ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 06 березня 2008 року № 276
Про підсумки роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області із зверненнями громадян у 2007 році та додаткові заходи щодо забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення
У 2007 році до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області надійшло 104134 звернення від 205141 громадянина, що на 10,1% менше, ніж у 2006 році (115823).
Найбільше їх було направлено до органів місцевого самоврядування - 93953, що складає 90 % від загальної кількості.
До облдержадміністрації у 2007 році надійшло 6106 звернень від 32341 громадянина, що на 10,7 % менше в порівнянні з 2006 роком (6834). Найбільше зниження кількості звернень громадян спостерігалось в Новоайдарському, Міловському, Старобільському, Біловодському районах та містах Алчевську, Кіровську, Лисичанську.
Зросла кількість звернень громадян у Білокуракинському, Новопсковському, Краснодонському районах та містах Антрациті, Сєверодонецьку, Брянці, Первомайську.
За минулий рік зменшилась кількість колективних звернень до облдержадміністрації на 12,5 %. В той же час значно збільшилася порівняно з 2006 роком кількість повторних звернень – із 118 до 300.
В 2007 році Секретаріат Президента України надіслав на розгляд облдержадміністрації 1486 звернень жителів Луганської області до Президента України, що майже на 10 % менше у порівнянні з минулим роком.
Разом з тим спостерігається збільшення кількості звернень до Глави держави від жителів Станично-Луганського, Білокуракинського, Новопсковського, Біловодського районів та міст Луганська, Сєверодонецька, Ровеньків.
Збільшилась кількість звернень громадян до Кабінету Міністрів України, які були направлені на розгляд облдержадміністрації. Торік їх надійшло майже на 47 % більше, ніж у 2006 році. Зростання відбулося в більшості районів і міст області, крім Антрацитівського, Міловського, Слов’яносербського районів та міст Кіровська і Ровеньків.
Найчастіше у зверненнях до центральних органів влади порушувались питання законності та охорони правопорядку, соціального захисту, надання житлово-комунальних послуг.
До органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло 43283 звернення від соціально незахищених категорій громадян, що складає близько 42 % від загальної кількості звернень.
Протягом 2007 року головою облдержадміністрації на особистому прийомі прийнято 210 громадян, що на 16,7 % більше, ніж у попередньому році - 180. Разом з тим, недостатня увага приділялась організації виїзних прийомів громадян.
Певна робота проводилась з розгляду звернень громадян райдержадміністраціями, виконкомами міських рад міст обласного значення. Керівниками цих органів було проведено 158 виїзних прийомів за місцем проживання громадян.
В обласній та районних держадміністраціях, виконкомах міських рад міст обласного значення систематично проводиться аналіз стану роботи із зверненнями громадян. Стан роботи зі зверненнями громадян розглядався на засіданнях колегій райдержадміністрацій та виконкомів міськрад, нарадах. У той же час в роботі зі зверненнями громадян мали місце певні недоліки.
Головами Новоайдарської та Новопсковської райдержадміністрацій не було вжито належних заходів щодо зменшення кількості звернень громадян до центральних органів з питань, які належать до компетенції місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. До цього часу не впроваджено автоматизовану інформаційно-аналітичну систему обробки порушених у зверненнях громадян питань та контролю за їх вирішенням у Міловській, Новоайдарській, Новопсковській, Троїцькій райдержадміністраціях, виконкомах Брянківської та Кіровської міськрад.
Окремими керівниками райдержадміністрацій, виконкомів міських рад, структурних підрозділів облдержадміністрації неналежно організована робота зі зверненнями громадян. В положеннях про структурні підрозділи облдержадміністрації, райдержадміністрацій, посадових інструкціях працівників не визначені питання щодо розгляду звернень громадян. Зазначені недоліки мали місце в Лутугинській, Перевальській райдержадміністраціях, Головному управлінні економіки облдержадміністрації.
Незадовільною є робота відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації в частині організації розгляду звернень громадян, належного аналізу причин, які спонукали звертатися громадян зі скаргами та заявами. Відділом не надавалися конкретні пропозиції щодо усунення причин цих звернень. З урахуванням цього атестаційною комісією апарату облдержадміністрації було визнано таким, що не відповідає займаній посаді, начальника відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Долгополова Д.Л. та звільнено його з посади.
На виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, за підсумками розгляду звернень громадян органами виконавчої влади та місцевого самоврядування протягом 2007 року:
- Визнати незадовільною роботу Білокуракинської (Іванюченко С.І.), Лутугинської (Пригеба Г.В.), Новопсковської (Лебедєв Б.В.), Попаснянської (Філонов А.В.) райдержадміністрацій, виконкому Брянківської міської ради (Грязев М.С.) із забезпечення виконання вимог Закону України „Про звернення громадян” в частині об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян, реалізації їх прав на письмове звернення та особистий прийом посадовими особами, одержання обґрунтованої відповіді.
- Звернути увагу голів Краснодонської, Новоайдарської районних державних адміністрацій та міських голів міст Антрацита, Первомайська, Стаханова на недоліки в організації роботи зі зверненнями громадян.
- Вказати заступнику голови – керівнику апарату облдержадміністрації Тихоновському С.Г. на незадовільну та неефективну роботу відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації в частині організації розгляду звернень громадян в облдержадміністрації.
- Затвердити заходи щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, що додаються.
- Затвердити графік перевірок районних держадміністрацій щодо додержання законодавства про звернення громадян облдержадміністрацією на 2008 рік (додається).
- Затвердити Положення та склад комісії з питань розгляду звернень громадян обласної держадміністрації (додаються).
- Райдержадміністраціям в 15-денний строк розробити та затвердити заходи щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” і рекомендувати виконкомам міських рад міст обласного значення затвердити аналогічні заходи.
- Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів державної виконавчої влади забезпечити створення та функціонування гарячих ліній і телефонів довіри, проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.
- Управлінню преси та інформації облдержадміністрації спільно з відділами: роботи із зверненнями громадян та інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації забезпечити щоквартальне оприлюднення у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті облдержадміністрації узагальнених відомостей про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань, надавати зазначені узагальнені відомості та дані стосовно їх оприлюднення до Секретаріату Президента України.
- Уповноважити заступника голови – керівника апарату облдерж-адміністрації Тихоновського С.Г. брати участь у прийомі громадян, які звертаються до Президента України.
- Заступнику голови – керівнику апарату облдержадміністрації Тихоновському С.Г. здійснювати постійний контроль за роботою зі зверненнями громадян в райдержадміністраціях та структурних підрозділах облдержадміністрації, своєчасно вживати необхідних заходів щодо усунення виявлених недоліків.
- Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови обласної держадміністрації Запорожцева М.В.
Перший заступник голови, виконуючий обов’язки голови обласної держадміністрації Ю.Є.АРЕФ’ЄВ
|