Текст документа: ЗАХОДИ щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”


Додаток до розпорядження голови облдержадміністрації
від 06 березня 2008 року № 276


ЗАХОДИ щодо організації виконання положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”

№ з/п

Зміст заходу

Виконавці

Строк виконання

Примітка

1

2

3

4

5

Запровадити в обласній та районних держадміністраціях і виконкомах міських рад єдину комп’ютерну систему обліку звернень громадян та контролю за вирішенням порушених у них питань

Тихоновський С.Г., відділи апарату облдержадміністрації: роботи із зверненнями громадян, інформаційно-комп’ютерного забезпечення, районні держадміні-страції, виконкоми міських рад міст обласного значення

до 01.01.2009

 

Забезпечити систематичне проведення перевірок стану організації роботи зі зверненнями громадян та висвітлення в засобах масової інформації результатів відповідної роботи за єдиною методикою

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, управління у справах преси та інформації облдержадміністрації, районні держадміністрації

постійно

після затвердження методики Кабміну

Створити окрему сторінку на офіційному веб-сайті облдержадміністрації, присвячену роботі зі зверненнями громадян.
Розробити, затвердити та запровадити заходи щодо висвітлення через засоби масової інфор-мації  та розміщення на власних офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо орга-нізації роботи зі зверненнями громадян, графі-ків особистих прийомів громадян посадовими особами цих органів, роз’яснень та консульта-цій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях, надання правової допомоги громадянам із цих питань

Тихоновський С.Г., відділи апарату облдержадміністрації:  інформаційно-комп’ютерного забезпечення, роботи із звернен-нями громадян, управління у справах преси та інформації обл-держадміністрації, громадсько-правова приймальня обласної держадміністрації, районні держадміністрації

до 10.03.2008

 

Запровадити періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді голів районних держадміністрацій перед головою обласної держадміністрації щодо проведеної роботи із зверненнями громадян

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, районні держадміністрації

згідно з квартальним планом обласної держадміністрації

 

Утворити при районних держадміністраціях постійно діючі комісії з питань розгляду звернень громадян.
Головам районних держадміністрацій звітувати про утворення зазначених комісій та забезпечувати в подальшому проведення їх засідань не рідше одного разу на місяць

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації,  районні держадміністрації

 

до 07.03.2008

 

Надати річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян райдержадміністраціями у відповідних структурних підрозділах, на підприємствах, організаціях до облдержадміністрації

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, районні держадміністрації

до 10.03.2008  

 

Затвердити Порядок організації розгляду звернень громадян в облдержадміністрації

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації,  районні держадміністрації

до 10.03.2008

 

Оприлюднювати у засобах масової інформації та на офіційних веб-сайтах відповідних органів узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених в них питань. Дані про оприлюднення інформації надавати до Секретаріату Президента України

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, управління у справах преси та інформації облдержадміністрації, районні держадміністрації

щоквартально

 

Забезпечити проведення дня контролю, в рамках якого здійснювати виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих органам виконавчої влади з питань, що містяться у зверненнях громадян

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної держадміністрації, районні держадміністрації

щомісяця

 

10 

Аналізувати та узагальнювати питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що їх породжу-ють та вживати заходів щодо їх усунення

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, районні держадміністрації

щомісяця

 

11 

Розглядати підсумки роботи із зверненнями громадян на засіданнях колегій і нарадах 

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, районні держадміністрації

двічі на рік 

 

12 

Запровадити рейтингову оцінку роботи зі звер-неннями громадян райдержадміністрацій та виконкомів міських рад за єдиною методикою, розробленою Кабінетом Міністрів України

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

друге півріччя

після затвердження методики Кабміну

13 

Забезпечити особистий розгляд головами райдержадміністрацій та надання відповідей на звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, голови районних держадміністрацій

постійно

 

14 

Забезпечувати проведення особистих прийомів громадян за затвердженими графіками

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

постійно

 

15 

Провести практичний семінар для представників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо реалізації проекту „Громадська експертиза”

Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації

до 01.06.2008

 

16 

Встановити в облдержадміністрації та райдержадміністраціях поштові скриньки „Громадська експертиза” для вивчення причин, які спонукають громадян звертатись в органи виконавчої влади та місцевого самоврядування

Тихоновський С.Г., районні держадміністрації

з 01.07.2008

 

Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                                                                     С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ