№ з/п
|
Зміст заходу
|
Виконавці
|
Строк виконання
|
Примітка
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1 |
Запровадити в обласній та районних держадміністраціях і виконкомах міських рад єдину комп’ютерну систему обліку звернень громадян та контролю за вирішенням порушених у них питань
|
Тихоновський С.Г., відділи апарату облдержадміністрації: роботи із зверненнями громадян, інформаційно-комп’ютерного забезпечення, районні держадміні-страції, виконкоми міських рад міст обласного значення
|
до 01.01.2009
|
|
2 |
Забезпечити систематичне проведення перевірок стану організації роботи зі зверненнями громадян та висвітлення в засобах масової інформації результатів відповідної роботи за єдиною методикою
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, управління у справах преси та інформації облдержадміністрації, районні держадміністрації
|
постійно
|
після затвердження методики Кабміну
|
3 |
Створити окрему сторінку на офіційному веб-сайті облдержадміністрації, присвячену роботі зі зверненнями громадян. Розробити, затвердити та запровадити заходи щодо висвітлення через засоби масової інфор-мації та розміщення на власних офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо орга-нізації роботи зі зверненнями громадян, графі-ків особистих прийомів громадян посадовими особами цих органів, роз’яснень та консульта-цій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях, надання правової допомоги громадянам із цих питань
|
Тихоновський С.Г., відділи апарату облдержадміністрації: інформаційно-комп’ютерного забезпечення, роботи із звернен-нями громадян, управління у справах преси та інформації обл-держадміністрації, громадсько-правова приймальня обласної держадміністрації, районні держадміністрації
|
до 10.03.2008
|
|
4 |
Запровадити періодичні, не рідше одного разу на рік, особисті доповіді голів районних держадміністрацій перед головою обласної держадміністрації щодо проведеної роботи із зверненнями громадян
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, районні держадміністрації
|
згідно з квартальним планом обласної держадміністрації
|
|
5 |
Утворити при районних держадміністраціях постійно діючі комісії з питань розгляду звернень громадян. Головам районних держадміністрацій звітувати про утворення зазначених комісій та забезпечувати в подальшому проведення їх засідань не рідше одного разу на місяць
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, районні держадміністрації
|
до 07.03.2008
|
|
6 |
Надати річні графіки перевірок додержання законодавства про звернення громадян райдержадміністраціями у відповідних структурних підрозділах, на підприємствах, організаціях до облдержадміністрації
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, районні держадміністрації
|
до 10.03.2008
|
|
7 |
Затвердити Порядок організації розгляду звернень громадян в облдержадміністрації
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, районні держадміністрації
|
до 10.03.2008
|
|
8 |
Оприлюднювати у засобах масової інформації та на офіційних веб-сайтах відповідних органів узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених в них питань. Дані про оприлюднення інформації надавати до Секретаріату Президента України
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, управління у справах преси та інформації облдержадміністрації, районні держадміністрації
|
щоквартально
|
|
9 |
Забезпечити проведення дня контролю, в рамках якого здійснювати виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих органам виконавчої влади з питань, що містяться у зверненнях громадян
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату обласної держадміністрації, районні держадміністрації
|
щомісяця
|
|
10 |
Аналізувати та узагальнювати питання, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що їх породжу-ють та вживати заходів щодо їх усунення
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, районні держадміністрації
|
щомісяця
|
|
11 |
Розглядати підсумки роботи із зверненнями громадян на засіданнях колегій і нарадах
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, районні держадміністрації
|
двічі на рік
|
|
12 |
Запровадити рейтингову оцінку роботи зі звер-неннями громадян райдержадміністрацій та виконкомів міських рад за єдиною методикою, розробленою Кабінетом Міністрів України
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації
|
друге півріччя
|
після затвердження методики Кабміну
|
13 |
Забезпечити особистий розгляд головами райдержадміністрацій та надання відповідей на звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, голови районних держадміністрацій
|
постійно
|
|
14 |
Забезпечувати проведення особистих прийомів громадян за затвердженими графіками
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації
|
постійно
|
|
15 |
Провести практичний семінар для представників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо реалізації проекту „Громадська експертиза”
|
Тихоновський С.Г., відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації
|
до 01.06.2008
|
|
16 |
Встановити в облдержадміністрації та райдержадміністраціях поштові скриньки „Громадська експертиза” для вивчення причин, які спонукають громадян звертатись в органи виконавчої влади та місцевого самоврядування
|
Тихоновський С.Г., районні держадміністрації
|
з 01.07.2008
|
|