загальному відділу апарату облдержадміністрації не пізніше ніж за сім днів до чергового засідання. Цей відділ разом з відділом організаційної роботи та взаємодії з регіонами апарату облдержадміністрації контролює своєчасність подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення. 6.9. Заступники голови та керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, відповідальні за підготовку питання на засідання колегії, узгоджують та координують роботу інших структурних підрозділів та органів виконавчої влади, залучених до розроблення необхідних матеріалів. 7. Порядок проведення засідання колегії 7.1. Засідання колегії веде її голова, а у разі його відсутності - особа, на яку покладено виконання обов'язків голови облдержадміністрації. 7.2. Засідання колегії проводиться у разі, коли в ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів колегії. 7.3. Члени колегії беруть участь у засіданнях колегії особисто. Якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у письмовій формі. 7.4. Порядок денний засідання та рішення колегії затверджуються членами колегії шляхом голосування. 7.5. Члени колегії, які беруть участь у її засіданні, реєструються. Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії. 7.6. Члени колегії та особи, запрошені для участі в розгляді окремих питань, беруть участь у їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення. 7.7. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного засідання. Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюється відповідно до законодавства. 7.8. Рішення колегії приймаються з кожного питання порядку денного засідання відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. За рішенням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування. Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні колегії та враховується під час голосування. 7.9. У разі проведення спільних засідань колегій двох і більше органів виконавчої влади приймається спільне рішення. Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання колегії представників засобів масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомки й звукозапису. 7.10. Після засідання колегії структурний підрозділ облдержадміністрації, відповідальний за підготовку питань, доопрацьовує протягом десяти днів (якщо головою колегії не встановлено інший строк) проект рішення колегії, з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених під час обговорення питань порядку денного засідання, погоджує з керівниками заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації, членами колегії, іншими особами й подає на розгляд голови колегії. 7.11. Рішення колегії проводяться у життя, як правило, розпорядженням голови обласної держадміністрації. У разі виникнення розбіжностей між головою та іншими членами колегії під час прийняття рішення голова обласної державної адміністрації проводить у життя своє рішення. Рішення колегії з організаційних, процедурних і контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання розпорядження). 7.12. Рішення колегії оформляються протоколами, які підписуються головуючим на засіданні та працівником, відповідальним за ведення протоколу. Рішення спільних засідань колегії оформляються протоколами, які підписуються головами відповідних колегій органів виконавчої влади та працівником, відповідальним за ведення протоколу. 7.13. Рішення колегії доводяться до членів колегії, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності в частині, що їх стосується. 7.14. Стенографування (технічний запис) засідань колегії забезпечує загальний відділ апарату облдержадміністрації. 7.15. Матеріали засідань колегії зберігаються в загальному відділі апарату облдержадміністрації. 7.16. Матеріально-технічне забезпечення засідань колегії здійснюється апаратом облдержадміністрації. 8. Контроль за виконанням рішень колегії 8.1. Контроль за виконанням рішень колегії здійснює відділ контролю апарату облдержадміністрації та окремий працівник, визначений головою облдержадміністрації. 8.2. Колегія розглядає на своїх засіданнях стан виконання прийнятих нею рішень. ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 12 грудня 2003 р. N 815 |
СКЛАД колегії обласної державної адміністрації ЄФРЕМОВ Олександр Сергійович | - голова облдержадміністрації | ТИХОНОВ Віктор Миколайович | - голова обласної ради | ГОЛЕНКО Валерій Миколайович | - заступник голови обласної ради | ДЗОНЬ Валентин Михайлович | - перший заступник голови облдержадміністрації | КОБІТЄВ Олександр Євгенійович | - перший заступник голови облдержадміністрації | ЗАПОРОЖЦЕВ Микола Васильович | - заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації | МАХОРТОВ Юрій Олексійович | - заступник голови облдержадміністрації | ПРИСТЮК Володимир Миколайович | - заступник голови облдержадміністрації | ПРОСІН Володимир Володимирович | - заступник голови облдержадміністрації | РИСУХІН Леонід Іванович | - заступник голови облдержадміністрації | СТОЯНОВ Михайло Павлович | - заступник голови облдержадміністрації | АНТІПОВ Олександр Миколайович | - голова Державної податкової адміністрації в Луганській області | БИБИК Валерій Васильович | - голова Луганської студентської ради | БУРЛАЧЕНКО Євген Дмитрович | - Луганський міський голова | ДІДОРЕНКО Едуард Олексійович | - ректор Луганської академії внутрішніх справ Міністерства внутрішніх справ ім. 10-річчя незалежності України | ІВАНОВ Володимир Михайлович | - начальник територіального управління Державної судової адміністрації в Луганській області | КРИЖАНОВСЬКИЙ Станіслав Вікентійович | - начальник УМВС України в Луганській області | ЛУБ'ЯНИЦЬКИЙ Олександр Григорович | - начальник управління Національного банку України в Луганській області | МЕЛЬНИКОВ Владислав Юхимович | - голова Федерації профспілок Луганської області (за згодою) | ПАХНИЦЬ Валерій Михайлович | - голова Старобільської райдержадміністрації | ПОЛТАВЕЦЬ Віктор Іванович | - голова правління - директор Державного відкритого акціонерного товариства "Інститут "Луганськгіпрошахт" | ПОПОВ Михайло Іванович | - начальник управління Державного казначейства України в Луганській області | ПТУШКА Олександр Павлович | - обласний військовий комісар (за згодою) | ФЕСЕНКО Леонід Іванович | - голова Луганського апеляційного суду (за згодою). |
____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|