Текст документа: Про реорганізацію управління охорони здоров'я облдержадміністрації


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 26 вересня 2006 року № 943


Про реорганізацію управління охорони здоров'я облдержадміністрації

Відповідно до ст. 5 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Указу Президента України "Про невідкладні заходи щодо реформи системи охорони здоров'я населення" від 06.12.2005 N 1694 та з урахуванням листа Міністерства охорони здоров'я України від 31.08.2006 N 11.01-21/687:

1. Реорганізувати шляхом перетворення управління охорони здоров'я облдержадміністрації в Головне управління охорони здоров'я обласної держадміністрації.

2. Затвердити штатний розпис Головного управління охорони здоров'я та Положення про нього (додається).

3. Установити, що новий штатний розпис Головного управління охорони здоров'я набуває чинності з 1 грудня 2006 року.

4. Попередити працівників управління охорони здоров'я обласної держадміністрації про наступні зміни істотних умов праці.

5. Затвердити посадові інструкції начальника та заступників начальника Головного управління охорони здоров'я облдержадміністрації.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Меженського О. М.

 

Голова обласної
держадміністрації 

 
О. М. Антіпов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 26 вересня 2006 р. N 943 


штат у кількості 26 штатних одиниць із місячним фондом заробітної плати за посадовими окладами 20792 (двадцять тисяч сімсот дев'яносто дві) грн. 00 коп. 


Штатний розпис
Головного управління охорони здоров'я облдержадміністрації на 2006 рік

N
з/п 

Назва структурного підрозділу та посад 

Кількість штатних посад  

Посадовий оклад, грн.

 

Фонд заробітної плати на місяць, грн. 

1. 

Начальник управління 

1800 

1800 

2. 

Перший заступник начальника управління 

1675 

1675 

3. 

Секретар начальника управління 

400 

400 

Управління з організації надання медичної допомоги населенню 

4. 

Заступник начальника Головного управління - начальник управління 

1675 

1675 

Відділ з організації надання медичної допомоги дорослому населенню 

5. 

Начальник відділу 

895 

895 

6. 

Головний спеціаліст з хірургії 

610 

610 

7. 

Головний спеціаліст з терапії 

610 

610 

8. 

Головний спеціаліст з моніторингу державних і регіональних програм та з питань ліцензування медичної діяльності  

610 

610 

9. 

Головний спеціаліст з питань діловодства, контролю та звернень громадян 

610 

610 

Відділ з організації надання медичної допомоги дітям і матерям 

10. 

Заступник начальника управління - начальник відділу 

990 

990 

11. 

Головний спеціаліст з акушерства і гінекології 

610 

610 

12. 

Головний спеціаліст з педіатрії 

610 

610 

13. 

Головний спеціаліст з моніторингу державних і регіональних програм та оздоровлення дитячого населення 

610 

610 

14. 

Головний спеціаліст з експертизи якості надання медичної допомоги дітям та неонатологічної допомоги новонародженим 

610 

610 

Управління фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я та організаційно-кадрової і спецроботи 

15. 

Заступник начальника Головного управління - начальник управління 

1675 

1675 

Відділ фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я 

16. 

Заступник начальника управління - головний бухгалтер  

1067 

1067 

17. 

Головний спеціаліст - бухгалтер 

610 

610 

18. 

Головний спеціаліст - економіст 

610 

610 

19. 

Провідний спеціаліст - бухгалтер  

1  

530 

530 

20. 

Провідний спеціаліст - економіст  

530 

530 

Відділ організаційно-кадрової та спец роботи 

21. 

Начальник відділу 

895 

895 

22. 

Головний спеціаліст з питань інтернатури та діяльності медичних навчальних закладів 

610 

610 

23. 

Провідний спеціаліст 

530 

530 

24. 

Провідний спеціаліст з питань режимно-секретної роботи 

530 

530 

25. 

Оператор комп'ютерного набору 

420 

420 

26. 

Старший інспектор 

470 

470 

  

РАЗОМ 

26 

20792 

20792 


 

В. о. начальника управління
охорони здоров'я
облдержадміністрації 

 
 
С. А. Антонов 

Головний бухгалтер 

Г. І. Філатова 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 26 вересня 2006 р. N 943 


ПОЛОЖЕННЯ
про Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації

1. Головне управління охорони здоров'я (далі - Головне управління) є спеціально уповноваженим органом державної виконавчої влади в структурі облдержадміністрації, що утворюється головою обласної держадміністрації за згодою Міністра охорони здоров'я України і підконтрольним в своїй діяльності голові облдержадміністрації та Міністерству охорони здоров'я України.

2. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України й Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, в межах його компетенції, рішеннями обласної ради, в межах її компетенції, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями Головного управління є:

- забезпечення виконання реалізації державної політики в галузі охорони здоров'я;

- прогнозування розвитку та реформування структури системи охорони здоров'я області та мережі закладів охорони здоров'я, з метою покращення забезпечення населення лікувально-профілактичною допомогою;

- здійснення заходів, спрямованих на запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям і на їх ліквідацію;

- організація надання медико-санітарної допомоги населенню, роботи органів медико-соціальної експертизи, закладів судово-медичної та судово-психіатричної експертизи;

- забезпечення виконання актів законодавства України в галузі охорони здоров'я, державних стандартів, критеріїв та вимог, спрямованих на збереження навколишнього природного середовища й санітарно-епідемічного благополуччя населення, а також додержання нормативів професійної діяльності в галузі охорони здоров'я, вимог Державної фармакопеї, стандартів медичного обслуговування, медичних матеріалів і технологій.

4. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:

- готує пропозиції і здійснює виконання регіональних комплексних і цільових програм в системі охорони здоров'я;

- готує пропозиції до проектів програм соціально-економічного розвитку області та проектів обласного бюджету, надає їх на розгляд облдержадміністрації та сесії обласної ради, контролює та забезпечує їх виконання;

- сприяє, у межах своєї компетенції, органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку області;

- вивчає стан здоров'я населення, вживає заходів щодо запобігання й зниження захворюваності, втрати працездатності, а також збільшення тривалості життя людей;

- надає Міністерству охорони здоров'я України в установленому законодавством порядку необхідну інформацію, документи та матеріали;

- здійснює на основі вимог чинного законодавства України та галузевих медичних стандартів контроль за діяльністю та обсягом медико-санітарної допомоги, що надається закладами охорони здоров'я всіх форм власності;

- організовує роботу з охорони здоров'я материнства й дитинства, відбір дітей та підлітків на санаторно-курортне лікування, контролює стан здоров'я дітей у дошкільних та інших навчальних закладах незалежно від форми власності, виробництво і якість продуктів дитячого харчування в закладах охорони здоров'я;

- організовує проведення систематичного медичного обстеження (диспансеризації) осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, евакуйованих та відселених із зони відчуження;

- здійснює необхідне реформування в галузі охорони здоров'я та готує пропозиції, спрямовані на його проведення й подає їх на відповідний розгляд обласної держадміністрації та обласної ради;

- визначає потребу в медичній техніці, медикаментах, будівельних матеріалах, інвентарі, паливі, засобах транспорту тощо;

- розробляє, подає та погоджує пропозиції проектів планів приватизації та подальшого розвитку як окремих закладів охорони здоров'я, так і усієї мережі взагалі;

- здійснює організаційне й медичне керівництво роботою закладів охорони здоров'я, насамперед з питань надання лікувально-профілактичної допомоги, забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення на території області;

- здійснює фінансування закладів охорони здоров'я, які утримуються за рахунок коштів обласного бюджету, контролює ефективне використання ними фінансових, матеріальних та трудових ресурсів;

- сприяє розвитку медичної науки й техніки, реалізації регіональних науково-технічних програм, впроваджує в практику наукові досягнення та передовий досвід у галузі охорони здоров'я;

- забезпечує здійснення контролю за підтриманням належного санітарного та епідемічного стану, організовує пропаганду наукових медичних і гігієнічних знань серед населення області;

- вживає заходів щодо збереження мережі закладів охорони здоров'я області, розробляє прогнози та варіанти її розвитку, враховує це під час розроблення проектів програм соціально-економічного розвитку області;

- проводить у встановленому порядку державну акредитацію комунальних закладів охорони здоров'я;

- сприяє реалізації права громадян на участь в управлінні охороною здоров'я шляхом проведення відповідної громадської експертизи, налагодження діяльності громадських консультативних або наглядових рад, громадських організацій працівників охорони здоров'я та інших об'єднань громадян;

- організовує правове забезпечення діяльності галузі та правове виховання працівників, роз'яснення законодавства про охорону здоров'я;

- здійснює контроль за діяльністю медичних та фармацевтичних навчальних закладів, що належать до сфери його управління;

- визначає потребу у фахівцях різних спеціальностей для галузі охорони здоров'я, формує замовлення та проводить у встановленому порядку підготовку, перепідготовку та атестацію працівників охорони здоров'я;

- організовує роботу з питань охорони праці, її безпечних умов, безпеки руху засобів автотранспорту й протипожежного захисту закладів охорони здоров'я;

- організовує й здійснює медико-санітарне забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- забезпечує у визначений законом термін розгляд звернень громадян та їх об'єднань, здійснює контроль за цією роботою в закладах охорони здоров'я;

- проводить роботу, пов'язану з розробленням та здійсненням заходів щодо медичного обслуговування біженців, а також депортованих осіб, які добровільно повертаються у райони колишнього проживання;

- сприяє санаторно-курортному лікуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

- сприяє розвитку міжнародного співробітництва в галузі охорони здоров'я;

- здійснює систематичний контроль за додержанням актів законодавства України, у тому числі з питань охорони здоров'я та санітарних правил керівниками закладів охорони здоров'я незалежно від форми власності;

- виконує інші функції, пов'язані з реалізацією покладених на обласну державну адміністрацію та обласну раду завдань у галузі охорони здоров'я;

- забезпечує реалізацію державної політики щодо державної таємниці та здійснює державний контроль за додержанням підприємствами, установами й організаціями галузі охорони здоров'я законодавства з питань державної таємниці та інформації;

- забезпечує в межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки та готовності галузі охорони здоров'я.

5. Головне управління має право:

- видавати згідно із законодавством обов'язкові для виконання накази та розпорядження керівникам установ, підприємств, організацій, їх філій, відділень незалежно від форми власності й громадянам з питань, що належать до його компетенції, порушувати питання про їх відповідальність, у тому числі й дисциплінарну, у встановленому законодавством порядку;

- залучати спеціалістів інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ, організацій та об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду та вирішення питань, що належать до його компетенції;

- одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, а від Луганського обласного управління статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції;

- використовувати в установленому порядку кошти, добровільно передані підприємствами, установами, організаціями та окремими громадянами, для розвитку матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я;

- сприяти наданню на договірних засадах медико-санітарної допомоги працівникам підприємств, установ та організацій.

6. Головне управління, з метою більш ефективного виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян.

7. Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної держадміністрації з погодженням з Міністерством охорони здоров'я України.

Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади головою відповідної місцевої держадміністрації за поданням начальника управління та погодженням з Міністерством охорони здоров'я України.

8. Начальник Головного управління:

- здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність, в рамках своїх повноважень, за виконання покладених на управління завдань перед головою обласної держадміністрації та Міністерством охорони здоров'я України. Визначає обсяг повноважень та ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників структурних підрозділів управління, фахівців, в тому числі і головних, та працівників управління;

- видає у межах своєї компетенції накази, організовує й контролює їх виконання;

- затверджує положення про структурні підрозділи управління й функціональні обов'язки його працівників;

- розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису доходів і видатків;

- призначає та звільняє з посад фахівців і працівників управління, в межах своєї компетенції;

- розглядає й затверджує кошториси доходів і видатків, штатні розписи та баланси підвідомчих закладів охорони здоров'я й освіти, забезпечує своєчасне подання фінансовим органам бухгалтерської та статистичної звітності;

- приймає участь у засіданнях органів місцевого самоврядування та виступає на них, зокрема з питань, що належать до його компетенції;

- здійснює заходи щодо постійного інформування населення про стан виконання повноважень покладених на управління, у тому числі й із залученням відповідних засобів масової інформації.

9. Для погодження вирішення питань, що належать до компетенції управління, у ньому утворюється колегія в складі начальника управління (голова колегії), його заступників за посадою, а також інших працівників управління.

Членом колегії управління за посадою є також головний Державний санітарний лікар області. До її складу можуть входити керівники інших структурних підрозділів облдержадміністрації та працівники закладів охорони здоров'я.

Колегія здійснює свою діяльність відповідно до положення.

Склад колегії та положення затверджуються головою обласної державної адміністрації за поданням начальника управління.

Рішення колегії оформлюються наказами начальника управління.

10. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо розвитку галузі та вирішення інших питань в управлінні можуть утворюватися наукові ради й профільні комісії із залученням до їх роботи представників медичної громади та відповідних громадських організацій (за згодою їх керівників).

Склад наукових рад і комісій та положення про них затверджує начальник управління.

11. Головне управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління та видатки на їх утримання визначає голова обласної держадміністрації в межах виділених Головному управлінню асигнувань.

Кошторис доходів і видатків, штатний розпис управління затверджує голова обласної держадміністрації після попереднього відповідного їх погодження у Головному фінансовому управлінні облдержадміністрації.

12. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України й своїм найменуванням.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 26 вересня 2006 р. N 943 


ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
начальника Головного управління охорони здоров'я облдержадміністрації
1. Загальні положення

1.1. Посада начальника Головного управління охорони здоров'я облдержадміністрації (далі - Головне управління), згідно зі ст. 25 Закону України "Про державну службу", віднесена до IV категорії посад державних службовців.

1.2. Призначення на посаду начальника Головного управління охорони здоров'я облдержадміністрації та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації та за погодженням з Міністерством охорони здоров'я України.

1.3. На посаду начальника Головного управління призначається спеціаліст з вищою медичною освітою зі стажем роботи на посаді головного лікаря лікувального закладу не менше 5 років і має першу або вищу кваліфікаційну категорію із спеціальності організація і управління охороною здоров'я, а також практичний досвід роботи за однією з лікувальних спеціальностей та атестованого з неї.

1.4. У своїй роботі начальник Головного управління керується Конституцією та законами України, указами Президента України, розпорядженнями і постановами Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної держадміністрації і рішеннями обласної ради, наказами та інструкціями МОЗ, Положенням про Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації, що відповідають інструкціям і рекомендаціям Міністерств і відомств.

2. Завдання та обов'язки

2.1. Здійснює керівництво діяльністю Головного управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Головне управління завдань перед головою обласної держадміністрації, визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників структурних підрозділів управління.

2.2. Видає у межах своєї компетенції накази, організує й контролює їх виконання.

2.3. Затверджує положення про структурні підрозділи Головного управління та функціональні вимоги.

2.4. Розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання Головного управління.

2.5. Призначає на посади й звільняє з посад працівників Головного управління.

2.6. Погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників закладів охорони здоров'я, що належать до сфери управління районних держадміністрацій.

2.7. Розглядає й затверджує кошториси доходів і видатків, штатні розписи та баланси підвідомчих закладів охорони здоров'я, забезпечує своєчасне надання фінансовим органам бухгалтерської та статистичної звітності.

2.8. Постійно інформує населення про стан виконання повноважень, покладених на Головне управління, у відповідних засобах масової інформації.

3. Права

3.1. Готує пропозиції до проектів програм соціально-економічного розвитку області та обласного бюджету, надає їх на розгляд облдержадміністрації та забезпечує їх виконання.

3.2. Сприяє, у межах своєї компетенції, органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку області.

3.3. Вивчає стан здоров'я населення, вживає заходів щодо запобігання й зниження захворюваності, втрати працездатності, а також збільшення тривалості життя людей.

3.4. Надає Міністру охорони здоров'я України в установленому законодавством порядку необхідну інформацію, документи та матеріали.

3.5. Здійснює на основі галузевих медичних стандартів контроль за якістю та обсягом медико-санітарної допомоги, що надається закладами охорони здоров'я всіх форм власності.

3.6. Готує пропозиції, спрямовані на проведення реформи в галузі охорони здоров'я, й надає їх на розгляд до обласної держадміністрації.

3.7. Визначає потребу в медичному обладнанні, медикаментах, будівельних матеріалах, інвентарі, паливі, засобах автотранспорту лікувально-профілактичних закладів області.

3.8. Надає пропозиції та погоджує проекти планів приватизації закладів охорони здоров'я.

3.9. Організовує правове виховання працівників галузі, роз'яснення законодавства про охорону здоров'я.

3.10. Здійснює контроль за діяльністю медичних та фармацевтичних вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації, що належать до його сфери.

3.11. Визначає потребу у фахівцях різних спеціальностей для галузі охорони здоров'я, формує замовлення та проводить у встановленому порядку підготовку, перепідготовку та атестацію працівників охорони здоров'я.

3.12. Забезпечує реалізацію державної політики щодо державної таємниці та здійснює державний контроль за додержанням підприємствами, закладами й організаціями галузі охорони здоров'я, що належать до сфери Головного управління обласної державної адміністрації, законодавства з питань державної таємниці та інформації.

3.13. Забезпечує, в межах своїх повноважень, виконання завдань мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності галузі охорони здоров'я.

4. Відповідальність

Начальник Головного управління несе персональну відповідальність за порушення норм етики, поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням, своєчасне і якісне виконання своїх функціональних обов'язків, відповідність до чинного законодавства матеріалів і документів, що видаються закріпленими службами, повноту і правдивість інформації, що подається в усі інстанції.

У разі відпустки, хвороби та інших причин відсутності начальника Головного управління його заміщує перший заступник начальника Головного управління.

Начальник Головного управління
охорони здоров'я облдержадміністрації 

  

Посадову інструкцію отримав 

____________
          (підпис) 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської облдержадміністрації
від 26 вересня 2006 р. N 943 


ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
першого заступника начальника Головного управління охорони здоров'я облдержадміністрації
1. Загальні положення

1.1. Посада першого заступника начальника Головного управління охорони здоров'я облдержадміністрації (далі - Головне управління), згідно зі ст. 25 Закону України "Про державну службу", віднесена до V категорії посад державних службовців.

1.2. Призначення на посаду першого заступника начальника Головного управління та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації та за погодженням з МОЗ.

1.3. На посаду першого заступника начальника Головного управління призначається спеціаліст з вищою медичною освітою зі стажем роботи на посаді керівника головного лікаря лікувального закладу не менше 5 років і має першу або вищу кваліфікаційну категорію із спеціальності організація і управління охороною здоров'я, а також практичний досвід роботи за однією з лікувальних спеціальностей та атестованого з неї.

1.4. У своїй роботі перший заступник начальника Головного управління керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови обласної держадміністрації і рішеннями обласної ради, наказами й інструкціями МОЗ, Положенням про Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації, що відповідають інструкціям і рекомендаціям міністерств і відомств, наказами начальника Головного управління та іншими нормативно-правовими актами.

2. Завдання та обов'язки

2.1. Реалізує державну політику в галузі охорони здоров'я.

2.2. Координує роботу Головного управління, контролює виконання функціональних обов'язків працівників.

2.3. Виконує обов'язки начальника Головного управління в його відсутність та несе повну відповідальність за діяльність Головного управління у визначений термін.

2.4. Перевіряє і контролює роботу лікувально-профілактичних закладів, виконання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку, умов праці й побуту, атестацію робочих місць медпрацівників, вимог законів та інших законодавчих актів з охорони здоров'я, законодавства по ОП, ТБ та ПБ, спрямовує розпорядження (акти перевірок) до відповідних інстанцій, вимагає усунення виявлених недоліків.

2.5. Організує роботу щодо розгляду скарг та письмових звернень у терміни, встановлені діючим законодавством України, та несе за це персональну відповідальність.

2.6. Контролює НОП, раціоналізаторство у всіх лікувально-профілактичних закладах області.

2.7. Контролює впровадження нових економічних і високоефективних вітчизняних і закордонних технологій у практичну діяльність лікувально-профілактичних закладів, реформування охорони здоров'я.

2.8. Контролює облік та взаємодію із закладами охорони здоров'я недержавної форми власності, роботу науково-медичної бібліотеки.

2.9. Організовує координацію і взаємодію з професорсько-викладацьким складом медичного університету, з лікувальними закладами області щодо лікувально-діагностичної, профілактичної, реабілітаційної роботи.

2.10. Організовує і контролює роботу Координаційного центру в організаційно-методичному, науково-інформаційному й економічному забезпеченні закладів охорони здоров'я області та наданні звітності.

2.11. Контролює роботу канцелярії та приймальної начальника Головного управління.

2.12. Контролює хід будівництва, капітального ремонту, постачання теплоенергетики до лікувально-профілактичних закладів, їх підготовку до осінньо-зимового періоду, матеріально-технічний стан.

2.13. Організовує роботу медичних закладів у єдиному медичному просторі незалежно від форм власності.

2.14. Курирує інженерно-технічну групу.

3. Права

3.1. Контролює роботу обласних штатних і позаштатних спеціалістів, економічної і бухгалтерської служб Головного управління.

3.2. Перевіряє і контролює роботу ЛПЗ та організацій усіх форм власності щодо виконання ними завдань лікувально-профілактичної допомоги населенню області.

3.3. Одержує у встановленому порядку від посадових осіб документи, необхідні для аналізу і перевірки роботи.

3.4. Бере участь в заходах, нарадах з питань, що стосуються функціонування ЛПЗ та медичного обслуговування населення області.

3.5. Вносить самостійні пропозиції керівництву з питань поліпшення роботи галузі, в межах своєї компетенції.

3.6. Рекомендує керівництву кандидатури на заохочення, призначення, преміювання і звільнення з роботи.

3.7. Представляє Головне управління у відповідних органах, на нарадах, у громадських організаціях з питань, віднесених до службових обов'язків.

3.8. Надає завдання підлеглим та контролює хід їх виконання.

4. Відповідальність

Перший заступник начальника Головного управління несе персональну відповідальність за порушення норм етики, поведінки державного службовця та обмежень, пов'язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням, своєчасне і якісне виконання своїх функціональних обов'язків, відповідність до чинного законодавства матеріалів і документів, що видаються закріпленими службами, повноту і правдивість інформації, що надається в усі інстанції.

У разі відпустки, хвороби та інших причин відсутності першого заступника начальника Головного управління його заміщує заступник начальника Головного управління охорони здоров'я - начальник управління з організації надання медичної допомоги населенню.

Перший заступник начальника
Головного управління охорони
здоров'я облдержадміністрації 

  

Посадову інструкцію отримав 

____________
           (підпис) 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 26 вересня 2006 р. N 943 


ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
заступника начальника Головного управління охорони здоров'я - начальника управління з організації надання медичної допомоги населенню
1. Загальні положення

1.1. Посада заступника начальника Головного управління охорони здоров'я (далі - Головне управління) - начальника управління з організації надання медичної допомоги населенню, згідно зі ст. 25 Закону України "Про державну службу", віднесена до V категорії посад державних службовців.

1.2. Призначення на посаду заступника начальника Головного управління - начальника управління з організації надання медичної допомоги населенню та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації та за погодженням з Міністерством охорони здоров'я України.

1.3. На посаду заступника начальника Головного управління охорони - начальника управління з організації надання медичної допомоги населенню призначається спеціаліст з вищою медичною освітою зі стажем роботи не менше 5-ти років на посаді головного лікаря чи заступника головного лікаря ЛПЗ, який має першу чи вищу кваліфікаційну категорію з будь-якої лікарської спеціальності і практичної роботи з неї, а також кваліфікаційну категорію із спеціальності.

1.4. У своїй діяльності заступник начальника Головного управління - начальник управління з організації надання медичної допомоги населенню керується Конституцією України, законами України щодо охорони здоров'я, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради народних депутатів, наказами Міністерства охорони здоров'я України та наказами начальника Головного управління, Положенням про Головне управління охорони здоров'я облдержадміністрації.

2. Завдання та обов'язки

2.1. Здійснює реалізацію державної політики в галузі охорони здоров'я.

2.2. Керує лікувально-профілактичною роботою через управління охорони здоров'я міськвиконкомів і міських рад, головних лікарів обласних лікувально-профілактичних закладів, головних лікарів міст і районів, головних штатних і позаштатних спеціалістів Головного управління.

2.3. Координує діяльність всіх лікувально-профілактичних закладів різних форм власності, відповідно до чинного законодавства, з питань надання медичної допомоги населенню.

2.4. Організує і контролює хід проведення акредитації і ліцензування лікувально-профілактичних закладів державної та інших форм власності.

2.5. Приймає участь у відборі кандидатур на посади головних спеціалістів Головного управління, управлінь та відділів охорони здоров'я виконкомів міських рад міст обласного значення та міських рад, керівників та їх заступників в обласних і місцевих лікувально-профілактичних закладах.

2.6. Організує та приймає участь у розробці та підготовці документів з організації надання медичної допомоги населенню.

2.7. Готує інформацію щодо виконання директивних документів Кабінету Міністрів України, МОЗ, облдержадміністрації та інших центральних органів влади.

2.8. Організує та проводить виїзні медичні наради, а також колегії Головного управління.

2.9. Керує роботою атестаційних комісій Головного управління з лікувальних спеціальностей.

2.10. Проводить прийом громадян, згідно із затвердженим графіком прийому, з питань надання медичної допомоги населенню.

2.11. Проводить роботу щодо розгляду письмових та усних звернень громадян.

2.12. Контролює організацію надання медичної допомоги пільговому контингенту населення.

3. Права

3.1. Перевіряє та контролює роботу лікувально-профілактичних закладів з організації виконання законів та інших нормативних документів галузі, направлення актів перевірок та довідок у відповідні інстанції з метою усунення виявлених недоліків.

3.2. Вимагає від посадових осіб необхідну документацію для перевірки діяльності закладів охорони здоров'я.

3.3. Вносить пропозиції керівництву лікувально-профілактичних закладів щодо покращення роботи, в межах своїх службових обов'язків.

3.4. Представляє Головне управління на нарадах з питань, які належать до його компетенції за дорученням начальника Головного управління.

3.5. Керує підлеглими, в межах своєї компетенції.

3.6. Організовує медичні наради, комісії з питань лікувально-профілактичної допомоги населенню області.

3.7. Комплектує склад медичних нарад, комісій та розробляє плани їх роботи.

4. Відповідальність

Заступник начальника Головного управління - начальник управління з організації надання медичної допомоги населенню несе персональну відповідальність за:

5.1. Своєчасне та якісне виконання своїх функціональних обов'язків, а також за виконання службових обов'язків свого підпорядкованого персоналу.

5.2. Підготовку інформації та документів щодо покращення надання медичної допомоги населенню області.

5.3. Надання достовірної інформації з підпорядкованих закладів охорони здоров'я області.

У разі відпустки, хвороби та з інших причин відсутності заступника начальника Головного управління - начальника управління з організації надання медичної допомоги населенню, його заміщує начальник відділу з організації надання медичної допомоги дорослому населенню або заступник начальника управління - начальник відділу з організації надання медичної допомоги дітям та матерям.

Заступника начальника Головного
управління охорони здоров'я -
начальник управління з організації
надання медичної допомоги населенню 

  

Посадову інструкцію отримав 

____________
         (підпис) 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 26 вересня 2006 р. N 943 


ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
заступника начальника Головного управління охорони здоров'я з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я та організаційно-кадрової і спецроботи - начальника управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я
1. Загальні положення

1.1. Посада заступника начальника Головного управління охорони здоров'я (далі - Головне управління) з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я та організаційно-кадрової і спецроботи - начальника управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я, згідно із ст. 25 Закону України "Про державну службу", віднесена до V категорії посад державних службовців.

1.2. Призначення на посаду заступника начальника Головного управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я та організаційно-кадрової і спецроботи - начальника управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації та за погодженням з Міністерством охорони здоров'я України.

1.3. На посаду начальника Головного управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я призначається спеціаліст, який має вищу економічну освіту та післядипломну освіту у сфері управління. Загальний стаж роботи у державній службі за фахом не менш 5 років, або стаж роботи за фахом в інших сферах економіки не менш 7 років.

1.4. Начальник управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я у своїй роботі здійснює координацію та методичне керівництво економічною службою в системі охорони здоров'я, направленої на організацію раціональної господарської діяльності, виявлення резервів та використання ресурсів з метою досягнення найбільш економічної ефективності.

1.5. Начальник управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я безпосередньо підпорядковується начальнику Головного управління.

1.6. У своїй роботі начальник управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я керується: Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації і рішеннями обласної ради, Положенням про Головне управління охорони здоров'я, наказами і розпорядженнями начальника Головного управління, що відповідають інструкціям і рекомендаціям міністерств і відомств.

2. Завдання та обов'язки

2.1. Координує діяльність економічних підрозділів, установ щодо складання проектів бюджету (по загальному та спеціальному фонду), згідно з укладеними господарськими договорами, нормативами, а також з необхідним обґрунтуванням і розрахунками, аналізує їх з точки зору відповідальності, пріоритетності, дієвості та складання проектів штатних розписів.

2.2. Здійснює керівництво роботою щодо складання бюджетного запиту на наступний рік, забезпечує доведення показників плану і бюджету до установ охорони здоров'я.

2.3. Бере участь у розробці комплексної програми економічного та соціального розвитку Луганської області.

2.4. Координує проведення аналізу використання кошторисів доходів та видатків, виконання показників по мережі, штатам.

2.5. Здійснює керівництво роботою із складання зведеної статистичної звітності з праці та робочого часу закладів охорони здоров'я.

2.6. Організує комплексний економічний аналіз діяльності установ охорони здоров'я.

2.7. Розглядає та здійснює керівництво роботою з підготовки пропозицій щодо внесення змін до бюджету протягом року.

2.8. Консультує з питань планування видатків та інших питань використання бюджетних коштів в закладах охорони здоров'я.

2.9. Проводить семінари та технічні навчання спеціалістів економічних підрозділів підпорядкованих закладів.

2.10. Забезпечує інструктивними матеріалами лікувальні заклади.

2.11. Здійснює контроль за наданою підпорядкованими закладами звітністю.

2.12. Здійснює контроль за виконанням рішень уряду, розпоряджень голови обласної держадміністрації з питань планування і використання коштів на охорону здоров'я лікувальними закладами охорони здоров'я області.

2.13. Організує особисту роботу та роботу з контролю за розглядом кореспонденції, яка доручена начальником Головного управління, та її проходженням до зацікавленого відомства або особи.

2.14. За дорученням начальника Головного управління приймає участь у перевірках закладів.

2.15. Здійснює контроль за організацією підготовки та проведенням тендерних торгів на підставі Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".

2.16. Здійснює контроль за організацією роботи відділу фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я та організаційно-кадрової і спецроботи щодо планування та звітності забезпечення матеріально-технічними ресурсами.

2.17. Керує роботою відділів фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я, організаційно-кадрової і спецроботи.

3. Права

3.1. Одержує від державних органів, підприємств, закладів і організацій необхідну інформацію з питань, що належать до його компетенції.

3.2. Представляє інтереси Головного управління у відповідних органах, на нарадах, у громадських організаціях з питань, пов'язаних з функціональними обов'язками.

3.3. Приймає участь у комісії з перевірки дотримання законодавства України в закладах охорони здоров'я.

3.4. Вносить на розгляд керівництву пропозиції щодо вдосконалення економічної роботи в закладах охорони здоров'я з метою оптимального використання ресурсів.

4. Відповідальність

4.1. Заступник начальника Головного управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я та організаційно-кадрової і спецроботи - начальника управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я несе відповідальність за неякісне та несвоєчасне виконання посадових завдань та обов'язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця.

4.2. Несе відповідальність за відповідність до чинного законодавства матеріалів і документів, а також за повноту і правдивість інформації, що готується закріпленими службами.

У разі відпустки, хвороби та відсутності з інших причин заступника начальника Головного управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я та організаційно-кадрової і спецроботи - начальника управління з фінансово-економічного забезпечення закладів охорони здоров'я його заміщує перший заступник начальника Головного управління.

Заступник начальника Головного управління
охорони здоров'я з фінансово-економічного
забезпечення закладів охорони здоров'я
та організаційно-кадрової і спецроботи -
начальник управління з фінансово-економічного
забезпечення закладів охорони здоров'я 

  

Посадову інструкцію отримав 

____________
         (підпис) 


____________