Текст документа:

Про створення ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 17 травня 2013 року № 596

(Документ втратив чинність)


Про створення ДЕПАРТАМЕНТУ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ


 

Відповідно до статей 5, 6, 11, пункту 3 частини першої статті 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 11, 25, 26 Закону України «Про державну службу», постанов Кабінету Міністрів України від 29.07.1999 № 1374 «Про затвердження Порядку призначення на посади та звільнення з посад керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій», від 12.03.2005 № 179 «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій», від 09.03.2006 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», від 18.04.2012 № 606 «Про затвердження рекомендаційних переліків структурних підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій», від 26.09.2012 № 887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації», від 15.05.2013 № 338 «Про збільшення граничної чисельності працівників обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій», розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.05.2013 № 298 «Про передачу у 2013 році деяких бюджетних призначень місцевим державним адміністраціям», п. 1 п. 1? Порядку організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, затвердженого Указом Президента України від 25.01.2012      № 33/2012 та заяви Арапова О.А., враховуючи Закон України від 16.10.2012     № 5456-VІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо оптимізації повноважень органів виконавчої влади у сфері екології та природних ресурсів, у тому числі на місцевому рівні», керуючись статтею 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2008 № 34 «Про внесення зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України», Довідником типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженим наказом Національного агентства України з питань державної служби від 13.09.2011  № 11:

 

1. Створити ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Департамент) як самостійний структурний підрозділ облдержадміністрації.

 

2. Визначити юридичну адресу Департаменту: 91021, Луганська область, м. Луганськ, Артемівський район, вул. А.Линьова, буд. 85.

 

2. Затвердити (додаються):

Положення про Департамент;

посадову інструкцію директора Департаменту;

штатний розпис Департаменту на 2013 рік, запровадивши його з 18.05.2013.

 

3. Призначити Арапова Олександра Анатолійовича з 18.05.2013 на посаду директора Департаменту за переведенням із Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Луганській області з посадовим окладом згідно зі штатним розписом із збереженням 7 рангу державного службовця.

 

4. Директору Департаменту Арапову О.А. здійснити організаційно-правові заходи, пов’язані зі створенням Департаменту відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

5.  Відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації (Красюк С.В.) в установленому порядку подати на затвердження зміни до фонду оплати праці працівників і видатків на утримання управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації на 2013 рік, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 06.02.2013    № 132.

 

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Репицького А.В.

 

 

 

Перший заступник голови,

виконуючий обов’язки голови                                   Е.М.ЛОЗОВСЬКИЙ    

 

                            ЗАТВЕРДЖЕНО

 

                                                           Розпорядження голови

                                                         облдержадміністрації

                                                                            « 17 » травня 2013 р. № 596

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ

ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

 

1.                 ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Департамент) утворюється головою облдержадміністрації, входить до її складу і забезпечує виконання визначених цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами завдань.

 

2.       Департамент підпорядкований голові облдержадміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Міністерству екології та природних ресурсів України (далі – Мінприроди України).

 

3.       Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінприроди України, розпорядженнями голови облдержадміністрації та цим Положенням.

 

         4. Основними завданнями Департаменту є забезпечення реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища.

 

5. Департамент відповідно до покладених на нього завдань:

1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;

2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;

3) здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

4) аналізує стан та тенденції у сфері екології та природних ресурсів на території області;

5) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку області;

6) вносить пропозиції щодо проекту обласного бюджету;

7) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;

8) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

9) розробляє проекти розпоряджень голови облдержадміністрації, у визначених законом випадках – проекти нормативно-правових актів з питань реалізації повноважень Департаменту;

10) бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

11) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи облдержадміністрації;

12) бере участь у підготовці звітів голови облдержадміністрації для їх розгляду на сесії обласної ради;

13) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові облдержадміністрації;

14) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

15) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;

16) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

17) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;

18) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

19) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень та співпрацює з громадськістю;

20) контролює та надає методичну допомогу виконавчим комітетам міст обласного значення з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади у сфері охорони навколишнього природного середовища;

21) здійснює в межах компетенції Департаменту повноваження, делеговані облдержадміністрації обласною радою;

22) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

23) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

24) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

25) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);

26) забезпечує захист персональних даних;

27) розглядає матеріали та документи щодо попереднього погодження надання спеціальних дозволів на користування надрами для видобування прісних підземних вод і розробки родовищ торфу;

28) складає і веде реєстр об'єктів утворення, оброблення та утилізації відходів і реєстр місць видалення відходів;

29) організовує ведення обліку утворення, оброблення, знешкодження, утилізації та видалення відходів, їх паспортизацію;

30) бере участь у розробленні загальнодержавних екологічних програм;

31) бере участь у розробці, готує проекти та забезпечує виконання обласних екологічних програм; готує звіти облдержадміністрації перед обласною радою про їх виконання;

32) координує та сприяє розвитку підприємницької діяльності у сфері поводження з відходами;

33) взаємодіє з райдержадміністраціями та виконкомами міських рад міст обласного значення з питань охорони навколишнього природного середовища;

34) організовує та сприяє створенню спеціалізованих підприємств усіх форм власності для збирання, оброблення, утилізації та видалення відходів, а також для виготовлення, монтажу та сервісного обслуговування відповідного устаткування;

35) сприяє роз'ясненню законодавства про відходи серед населення, створення необхідних умов для стимулювання залучення населення до збирання і заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини;

36) надає голові облдержадміністрації пропозиції щодо залучення коштів, необхідних для здійснення заходів у сфері поводження з відходами, для включення їх до проекту обласного бюджету;

37) в межах своєї компетенції здійснює заходи щодо проведення моніторингу стану навколишнього природного середовища у єдиній  системі  державного  моніторингу;  
38) організовує та проводить в установленому порядку державну екологічну експертизу;

39) видає в установленому законодавством порядку дозволи на:

здійснення операцій у сфері поводження з відходами (крім небезпечних відходів);

експлуатацію об'єкта поводження з небезпечними відходами на відповідній території, а також зупиняє дію цього дозволу в разі порушення норм і правил охорони навколишнього природного середовища;

спеціальне водокористування в разі використання води з водних об'єктів загальнодержавного значення, а також припиняє право на таке водокористування;

зрошення сільськогосподарських угідь стічними водами;

проведення спеціальних робіт зі спорудження експлуатаційних свердловин на воду;

викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами суб'єктам господарювання, об'єкти яких належать до другої або третьої груп;

випалювання сухої природної рослинності або її залишків в разі господарської необхідності;

відстріл та відлов вовків, бродячих собак і котів, сірих ворон, сорок, граків, вовка, лисиці в межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду;

селекційний та вибірковий діагностичний відстріли мисливських тварин для ветеринарно-санітарної експертизи в межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду;

40) погоджує районним державним адміністраціям проекти лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних відходів);

41) затверджує нормативи гранично допустимого скиду забруднюючих речовин зі зворотними водами;

42) встановлює умови скидання:

дренажних вод у водні об'єкти;

шахтних, кар'єрних і рудникових вод у водні об'єкти та повернення супутньо-пластових вод нафтогазових родовищ до підземних горизонтів;

43) готує висновки щодо:

можливості видачі дозволів на провадження діяльності, пов'язаної із штучними змінами стану атмосфери та атмосферних явищ у господарських цілях, для подальшого надання їх суб’єктам господарювання;

використання земельних лісових ділянок для видобування корисних копалин (крім видобування корисних копалин місцевого значення для власних потреб), прокладання кабельних ліній, трубопроводів та інших комунікацій, здійснення бурових, підривних та інших робіт, не пов'язаних з веденням лісового господарства;
44) вносить пропозиції відповідним органам місцевого самоврядування щодо організації територій та об’єктів природно-заповідного фонду місцевого значення;
45) подає пропозиції голові облдержадміністрації щодо розподілу коштів екологічного податку, що надходять до обласного фонду охорони навколишнього природного середовища;
46) залучає громадськість для підготовки екологічних програм шляхом оприлюднення проектів цих програм для їх вивчення громадянами, підготовки громадськістю зауважень та пропозицій щодо запропонованих проектів, проведення публічних слухань стосовно екологічних програм;
47) розробляє плани здійснення заходів з метою спостереження за станом екологічно небезпечних об'єктів, запобігання екологічно небезпечній виробничій, господарській та іншій діяльності; 
48) захищає зареєстровані у системі моніторингу пости (пункти, станції) спостережень за об'єктами довкілля від пошкодження та несанкціонованого перенесення; 
49) сприяє виділенню в установленому порядку земельних ділянок під влаштування нових постів спостережень на підставі затверджених програм удосконалення і розвитку складових частин системи моніторингу;

50) розглядає документи та подає пропозиції голові облдержадміністрації щодо укладання договорів на право водокористування на умовах оренди;

51) інформує населення про стан довкілля, а також про заходи, що вживаються для його поліпшення;

52) вносить голові облдержадміністрації проекти розпоряджень щодо погодження в установленому порядку:

договорів оренди водних об’єктів загальнодержавного значення;

лімітів споживання питної води для промислових потреб з комунальних і відомчих господарсько-питних водопроводів;

пропозицій користувачів мисливських угідь щодо встановлення лімітів полювання на парнокопитних тварин, куницю лісову, бобра, ондатру, бабака, білку, віднесених до державного мисливського фонду;

дозволів на проведення робіт на землях водного фонду (крім робіт, що проводяться у прибережних захисних смугах уздовж морів, морських заток і лиманів, у внутрішніх морських водах і територіальному морі), пов'язаних з проведенням днопоглиблювальних робіт та робіт з прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду;

індивідуальних регламентів скидання вод з накопичувачів промислових забруднених стічних вод та технологічних водойм у поверхневі водні об'єкти;

меж зон санітарної охорони водних об'єктів;

проектів організації та розвитку мисливського господарства;
проектів водоохоронних зон;
місць розташування гірничодобувних об'єктів і підземних споруд, не пов'язаних з видобуванням корисних копалин, у тому числі для підземного зберігання нафти, газу та інших речовин і матеріалів, захоронення відходів виробництва, інших шкідливих речовин і скидання стічних вод, до початку проектних робіт;
строків полювання (конкретна дата відкриття та закриття полювання на певний вид мисливських тварин, дні полювання протягом тижня) та порядку їх здійснення, а також норм добування мисливських тварин;

53)  надає голові облдержадміністрації відповідні документи щодо погодження:

надання в користування мисливських угідь;
надання лісів в постійне користування;
виділення особливо захисних лісових ділянок;
змін цільового призначення земельних лісових ділянок;
видобування корисних копалин місцевого значення і торфу із застосуванням спеціальних технічних засобів, які можуть призвести до небажаних змін навколишнього природного середовища;

54) подає голові облдержадміністрації на затвердження в установленому порядку ліміти на утворення та розміщення відходів для підприємств, установ та організацій – суб'єктів господарської діяльності за погодженням з органами виконавчої влади, визначених Законом України «Про відходи»;

55) подає в установленому порядку голові облдержадміністрації відповідні документи для встановлення додаткового переліку забруднюючих речовин, за якими здійснюється регулювання викидів на відповідній території, у визначених законом порядку;

56) здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

6. Департамент має право:

1) залучати, у разі необхідності, до проведення державної екологічної експертизи фахівців інших установ, організацій та підприємств з метою наукової обґрунтованості експертних висновків;

2) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

3) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);

4) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи облдержадміністрації у сфері екології, природних  ресурсів та земельних відносин;

5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції;

6) виступати замовником науково-дослідницьких робіт у сфері охорони навколишнього природного середовища, проектування, реконструкції та будівництва об'єктів;

7) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами.

 

7. Департамент в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом облдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

 

8. Департамент очолює директор, який призначається на посаду і звільняється з посади головою облдержадміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з Мінприроди України в установленому законодавством порядку.

 

9. Директор Департаменту:

1) здійснює керівництво Департаментом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Департаменті;

2) подає на затвердження голові облдержадміністрації положення про Департамент;

3) затверджує посадові інструкції працівників Департаменту та розподіляє обов'язки між ними;

4) планує роботу Департаменту, вносить пропозиції щодо формування планів роботи облдержадміністрації;

5) вживає заходів з удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту;

6) звітує перед головою облдержадміністрації про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи;

7) може входити до складу колегії облдержадміністрації, Мінприроди України;

8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції Департаменту, та розробляє проекти відповідних розпоряджень;

9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

10) представляє інтереси Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва облдержадміністрації;

11) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням.

Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в територіальних органах Мін’юсту;

12) подає на затвердження голови облдержадміністрації проекти кошторису та штатного розпису Департаменту в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

13) розпоряджається коштами у межах затвердженого головою облдержадміністрації кошторису Департаменту;

14) призначає на посади та звільняє з посад у порядку, передбаченому законодавством, працівників Департаменту, здійснює їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

15) здійснює добір кадрів;

16) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Департаменту;

17) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту;

18) забезпечує дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

19) здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

10. Накази директора Департаменту, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою облдержадміністрації, Мінприроди України.

 

11. Директор Департаменту має заступників, які призначаються на посаду і звільняються з посади головою облдержадміністрації за поданням директора Департаменту в установленому законодавством порядку.

 

12. Штатний розпис та кошторис Департаменту затверджує голова облдержадміністрації за пропозицією директора Департаменту відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228.

 

13. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції Департаменту, в Департаменті утворюється колегія у складі директора Департаменту (голова колегії), його заступників (за посадою), інших посадових осіб Департаменту.

До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, виконавчих органів місцевих рад, інших установ та організацій.

Склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням директора Департаменту.

Рішення колегії проводяться в життя наказами директора Департаменту.

 

14. Департамент є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.

 

 

 

Заступник голови – керівник апарату                                       О.С.ОСТАПЕНКО

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 17 » травня 2013 р. № 596

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
директора Департаменту екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації

1. Загальна частина

Посада директора Департаменту екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації (далі - Департамент) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» віднесена до ІV категорії посад державних службовців.

Директор Департаменту призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з Міністерством екології та природних ресурсів України.

Директор Департаменту безпосередньо підпорядковується голові обласної державної адміністрації є підзвітним і підконтрольним з питань галузевої спрямованості заступнику голови обласної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків, а з інших питань, що стосуються діяльності обласної державної адміністрації, також іншим заступникам.

Директору безпосередньо підпорядковані всі працівники Департаменту.

На посаду директора Департаменту призначається особа, яка має:

вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за напрямом підготовки «Природничі науки»;

стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше    3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;

післядипломну освіту у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

У своїй діяльності директор Департаменту керується:

Конституцією та законами України;

актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України;

наказами Міністерства екології та природних ресурсів України;

розпорядженнями голови облдержадміністрації та рішеннями обласної ради;

Положенням про Департамент;

іншими нормативно-правовими актами, що пов’язані з функціями Департаменту.

У разі відсутності директора Департаменту його заміщує заступник директора Департаменту.

 

2. Завдання, обов’язки та повноваження

 

Завданнями, обов’язками та повноваженнями директора Департаменту є:

виконання покладених на Департамент завдань з реалізації державної політики у сферах охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення та охорони природних ресурсів, поводження з відходами (крім поводження з радіоактивними відходами), у сфері заповідної справи, формування, збереження та використання екологічної мережі, здійснення управління та регулювання у сфері охорони і використання територій та об'єктів природно-заповідного фонду України на відповідній території; забезпечення екологічної та у межах компетенції радіаційної безпеки;

здійснення керівництва Департаментом, сприяння створенню належних умов праці у Департаменті;

подання на затвердження голові обласної державної адміністрації положення про Департамент;

затвердження посадових інструкцій працівників Департаменту, розподіл обов'язків між ними та здійснення контролю за їх роботою;

затвердження положень про структурні підрозділи Департаменту;

планування роботи Департаменту, внесення пропозицій щодо формування планів роботи обласної державної адміністрації;

вжиття заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Департаменту;

надання звіту голові обласної державної адміністрації про виконання покладених на Департамент завдань та затверджених планів роботи;

участь за дорученням у складі колегій обласної державної адміністрації, Міністерства екології та природних ресурсів України;

внесення пропозицій щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції Департаменту, та розроблення проектів відповідних рішень;

взяття участі за дорученням у засіданнях органів місцевого самоврядування;

представлення інтересів Департаменту у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням голови та заступників голови обласної державної адміністрації;

видання у межах своїх повноважень наказів, організація контролю за їх виконанням;

подання на затвердження голови обласної державної адміністрації проектів кошторису та штатного розпису Департаменту в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

розпорядження коштами у межах затвердженого головою обласної державної адміністрації кошторису Департаменту;

здійснення добору кадрів;

організація роботи з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Департаменту;

прийняття на роботу та звільнення з роботи у порядку, передбаченому законодавством про працю, працівників Департаменту, їх заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності;

проведення особистого прийому громадян з питань, що належать до повноважень Департаменту, вжиття заходів щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг;

забезпечення дотримання працівниками Департаменту правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

забезпечення в межах своїх повноважень збереження в Департаменті інформації з обмеженим доступом;

забезпечення захисту державної таємниці у напрямах діяльності Департаменту;

забезпечення дотримання працівниками Департаменту законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією;

забезпечення роботи з ведення діловодства в Департаменті;

створення належних виробничих умов за додержанням працівниками Департаменту правил охорони праці та протипожежного захисту;

здійснення інших повноважень, визначених законом.

 

Директор Департаменту повинен знати:

Конституцію України, закони України, акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, Департаменту;

акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання охорони навколишнього природного середовища;

практику застосування чинного законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища;

основи державного управління, економіки та управління персоналом;

основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;

форми і методи роботи із засобами масової інформації;

правила ділового етикету;

правила поведінки державного службовця;

правила та норми охорони праці та протипожежного захисту;

основи права, політології та ринку праці.

 

3. Права

 

Відповідно до покладених завдань та обов’язків директор Департаменту має право:

одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також від підприємств, установ та організацій інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на Департамент завдань;

вносити до Міністерства екології та природних ресурсів України пропозиції з питань удосконалення законодавства з питань охорони навколишнього природного середовища;

за дорученням голови облдержадміністрації утворювати координаційні комісії, експертні та робочі групи для науково-організаційного супроводу виконання державних цільових програм і проектів, залучати спеціалістів до роботи в цих комісіях (групах), а також для надання консультацій, проведення аналізу стану і складання прогнозів розвитку освітнього, наукового і науково-технічного, інноваційного та творчого (інтелектуального) потенціалу області;

залучати працівників інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Департаменту;

укладати в установленому порядку угоди про співпрацю, встановлювати прямі зв’язки з навчальними закладами  і науковими установами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами тощо;

представляти в установленому порядку інтереси облдержадміністрації в судових органах під час розгляду спірних питань, що належать до компетенції Департаменту;

готувати у межах своїх повноважень пропозиції щодо визначення видатків під час формування обласного бюджету;

організовувати і проводити в установленому порядку конференції, семінари, наради тощо з питань, що належать до компетенції Департаменту.

4. Відповідальність

Директор Департаменту несе персональну відповідальність за:

неналежне виконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну - в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;

правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – в межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;

завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним цивільним законодавством України.

Оцінка діяльності директора Департаменту забезпечується шляхом атестації та щорічної оцінки виконання ним покладених посадових обов’язків і завдань.

Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.

5. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

Директор Департаменту у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами обласної державної адміністрації та її апарату, районними державними адміністраціями, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об’єднаннями громадян.

 

 

 

 

Заступник голови - керівник апарату                                    О.С.ОСТАПЕНКО

 

 

   

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови облдержадміністрації

« 17 » травня 2013 р. № 596

штат у кількості 45 штатних одиниць

із місячним фондом заробітної плати

за посадовими окладами 60840,00

(шістдесят тисяч вісімсот сорок) грн

 

ШТАТНИЙ РОЗПИС

Департаменту екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації на 2013 рік

 

№ з/п

Назва структурного підрозділу та посад

Кількість штатних посад

Посадовий оклад, грн

Фонд заробітної плати на місяць, грн

1

2

3

4

5

1.

Директор Департаменту

1

2793,00

2793,00

2.

Заступник директора Департаменту

1

2653,00

2653,00

3.

Головний спеціаліст – юрисконсульт

1

1147,00

1147,00

Управління бюджетного фінансування, економіки, програм

4.

Заступник директора Департаменту – начальник управління – головний бухгалтер

1

2653,00

2653,00

Відділ бюджетного фінансування та бухгалтерського обліку

5.

Заступник начальника управління – начальник відділу

1

1592,00

1592,00

6.

Головний спеціаліст

5

1147,00

5735,00

7.

Водій

2

1147,00

2294,00

Всього по відділу

8

 

9621,00

Відділ економіки, програм, моніторингу та зв'язків з громадськістю

8.

Начальник відділу

1

1450,00

1450,00

9.

Головний спеціаліст

4

1147,00

4588,00

Всього по відділу

5

 

6038,00

Разом по управлінню

14

 

18312,00

Управління нормування та погодження на спеціальне використання природних ресурсів

10.

Начальник управління

1

1755,00

1755,00

Відділ атмосферного повітря

11.

Заступник начальника управління – начальник відділу

1

1592,00

1592,00

12.

Головний спеціаліст

4

1147,00

4588,00

Всього по відділу

5

 

6180,00

1

2

3

4

5

Відділ поводження з відходами, небезпечними хімічними речовинами та радіаційної безпеки, водних ресурсів

13.

Начальник відділу

1

1450,00

1450,00

14.

Заступник начальника відділу

1

1356,00

1356,00

15.

Головний спеціаліст

8

1147,00

9176,00

Всього по відділу

10

 

11982,00

Разом по управлінню

16

 

19917,00

Управління заповідної справи, земель та надр, біоресурсів, екомережі та державної екологічної експертизи

16.

Заступник директора Департаменту – начальник управління

1

2653,00

2653,00

Відділ державної екологічної експертизи

17.

Заступник начальника управління – начальник відділу

1

1592,00

1592,00

18.

Головний спеціаліст

5

1147,00

5735,00

Всього по відділу

6

 

7327,00

Відділ заповідної справи, земель та надр, біоресурсів, екомережі

19.

Начальник відділу

1

1450,00

1450,00

20.

Головний спеціаліст

4

1147,00

4588,00

Всього по відділу

5

 

6038,00

Разом по управлінню

12

 

16018,00

РАЗОМ по Департаменту

45

 

60840,00

 

 

 

Заступник голови - керівник апарату                                        О.С.ОСТАПЕНКО