Текст документа: ПОЛОЖЕННЯ про комісію з питань упорядкування обліку юридичних осіб в Єдиному реєстрі об'єктів державної власності в області


Додаток до розпорядження голови облдержадміністрації
від 18 червня 2007 року № 756


ПОЛОЖЕННЯ про комісію з питань упорядкування обліку юридичних осіб в Єдиному реєстрі об'єктів державної власності в області

1. Комісія з питань упорядкування обліку юридичних осіб в Єдиному реєстрі об'єктів державної власності в області (далі - Комісія) є консультативно-дорадчим органом, утвореним головою облдержадміністрації.
 
2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, нормативними актами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які здійснюють управління об'єктами державної власності, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, а також цим Положенням.
 
3. Основним завданням Комісії є упорядкування обліку юридичних осіб.
 
4. Комісія, відповідно до покладених на неї завдань:
- на підставі установчих документів юридичної особи встановлює орган державної влади, до сфери управління якого вона належить;
- повідомляє відповідний орган державної влади про необхідність завершення державної реєстрації припинення такої юридичної особи;
- на підставі установчих документів, форм фінансової і статистичної звітності (за основним видом економічної діяльності) юридичної особи готує Фонду державного майна України висновки щодо доцільності віднесення її до сфери управління відповідного органу державної влади;
- складає акти перевірки юридичної особи і надсилає їх до Фонду державного майна України;
- інформує Фонд державного майна України щомісяця до 5 числа місяця, що настає за звітним, про результати проведеної роботи;
- виконує інші завдання, встановлені чинним законодавством України.
 
5. Комісія має право:
- залучати, у разі потреби, у встановленому порядку представників місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій (за згодою з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до їх компетенції;
- одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань.
 
 
6. Головою Комісії призначається представник облдержадміністрації. Голова Комісії має двох заступників і секретаря.
 
7.         До складу Комісії входять представники органів приватизації, державних органів: статистики, податкової служби, контрольно-ревізійної служби, казначейства та інших за необхідністю.
8.         Основною формою роботи Комісії є засідання, які проводяться за потребою, але не рідше одного разу на квартал.
 
9.   Головує на засіданнях Комісії її голова, а у разі його відсутності – один з його заступників.
 
10. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутні більше половини її членів.
 

11.     Рішення приймаються більшістю голосів членів Комісії, що присутні на засіданні, та оформлюються протоколом, який підписується головуючим (а у разі його відсутності – одним із заступників) і секретарем.