Текст документа: Порядок організації робіт із розробки Програми моніторингу технічного стану і оптимізації видатків на відновлення об’єктів соціальної сфери та життєзабезпечення населення Луганської області


Додаток до розпорядження голови облдержадміністрації
від 20 грудня 2006 року № 1309


Порядок організації робіт із розробки Програми моніторингу технічного стану і оптимізації видатків на відновлення об’єктів соціальної сфери та життєзабезпечення населення Луганської області

1. Виконавцями організації робіт із розробки Програми моніторингу технічного стану і оптимізації видатків на відновлення об’єктів соціальної сфери та життєзабезпечення населення Луганської області (далі – Програма) проводиться інвентаризація (уточнення наявності) існуючих житлових будинків, об'єктів тепло-, водопостачання і водовідведення, об’єктів соціальної сфери комунальної власності та їх суцільне технічне обстеження.
         Особлива увага приділяється:
1) в житловому господарстві - обстеженню інженерних систем і технічних пристроїв (центральне опалення, холодне і гаряче водопостачання, каналізація, електропостачання, газопостачання, система пожежогасіння та димовидалення, система вентиляції, ліфти), основних несучих будівельних конструкцій і конструктивів (фундаменти, стіни, перекриття й покриття, сходові марші, покрівлі);
2) в тепловому господарстві - обстеженню котлів, насосів, електродвигунів, хімводоочисток, електроустаткування, теплових мереж, будівельних конструкцій, будівель і споруд;
3) у водопровідно-каналізаційному господарстві - обстеженню насосних агрегатів, водопровідних і каналізаційних мереж, водопровідних і каналізаційних очисних споруд, артезіанських свердловин, хлораторних, насосних станцій, будівельних конструкцій, будівель і споруд;
4) в школах, дитячих установах, лікарнях, клубах тощо - обстеженню інженерних систем і технічних пристроїв (центральне опалення, холодне та гаряче водопостачання, каналізація, електро-, газопостачання, система пожежогасіння та димовидалення, система вентиляції, ліфти), основних несучих будівельних конструкцій (фундаменти, стіни, перекриття й покриття, сходові марші, покрівлі).
2. На підставі обстеження на кожний об'єкт складається технічний висновок (дефектний акт) з описом вказаних систем (схем) конструкцій і конструктивів, виявлених дефектів, відомість обсягів робіт з приведення їх в технічно справний стан. При цьому передбачаються заміна устаткування, яке вичерпало термін служби, а також заходи щодо енергозбереження (заміна енергоємного устаткування, термоізоляція трубопроводів, стін, перекриттів останніх поверхів, тришарове скління, установка загальнобудинкових приладів обліку води, тепла, електроенергії та інші роботи).
         3. За укрупненими показниками визначається вартість ремонтно-відновних робіт. Наприклад, будинки групуються по серіях типових проектів, поверховості: двох-, трьох-, чотири-, п'ятиповерхові, вище п'яти поверхів. При
цьому одноповерхові будинки підлягають стовідсотковій приватизації і списанню з балансу.
Аналогічний підхід має бути й до об'єктів тепло-, водопостачання і водовідведення, соціальної сфери.
         4. На аварійні будинки й об'єкти складаються окремі реєстри.
         5. Складається загальна відомість пооб’єктних видатків на відновлення будинків, об'єктів тепло-, водопостачання і водовідведення, соціальної сфери. 6. Вказані вище заходи проводяться в наступному порядку:
         6.1. Виконкоми міських рад міст обласного значення, райдержадміністрації, профільні управління облдержадміністрації уточнюють наявність будинків, об'єктів тепло-, водопостачання і водовідведення, соціальної сфери на відповідній території, згідно з підпорядкованістю, організовують за участю балансоутримувачів із числа інженерно-технічних працівників, що мають відповідну кваліфікацію, групи з їх обстеження, складання технічних висновків (дефектних актів, відомостей про обсяги робіт і визначення їх вартості по кожному з об'єктів).
6.2. Зведена по території (об’єкти комунальної власності), управлінню (об’єкти загальної комунальної власності) відомість видатків формується й затверджується відповідним рішенням (розпорядженням) виконкому міськради, райдержадміністрації, наказом по управлінню з метою включення до Програми.
Термін виконання – 05.03.2007.
6.3. Вказані у п. 6.1 документи по об’єктах соціальної сфери узагальнюються профільними управліннями облдержадміністрації за галузевим принципом і передаються управлінню житлово-комунального господарства облдержадміністрації для систематизації.
Термін виконання – 10.03.2007.
6.4. Управління житлово-комунального господарства облдерж-адміністрації:
6.4.1. Готує технічне завдання, тендерну документацію і після затвердження її Головним управлінням економіки облдержадміністрації організовує проведення тендерів на розробку Програми.
Термін виконання - 15.01.2007.
6.4.2. Після проведення тендерів передає систематизовану документацію розробнику Програми як вихідні дані.
6.5. Розробник Програми надає Головному управлінню економіки облдержадміністрації проект Програми відповідно до Положення щодо розроблення, затвердження та реєстрації регіональних цільових програм, розробленого Головним управлінням економіки облдержадміністрації.
 Термін виконання - 01.05.2007.
 6.6. Проведення експертизи Програми, її передача замовнику розробки Програми.
 Термін виконання - 10.05.2007.
 6.7. Замовник після одержання експертизи Програми готує проект рішення про її затвердження та надає на розгляд облдержадміністрації.
Термін виконання - 15.05.2007.
 
Керівник апарату
облдержадміністрації                                                        С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ