ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 27 травня 2009 року № 536
Про затвердження у новій редакції Положення про управління з питань надзвичайних ситуацій Луганської обласної державної адміністрації, штатного розпису та посадових інструкцій начальника, першого заступника і заступника начальника цього управління
Відповідно до ст. 5 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2008 № 361 "Про затвердження типових положень про Головне управління з питань надзвичайних ситуацій, управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, управління та відділи (сектори) з питань надзвичайних ситуацій":
1. Затвердити у новій редакції:
Положення про УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - Положення), що додається;
посадові інструкції начальника УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, його першого заступника та заступника, що додаються;
штатний розпис УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ на 2009 рік (далі – штатний розпис), що додається.
2. Попередити про зміну істотних умов праці відповідно до ст. 32 Кодексу законів про працю України начальника, першого заступника та заступника начальника управління з питань надзвичайних ситуацій Луганської обласної державної адміністрації Сагайдачного В.Б., Крискіна М.І. та Токаренка С.В. відповідно.
3. Установити, що Положення й штатний розпис набирають чинності з 01.08.2009, і, водночас, вважати таким, що втратило чинність розпорядження голови облдержадміністрації від 19.04.2007 № 458.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Запорожцева М.В.
Голова обласної
держадміністрації О.М.АНТІПОВ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
27 травня 2009 р. № 536
|
ПОЛОЖЕННЯ
про УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
(нова редакція)
1. УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, який створюється головою облдержадміністрації, підзвітним і підконтрольним голові облдержадміністрації та Міністерству України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (далі - МНС).
Управління є органом управління обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій (далі - територіальна підсистема цивільного захисту).
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами МНС, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
участь у реалізації державної політики у сфері цивільного захисту, а також ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;
організація відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту до дій за призначенням у мирний час та в особливий період;
здійснення разом з іншими органами управління територіальної підсистеми цивільного захисту інформаційного забезпечення, упровадження сучасних інформаційних технологій та створення банків даних з питань захисту населення.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) забезпечує розроблення і здійснення заходів щодо вдосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та життєзабезпечення постраждалого населення;
2) подає голові облдержадміністрації та МНС:
пропозиції до проектів державних і регіональних програм щодо вдосконалення організації цивільного захисту, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;
пропозиції щодо включення до проекту Державного бюджету України, обласного бюджету витрат на розвиток і функціонування органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту, системи зв'язку та централізованого оповіщення, здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків, а також наслідків Чорнобильської катастрофи;
3) здійснює в межах своїх повноважень збір, накопичення, опрацювання, аналіз і оприлюднення інформації про стан техногенної та природної безпеки в регіоні;
4) подає голові облдержадміністрації пропозиції щодо створення та складу спеціальної комісії з ліквідації надзвичайних ситуацій, бере участь у її роботі;
5) координує діяльність структурних підрозділів з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, сил територіальної підсистеми цивільного захисту щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;
6) забезпечує оповіщення керівного складу органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту, населення про загрозу виникнення та виникнення надзвичайної ситуації;
7) бере участь:
у прогнозуванні ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, здійснює районування території області за наявністю потенційно небезпечних об'єктів і об'єктів підвищеної небезпеки та загрози виникнення стихійного лиха;
у підготовці для подання голові облдержадміністрації пропозицій щодо розподілу коштів резервного фонду відповідного бюджету для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання матеріальної та фінансової допомоги населенню, яке постраждало внаслідок надзвичайних ситуацій;
у проведенні аналізу та розслідуванні причин виникнення надзвичайних ситуацій;
в організації відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що проводяться силами територіальної підсистеми цивільного захисту;
у впровадженні в практику досягнень науки і техніки з питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, зменшення впливу негативних наслідків та проведення робіт з їх ліквідації;
у розробленні для подання у встановленому порядку голові облдержадміністрації на затвердження планів цивільного захисту і заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;
в організації та проведенні підготовки органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту, населення до дій у надзвичайних ситуаціях у мирний час та в особливий період, зокрема підготовки учнів і студентів з питань безпеки життєдіяльності та цивільного захисту (цивільної оборони);
у межах своїх повноважень у виконанні завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності області;
у здійсненні інженерно-технічних заходів цивільного захисту при розробленні містобудівної та проектної документації;
у розробленні та організації здійснення заходів щодо евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій та зон можливих бойових дій в особливий період;
у наданні щорічних організаційно-методичних указівок облдержадміністрації щодо навчання населення захисту і діям у надзвичайних ситуаціях;
8) організовує та у встановленому порядку здійснює контроль за створенням, накопиченням, збереженням, розподілом та цільовим використанням матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;
9) сприяє під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій застосуванню за призначенням сил Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, спеціалізованих та невоєнізованих формувань;
10) організовує роботу з планування укриття населення в захисних спорудах, веде їх облік, контролює стан утримання таких споруд, бере участь у роботі комісії з питань визначення їх стану;
11) разом з Головним управлінням МНС України в Луганської області:
організовує та проводить перевірки готовності органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту до виконання покладених на них завдань;
формує державне замовлення на матеріально-технічні засоби, необхідні для потреб органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту;
подає голові облдержадміністрації пропозиції щодо потреби в засобах радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил територіальної підсистеми цивільного захисту, а також щодо місць їх зберігання;
12) організовує накопичення та зберігання засобів радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил територіальної підсистеми цивільного захисту та їх своєчасну видачу під час загрози виникнення або виникнення радіаційних і хімічних аварій та в особливий період;
13) перевіряє готовність комунальних аварійно-рятувальних служб до реагування на надзвичайні ситуації;
14) розробляє і здійснює в межах своїх повноважень заходи щодо участі органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту в територіальній обороні;
15) у межах своїх повноважень бере участь у здійсненні антитерористичних заходів;
16) готує та вносить на розгляд голови облдержадміністрації пропозиції щодо оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної ситуації у разі її виникнення;
17) вносить на розгляд голови облдержадміністрації пропозиції щодо погодження проекту плану проведення потенційно небезпечних заходів за участю особового складу Збройних Сил України, інших військових формувань та правоохоронних органів з використанням озброєння і військової техніки за умови присутності цивільного населення, організовує під час розроблення та виконання такого плану взаємодію з органами військового управління;
18) організовує роботу розрахунково-аналітичної групи з оцінки радіаційного і хімічного стану в умовах надзвичайної ситуації;
19) утримує на балансі матеріально-технічні ресурси регіонального матеріального резерву, призначені для здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків і надання термінової допомоги постраждалому населенню;
20) організовує та забезпечує роботу обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;
21) готує в межах своїх повноважень для подання голові облдержадміністрації пропозиції щодо заходів з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та координує і контролює їх здійснення;
22) здійснює в межах своїх повноважень:
контроль за проведенням робіт з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та інших радіаційних аварій, зокрема за будівництвом об'єктів соціальної та виробничої інфраструктури, будівництвом (придбанням) житла для громадян, які проживають на радіоактивно забруднених територіях та у місцях їх компактного переселення;
контроль за цільовим використанням коштів, виділених з державного і місцевих бюджетів для проведення робіт з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;
23) дає оцінку радіаційній обстановці на територіях, забруднених унаслідок радіаційних аварій, організовує проведення радіоекологічного моніторингу і координує роботи з визначення радіаційної обстановки на таких територіях;
24) готує аналітичні та інформаційні матеріали про стан захисту населення, яке постраждало від наслідків радіаційних аварій;
25) готує у межах своїх повноважень для подання голові облдержадміністрації пропозиції щодо потреби у видатках на проведення робіт з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи;
26) бере участь у межах своїх повноважень у виконанні зобов'язань за міжнародними договорами у сфері захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій та Чорнобильської катастрофи;
27) планує та координує формування, ведення та використання обласного страхового фонду документації відповідно до затвердженої програми формування страхового фонду документації;
28) розробляє та вносить у встановленому порядку на розгляд голови облдержадміністрації та МНС пропозиції щодо вдосконалення законодавства у сфері цивільного захисту;
29) забезпечує в межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно державної таємниці та здійснює контроль за її збереженням;
30) організовує роботу із забезпечення готовності системи зв'язку та централізованого оповіщення;
31) організовує роботу обласної евакуаційної комісії;
32) забезпечує отримання та доведення до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування розпоряджень про переведення територіальної підсистеми цивільного захисту у вищі ступені готовності;
33) виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.
5. Управління має право:
одержувати у встановленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
заслуховувати інформацію посадових осіб структурних підрозділів з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сфері цивільного захисту та у встановленому законодавством порядку давати їм обов'язкові для виконання розпорядження про усунення порушень вимог цивільного захисту;
залучати до здійснення заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій та їх виникненням, сили територіальної системи цивільного захисту згідно з планами взаємодії, а також окремих спеціалістів - за погодженням з їх керівниками.
6. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації та з органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і підпорядкування, об'єднаннями громадян.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою облдержадміністрації за погодженням з МНС. На посаду начальника управління призначається цивільна особа у порядку, встановленому законодавством.
Начальник управління має заступників, які за його поданням призначаються на посаду і звільняються з посади головою облдержадміністрації.
8. Начальник управління:
1) здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань та прийняті ним рішення, визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників структурних підрозділів;
2) організовує діяльність управління, спрямовану на розроблення і здійснення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації та заходів, пов'язаних з ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи;
3) подає на затвердження голові облдержадміністрації кошторис і штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
4) видає в межах своїх повноважень накази, організовує та контролює їх виконання працівниками управління;
5) затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов'язки працівників управління;
6) забезпечує виконання вимог законодавства з питань проходження працівниками управління державної служби;
7) вирішує у встановленому порядку питання щодо призначення на посаду та звільнення з посади працівників управління, а також погоджує кандидатури на посади начальників структурних підрозділів з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрацій;
8) здійснює видатки в межах затвердженого кошторису на утримання управління;
9) забезпечує у межах своїх повноважень підготовку проектів розпоряджень голови облдержадміністрації;
10) звертається з поданням до відповідної районної держадміністрації і органів місцевого самоврядування щодо прийняття рішень про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні законодавства у сфері цивільного захисту;
11) інформує правоохоронні органи про виявлені на об'єктах господарювання і територіях порушення, що можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій;
12) бере участь у розгляді райдержадміністраціями та органами місцевого самоврядування питань, пов'язаних з діяльністю органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту;
13) скликає у встановленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
9. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників управління, кошторис, штатний розпис затверджуються головою облдержадміністрації після проведення експертизи Головним фінансовим управлінням облдержадміністрації.
10. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
27 травня 2009 р. № 536
|
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
начальника управління з питань надзвичайних ситуацій Луганської обласної державної адміністрації
(нова редакція)
1. Загальна частина
1.1. Посада начальника управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації (далі - управління) згідно зі ст. 25 Закону України "Про державну службу" віднесена до ІV категорії посад державних службовців.
1.2. Начальник управління призначається на посаду та звільняється з посади головою облдержадміністрації за погодженням з Міністерством України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (далі - МНС України).
1.3. Начальник управління очолює управління та керує його діяльністю. Він підпорядковується безпосередньо голові облдержадміністрації, є підзвітним і підконтрольним заступнику голови облдержадміністрації з питань кадрової роботи та координації діяльності правоохоронних органів і військових формувань.
Начальнику управління безпосередньо підпорядковані всі працівники управління.
Безпосередньо начальнику управління підзвітні та підконтрольні перший заступник та заступник начальника управління, головний спеціаліст з питань режимно-таємної роботи (в питаннях, пов`язаних із режимно-таємною діяльністю), відділ бухгалтерського обліку та звітності, відділ господарського забезпечення, юридичний сектор, сектор кадрової роботи, діловодства та контролю.
1.4. У своїй роботі начальник управління керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами МНС України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради та Положенням про управління.
1.5. У разі відсутності начальника управління з об`єктивних чи поважних причин (вакантна посада, тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження тощо) його заміщує перший заступник начальника управління, а у разі відсутності останнього - заступник начальника управління.
2. Завдання та обов`язки
2.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань та прийняті ним рішення, визначає ступінь відповідальності першого заступника та заступника начальника управління, керівників структурних підрозділів.
2.2. Організовує діяльність управління, спрямовану на розроблення і здійснення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.
2.3. Подає на затвердження голові облдержадміністрації кошторис і штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників.
2.4. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання працівниками управління.
2.5. Затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов'язки працівників управління.
2.6. Забезпечує виконання вимог законодавства з питань проходження державної служби.
2.7. Вирішує у встановленому порядку питання щодо призначення на посаду та звільнення з посади працівників управління, а також погоджує кандидатури на посади начальників структурних підрозділів з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрацій.
2.8. Здійснює видатки в межах затвердженого кошторису на утримання управління.
2.9. Забезпечує в межах своїх повноважень підготовку проектів розпоряджень голови облдержадміністрації.
2.10. Звертається з поданням до райдержадміністрацій та органів місцевого самоврядування щодо прийняття рішень про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у порушенні законодавства у сфері цивільного захисту.
2.11. Інформує правоохоронні органи про виявлені на об'єктах господарювання та територіях порушення, що можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій.
2.12. Бере участь у розгляді райдержадміністраціями та органами місцевого самоврядування питань, пов'язаних з діяльністю органів управління та сил територіальної підсистеми цивільного захисту.
2.13. Скликає у встановленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.
2.14. Здійснює інші передбачені законодавством повноваження, що випливають з покладених на управління завдань.
3. Права
3.1. Одержувати у встановленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування інформацію, необхідну для виконання покладених на управління завдань.
3.2. Заслуховувати інформацію посадових осіб структурних підрозділів з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сфері цивільного захисту та в установленому законодавством порядку давати їм обов'язкові для виконання розпорядження щодо усунення порушень вимог цивільного захисту.
3.3. Залучати до здійснення заходів, пов'язаних із забезпеченням виникненню надзвичайних ситуацій та їх виникненням, сили територіальної підсистеми цивільного захисту згідно з планами взаємодії, а також окремих спеціалістів - за погодженням з їх керівниками.
3.4. Здійснювати особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності управління, та вживати заходів щодо вчасного розгляду їх звернень.
3.5. Брати участь у нарадах, що проводяться керівництвом облдержадміністрації, а також у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів облдержадміністрації (комісій, комітетів, робочих груп тощо) з питань, що належать до компетенції управління.
4. Відповідальність
4.1. У межах своїх повноважень несе відповідальність за стан цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, реалізацію заходів з ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, а також персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань і прийняті ним рішення.
4.2. Відповідає за порушення правил етики поведінки державного службовця та встановлених законодавством обмежень, пов`язаних з прийняттям на державну службу і її проходженням.
5. Необхідний рівень знань
Начальник управління повинен знати Конституцію та закони України, акти Президента України і Кабінету Міністрів України, накази МНС України та інших центральних органів виконавчої влади, розпорядження голови облдержадміністрації, рішення обласної ради, що стосуються сфери діяльності управління; практику застосування законодавства у відповідній сфері; теоретичні засади державного управління; правила етики поведінки державного службовця; норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп`ютері і відповідні програмні засоби.
6. Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років.
Післядипломна освіта у сфері управління - магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
27 травня 2009 р. № 536
|
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
першого заступника начальника управління з питань надзвичайних ситуацій Луганської обласної державної адміністрації
(нова редакція)
1. Загальна частина
1.1. Посада першого заступника начальника управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації (далі - управління) згідно зі ст. 25 Закону України "Про державну службу" віднесена до V категорії посад державних службовців.
1.2. Перший заступник начальника управління призначається на посаду та звільняється з посади головою облдержадміністрації за поданням начальника управління.
1.3. Перший заступник начальника управління підпорядковується безпосередньо начальнику управління.
1.4. Підзвітними і підконтрольними першому заступнику начальника управління є такі структурні підрозділи управління:
відділ цивільного захисту;
сектор з питань ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та інформаційно-комп’ютерного забезпечення;
головний спеціаліст з питань режимно-таємної роботи (крім питань, пов`язаних з режимно-таємною діяльністю).
1.5. Перший заступник начальника управління в межах своїх повноважень координує діяльність:
підрозділів (фахівців) з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрацій та органів місцевого самоврядування;
органів управління і сил цивільного захисту, а також обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій (у разі виникнення надзвичайних ситуацій, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт).
1.6. У своїй роботі перший заступник начальника управління керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (далі - МНС України), розпорядженнями голови облдержадміністрації, Положенням про управління, наказами, дорученнями та вказівками начальника управління.
1.7. У разі відсутності першого заступника начальника управління з об`єктивних чи поважних причин (вакантна посада, тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження тощо) його заміщує начальник управління, а у разі відсутності останнього - заступник начальника управління.
1.8. Перший заступник начальника управління виконує функціональні обов`язки начальника управління та заступника начальника управління у разі їх відсутності (або відсутності одного з них) з об’єктивних чи поважних причин (вакантна посада, тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження тощо). У разі відсутності із зазначених причин начальника управління перший заступник начальника управління має право підпису розпорядчих і фінансово-розрахункових документів.
2. Завдання та обов`язки
2.1. Планує, організовує та контролює належне виконання відповідними структурними підрозділами управління завдань і функцій у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, а також ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи.
2.2. Є підзвітним і підконтрольним начальнику управління з питань реалізації управлінням функцій органу управління обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій.
2.3. Забезпечує ефективне виконання закріплених за ним напрямів роботи управління (питання цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та інформаційно-комп’ютерного забезпечення діяльності управління).
2.4. Бере безпосередню участь у розробленні проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, наказів начальника управління, регіональних цільових програм, планів роботи управління та інших документів, якщо питання, порушені в цих документах, входять до кола його повноважень. Візує проекти таких документів і забезпечує контроль за їх виконанням.
2.5. За дорученням начальника управління та в межах своєї компетенції бере участь у заходах (нарадах, зборах, засіданнях тощо), які проводяться облдержадміністрацією, райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями.
2.6. Організовує роботу працівників управління, пов`язану з підготовкою проектів рішень обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
2.7. Подає начальнику управління пропозиції щодо вдосконалення законодавства у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи з метою підвищення ефективності реалізації на обласному рівні державної політики в зазначеній сфері.
2.8. Здійснює аналіз результатів роботи підрозділів, діяльність яких контролює і координує в межах своїх повноважень, за результатами чого готує відповідні ґрунтовні висновки і пропозиції, які подає на розгляд начальнику управління.
2.9. Вживає управлінські заходи щодо покращання результатів роботи підрозділів управління, діяльність яких курирує, зокрема здійснює постійний контроль за їх роботою, проводить наради, дає доручення і вказівки, надає організаційну й методичну допомогу тощо.
2.10. Подає начальнику управління пропозиції щодо заміщення вакантних посад керівників тих підрозділів, які йому підзвітні та підконтрольні згідно з розподілом обов`язків.
2.11. За наявності підстав подає начальнику управління пропозиції щодо заохочення або накладення стягнень стосовно керівників підрозділів управління, які йому підзвітні і підконтрольні.
2.12. Виконує інші повноваження, що випливають з обсягу та характеру покладених на нього посадових обов'язків.
3. Права
3.1. За дорученням начальника управління представляти управління у відносинах з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до його компетенції.
3.2. У встановленому порядку готувати запити та отримувати від органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, що стосується діяльності управління та входить до кола його повноважень.
3.3. Здійснювати особистий прийом громадян з питань, що стосуються його посадових обов'язків, та вживати заходів щодо вчасного розгляду їх звернень.
3.4. Скликати наради з питань, що належать до його компетенції.
4. Відповідальність
4.1. Несе персональну відповідальність перед начальником управління за стан виконання управлінням завдань і функцій у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи тощо.
4.2. Відповідає за порушення правил етики поведінки державного службовця та встановлених законодавством обмежень, пов`язаних з прийняттям на державну службу і її проходженням.
5. Необхідний рівень знань
Перший заступник начальника управління повинен знати Конституцію та закони України, акти Президента України і Кабінету Міністрів України, накази МНС України та інших центральних органів виконавчої влади, розпорядження голови облдержадміністрації, рішення обласної ради, що стосуються сфери діяльності управління; практику застосування законодавства у відповідній сфері; теоретичні засади державного управління; правила етики поведінки державного службовця; норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп`ютері і відповідні програмні засоби.
6. Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 4 років, або стаж роботи на посаді головного спеціаліста не менше 7 років.
Післядипломна освіта у сфері управління - магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
27 травня 2009 р. № 536
|
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
заступника начальника управління з питань надзвичайних ситуацій Луганської обласної державної адміністрації
(нова редакція)
1. Загальна частина
1.1. Посада заступника начальника управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації (далі - управління) згідно зі ст. 25 Закону України "Про державну службу" віднесена до V категорії посад державних службовців.
1.2. Заступник начальника управління призначається на посаду та звільняється з посади головою облдержадміністрації за поданням начальника управління.
1.3. Заступник начальника управління підпорядковується безпосередньо начальнику управління.
1.4. Підзвітними і підконтрольними заступнику начальника управління є такі структурні підрозділи управління:
відділ планування та координації дій в надзвичайних ситуаціях;
відділ оповіщення і зв’язку.
1.5. Заступник начальника управління в межах своїх повноважень координує діяльність Луганської комунальної установи "Обласна рятувально-водолазна служба" та фахівця Донбаського регіонального центру страхового фонду документації.
1.6. У своїй роботі заступник начальника управління керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (далі - МНС України), розпорядженнями голови облдержадміністрації, Положенням про управління, наказами, дорученнями та вказівками начальника управління.
1.7. У разі відсутності заступника начальника управління з об`єктивних чи поважних причин (вакантна посада, тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження тощо) його заміщує перший заступник начальника управління, а у разі відсутності останнього - начальник управління.
1.8. Заступник начальника управління виконує функціональні обов`язки начальника управління та першого заступника начальника управління у разі їх відсутності (або відсутності одного з них) з об’єктивних чи поважних причин (вакантна посада, тимчасова непрацездатність, відпустка, відрядження тощо).
У разі відсутності із зазначених причин начальника управління та першого заступника начальника управління заступник начальника управління має право підпису розпорядчих і фінансово-розрахункових документів.
2. Завдання та обов`язки
2.1. Планує, організовує та контролює належне виконання відповідними структурними підрозділами управління завдань і функцій у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
2.2. Забезпечує ефективне виконання тих функцій і завдань, за організацію яких відповідає.
2.3. Бере безпосередню участь у розробленні проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, наказів начальника управління, регіональних цільових програм, планів роботи управління та інших документів, якщо питання, порушені в них, входять до кола його повноважень. Візує проекти таких документів і забезпечує контроль за їх виконанням.
2.4. За дорученням начальника управління та в межах своєї компетенції бере участь у заходах (нарадах, зборах, засіданнях тощо), що проводяться облдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами і організаціями.
2.5. Організовує роботу працівників управління, пов`язану з підготовкою проектів наказів начальника управління, розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної ради тощо.
2.6. Подає начальнику управління пропозиції щодо вдосконалення законодавства у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій з метою підвищення ефективності реалізації на обласному рівні державної політики в зазначеній сфері.
2.7. Здійснює аналіз результатів роботи підрозділів, діяльність яких контролює і координує в межах своїх повноважень, за результатами чого готує відповідні ґрунтовні висновки і пропозиції, які подає на розгляд начальнику управління.
2.8. Вживає управлінські заходи щодо покращання результатів роботи підрозділів управління, діяльність яких курирує, зокрема здійснює постійний контроль за їх роботою, проводить наради, дає доручення і вказівки, надає організаційну й методичну допомогу тощо.
2.9. Подає начальнику управління пропозиції щодо заміщення вакантних посад керівників тих підрозділів, які йому підзвітні та підконтрольні згідно з розподілом обов`язків.
2.10. За наявності підстав подає начальнику управління пропозиції щодо заохочення або накладення стягнень стосовно керівників підрозділів управління, які йому підзвітні і підконтрольні.
2.11. У встановленому порядку виконує інші повноваження, що випливають із обсягу та характеру покладених на нього посадових обов`язків.
3. Права
3.1. За дорученням начальника управління представляє управління у відносинах з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями з питань, що належать до його компетенції.
3.2. У встановленому порядку готувати запити та отримувати від органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, що стосується діяльності управління та входить до кола його повноважень.
3.3. Здійснювати особистий прийом громадян з питань, що стосуються його посадових обов’язків, та вживати заходів щодо вчасного розгляду їх звернень.
3.4. Скликати наради з питань, що належать до його компетенції.
4. Відповідальність
4.1. Несе персональну відповідальність перед начальником управління за стан виконання покладених на заступника начальника управління завдань і функцій.
4.2. Відповідає за порушення правил етики поведінки державного службовця та встановлених законодавством обмежень, пов`язаних з прийняттям на державну службу і її проходженням.
5. Необхідний рівень знань
Заступник начальника управління повинний знати Конституцію та закони України, акти Президента України і Кабінету Міністрів України, накази МНС України та інших центральних органів виконавчої влади, розпорядження голови облдержадміністрації, рішення обласної ради, що стосуються сфери діяльності управління; практику застосування законодавства у відповідній сфері; теоретичні засади державного управління; правила етики поведінки державного службовця; норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп`ютері і відповідні програмні засоби.
6. Кваліфікаційні вимоги
Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах не менше 4 років, або стаж роботи на посаді головного спеціаліста не менше 7 років.
Післядипломна освіта у сфері управління - магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
27 травня 2009 р. № 536
штат у кількості 64 штатні одиниці з місячним фондом заробітної плати 66614,00 (шістдесят шість тисяч шістсот чотирнадцять) грн
ШТАТНИЙ РОЗПИС
управління з питань надзвичайних ситуацій Луганської облдержадміністрації на 2009 рік
№
з/п
|
Найменування структурних підрозділів
і посад
|
Кількість
штатних посад
|
Посадо-
вий
оклад,
грн
|
Фонд заробіт-
ної пла-
ти на
місяць,
грн
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1.
|
Начальник управління
|
1
|
2560,00
|
2560,00
|
2.
|
Перший заступник начальника управління
|
1
|
2470,00
|
2470,00
|
3.
|
Заступник начальника управління
|
1
|
2400,00
|
2400,00
|
4.
|
Головний спеціаліст з питань режимно-таємної роботи
|
1
|
1030,00
|
1030,00
|
|
УСЬОГО
|
4
|
|
8460,00
|
Відділ планування та координації дій в надзвичайних ситуаціях
|
1.
|
Начальник відділу
|
1
|
1515,00
|
1515,00
|
2.
|
Головний спеціаліст
|
4
|
1030,00
|
4120,00
|
3.
|
Провідний спеціаліст
|
1
|
895,00
|
895,00
|
|
УСЬОГО
|
6
|
|
6530,00
|
Відділ оповіщення і зв'язку
|
1.
|
Начальник відділу
|
1
|
1515,00
|
1515,00
|
2.
|
Головний спеціаліст
|
1
|
1040,00
|
1040,00
|
3.
|
Головний спеціаліст
|
1
|
1030,00
|
1030,00
|
4.
|
Головний спеціаліст
|
2
|
1025,00
|
2050,00
|
5.
|
Провідний спеціаліст
|
1
|
872,00
|
872,00
|
6.
|
Провідний спеціаліст
|
6
|
890,00
|
5340,00
|
7 .
|
Спеціаліст 1 категорії
|
3
|
790,00
|
2370,00
|
|
УСЬОГО
|
15
|
|
14217,00
|
Відділ цивільного захисту
|
1.
|
Начальник відділу
|
1
|
1515,00
|
1515,00
|
2.
|
Заступник начальника відділу
|
1
|
1440,00
|
1440,00
|
3.
|
Головний спеціаліст
|
4
|
1030,00
|
4120,00
|
4.
|
Провідний спеціаліст
|
3
|
895,00
|
2685,00
|
|
УСЬОГО
|
9
|
|
9760,00
|
Юридичний сектор
|
1.
|
Завідувач сектору
|
1
|
1130,00
|
1130,00
|
2.
|
Головний спеціаліст - юрисконсульт
|
1
|
1030,00
|
1030,00
|
|
УСЬОГО
|
2
|
|
2160,00
|
Сектор з питань ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та інформаційно-комп’ютерного забезпечення
|
1.
|
Завідувач сектору
|
1
|
1130,00
|
1130,00
|
2.
|
Головний спеціаліст
|
2
|
1030,00
|
2060,00
|
|
УСЬОГО
|
3
|
|
3190,00
|
Сектор кадрової роботи, діловодства та контролю
|
1.
|
Завідувач сектору
|
1
|
1130,00
|
1130,00
|
2.
|
Головний спеціаліст
|
3
|
1030,00
|
3090,00
|
|
УСЬОГО
|
4
|
|
4220,00
|
Відділ бухгалтерського обліку та звітності
|
1.
|
Начальник відділу - головний бухгалтер
|
1
|
1515,00
|
1515,00
|
2.
|
Головний спеціаліст - бухгалтер
|
4
|
1030,00
|
4120,00
|
|
УСЬОГО
|
5
|
|
5635,00
|
Відділ господарського забезпечення
|
1.
|
Начальник відділу
|
1
|
1515,00
|
1515,00
|
2.
|
Заступник начальника відділу
|
1
|
1440,00
|
1440,00
|
3.
|
Головний спеціаліст
|
1
|
1025,00
|
1025,00
|
4.
|
Провідний спеціаліст
|
1
|
895,00
|
895,00
|
5.
|
Водій легкового автомобіля
|
1
|
630,00
|
630,00
|
6.
|
Водій легкового автомобіля
|
1
|
637,00
|
637,00
|
7.
|
Прибиральник території
|
1
|
630,00
|
630,00
|
8.
|
Прибиральник службових приміщень
|
2
|
630,00
|
1260,00
|
9.
|
Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків
|
2
|
630,00
|
1260,00
|
10.
|
Сторож
|
5
|
630,00
|
3150,00
|
|
УСЬОГО
|
16
|
|
12442,00
|
|
РАЗОМ
|
64
|
|
66614,00
|
Начальник управління з питань надзвичайних
ситуацій облдержадміністрації В.Б.Сагайдачний
Начальник відділу бухгалтерського
обліку та звітності - головний бухгалтер Т.І.Тищенко Т.І.Тищенко
Експертизу проведено:
Начальник Головного фінансового управління
облдержадміністрації Ю.І.Балковий
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|