ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 24 липня 2013 року № 987
Про затвердження Положення про УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ в новій редакції
Відповідно до статей 5, 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 26.09.2012 № 887 «Про затвердження Типового положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації», враховуючи Методичні рекомендації з розроблення положення про структурний підрозділ місцевої державної адміністрації у сфері культури, затверджені наказом Міністерства культури України від 20.12.2012 № 1560, з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства Положення про УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ:
1. Затвердити Положення про УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ в новій редакції (додається).
2. Вважати таким, що втратило чинність, Положення про УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, затверджене розпорядженням голови облдержадміністрації від 24.12.2012 № 1913.
3. Управлінню культури, національностей та релігій обласної державної адміністрації (Григор’єва І.В.) здійснити заходи щодо державної реєстрації змін до Положення про УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Івченка А.Г.
Перший заступник голови,
виконуючий обов´язки голови Е.М.ЛОЗОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 24 » липня 2013 р. № 987
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
(нова редакція)
1. УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – управління), ідентифікаційний код 02227044, місцезнаходження: 91016, Луганська область, м. Луганськ, пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, буд. 9, утворюється головою облдержадміністрації, є структурним підрозділом облдержадміністрації, входить до її складу і в межах області забезпечує виконання покладених на нього завдань.
Положення про УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі – Положення) затверджується в новій редакції у зв’язку із приєднанням до управління ВІДДІЛУ У СПРАВАХ НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ідентифікаційний код 21823496.
2. Управління є правонаступником прав та обов’язків, всього майна ВІДДІЛУ У СПРАВАХ НАЦІОНАЛЬНОСТЕЙ ТА РЕЛІГІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
3. Управління підзвітне і підпорядковане голові облдержадміністрації, а також підзвітне і підконтрольне Міністерству культури України в межах, передбачених чинним законодавством.
4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства культури України і розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, прийнятими у межах її компетенції, та цим Положенням.
5. У межах своїх повноважень управління організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерства культури України, інших центральних органів виконавчої влади, актів законодавства у сферах культури і мистецтв, охорони культурної спадщини, вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав меншин та здійснює контроль за їх реалізацією, забезпечує виконання покладених на нього завдань.
6. Основними завданнями управління є:
забезпечення реалізації державної політики в галузі культури на території області;
забезпечення вільного розвитку культурно-мистецьких процесів;
забезпечення доступу громадян України до культурних цінностей шляхом користування документами Національного архівного фонду України або їх копіями; ознайомлення з музейними колекціями, що належать до державної частини Музейного фонду України; користування фондами бібліотек, що належать до Державного бібліотечного фонду України;
сприяння загальнонаціональній культурній консолідації суспільства, формуванню цілісного культурно-інформаційного простору, захисту та просуванню високоякісного різноманітного національного культурного продукту;
сприяння відродженню та розвитку традицій і культури української нації, етнічної, культурної і мовної самобутності національних меншин;
сприяння збереженню культурної спадщини;
гармонізація міжконфесійних та міжнаціональних відносин;
забезпечення функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя;
захист прав творчих працівників та їх спілок, соціальний захист працівників підприємств, установ та організацій у сфері культури.
6.1. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
6.1.1. Створює умови для:
розвитку соціальної інфраструктури у сферах культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин України, підвищення рівня матеріально-технічного забезпечення такої інфраструктури;
розвитку усіх видів професійного та аматорського мистецтва, художньої творчості, а також для організації культурного дозвілля населення, здобутку спеціальної освіти у сфері культури і мистецтва;
задоволення національно-культурних потреб корінних народів і національних меншин, а також потреб у літературі, мистецтві, освіті, засобах масової інформації;
розвитку національно-культурних об'єднань та інших громадських організацій національних меншин, національно-культурних традицій;
забезпечення доступу населення до надбань культури, писемності, традицій і звичаїв корінних народів та національних меншин;
задоволення культурно-мовних, освітніх, інформаційних потреб українців, які проживають за межами України; налагодження співпраці з державними установами, громадськими, національними центрами іноземних держав з питань, що належать до компетенції управління;
централізованого комплектування та використання бібліотечних фондів;
збереження і відтворення традиційного характеру середовища історичних ареалів населених місць;
здійснення контролю за вивезенням, ввезенням та поверненням культурних цінностей;
фіксації зразків національної нематеріальної культурної спадщини;
збереження та розвитку культури української нації, етнічної, мовної самобутності національних меншин;
налагодження взаєморозуміння між релігійними організаціями різних віросповідань та конфесій, вирішення спірних міжцерковних питань, проведення богослужінь, релігійних обрядів, церемоній та процесій, сприяння паломництву віруючих;
проведення благодійних акцій, інших заходів, спрямованих на розвиток етнічної самобутності національних меншин;
забезпечення аналізу потреби у працівниках у сферах культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, вивезення і повернення культурних цінностей, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин України;
моніторингу стану та тенденцій соціально-економічного і культурного розвитку у сфері культури, мистецтв, охорони культурної спадщини, державної мовної політики, міжнаціональних відносин та релігії.
6.1.2. Сприяє:
формуванню репертуару театрів, кінотеатрів, кіно- і відеоустановок, концертних організацій і мистецьких колективів, комплектуванню та оновленню фондів музеїв, картинних галерей, бібліотек, організації виставок, розповсюдженню кращих зразків національного кіномистецтва, відродженню та розвитку народних художніх промислів, збереженню культурної спадщини;
діяльності творчих спілок, національно-культурних товариств, громадських організацій, які функціонують у сфері культури та мистецтв;
задоволенню мовних і культурних потреб українців, що перебувають за кордоном;
участі релігійних організацій (на їх прохання) у міжнародних релігійних форумах, налагодженню їх зв'язків із зарубіжними релігійними організаціями;
будівництву, ремонту та реставрації культових будівель;
утворенню релігійними організаціями своєї матеріальної бази для релігійної, добродійної та іншої передбаченої статутом діяльності.
6.1.3. Формує та подає Мінкультури у встановленому порядку пропозиції щодо:
державної політики у сферах культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, вивезення і повернення культурних цінностей, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин України, зокрема, стосовно вдосконалення нормативно-правового регулювання у зазначених сферах;
надання творчим колективам статусу академічного;
визнання осередків народних художніх промислів, що потребують особливої охорони, заповідними територіями народних художніх промислів;
відзначення працівників підприємств, установ та організацій у сферах культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, вивезення і повернення культурних цінностей, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин України державними нагородами і відомчими відзнаками; застосування інших форм заохочення;
занесення музейних предметів Музейного фонду України до Державного реєстру національного культурного надбання;
занесення об'єктів культурної спадщини до Державного реєстру нерухомих пам'яток України та внесення змін до нього;
занесення відповідної території до Списку історичних населених місць України.
6.1.4. Подає Мінкультури інформацію про:
музеї, створені у складі підприємств, установ та організацій, навчальних закладів державної і комунальної форм власності, в яких зберігаються музейні колекції та музейні предмети, що є державною власністю і належать до державної частини Музейного фонду України;
пошкодження, руйнування, загрозу або можливу загрозу пошкодження пам'яток культурної спадщини, які знаходяться на території області.
6.1.5. Бере участь у:
розробці проекту програм соціально-економічного та культурного розвитку області;
розробці та виконанні регіональних програм державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії, захисту прав національних меншин, а також здійсненні заходів щодо розселення та облаштування на відповідній території осіб, депортованих за національною ознакою, які повернулися в Україну, сприянні їх адаптації та інтеграції в українське суспільство;
реалізації міжнародних проектів та програм у сферах культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин України;
погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, які стосуються повноважень управління;
організації та проведенні вітчизняних і міжнародних виставок, виставок-ярмарків, методичних і науково-практичних семінарів, конференцій за напрямком діяльності тощо.
6.1.6. Надає організаційно-методичну допомогу підприємствам, установам та організаціям області у сферах культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, вивезення і повернення культурних цінностей, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин України, незалежно від форм власності.
6.1.7. Здійснює контроль за збереженням і переміщенням культурних цінностей, включених до Державного реєстру національного культурного надбання, Музейного фонду.
6.1.8. Веде облік музеїв, утворених у складі підприємств, установ та організацій, навчальних закладів області.
6.1.9. Збирає та обробляє статистичні дані у сферах культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, вивезення і повернення культурних цінностей, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин України на території області.
6.1.10. Виконує функції замовника, укладає з цією метою контракти про виявлення, дослідження, консервацію, реставрацію, реабілітацію, музеєфікацію, ремонт, пристосування об'єктів культурної спадщини та інші заходи щодо охорони культурної спадщини.
6.1.11. Проводить заходи щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників у сфері культури та мистецтв, охорони культурної спадщини, вивезення і повернення культурних цінностей, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин.
6.1.12. Забезпечує виконання законодавства щодо прав національних меншин, свободи світогляду і віросповідання та про релігійні організації, узагальнення практики його застосування.
6.1.13. У межах своєї компетенції здійснює заходи з реалізації Європейської хартії регіональних мов або мов меншин, координацію діяльності, пов'язаної з виконанням вимог її положень.
6.1.14. Вивчає та аналізує на території області тенденції етнонаціонального та етнокультурного розвитку, розробляє поточні та довгострокові прогнози розвитку міжнаціональних та міжконфесійних відносин.
6.1.15. Вивчає та аналізує на території області стан релігійної ситуації та процесів, що відбуваються у релігійному середовищі.
6.1.16. Здійснює попередній розгляд поданих на реєстрацію статутів (положень) релігійних громад, а також змін і доповнень до них, перевіряє їх на відповідність чинному законодавству.
6.1.17. Забезпечує доступ юридичних і фізичних осіб до інформації, що міститься у витягах з Державного реєстру нерухомих пам'яток України, а також надає інформацію щодо програм та проектів змін до них у зонах охорони пам'яток культурної спадщини та в історичних ареалах населених місць на території області.
6.1.18. Забезпечує захист об'єктів культурної спадщини від загрози знищення, руйнування або пошкодження.
6.1.19. Забезпечує виготовлення, складання і передачу Мінкультури наукової документації з описами і фіксацією об'єктів культурної спадщини, а у разі надання дозволу на їх переміщення (перенесення) - демонтаж елементів, які становлять культурну цінність, з метою їх збереження.
6.1.20. Забезпечує в установленому законодавством порядку виготовлення, встановлення та утримання охоронних дощок, охоронних знаків, інших інформаційних написів, позначок на пам'ятках культурної спадщини або в межах їх територій.
6.1.21. Визначає межі територій пам'яток культурної спадщини місцевого значення та затвердження їх зон охорони.
6.1.22. Встановлює режим використання пам'яток культурної спадщини місцевого значення, їх територій, зон охорони.
6.1.23. Проводить фестивалі, конкурси, огляди професійного та аматорського мистецтва, художньої творчості, виставки народних художніх промислів та інші заходи у сфері культури, охорони культурної спадщини, а також міжетнічних та міжконфесійних стосунків та мовної політики.
6.1.24. Погоджує програми та проекти містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, будівельних, меліоративних, шляхових, земляних робіт, виконання яких може позначитися на стані пам'яток культурної спадщини місцевого значення, їх територій, зон охорони, та виконує інші повноваження у сфері охорони культурної спадщини, делеговані йому Мінкультури відповідно до закону.
6.1.25. Погоджує проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок згідно з вимогами Земельного кодексу України.
6.1.26. Погоджує розміщення реклами на пам'ятках культурної спадщини місцевого значення в межах зон їх охорони.
6.1.27. Погоджує відчуження або передачу пам’яток культурної спадщини місцевого значення їх власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління.
6.1.28. Видає дозволи на проведення робіт на пам'ятках культурної спадщини місцевого значення (крім пам'яток археології), їх територіях та в зонах охорони.
6.1.29. Видає дозволи на відновлення земляних робіт.
6.1.30. Веде облік (реєстр) релігійних організацій, що діють на території області, та культових будівель і приміщень, пристосованих під молитовні, що належать релігійним організаціям та/або використовуються ними.
6.1.31. Сприяє вирішенню питань розселення та облаштування осіб, депортованих за національною ознакою, які повернулись в Україну, здійснює підготовку та подання голові облдержадміністрації та Мінкультури своїх пропозицій із зазначених питань.
6.1.32. Запобігає проявам розпалювання міжетнічної, расової та релігійної ворожнечі у регіоні.
6.1.33. Реєструє дозволи на проведення археологічних розвідок, розкопок.
6.1.34. Видає розпорядження та приписи щодо охорони пам'яток культурної спадщини місцевого значення, припинення робіт на пам'ятках культурної спадщини, їх територіях та в зонах охорони, якщо ці роботи проводяться за відсутності затверджених або погоджених з відповідним органом охорони культурної спадщини програм та проектів, передбачених Законом України «Про охорону культурної спадщини», дозволів або з відхиленням від них.
6.1.35. Укладає охоронні договори на пам’ятки культурної спадщини.
6.1.36. Здійснює контроль за виконанням Закону України «Про охорону культурної спадщини», інших нормативно-правових актів, які стосуються охорони культурної спадщини.
6.1.37. Призначає відповідні охоронні заходи щодо пам’яток місцевого значення та їхніх територій у разі виникнення загрози руйнування або пошкодження внаслідок дії природних факторів або проведення будь-яких робіт.
6.1.38. Здійснює управління в порядку, встановленому законодавством, історико-культурними заповідниками державного чи місцевого значення, віднесеними до сфери управління облдержадміністрації.
6.1.39. Застосовує фінансові санкції за порушення вимог Закону України «Про охорону культурної спадщини».
6.1.40. Сприяє зміцненню міжнародних і міжрегіональних культурних зв'язків.
6.1.41. Веде облік проведення гастрольних заходів і подає Мінкультури відомості про проведення таких заходів на території області для формування Єдиного банку даних гастрольних заходів, що проводяться в Україні.
6.1.42. Роз’яснює через засоби масової інформації зміст державної політики у сфері культури, охорони культурної спадщини, а також міжетнічних та міжконфесійних стосунків та мовної політики.
6.1.43. Подає інформацію для внесення до бази даних Державного реєстру виробників, розповсюджувачів і демонстраторів фільмів.
6.1.44. Здійснює інші функції, що випливають з покладених на управління завдань.
7. Управління має право:
одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування (виконавчих органів рад), підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань що належать до компетенції управління, спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об'єднань (за згодою);
вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи обласної державної адміністрації у сфері культури, міжнаціональних відносин та релігії, охорони культурної спадщини та державної мовної політики; вносити до Міністерства культури України пропозиції з питань удосконалення законодавства у відповідних сферах;
користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв'язку і комунікацій, мережами спеціального зв'язку та іншими технічними засобами; організовувати випуск видань інформаційного та науково-методичного характеру;
скликати в установленому порядку засідання, наради з питань, що належать до його компетенції;
утворювати за дорученням голови обласної державної адміністрації координаційні комісії, експертні та робочі групи для науково-організаційного супроводу виконання державних цільових програм і проектів, залучати (з укладенням контрактів, договорів) спеціалістів до роботи в цих комісіях (групах), а також для надання консультацій, проведення аналізу стану і складання прогнозів розвитку культурного, інноваційного та творчого (інтелектуального) потенціалу області.
8. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами та апаратом обласної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.
9. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади головою обласної державної адміністрації згідно з чинним трудовим законодавством та законодавством про державну службу за погодженням з Міністерством культури України в установленому законодавством порядку.
Начальник повинен мати вищу освіту у галузі культури за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи за фахом в державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.
10. Начальник управління:
здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у підрозділі;
подає на затвердження голові обласної державної адміністрації положення про управління, його структуру, затверджує положення про його структурні підрозділи;
затверджує посадові інструкції працівників управління та розподіляє обов'язки між ними;
планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи обласної державної адміністрації;
вживає заходів з удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління;
звітує перед головою обласної державної адміністрації про виконання покладених на управління завдань і затверджених планів роботи; відповідає за виконання покладених на управління завдань з реалізації державної політики у сферах культури і мистецтв, охорони культурної спадщини, вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей, державної мовної політики, міжнаціональних відносин, релігії та захисту прав національних меншин України;
може за дорученням входити до складу колегії обласної державної адміністрації, Міністерства культури України;
вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції управління, та розробляє проекти відповідних рішень;
може за дорученням брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;
представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями - за дорученням голови та заступників голови обласної державної адміністрації;
представляє в установленому порядку інтереси управління в судових органах під час розгляду спірних питань, що належать до компетенції управління;
спрямовує і координує діяльність управлінь (відділів) культури районних державних адміністрацій;
видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;
подає на затвердження голови обласної державної адміністрації проекти кошторису та штатного розпису управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
розпоряджається коштами у межах затвердженого головою обласної державної адміністрації кошторису управління;
здійснює добір кадрів;
організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців управління;
погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників відділів (управлінь) культури райдержадміністрацій;
проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління;
забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
забезпечує в межах своїх повноважень збереження в управлінні інформації з обмеженим доступом;
здійснює інші повноваження, визначені законодавством.
11. Начальник управління може мати заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади головою обласної державної адміністрації за поданням начальника управління.
12. Для узгодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, утворюється колегія у складі начальника (голова колегії), заступників начальника, інших відповідальних працівників управління, керівників місцевих органів управління культурою. До складу колегії можуть входити керівники інших місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління обласної державної адміністрації, а також науковці та висококваліфіковані спеціалісти.
Склад колегії затверджується головою обласної державної адміністрації за поданням начальника управління.
Рішення колегії затверджуються наказами начальника управління.
13. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління визначає голова обласної державної адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.
14. Штатний розпис та кошторис управління затверджує голова облдержадміністрації за пропозиціями начальника управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2002 № 228.
15. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.
Заступник голови - керівник апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|