Текст документа: Про підсумки виконання за 2006 рік Програми економічного і соціального розвитку Луганської області та завдання на 2007 рік


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 08 лютого 2007 року № 117


Про підсумки виконання за 2006 рік Програми економічного і соціального розвитку Луганської області та завдання на 2007 рік

У ході реалізації завдань Програми економічного і соціального розвитку Луганської області на 2006 рік (далі – Програма) забезпечено зміцнення та розвиток позитивних тенденцій в окремих галузях економіки області, здійснено комплекс заходів щодо підвищення добробуту населення.


У промисловості в деяких галузях темпи виробництва вище намічених Програмою, зокрема у добувній промисловості був запланований темп промислового виробництва на рівні 102,0 %, фактично досягнутий – 106,2 %.


Серед галузей обробної промисловості перевищили намічені Програмою темпи росту харчова промисловість і переробка сільгосппродуктів – 101,6 % (за Програмою 101,0 %), виробництво неметалевих мінеральних виробів (будматеріалів) – 110,5 % (110,0 %), металургія і оброблення металу – 115,7 % (111,0 %).


У виробництві і розподіленні електроенергії, газу та води фактичний темп росту складає 117,4 % (101,7 %).


Незважаючи на позитивні результати, в окремих галузях промисловості не досягнуті заплановані показники: темп росту в хімічній і нафтохімічній промисловості складає 101,7 % (за Програмою 106,4 %), машинобудуванні – 105, 7 % (108,5 %).


Не виконані показники Програми по темпах росту виробництва і допущений спад в галузях: легкої промисловості – 93,5 % (за Програмою 104,7 %), виробництві коксу і продуктів нафтопереробки – 89,6 % (95,7 %), що негативно вплинуло на випуск товарної продукції у промисловості в цілому. Він становив 101,7 % проти запланованих Програмою 102,8 %.


Уповільнення темпів промислового виробництва обумовлено плановою технологічною зупинкою у вересні-жовтні 2006 року майже на півтора місяці одного з найпотужніших підприємств області - ЗАТ «ЛиНІК» (його частка в загальному обсязі промислового виробництва складає 33,0 %), а також за рахунок зниження постачань нафти Компанією ТНК на підприємство, яке перш за все пов'язане з недостатньою конкурентоспроможністю продукції і зниженням митного збору на імпорт світлих нафтопродуктів (Білорусь, Румунія, Латвія), собівартість яких нижче аналогічних продуктів підприємства.


Серед регіонів області найбільший приріст обсягів промислового виробництва забезпечили підприємства міст: Стаханова (33,4 %), Антрацита (25,2 %), Краснодона (15,1 %), Брянки (12,8 %), Алчевська (10,6 %) та Антрацитівського (81,1 %), Сватівського (54,5 %), Краснодонського (31,3 %), Попаснянського (16,6 %), Слов’яносербського (14,4 %), Кремінського (11,7 %), Перевальського (9,2 %) районів.


Знизили виробництво промислової продукції підприємства міст: Первомайська (на 18,1 %), Кіровська (14,1 %), Лисичанська (11,3 %), Рубіжного (5,6 %), Свердловська (5,4 %), Ровеньків (2,0 %), Красного Луча (0,8 %) та Станично-Луганського (50,0 %), Новопсковського (33,0 %), Старобільського (27,8 %), Марківського (22,3 %), Новоайдарського (20,6 %), Троїцького (11,7 %), Міловського (1,5 %), Лутугинського (0,2 %) районів.


За підсумками 2006 року область посіла третє місце в Україні за обсягами реалізованої промислової продукції, що склали понад 40 млрд грн, або 8,7 % від загальнодержавного обсягу.


У 2006 році не відбулось суттєвих структурних зрушень. Як і в минулі роки, доля сировинної продукції становить 90,7 %, інвестиційної продукції – 5,4 %, товарів широкого вжитку і тривалого користування – 3,9 %.


Агропромисловий комплекс області дає майже 9 % валового суспільного продукту, в ньому здійснюють виробничу діяльність близько 2 тис. підприємств.


Обсяг продукції сільського господарства (у порівнянних цінах) за 2006 рік проти 2005 року в усіх категоріях господарств скоротився на 9,7 % (за Програмою - 100,6 %), у т.ч. у сільськогосподарських підприємствах – на 14,3 %, у господарствах населення – на 6,1 %.


У результаті атмосферної і ґрунтової засухи в літній період загинуло 13,6 тис. га пізніх зернових культур. Через загибель посівів господарства області зазнали збитку на суму 58,4 млн грн. Окрім цього, від недобору урожаю, з прибраних площ, недоотримано 172 млн грн. Всього ж збитки господарств області тільки з цих причин склали 230 млн грн.


Погіршення ситуації в аграрному секторі зумовлено несприятливими погодними умовами, унаслідок чого виробництво зернових культур зменшено на 33,5 %, а пшениці – у 2,1 раза.


Збільшився на 20,5 % збір соняшника.


За 2006 рік обсяг виробництва тваринницької продукції порівняно з 2005 роком зменшився на 3,8 %, у т.ч. у господарствах населення – на 10,7 %, а в сільськогосподарських підприємствах – зріс на 8,5 %.


Порівняно з 2005 роком скоротились обсяги реалізації на забій худоби та птиці у живій вазі на 5,8 %, виробництво молока – на 9,2 %.


При зростанні на 1,2 % поголів`я худоби та птиці не подолана тенденція щодо скорочення чисельності корів по всіх категоріях господарств – на 7,9 %, з них у сільськогосподарських підприємствах – на 12,4 %.


Як і в минулі роки, зростало поголів`я свиней. Приріст у 2006 році по всіх категоріях господарств становить 8,4 %, у сільськогосподарських підприємствах – 36,8 %. Поголів`я птиці зменшено на 9,1 %.


За попередніми даними рентабельність виробництва сільськогосподарської продукції очікується на рівні 6,3 % (проти 9,4 % в 2005 році). Зросла на 28,7 % (з 94 до 121) кількість збиткових господарств.


У 2006 році сільськогосподарськими підприємствами реалізовано: зернових культур – 500,8 тис. тонн, що на 29,9 % менше порівняно з 2005 роком, насіння соняшнику – 231,4 тис. тонн, з приростом на 46,8 %, худоби та птиці – 24,1 тис. тонн, з приростом на 20,4 %, молока та молокопродуктів – 54 тис. тонн, що менше показників 2005 року на 5,3 %.


Несприятливою залишається цінова ситуація.


Відбулось подальше зменшення цін на реалізовану сільськогосподарськими підприємствами продукцію: худобу та птицю у живій вазі на 4,9 %, молоко та молочну продукцію – на 10,4 %, яйця – на 21,8 %, насіння соняшнику – на 4 %.


Зростання відбулось лише по реалізації зернових культур – на 28,2 %.


У 2006 році очікується освоєння інвестицій в основний капітал у розмірі 4930,7 млн грн, або на 13 % більше, ніж у 2005 році. Основним джерелом фінансування інвестицій залишаються власні кошти підприємств та організацій.


У 2006 році введено в експлуатацію 224,3 тис. кв. м житла, що становило 89 % до показника 2005 року, у тому числі 24,4 тис. кв. м по об’єктах багатоповерхового житлового будівництва. У рамках регіональних цільових програм у звітному періоді введено до дії:


  • за програмою розвитку молодіжного житлового кредитування – 0,9 тис. кв. м житла;
  • за програмою підтримки індивідуального житлового будівництва на селі «Власний дім» - 11,69 тис. кв. м.

За звітний період в населених пунктах області збудовано 901,2 км газопроводів, газифіковано понад 18905 будинків і квартир. До 41 населеного пункту області вперше підведений газ. Рівень газифікації протягом року збільшився на 1,9 % та складає 67,8 %.


За 2006 рік підприємствами області виконано будівельних робіт на суму 1424,1 млн грн, що на 2,8 % більше, ніж у 2005 році.


Основна їх частка (88,7 %) спрямована на будівництво і реконструкцію промислових об’єктів (ВАТ «Алчевський меткомбінат», ВАТ «Алчевськкокс», ЗАТ Лисичанський завод «Пролетарій» та ін.).


Протягом 2006 року в економіку області залучено 30,0 млн дол. США іноземних інвестицій, що складає 22,2 % від обсягів 2005 року. Це пояснюється зміщенням акцентів у намірах інвестування підприємств від вкладення прямих іноземних інвестицій у бік кредитування проектів, в тому числі за рахунок іноземного кредитування. Обсяг портфельних інвестицій становить 18,1 млн дол. США. Загальний обсяг іноземних інвестицій, включаючи позичковий капітал, станом на 1 січня 2007 року склав 284,2 млн дол. США (105,3 % до аналогічного періоду минулого року).


Сектор економіки транспорт і зв`язок розвивався стабільно. Обсяги перевезення вантажів зросли на 2,8 %, пасажирів – на 1,8 %, вантажообігу – на 6,7 %, і лише пасажирообіг скоротився порівняно з 2005 роком на 3,8 %.


Область входить до п`ятірки регіонів, що формують експортну політику держави. Зовнішній товарооборот регіону в січні-листопаді 2006 року становить 5167,3 млн дол. США. Експорт продукції зріс проти відповідного періоду 2005 року на 44,2 % і становить 2739,5 млн дол. США. Імпорт товарів збільшився на 10,6 % і становить 2427,8 млн дол. США. Позитивне сальдо торгівлі – 311,7 млн дол. США. Понад 2,5 млрд дол. США, або 49,3 %, зовнішнього товарообороту припадає на торгівлю з Російською Федерацією, зокрема експорт товарів зріс на 32 %, імпорт – на 12,3 %.


У структурі експорту переважну частину складають нафта та продукти її перегонки (25,4 %), хімічна продукція і продукція, пов`язаних з нею галузей промисловості (14 %), недорогоцінні метали та вироби (45,4 %), механічне обладнання (2,5 %), транспортні засоби та шляхове обладнання (3,8 %).


У 2006 році вперше темпи росту обсягу роздрібного товарообігу підприємств, які здійснюють діяльність з роздрібної торгівлі синхронізувались з ростом грошових доходів населення. Обсяг роздрібного товарообігу зріс за рік на 25,8 %, грошових доходів населення (за 9 місяців 2006 року) – на 27,8 %.


Обіг ресторанного господарства збільшився на 7,8 %.


Обсяги продажу сільськогосподарських товарів на міських ринках зменшились проти 2005 року на 3,4 %. Це найменший показник скорочення за останні роки. Зокрема, у грудні обсяги продажу зросли на 38 %. Індекс цін сільськогосподарських товарів становив 107,3 %.


Індекс споживчих цін становив у 2006 році 116,1 %, що на 4,5 відсоткових пункту більше середнього показника по Україні. Індекс продовольчих товарів становить 104,5 %, непродовольчих товарів – 102,1 %, послуг – 172 %, у тому числі на електроенергію, газ, тепло та воду – 210,7 %, залізничний транспорт – 134,7 %, здавання під найм власної нерухомості – 236,5 %.


Найбільший вплив на індекс споживчих цін мало зростання тарифів на житлово-комунальні послуги.


Індекс цін виробників промислової продукції становить 123 % при середньому по Україні 114,1 %.


Зростання цін відбулось у всіх секторах промисловості, у тому числі на продукцію вугільної промисловості – на 12,4 %, легкої промисловості – на 16 %, кокс і продукцію нафтопереробки – на 11,2 %, хімічної та нафтохімічної промисловості – на 13,6 %, промбудматеріали і скловироби – на 20,4 %, металопродукцію – на 18,7 %, продукцію машинобудування – на 13,5 %, виробництво та розподілення електроенергії, газу і тепла – у 2,3 раза.


Збір податків, зборів (обов`язкових платежів), що адмініструються органами державної податкової служби, становить у 2006 році 4117,3 млн грн, що на 307,8 млн грн, або 8,1 % більше, порівняно з 2005 роком.


Надходження становлять 3050,3 млн грн, що менше у порівнянні з 2005 роком на 38,1 млн грн, або 1,2 %. Уповільнення темпів надходжень (обов`язкових платежів) до зведеного бюджету України зумовлено скороченням на 20,8 %, або 189,6 млн грн, надходжень акцизного збору з вироблених в Україні нафтопродуктів та ростом втрат доходів через відшкодування з державного бюджету сум на додану вартість (105,5 млн грн).


До Державного бюджету України зібрано 2780,3 млн грн, що на 2 % (53,9 млн грн) більше порівняно з 2005 роком, та на рівні 85,4 % до контрольних показників Міністерства фінансів України на 2006 рік.


Надходження становили 1713,3 млн грн, що на 14,6 % менше порівняно з 2005 роком, та на рівні 94,9 % до контрольних показників Міністерства фінансів України.


До місцевих бюджетів області у 2006 році надійшло 3187,6 млн грн, з них власних і закріплених доходів – 1667,3 млн грн, дотацій з державного бюджету – 726,7 млн грн, цільових субвенцій – 433,2 млн грн.


У порівнянні з 2005 роком надходження власних і закріплених доходів зросли на 401,2 млн грн, або 31,7 %.


Забезпечено виконання обсягів надходжень, затверджених місцевими радами з урахуванням змін на 98,2 %. Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам перераховані у повному обсязі, цільові субвенції на 98,5 % до затвердженого з урахуванням змін плану.


Згідно з оперативними даними касові видатки загального фонду державного бюджету становили у 2006 році 1965,2 млн грн, що на рівні 95,4 % до затверджених у бюджеті асигнувань з урахуванням змін.


Касові видатки спеціального фонду державного бюджету становили за оперативними даними 861,8 млн грн, що на рівні 98 % до затвердженого обсягу.


По загальному фонду місцевих бюджетів освоєно 2386,6 млн грн, що становить 96,3 % до обсягу, затвердженого місцевими радами з урахуванням змін, та на 31,7 % більше порівняно з 2005 роком.


Забезпечені своєчасні розрахунки з працівниками бюджетної сфери з виплати заробітної плати. Профінансовані видатки по захищених статтях видатків.


У січні-листопаді 2006 року забезпечено ефективну роботу господарського комплексу області, 57,7 % суб`єктів господарювання отримали від звичайної діяльності до оподаткування 1525,4 тис. грн прибутку, 42,3 % суб`єктів допустили збитки в обсязі 1229,9 млн грн. Сальдо фінансових результатів становить 295,5 млн грн прибутку.


У промисловості сформовано 1100,1 млн грн, або 72,1 %, прибутку, допущені збитки в обсязі 768,1 млн грн, або 62,4 %.


Найгірші фінансові результати від звичайної діяльності до оподаткування допущені у державному секторі промисловості. Збитки (382,3 млн грн) на 361 млн грн перевищили отриманий прибуток. Увесь їх обсяг сформований у промисловості, зокрема у вугільній галузі.


За даними Держкомстату, номінальні доходи населення за січень-вересень 2006 року порівняно з відповідним періодом 2005 року зросли на 27,8 % і становили 15851 млн грн. Наявний доход, який може бути використаний населенням на придбання товарів і послуг, збільшився на 26,6 %, реальний наявний, визначений з урахуванням цінового фактору – на 15,8 %.


Номінальна середньомісячна заробітна плата становила в 2006 році 1021,99 грн і зросла порівняно з 2005 роком на 27 %, показник Програми (122 %) суттєво перевищено. Реальна заробітна плата зросла на 14,3 %. Середньомісячна пенсія, за оперативними даними, становить 531 грн і зросла, відповідно, на 20,2 %.


Витрати населення у січні-вересні 2006 року збільшилися порівняно з відповідним періодом 2005 року на 36,6 %.


Сума заборгованості із виплати заробітної плати за станом на 1 січня цього року становила 81,5 млн грн і скоротилась у 2006 році на 3,4 млн грн, або 4 %.


По економічно активних підприємствах сума боргу становить 35,8 млн грн і скоротилась у звітному періоді на 6 млн грн, або 14,3 %.


По підприємствах-банкрутах заборгованість на 1 січня ц. р. становить 39,6 млн грн і зросла впродовж року на 1,8 млн грн, або 4,8 %.


По економічно неактивних підприємствах, що призупинили свою діяльність у 2001-2005 роках, сума боргу становить 6 млн грн і зросла порівняно з початком року на 0,8 млн грн, або 15,4 %.


У 2006 році субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та електроенергії призначені 68,9 тис. сімей, їх загальна сума становила 6,5 млн грн. Середній розмір субсидії на одну сім`ю становив у грудні 2006 року 122,3 грн.


Крім того, 5,2 тис. сімей призначені субсидії готівкою для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого і рідкого пічного побутового палива на загальну суму 1,2 млн грн. Середній розмір призначеної субсидії на одну сім`ю – 246,4 грн.


У 2006 році населенням області сплачено за житлово-комунальні послуги, включаючи погашення боргів попередніх періодів, 592,1 млн грн, що становило 84,3 % нарахованих за цей період сум.


Заборгованість населення з оплати житлово-комунальних послуг збільшилась у грудні на 7,1 % і становила за станом на 10 січня 2006 року 641,5 млн грн, середній термін заборгованості населення за всі послуги – 11 місяців.


У порівнянні з відповідним періодом минулого року заборгованість зросла на 17,7 %.


Крім того, населенням не сплачено за спожиту у 2006 році електроенергію 226,5 млн грн, що більше порівняно з відповідним періодом 2005 року на 36,6 млн грн, або 19,3 %.


Чисельність економічно активного населення у віці 15-70 років, за даними вибіркового обстеження, здійсненого органами Держкомстату, становила у січні-вересні 2006 року 1139,4 тис. осіб. При цьому чисельність зайнятого населення зросла проти відповідного періоду 2005 року на 0,7 % і становила 1062,9 тис. осіб, або 56,2 % усього населення відповідного віку.


Чисельність осіб, які не мали роботи, але активно її шукали та готові були приступити до неї і за методологією Міжнародної Організації Праці (МОП) класифікуються як безробітні, зменшилась на 13,2 % і становила 76,5 тис. осіб. Рівень безробіття населення у віці 15-70 років визначений за методологією МОП склав за січень-вересень 2006 року 6,7 % і зменшився порівняно з відповідним періодом 2005 року на 1 в.п.


Станом на 1 січня 2007 року на обліку в державній службі зайнятості перебувало 33,4 тис. осіб, що на 4,7 % менше, ніж рік тому. Рівень зареєстрованого безробіття становив у цілому по області 2,2 %, що менше проти відповідного періоду 2006 року на 0,1 в.п.


Навантаження незайнятих громадян на одну вакансію порівняно з 1 січня 2006 року збільшилось з 4-х до 5-ти осіб.


Станом на 1 грудня 2006 року в області проживали, за оцінкою органів державної статистики, 2384,2 тис. осіб. У січні-листопаді 2006 року чисельність наявного населення зменшилась на 24,9 тис. осіб, у тому числі за рахунок природного скорочення – на 20,9 тис. осіб, міграційного – на 4 тис. осіб. Порівняно з січнем-листопадом 2005 року природне скорочення зменшилось на 3,4 тис. осіб, або 14,1 %, що відбулось за рахунок зростання народжуваності на 11,5 % і скорочення числа померлих на 3,8 %.


Від`ємне сальдо міграції населення становить 4 тис. осіб, що менше проти відповідного періоду 2005 року на 5,2 %.


Реалізується державна політика у соціальній сфері.


У сфері охорони здоров’я медичну допомогу населенню надають 869 лікувально-профілактичних закладів, де працюють 9,3 тис. лікарів та 21,7 тис. осіб середнього медичного персоналу.


Основні зусилля системи охорони здоров'я були спрямовані на виконання 10 державних і регіональних програм. У звітному році на їх виконання було заплановано з державного бюджету коштів на суму 29,4 млн грн, фактично освоєно 28,4 млн грн (96,6 %).


Система освіти області в основному відповідає потребам населення, враховуючи існуючу демографічну ситуацію. Кількість загальноосвітніх денних шкіл області у 2006 році зменшилась на 12, контингент учнів вищевказаних шкіл зменшився на 19,9 тис. учнів. У порівнянні з 2005 роком це складає відповідно 1,6 % та 8,6 %. У 2007 році функціонують 759 загальноосвітніх денних шкіл, в яких навчаються 211,1 тис. учнів.


Триває робота щодо оптимізації мережі навчальних закладів, перехід на 12-річний термін навчання. Спостерігається тенденція щодо покращання якості надання освітніх послуг. Збільшився відсоток охоплення дітей дошкільною освітою. Кількість вихованців дошкільних навчальних закладів зросла у 2006 році на 4,3 % у порівнянні з 2005 роком і складає 43,3 тис. дітей.


Із 500 загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів 339 (67,0 %) мають сучасні навчальні комп’ютерні класи, проти 306 НКК (60,8 %) у 2005 році. Проте, не завершено процес комп’ютеризації навчальних закладів, відсутнє гаряче харчування учнів 1-4 класів на деяких територіях, не виділяються кошти з місцевих бюджетів на реалізацію програми „Шкільний автобус”.


Протягом 2006 року продовжувалося вдосконалення мережі вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації. Збільшилася чисельність студентів, які навчаються у ВНЗ області, яка на початок навчального 2006-2007 року склала 121,1 тис. осіб, що на 5 % більше, ніж у 2005 році.


Протягом 2006 року здійснювалися культурологічні заходи, проводилася робота щодо збереження культурної спадщини, розвитку духовності населення. Станом на 01.12.2006 року в області працюють: 5 професійних театрів, 82 школи естетичного виховання, 26 музеїв, Луганська обласна філармонія, 3 вищих учбових заклади культури, 650 бібліотек та 508 клубних закладів системи Міністерства культури України, якими щорічно здійснюється близько 60 тисяч театрально-видовищних та інших масових заходів для різних категорій населення.


Продовжено роботу з фізичного виховання молоді, втілення здорового образу життя. Протягом 2006 року проведено 458 спортивно-масових заходів, з яких 189 – обласного рівня. Взято участь у 237 всеукраїнських заходах та 62 міжнародних. Розроблено „Спортивну карту Луганської області”, в якій висвітлено стан спортивної інфраструктури та подальші перспективи її розвитку в регіоні.


У 2006 році луганські спортсмени на 13 чемпіонатах та кубках світу здобули 9 золотих, 14 срібних, 8 бронзових медалей; на 14 чемпіонатах Європи - 17 золотих, 23 срібних та 17 бронзових медалей.


У 2006 році підготовлено 106 майстрів спорту України та 12 майстрів спорту України міжнародного класу.


З метою сприяння подальшому соціально-економічному розвитку області, усунення недоліків та прискорення вирішення проблем, які стримують підвищення ефективності виробництва, керуючись ст. 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:


  1. Головним управлінням: агропромислового розвитку облдержадміністрації (Ольшанський О.П.), промисловості та розвитку інфраструктури (Смірнов М.М.) облдержадміністрації до 1 березня 2007 року подати пропозиції щодо стабілізації роботи підприємств галузей господарського комплексу по яких допущено зниження обсягів виробництва в 2006 році.
  2. Запропонувати Головному управлінню промисловості та розвитку інфраструктури облдержадміністрації, керівникам державних вугільних підприємств в строк до 1 березня 2007 року, подати пропозиції до Програми внутрішньообласної кооперації між вугільними та промисловими підприємствами з урахуванням збільшення бюджетного фінансування на придбання та ремонт гірничошахтного обладнання.
  3. Головному управлінню агропромислового розвитку облдержадмі-ністрації до 1 квітня 2007 року розробити цільову комплексну програму розвитку села Луганської області на 2007-2015 роки.
  4. Управлінню житлово-комунального господарства облдержадмі-ністрації:
    4.1. До 1 квітня 2007 року підготувати пропозиції для розгляду обласною радою питання передачі основних фондів територіальних підрозділів ЛОКСТП «Луганськтеплокомуненерго» в комунальну власність відповідних територіальних громад.
    4.2. В строк до 1 березня 2007 року підготувати та надати план спільних дій з органами місцевого самоврядування області в напрямку стимулювання створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.
  5. Рекомендувати Лисичанському міському голові розглянути питання щодо доцільності перебування на посаді заступника міського голови з питань житлово-комунального господарства. В строк до 19 лютого 2007 року інформувати обласну держадміністрацію про прийняте рішення.
  6. Зобов’язати керівників структурних підрозділів обласної держадміністрації - головних розпорядників коштів обласного бюджету, голів райдержадміністрацій, рекомендувати міським головам міст обласного значення:
    6.1. Вжити заходів щодо ліквідації наявної простроченої кредиторської і дебіторської заборгованості бюджетних установ, які фінансуються з місцевих бюджетів.
    Розробити плани заходів і графіки погашення кредиторської та дебіторської заборгованості бюджетних установ, закріпити персонально відповідальних осіб за цю роботу. У планах заходів передбачити спрямування відповідно до статті 73 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік» понадпланових власних надходжень до спеціального фонду на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв. До 20 лютого 2007 року скласти зведені графіки погашення кредиторської та дебіторської заборгованості та надати їх Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації.
    6.2. Щоквартально заслуховувати звіти керівників бюджетних установ щодо обсягів проведення касових видатків, наявних залишків коштів, обсягів заборгованості та їх зниження, списання простроченої заборгованості, про стан претензійно-позовної роботи з погашення дебіторської заборгованості.
    6.3. Взяти під особистий контроль стан розрахунків за енергоносії, спожиті бюджетними установами, забезпечити виконання вимог ст. 53 Закону України «Про Державний бюджет України на 2007 рік». Вжити заходів щодо скорочення споживання та економії енергоносіїв бюджетними установами, впровадження енергоефективного освітлення, забезпечити встановлення приладів обліку та щодекадний контроль споживання енергоносіїв.
    6.4. Вжити заходів щодо скорочення витрат відповідних бюджетів або залучення додаткових доходів з метою збалансованості бюджетів та недопущення зростання кредиторської заборгованості. Провести аналіз відповідності мережі, штатів і контингентів фінансовим витратам, потреб населення з надання послуг відповідного профілю та у місячний термін надати пропозиції щодо їх оптимізації і розвитку бюджетної сфери на 2007-2009 роки.
    6.5. Забезпечити контроль за ефективністю використання коштів місцевих бюджетів при проведенні тендерних закупівель товарів, робіт і послуг. Проаналізувати проведені тендерні закупівлі за 2006 рік, вжити заходів щодо їх упорядкування та дотримання режиму економії бюджетних коштів при проведенні закупівель товарів, робіт і послуг у 2007 році.
  7. Головам райдержадміністрацій та рекомендувати виконкомам міських рад міст обласного значення cпільно з керівниками підприємств, якими допущені збиткові фінансові результати, протягом лютого 2007 року провести аналіз виконання програм підвищення ефективності роботи збиткових підприємств за 2006 рік та до 1 березня поточного року надати відповідні програми на 2007 рік для узагальнення Головному управлінню економіки облдержадміністрації.
  8. Виконавчим органам місцевого самоврядування з метою захисту інтересів територіальних громад забезпечити участь своїх представників в роботі комітетів кредиторів підприємств-банкрутів та щомісячно заслуховувати їх інформацію про впровадження процедур санації і ліквідації. За результатами щомісячно інформувати Головне управління економіки облдержадміністрації.
  9. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, за якими закріплені об’єкти спільної власності територіальних громад, Державній податковій адміністрації в Луганській області (Мироненко А.П.) з метою забезпечення надходжень податку на прибуток від діяльності підприємств комунальної власності до місцевих бюджетів області проводити щоквартальний аналіз (до 15 числа місяця, наступного за звітним кварталом) нарахувань та сплати податкових зобов’язань. У разі несплати підприємствами нарахованих зобов’язань вносити пропозиції щодо застосування заходів дисциплінарної відповідальності до їх керівників, аж до звільнення із займаних посад.
  10. Головному управлінню праці та соціального захисту населення облдержадміністрації (Поліщук Е.А.), спільно з Управлінням Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області (Науменко А.О.), Державною податковою адміністрацією в Луганській області (Мироненко А.П.), Територіальною державною інспекцією праці у Луганській області (Нестеренко К.Б.) до 1 березня 2007 року розробити скоординовані заходи щодо виявлення необлікованих доходів суб’єктів підприємництва і легалізації праці найманих працівників та подати їх на затвердження.
  11. Визнати незадовільною організаційну роботу з погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах області Головних управлінь: праці та соціального захисту населення (Поліщук Е.А.), економіки (Зінченко А.М.), промисловості та розвитку інфраструктури (Смірнов М.М.), агропромислового розвитку (Ольшанський О.П.), управління містобудування та архітектури (Поздняков М.В.) облдержадміністрації.
  12. Головним управлінням: праці та соціального захисту населення, економіки, промисловості та розвитку інфраструктури, агропромислового розвитку, й управлінням: містобудування та архітектури, транспорту та зв’язку (Балінський В.А.) облдержадміністрації, Луганському обласному відділу з питань банкрутства (Яцкін В.І.) з метою розв’язання проблеми ліквідації заборгованості із заробітної плати на підприємствах-банкрутах до 1 березня 2007 року розробити графіки погашення боргів з виплати заробітної плати на зазначених підприємствах на 2007 рік.
  13. Управлінню охорони здоров'я облдержадміністрації (Антонов С.А.) до 1 квітня 2007 року розробити регіональну цільову програму удосконалення та розвитку організації надання медичної допомоги дорослому та дитячому населенню Луганської області на 2007 – 2008 роки.
  14. Управлінню культури і туризму облдержадміністрації (Овчаренко Г.Е.) до 1 травня 2007 року розробити регіональну цільову програму поповнення фондів публічних бібліотек Луганської області на період до 2011 року.
  15. Управлінню молоді та спорту облдержадміністрації (Глоба О.П.) розробити:
    • у строк до кінця 2007 року - регіональну цільову програму організації відпочинку та оздоровлення дітей до 2010 року;
    • у строк до кінця II кварталу 2007 року - регіональну цільову програму будівництва, реконструкції та капітального ремонту спортивних споруд області;
    • у строк до кінця I кварталу 2007 року - регіональну цільову програму підготовки та участі спортсменів області в Олімпійських, Параолімпійських і Дефлімпійських іграх, чемпіонатах світу і Європи.
  16. Головному управлінню економіки облдержадміністрації в строк до 1 березня 2007 року підготувати проект розпорядження голови облдержадміністрації «Про Порядок розроблення, затвердження та реєстрації регіональних цільових програм, їх фінансування і моніторингу».
  17. Управлінню у справах преси та інформації облдержадміністрації (Желєзний В.О.), раднику голови облдержадміністрації з питань зв’язків з засобами масової інформації Махно М.В. разом з управлінням з питань внутрішньої політики облдержадміністрації (Бойко О.А.) забезпечити висвітлення підсумків економічного і соціального розвитку області за 2006 рік в місцевих засобах масової інформації.
  18. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови облдержадміністрації згідно з розподілом функціональних обов’язків.

Голова обласної
держадміністрації                                                                    О.М.АНТІПОВ