Текст документа: Про внесення змін до Положення про УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 07 серпня 2008 року № 1035


Про внесення змін до Положення про УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Відповідно до ст. 5, 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 20.07.2000 № 1146 «Про затвердження типових положень про управління містобудування та архітектури обласної, Київської та Севастопольської міської, відділ містобудування та архітектури районної у місті Києві, відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районної, районної у місті Севастополі державної адміністрації» та з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства положення про УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ:
 
   1. Внести зміни до Положення про УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 08.09.05 № 724, затвердивши його у новій редакції (додається).
  
   2. Начальнику УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Позднякову М.В. здійснити заходи щодо державної реєстрації змін до Положення про УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ ТА АРХІТЕКТУРИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
 
   3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Головненка Г.Б.
 
 
 
Голова обласної
держадміністрації                                                           О.М.АНТІПОВ

 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови облдержадміністрації
7 серпня 2008 р. № 1035
 
 
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про управління містобудування та архітектури
Луганської облдержадміністрації
 
 
1. Управління містобудування та архітектури Луганської обласної державної адміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом обласної держадміністрації, підзвітним і підконтрольним голові облдержадміністрації та Мінрегіонбуду України.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінрегіонбуду , розпорядженнями голови обласної держадміністрації, рішеннями обласної ради (у межах її компетенції), а також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
3.1. Забезпечення   реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури та будівництва на території області;
3.2. Аналіз стану містобудування та будівництва на території області, організація розроблення, проведення експертизи й забезпечення затвердження в установленому порядку генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації;
3.3. Сприяння впровадженню в будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів;
3.4. Координація діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території області, поліпшення їх архітектурного вигляду;
3.5. Забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування, архітектури та будівництва, державних стандартів, норм і правил, регіональних правил забудови населених пунктів, затвердженої містобудівної документації, здійснення контролю за їх реалізацією;
3.6. Організація в межах своїх повноважень охорони, реставрації та використання пам'яток архітектури та містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів.
 
Управління відповідно допокладених на нього завдань:
4.1. Бере участь у реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури та будівництва, подає до обласної держадміністрації пропозиції із цих питань;
4.2. Готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку області та проектів обласного бюджету і подає їх на розгляд до обласної держадміністрації;
4.3. Сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території;
4.4 Розглядає у випадках, встановлених законодавством, пропозиції суб'єктів містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією, розробляє й подає до обласної держадміністрації,   райдержадміністрацій   та   органів   місцевого самоврядування   висновки із цих питань, забезпечує контроль, за використанням і забудовою зазначених територій, а також можливість провадження на них запланованої містобудівної діяльності;
4.5. Розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування стосовно встановлення та зміни меж населених пунктів і готує висновки щодо їх затвердження в установленому законодавством порядку;
4.6. Розробляє регіональні правила забудови населених пунктів області та подає їх до обласної держадміністрації, здійснює розгляд місцевих правил забудови населених пунктів області щодо їх узгодженості з регіональними правилами й готує відповідні висновки;
4.7. Організовує розроблення й проведення експертизи містобудівної документації на території області, районів та населених пунктів (крім міст обласного значення);
4.8. Здійснює попередній розгляд містобудівної документації для районів та населених пунктів області та готує висновки щодо її затвердження;
4.9. Розглядає проекти найважливіших об'єктів архітектури, а також тих, що фінансуються за рахунок Державного бюджету України;
4.10. Забезпечує ведення обліку й, у межах своїх повноважень, охорону, контроль за реставрацією та використанням пам’яток архітектури та містобудування, палацово-паркових, паркових та історико-культурних ландшафтів;
4.11. Погоджує архітектурно-планувальні завдання на проектування об'єктів архітектури для нового будівництва, розширення, реконструкції, реставрації, капітального ремонту в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
4.12. Бере участь у підготовці пропозицій щодо віднесення територій та об'єктів до природно-заповідного фонду загальнодержавного і місцевого значення, визначення інших територій, що підлягають особливій охороні;                                          
4.13. Координує виконання на території області науково-дослідних і проектно-вишукувальних робіт у сфері містобудування (крім міст обласного значення);
 
4.14. Організовує створення та оновлення топографічних планів, призначених для складання генеральних планів, ділянок будівництва об'єктів архітектури, підземних мереж і споруд, прив'язки будівель і споруд до ділянок будівництва, а також вирішення інших інженерних питань, проведення розмічувальних робіт (крім встановлення меж земельних ділянок у натурі), винесення у натуру осей будівель, споруд і ліній інженерних комунікацій, червоних ліній вулиць, доріг; здійснює систематизацію зазначених матеріалів, надає дозвіл на проведення інженерних вишукувань для будівництва (крім міст обласного значення);
4.15. Організовує ведення містобудівного кадастру населених пунктів на території області, забезпечує із цією метою проведення виконавчих зйомок для збудованих будинків, споруд та інженерних комунікацій, поповнення топографо-геодезичних і картографічних матеріалів у населених пунктах (крім міст обласного значення);
4.16. Бере участь у здійсненні державного контролю за використанням земель, визначених для містобудівних потреб, проведенням грошової оцінки земель населених пунктів на території області;
4.17. Вносить відповідним органам пропозиції щодо прийняття, згідно із законодавством, рішень стосовно самовільно збудованих будинків та споруд (крім міст обласного значення);
4.18. Створює і веде архів містобудівної документації, а також  матеріалів містобудівного кадастру;
4.19. Організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;
4.20. Розглядає інвестиційні, містобудівні програми, бізнес-плани розвитку окремих підприємств і територій, готує висновки із цих питань для обласної   та   районних   держадміністрацій,   органів   місцевого самоврядування;
4.21. Координує виконання цільових регіональних програм "Власний дім", "Газифікація населених пунктів області", "Житлове будівництво";
4.22. Сприяє впровадженню у проектах об'єктів архітектури прогресивних архітектурно-планувальних, конструктивних та інженерно-технічних рішень, що забезпечують ресурсозбереження, здійснення структурної перебудови й переорієнтації виробничої будівельної бази на спорудження житла з використанням ресурсоощадних технологій та конструкцій, місцевих будівельних матеріалів;
4.23. Відповідно до чинного законодавства координує й контролює діяльність місцевих органів містобудування та архітектури, здійснює методичне та нормативне забезпечення їх роботи;
4.24. Контролює в порядку, встановленному Кабінетом Міністрів України, діяльність виконавчих органів сільських, селищних, міських рад з питань містобудування та архітектури в межах повноважень, передбачених            підпунктом “б” частини 1 та частиною 2 статті 31 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”;
 
4.25. Сприяє діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування, архітектури та будівництва;
4.26. Інформує населення через засоби масової інформації про містобудівні програми розвитку області, розміщення найважливіших об'єктів архітектури, організовує громадське обговорення із зазначених питань;
4.27. Здійснює окремі повноваження по управлінню щодо об’єктів обласної комунальної власності, які закріплені за ним (ЛОКП “Обласний фонд підтримки індивідуального будівництва на селі”, обласне проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро, обласний госпрозрахунковий підрозділ “Архбудконтроль”), Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву;
4.28. Складає необхідні для планування соціально-економічного розвитку області прогнозні обсяги виробництва місцевих будівельних матеріалів;
4.29. Координує діяльність підприємств промисловості будівельних матеріалів і скляної промисловості, контролює виконання ними державних замовлень;
4.30. Готує пропозиції щодо розвитку газифікації області, координує та контролює роботу райдержадміністрацій, виконкомів міських рад міст обласного значення, замовників та підрядних організацій із газифікацій населених пунктів за рахунок державного та місцевих бюджетів, інших джерел фінансування.
4.31. Вносить пропозиції на розгляд голові облдержадміністрації щодо розвитку будівельної галузі;
4.32. Забезпечує в установленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень і скарг громадян, інших суб'єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції, та вживає відповідних заходів;
4.33. Виконує інші функції, пов'язані з реалізацією покладених на облдержадміністрацію завдань у сфері містобудування, архітектури та будівництва відповідно до законодавства;
4.34. Для забезпечення виконання покладених функцій у структуру управління входять відділи планування та забудови населених пунктів, координації будівництва та промбудматеріалів.
5. Управління має право:
5.1. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари з питань, що належать до його компетенції;
5.2. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;
5.3. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;


 
5.4. Подавати відповідним органам виконавчої влади пропозиції щодо зупинення топографо-геодезичних та інженерно-геодезичних робіт, які виконуються з порушенням державних стандартів, норм і правил;
5.5. Створювати відповідно до чинного законодавства організацій з виконання робіт та надання послуг, що забезпечують управління містобудівним процесом на території області.
6. Управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, об'єднаннями громадян, з громадянами.
7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Мінрегіонбудом України. Начальник управління за посадою є головним архітектором області.
Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду й звільняються з посади головою облдержадміністрації за поданням начальника управління та погодженням з Мінрегіонбудом України.
8. Начальник управління:
8.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність перед головою обласної держадміністрації за виконання покладених на управління завдань;
8.2. Затверджує положення про структурні підрозділи управління, розподіляє обов'язки між заступниками начальника управління, керівниками структурних підрозділів управління та визначає ступінь їх відповідальності;
8.3. Подає на затвердження голові обласної держадміністрації кошторис доходів і видатків та штатний розпис управління в межах граничної чисельності й фонду оплати праці його працівників;
8.4. Розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання управління, а також асигнувань, передбачених в обласному бюджеті на розвиток містобудування та архітектури, у т.ч. на методичне й нормативне забезпечення місцевих органів містобудування та архітектури області, несе персональну відповідальність за їх цільове використання;
8.5. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує та контролює їх виконання;
8.6. Призначає на посади і звільняє з посад працівників управління;
8.7. Погоджує призначення на посади і звільнення з посад начальників відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних держадміністрацій;
8.8. За згодою з виконавчими органами міських рад бере участь у роботі конкурсних комісій при прийомі на посаду головних архітекторів міст;
8.9. Має право скасовувати  накази начальників відділів містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства районних держадміністрацій,
 
що прийняті з порушенням чинного законодавства та затвердженої планувальної документації; бути присутнім на засіданнях органів місцевого самоврядування та вислуханим з питань, що стосуються компетенції управління.
9. Накази начальника управління, що суперечать Конституції України, іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України, актам Мінрегіонбуду України, можуть бути скасовані головою обласної держадміністрації, Мінрегіонбудом України.
10. Для погодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, у ньому створюється колегія в складі начальника управління (голови колегії), його заступника (за посадою), інших працівників управління.
До складу колегії можуть входити керівники інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, виконавчих органів місцевих рад, інших установ та організацій.
Склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління.
Рішення колегії проводяться в життя наказами начальника управління.
11. Для розгляду містобудівних, архітектурних та інженерних проектних рішень об'єктів архітектури, а також (у разі необхідності) основних положень архітектурно-планувальних завдань при управлінні створюється архітектурно-містобудівна рада, можуть створюватися науково-технічна і художня ради.
Склад рад і положення про них затверджуються головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління.
12. Управління утримується за рахунок коштів Державного бюджету України. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління в межах виділених асигнувань визначає голова обласної держадміністрації.
 Кошторис доходів і видатків, штатний розпис управління затверджує голова обласної держадміністрації.
13. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в управлінні Державного казначейства в Луганській області, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
 
 
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                        С.Г.Тихоновський