|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Текст документа: Про затвердження Положення про експертну комісію апарату облдержадміністрації та її складу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 04 вересня 2013 року № 1264 Про затвердження Положення про експертну комісію апарату облдержадміністрації та її складу Відповідно до Закону України „Про Національний архівний фонд та архівні установи”, Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 № 1004, та Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19.06.2013 № 1227/5 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.06.2013 за № 1062/23594, з метою організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві апарату облдержадміністрації, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії Державного архіву Луганської області:
затвердити Положення про експертну комісію апарату облдержадміністрації та її склад (додаються).
Заступник голови, виконуючий обов’язки голови А.В.РЕПИЦЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядження голови облдержадміністрації « 04 » вересня 2013 р. № 1264
ПОЛОЖЕННЯ про експертну комісію апарату облдержадміністрації
1. Експертна комісія апарату облдержадміністрації створюється розпорядженням голови облдержадміністрації для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві апарату облдержадміністрації, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії (далі – ЕПК) Державного архіву Луганської області.
2. ЕК є постійно діючим дорадчим органом облдержадміністрації.
3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативними актами, а також цим Положенням.
4. До складу ЕК, який затверджується головою облдержадміністрації, входять представники структурних підрозділів апарату облдержадміністрації (далі – структурні підрозділи), особа, відповідальна за ведення архіву апарату облдержадміністрації. Головою ЕК призначається заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації, а секретарем – особа, відповідальна за ведення архіву апарату облдержадміністрації.
5. Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів та окремих осіб рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.
6. ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує голова облдержадміністрації, і звітує перед ним про проведену роботу.
7. Завданням ЕК є організація та проведення спільно із загальним відділом апарату облдержадміністрації експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві апарату облдержадміністрації.
8. ЕК приймає рішення про:
cхвалення та подання до ЕПК Держархіву Луганської області проектів таких документів: описи справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі – НАФ), описи справ з особового складу, номенклатури справ, інструкції з діловодства, положення про служби діловодства, архівні підрозділи та ЕК, акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ, акти про вилучення документів з НАФ;
схвалення описів справ тривалого (понад 10 років) зберігання, переліків відомостей, що становлять службову інформацію, які складаються в апараті облдержадміністрації.
9. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:
контролювати дотримання структурними підрозділами, окремими працівниками, відповідальними за організацію документів у діловодстві, архівних вимог щодо розробки номенклатур справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;
вимагати від структурних підрозділів розшуку відсутніх документів НАФ, документів тривалого зберігання, у тому числі документів з особового складу, та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;
одержувати від структурних підрозділів відомості та пропозиції, необхідні для проведення експертизи цінності документів;
визначати строки зберігання документів, що не передбачені типовими та галузевими переліками видів документів із зазначенням строків їх зберігання, та погоджувати їх з ЕПК Держархіву Луганської області;
заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів про стан підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;
запрошувати на засідання як консультантів та експертів фахівців структурних підрозділів, а в разі необхідності – працівників Держархіву Луганської області;
інформувати керівництво облдержадміністрації з питань, що входять до компетенції ЕК.
10. Засідання ЕК проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається
11. Рішення ЕК приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК головою облдержадміністрації.
12. У разі відмови голови облдержадміністрації затвердити протокол засідання ЕК її голова може звернутися зі скаргою до Центральної експертно-перевірної комісії Державної архівної служби.
СХВАЛЕНО: ПОГОДЖЕНО: Протокол ЕК Протокол ЕПК апарату Луганської обласної Державного архіву державної адміністрації Луганської області від “___” _________2013 р. №___ від “__” __________ 2013 р. № ___
ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядження голови облдержадміністрації « 04 » вересня 2013 р. № 1264
СКЛАД експертної комісії апарату облдержадміністрації
Заступник голови – керівник апарату С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||