ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 06 серпня 2008 року № 1026
Про затвердження Регіональної програми розвитку міського електротранспорту Луганської області на 2008-2015 роки
Відповідно до ст. 8 Закону України «Про міський електричний транспорт», п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2006 № 1855 «Про затвердження Державної програми розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки» та з метою розвитку в області міського електричного транспорту:
1. Затвердити Регіональну програму розвитку міського електро-транспорту Луганської області на 2008-2015 роки (додається).
2. Рекомендувати міським головам:
2.1. Організувати виконання заходів, передбачених Регіональною програмою розвитку міського електротранспорту Луганської області на 2008-2015 роки та відповідними міськими програмами.
2.2. Інформувати управління транспорту та зв’язку облдерж-адміністрації про хід реалізації відповідних місцевих програм щороку до 1 лютого року, наступного за звітним.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Ареф’єва Ю.Є.
Голова обласної
держадміністрації О.М.АНТІПОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
6 серпня 2008 р. № 1026
РЕГІОНАЛЬНА ПРОГРАМА
розвитку міського електротранспорту
Луганської області на 2008-2015 роки
ПАСПОРТ
Регіональної програми розвитку міського електротранспорту
Луганської області на 2008-2015 роки
Підстава для розроблення: постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2006 № 1855 «Про затвердження Державної програми розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки».
1
|
Ініціатор розроблення Програми
|
Міністерство будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України
|
2
|
Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення Програми
|
постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2006 № 1855 «Про затвердження Державної програми розвитку міського електротранспорту на 2007-2015 роки»
|
3
|
Розробник Програми
|
управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації
|
4
|
Співрозробники Програми
|
виконкоми Луганської, Сєвєродонецької, Антрацитівської, Краснодонської,
Лисичанської, Алчевської, Стахановської міських рад
|
5
|
Відповідальний виконавець Програми
|
управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації
|
6
|
Учасники Програми
|
управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації, виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитівської, Краснодонської, Лисичанської, Сєвєро-донецької, Стахановської міських рад, МКП «Луганськелектротранс», КП «Алчевськпастранс», «Антрацитівське ТУ», КП «Краснодонське ТУ», КП «Лисичанське ТУ», КП «Сєвєродонецьке ТУ», КП «Стахановське ТТУ»
|
7
|
Термін реалізації Програми
|
2008-2015 роки
|
7.1
|
Етапи виконання Програми
|
перший – 2008-2010 роки,
другий – 2011-2015 роки
|
8
|
Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми
|
бюджети міст Луганська, Алчевська, Антрацита, Краснодона, Лисичанська, Сєвєродонецька, Стаханова
|
9
|
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми; всього,
у тому числі:
- коштів державного бюджету;
- коштів місцевих бюджетів;
- коштів інших джерел
|
322,28 млн грн,
109,275 млн грн,
124,748 млн грн,
88,257 млн грн.
|
ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ`ЯЗАННЯ
ЯКОЇ СПРЯМОВАНО ПРОГРАМУ
Протягом останнього десятиріччя в роботі міського електротранспорту намітилася тенденція до зменшення обсягу перевезень пасажирів і погіршення показників якості та безпеки їх транспортного обслуговування.
Таке становище спричинене значним фізичним зносом об’єктів міського електротранспорту, нерівними умовами конкуренції комунальних підприємств електротранспорту (далі – підприємства) з приватними автоперевізниками на ринку міських пасажирських перевезень, а також відшкодуванням не в повному обсязі вартості транспортних послуг, що безплатно надаються окремим категоріям громадян.
Як свідчить світова практика, високі показники екологічності, провізної спроможності, економічності, комфорту та безпеки руху міського електротранспорту зумовлюють його активний розвиток.
В області існують умови для розвитку міського електротранспорту. Зокрема, в містах Луганську, Алчевську, Антрациті, Краснодоні, Лисичанську, Сєвєродонецьку, Стаханові збережено належну інфраструктуру. В Україні виробляється достатня кількість електроенергії, вітчизняні підприємства, у тому числі ВАТ «ХК «Луганськтепловоз», спроможні виготовляти трамвайні вагони, тролейбуси та інше обладнання.
Парк рухомого складу міського електротранспорту в області налічує 46 трамвайних вагонів і 185 тролейбусів. Загальна протяжність трамвайних колій становить 110,5 км, контактних мереж - 332,1 км. Енергозабезпечення перевезень здійснюють 43 тягові підстанції, загальною потужністю 93 тис. кВт. Для технічного обслуговування і ремонту рухомого складу використовуються 10 депо.
Ринок міських пасажирських перевезень має такі характеристики. У 2007 році в містах області, де функціонує міськелектротранспорт, пасажирським транспортом перевезено 173,5 млн чоловік, у тому числі міськелектротранспортом – 116,9 млн, або 67,4 %. Правом безплатного проїзду в трамваях і тролейбусах скористалися 22,3 млн пасажирів (81 %).
Власні доходи підприємств у 2007 р. збільшилися в порівнянні з 2006 р. лише на 2,2 %, а витрати на перевезення пасажирів зросли на 15,1 %. У зв’язку зі зростанням цін на паливно-енергетичні ресурси, запчастини, матеріали та підвищенням рівня мінімальної заробітної плати постійно зростає рівень собівартості перевезення одного платного пасажира. Так, у 2006 році в середньому по області вона становила 2,22 грн, у 2007 р. – 2,40 грн, або 8,1 %.
Відшкодування втрат від пільгових пасажироперевезень з державного бюджету не здійснюється в повному обсязі. У 2007 році сума недоотриманої субвенції на компенсаційні виплати за пільгове перевезення громадян становила 11,8 млн грн, або 19,3 %. Тому в цілому по області фінансовим результатом роботи підприємств міського електротранспорту в 2007 році є збитки в сумі 5,3 млн грн. Їх кредиторська заборгованість на 01.01.2008 становила 16,8 млн грн, що на 4,0 млн грн, або 23,8 % більше, ніж у 2006 році.
Обсяг фінансових коштів, що виділяються з міських бюджетів на утримання і розвиток міського електротранспорту, є недостатнім.
Скрутне економічне становище підприємств призвело до неналежного технічного стану об’єктів міськелектротранспорту, насамперед рухомого складу, 87 % якого відпрацювало нормативний термін експлуатації й підлягає списанню.
Для надання населенню якісних і безпечних транспортних послуг необхідно щорічне оновлення рухомого складу, відновлення його технічного ресурсу (капітальний та середній ремонт тролейбусів і трамвайних вагонів) та підтримання в належному технічному стані контактної мережі, трамвайної колії, тягових підстанцій.
Посилення таких негативних тенденцій у сфері міського електротранспорту створить реальну загрозу:
- зниження рівня транспортної забезпеченості необхідної мобільності трудових ресурсів як фактора розвитку виробництва;
- припинення трамвайного і тролейбусного руху в окремих містах;
- збільшення обсягів імпорту нафтопродуктів;
- підвищення рівня забруднення навколишнього середовища, насамперед у великих містах;
- перенасичення дорожньої мережі міст менш екологічними транспортними засобами.
ІІ МЕТА ПРОГРАМИ
Метою Програми є:
- створення належних умов для надання населенню області високоякісних послуг з перевезення трамвайними вагонами і тролейбусами;
- забезпечення сталого функціонування й подальшого розвитку міського електротранспорту;
- збільшення питомої ваги електротранспорту в міських пасажирських перевезеннях;
- підвищення рівня технічного оснащення підприємств та ефективності їх роботи.
ІІІ АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПРОБЛЕМУ ТА
РЕСУРСІВ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ
ЦІЛЬОВОЇ ПРОГРАМИ (SWOT-аналіз)
СИЛЬНІ СТОРОНИ (S)
- наявність програм розвитку міського електротранспорту у містах області з відповідним фінансуванням
(221,3 млн грн);
- наявність належної інфраструктури;
- вироблення достатньої кількості електроенергії і рухомого складу міськелектротранспорту;
- велика провізна спроможність в умовах великої щільності населення та ємності ринку перевезень;
- наявність кваліфікованих кадрів
|
СЛАБКІ СТОРОНИ (W)
- темпи вибуття основних виробничих фондів випереджають темпи їх оновлення;
- залежність роботи підприємств від зовнішніх фінансових ресурсів (субвенції на покриття збитків від перевезення пільгових категорій громадян, дотації на покриття збитків від регулювання тарифів);
- відсутність ефективного управління різними видами міського пасажирського транспорту (невиправдане дублювання приватними автоперевізниками трамвайних і тролейбусних маршрутів);
- відсутність інвесторів
|
МОЖЛИВОСТІ (О)
- отримання з державного бюджету субвенції на відшкодування збитків від перевезення пільгових категорій громадян;
- забезпечення державної фінансової підтримки у вирішенні питань оновлення парку трамвайних вагонів і тролейбусів, будівництва та реконструкції трамвайних і тролейбусних ліній у сумі
114,475 млн грн;
- створення органами місцевого самоврядування умов для рівноцінної конкуренції на ринку транспортних послуг;
- поліпшення екологічного стану навколишнього середовища за умови розвитку міського електротранспорту
|
ЗАГРОЗИ (Т)
- прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скоро-чення мережі електротранспорту;
- зниження рівня фінансування субвенцій з державного бюджету:
а) на відшкодування збитків від перевезення пільгових категорій громадян;
б) на придбання вагонів для комунального електротранспорту (тролейбусів і трамваїв);
- збільшення вартості сучасних трамвайних вагонів і тролейбусів;
- зростання цін на енергоносії та запчастини;
- невідповідність тарифів на перевезення пасажирів їх фактичній собівартості;
- плинність кадрів
|
ІV ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ
ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ.
СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Комплексне розв’язання проблеми збереження мереж міського електротранспорту і його розвитку можливе лише за умови визначення реальних джерел фінансування будівництва і реконструкції мереж, заміни трамвайних вагонів і тролейбусів, які вичерпали свій експлуатаційний ресурс, за такими трьома варіантами:
- виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитівської, Краснодонської, Лисичанської, Сєвєродонецької, Стахановської міських рад, в спільній власності яких перебувають підприємства міського електротранспорту, здійснюють будівництво та реконструкцію трамвайних колій і контактних мереж із застосуванням новітніх технологій, розробляють і здійснюють за рахунок власних коштів або коштів лізингу заходи з оновлення рухомого складу. Цей варіант використовується і на цей час, але через обмежені можливості місцевих бюджетів не забезпечує розвитку міського електротранспорту;
- будівництво та реконструкція трамвайних колій і контактних мереж із застосуванням новітніх технологій, модернізація рухомого складу, закупівля трамвайних вагонів і тролейбусів здійснюються за рахунок державного бюджету. За таким варіантом робота проводилася до 1991 року, але він не стимулює органи місцевого самоврядування до розвитку міського електротранспорту;
- збереження та реконструкція існуючих, будівництво нових трамвайних колій і контактних мереж із застосуванням новітніх технологій, розроблення та випуск нових типів рухомого складу і його придбання здійснюються за рахунок
державного і місцевих бюджетів на умовах співфінансування та інших джерел, що відповідає вимогам ст. 17 Закону України «Про міський електричний транспорт» та ст. 5 Закону України «Про транспорт», при цьому забезпечується реалізація інвестиційних та інноваційних проектів у сфері міського електротранспорту.
Враховуючи соціально-економічне значення міського електротранспорту в забезпеченні життєдіяльності міст, наявність достатнього обсягу електроенергії, що виробляється в Україні, а також необхідність розв’язання транспортної проблеми щодо перевезення пасажирів, у тому числі пільгових категорій громадян, найбільш прийнятним є третій варіант.
Проблему забезпечення належного рівня перевезень пасажирів міським електротранспортом передбачається розв’язати шляхом організації ефективного управління зазначеним видом транспорту та використання його майнового комплексу, забезпечення беззбиткового функціонування підприємств, технічного переоснащення міськелектротранспорту, нормативно-правового і науково-технічного забезпечення його подальшого функціонування та розвитку, створення умов для ефективного розвитку галузі.
Виконання Програми передбачається здійснити у два етапи.
На першому етапі (2008-2010 роки) проводиться робота щодо:
- поліпшення фінансового стану підприємств шляхом відшкодування в повному обсязі економічно обґрунтованої вартості транспортних послуг;
- удосконалення комплексних схем розвитку міського пасажирського транспорту та схем організації руху;
- усунення невиправданого дублювання приватними автоперевізниками трамвайних і тролейбусних маршрутів;
- впровадження новітніх енергозберігаючих технологій у виробництво, будівництво, реконструкцію та модернізацію об’єктів міського електротранспорту;
- припинення подальшого зменшення парку трамвайних вагонів і тролейбусів.
На другому етапі (2011-2015 роки) проводиться робота щодо:
- збільшення обсягу пасажирських перевезень, забезпечення дотримання підприємствами стандартів якості транспортних послуг;
- проведення модернізації та технічного переоснащення рухомого складу міського електротранспорту з метою зменшення ним енергоспоживання;
- забезпечення заміни фізично зношених трамвайних вагонів і тролейбусів сучасним рухомим складом;
- збільшення протяжності мережі трамвайних і тролейбусних ліній.
Щорічні обсяги оновлення парку трамвайних вагонів і тролейбусів наведені в додатках 1, 2.Обсяги будівництва та реконструкції тролейбусних ліній наведені в додатку 3.
Оскільки Програма є довгостроковою, визначені щорічні обсяги фінансування на її виконання за рахунок коштів державного, міських бюджетів та інших джерел (коштів підприємств міськелектротранспорту, кредитів міжнародних організацій та комерційних банків, благодійних внесків, інших
джерел, не заборонених законодавством) можуть корегуватися.
Обсяг коштів визначатиметься щороку під час складання проектів державного та міських бюджетів.
Виділення коштів з державного бюджету для фінансування заходів Програми проводиться тільки за умови спрямування з цією метою відповідних коштів з міських бюджетів або інших джерел.
V ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ
ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
Для досягнення зазначеної мети передбачається розв’язання таких основних завдань:
- адаптація підприємств міськелектротранспорту області до роботи в ринкових умовах, результативними показниками якої будуть фінансово-економічні показники підприємств;
- забезпечення фінансової підтримки у вирішенні питань оновлення парку трамвайних вагонів і тролейбусів, результативним показником якої буде кількість фінансових коштів, спрямованих на оновлення рухомого складу електротранспорту;
- збереження і розвиток електротранспортної інфраструктури та маршрутної мережі, результативними показниками якої будуть кількість діючих маршрутів електротранспорту, трамваїв і тролейбусів, перевезених пасажирів одним трамвайним вагоном або тролейбусом, регулярність руху;
- впровадження новітніх технологій, передусім енергозберігаючих, у процесі експлуатації, реконструкції та модернізації рухомого складу, контактних мереж, трамвайних колій тягових підстанцій та інших об’єктів, призначених для надання пасажирам транспортних послуг, результативним показником яких буде кількість збережених енергоресурсів.
VІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ
МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА 2008-2015 РОКИ
№
з/п
|
Назва напряму діяльності
(пріоритетні завдання)
|
Перелік заходів Програми
|
Термін виконан-ня заходу
|
Виконавці
|
Джерела
фінансу-вання
|
Орієнтовні обсяги фінансування, млн грн,
в тому числі:
|
Очікуваний результат
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011-2015
|
2008-2015
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
1
|
Організація ефективного управління міським електротранспортом та використання його майнового комплексу
|
1 Визначення замовника послуг з перевезень пасажирів трамваями і тролейбусами та реалізація ним договірних відносин з перевізником
|
2008
|
виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської міських рад
|
за рахунок коштів, передбачених на фінансування
виконавців заходу Програми
|
підвищення рівня задоволення потреби населення
в перевезеннях, поліпшення
фінансового стану підприємств
|
|
|
2 Створення на базі комунальних підприємств транспортних компаній із функціями головного надавача послуг з перевезень трамваями, тролейбусами та автобусами
|
2008
|
виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької,
Стахановської міських рад
|
за рахунок коштів, передбачених на фінансування
виконавців заходу Програми
|
підвищення якості обслуговування пасажирів,
поліпшення стану безпеки руху
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
|
|
3 Передача в разі доцільності об’єктів міського електротранспорту в оренду або концесію відповідно до чинного законодавства
|
2008-2015
|
виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської міських рад
|
за рахунок коштів, передбачених на фінансування
виконавців заходу Програми
|
покращання фінансово-господарського стану підприємств
|
2
|
Забезпечення беззбиткового функціонування підприємств
|
1 Сприяння повному вішкоду-ванню з державно-го та місцевих бюджетів втрат підприємств від безплатного пере-везення окремих категорій грома-дян та від вста-новлення тарифів на проїзд у місь-кому електро-транспорті, рівень яких не покриває витрат з перевезення пасажирів
|
постійно
|
Головне фінансове управління обласної державної адміністрації,
виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської міських рад
|
за рахунок коштів, передбачених на фінансування
виконавців заходу Програми
|
покращання фінансово-господарського стану підприємств
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
|
|
|
2 Збільшення власних доходів підприємств
шляхом:
- створення умов для рівноцінної конкуренції на ринку транспорт-них послуг;
- підвищення ефективності роботи із збору плати за проїзд;
- збільшення надходжень від розміщення рек-лами і оренди приміщень, надання додатко-вих послуг
|
постійно
|
виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської міських рад;
підприємства
міського електротранс-порту
|
за рахунок коштів, передбачених на фінансування
виконавців заходу Програми
|
економічне зміцнення підприємств
|
|
|
|
3 Зменшення витрат на експлуатаційну діяльність
|
постійно
|
підприємства
міського електротранс-порту
|
не потребує фінансуван-ня
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
зменшення енергоспожи-вання, зниження собівартості перевезень
|
|
|
|
4 Надання підприємствам пільг на сплату місцевих податків та зборів
|
щорічно
|
виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської,
Сєвєродоне-цької, Стахановської міських рад
|
не потребує фінансуван-ня
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
покращання фінансово-господарського стану підприємств
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
|
3
|
Технічне переоснащення міського електротранспорту
|
1 Оновлення парку трамвайних вагонів
|
2009-2015
|
управління транспорту та зв’язку обласної державної адміністрації,
виконкоми Луганської, Стахановської міських рад,
КП «Стахановське ТУ», МКП «Луганськ-електротранс»
|
державний бюджет,
бюджети міст Стаханова і
Луганська,
інші джерела
|
-
|
2,0
|
-
|
64,0
|
66,0
|
підвищення рівня комфортності, якості обслуговування
та безпеки перевезень пасажирів
|
|
|
|
2 Оновлення парку тролейбусів
|
2008-2015
|
управління транспорту та зв’язку обласної державної адміністрації,
виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської міських рад,
підприємства міськелектро-транспорту
|
державний бюджет,
бюджети міст Луганська, Алчевська, Антрацита, Краснодона, Лисичансь-ка, Сєвєро-
донецька, Стаханова,
інші джерела
|
20,8
|
16,9
|
13,0
|
81,9
|
132,6
|
підвищення рівня комфортності, якості обслугову-вання та безпеки перевезень пасажирів
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
|
|
|
3 Будівництво та реконструкція тролейбусних ліній
|
2009
2011-2015
|
управління транспорту та зв’язку облдержадмі-ністрації,
виконкоми Лисичанської і Луганської міських рад, КП «Лисичан-
ське ТУ», МКП «Луганськ-електротранс»
|
державний бюджет,
бюджети міст Лиси-чанська і Луганська
|
0,15
|
15,0
|
-
|
14,0
|
29,15
|
підвищення рівня задоволення потреби населення
в перевезеннях міським електро-транспортом
|
|
|
|
4 Будівництво тягової підстанції
|
2009
|
виконком Луганської
міської ради, МКП
«Луганськ-
електротранс»
|
Луганськийміський бюджет
|
-
|
5,0
|
-
|
-
|
5,0
|
розширення мережі міського електротранспорту
|
|
|
|
5 Капітальний ремонт трамваїв і тролейбусів
|
щорічно
|
підприємства міськелектро-транспорту, виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської міських рад
|
бюджети міст Луганська, Алчевська, Антрацита, Краснодона, Лисичансь-ка, Сєвєро-
донецька, Стаханова,
кошти підприємств
|
2,65
|
2,75
|
2,85
|
11,7
|
19,95
|
підвищення рівня комфортності, якості обслуговування
та безпеки перевезень пасажирів
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
|
|
|
6 Капітальний ремонт контактної мережі
|
щорічно
|
підприємства міськелектро-транспорту, виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської міських рад
|
бюджети міст Луганська, Алчевська, Антрацита, Краснодона, Лисичансь-ка, Сєвєро-
донецька, Стаханова,
кошти підприємств
|
4,17
|
4,58
|
4,4
|
7,91
|
21,06
|
забезпечення безпеки перевезень пасажирів, зниження енергоспожи-вання
|
|
|
|
7 Капітальний ремонт трамвайної колії
|
щорічно
|
виконкоми Луганської, Стахановської міських рад,
КП Стаханов-ське ТУ», МКП Луганськ-електротранс»
|
бюджети міст Стаханова і
Луганська,
кошти підприємств
|
8,08
|
9,74
|
9,9
|
16,83
|
44,55
|
забезпечення безпеки перевезень пасажирів, зниження енерго-споживання
|
|
|
|
8 Капітальний ремонт тягових підстанцій
|
щорічно
|
підприємства міськелектро-транспорту, виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської міських рад
|
кошти підприємств
|
0,62
|
1,22
|
0,58
|
1,55
|
3,97
|
надійність енергозабезпе-чення об’єктів
міськелектро-
транспорту
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
|
4
|
Нормативно-правове і науково-технічне забезпечення функціонування та розвитку електротранспорту
|
1 Підготовка та подання на розгляд Міністерства з питань житлово-комунального господарства України пропозицій щодо внесення змін до нормативно-правових актів у сфері міськелектро-транспорту
|
2008-2015
|
управління транспорту та зв’язку облдержадмі-ністрації, виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської
міських рад
|
за рахунок коштів, передбачених на фінансування
виконавців заходу Програми
|
поліпшення ефективності роботи підприємств
|
|
|
|
2 Освоєння технічного обслуговування і ремонту нових типів трамваїв та тролейбусів
|
2008
|
підприємства міськелектро-транспорту
|
не потребує фінансуван-ня
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
забезпечення безпеки перевезень пасажирів
|
|
5
|
Створення умов для пріоритетного розвитку міського електротранспорту
|
1 Розроблення (уточнення) схем організації руху міського пасажирського транспорту на підставі вивчення пасажиропотоків
|
2008
|
виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської
міських рад
|
за рахунок коштів, передбачених на фінансування
виконавців заходу Програми
|
підвищення рівня задоволення потреб населення в пасажирських перевезеннях
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
|
|
|
2 Встановлення квоти з пасажиро-перевезень місь-ким електротран-спортом із посту-повим її збіль-шенням в загаль-ному обсязі місь-ких перевезень
|
2008-2015
|
виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської
міських рад
|
за рахунок коштів, передбачених на фінансування
виконавців заходу Програми
|
поліпшення екологічного стану міст
|
|
|
|
3 Координація роботи міськелектро-транспорту та інших видів транспорту
|
постійно
|
виконкоми Луганської, Алчевської, Антрацитів-ської, Красно-донської, Лисичанської, Сєвєродоне-цької, Стахановської
міських рад
|
за рахунок коштів, передбачених на фінансування
виконавців заходу Програми
|
підвищення якості обслуговування пасажирів,
поліпшення стану безпеки руху
|
|
|
Усього:
|
|
|
|
|
36,47
|
57,19
|
30,73
|
197,89
|
322,28
|
|
|
VІІ РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОГРАМИ
Найменування заходу
|
Загальний обсяг
фінансування,
млн грн
|
у тому числі за роками:
|
2008
|
2009
|
2010
|
2011-2015
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
Оновлення парку трамвайних вагонів
|
|
|
|
|
|
Всього,
|
66,0
|
-
|
2,0
|
-
|
64,0
|
у тому числі за рахунок:
|
|
|
|
|
|
державного бюджету
|
33,0
|
-
|
1,0
|
-
|
32,0
|
місцевих бюджетів
|
33,0
|
-
|
1,0
|
-
|
32,0
|
інших джерел
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
Оновлення парку тролейбусів
|
|
|
|
|
|
Всього,
|
132,6
|
20,8
|
16,9
|
13,0
|
81,9
|
у тому числі за рахунок:
|
|
|
|
|
|
державного бюджету
|
65,85
|
10,2
|
8,45
|
6,5
|
40,7
|
місцевих бюджетів
|
58,213
|
5,913
|
8,075
|
6,275
|
37,95
|
інших джерел
|
8,537
|
4,687
|
0,375
|
0,225
|
3,25
|
Будівництво та реконструкція тролейбусних ліній
|
|
|
|
|
|
Всього,
|
29,15
|
0,15
|
15,0
|
-
|
14,0
|
у тому числі за рахунок:
|
|
|
|
|
|
державного бюджету
|
10,425
|
-
|
3,425
|
-
|
7,0
|
місцевих бюджетів
|
10,425
|
-
|
3,425
|
-
|
7,0
|
інших джерел
|
8,3
|
0,15
|
8,15
|
-
|
-
|
Будівництво тягової підстанції
|
|
|
|
|
|
Всього,
|
5,0
|
-
|
5,0
|
-
|
-
|
у тому числі за рахунок:
|
|
|
|
|
|
державного бюджету
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
місцевих бюджетів
|
5,0
|
-
|
5,0
|
-
|
-
|
інших джерел
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
2
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Капремонт трамваїв і тролейбусів
|
|
|
|
|
|
Всього,
|
19,95
|
2,65
|
2,75
|
2,85
|
11,7
|
у тому числі за рахунок:
|
|
|
|
|
|
державного бюджету
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
місцевих бюджетів
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
інших джерел
|
19,95
|
2,65
|
2,75
|
2,85
|
11,7
|
Капремонт контактної мережі
|
|
|
|
|
|
Всього,
|
21,06
|
4,17
|
4,58
|
4,4
|
7,91
|
у тому числі за рахунок:
|
|
|
|
|
|
державного бюджету
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
місцевих бюджетів
|
10,05
|
0,27
|
0,57
|
3,75
|
5,46
|
інших джерел
|
11,01
|
3,9
|
4,01
|
0,65
|
2,45
|
Капремонт трамвайної колії
|
|
|
|
|
|
Всього,
|
44,55
|
8,08
|
9,74
|
9,9
|
16,83
|
у тому числі за рахунок:
|
|
|
|
|
|
державного бюджету
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
місцевих бюджетів
|
6,91
|
-
|
-
|
2,3
|
4,61
|
інших джерел
|
37,64
|
8,08
|
9,74
|
7,6
|
12,22
|
Капремонт тягових підстанцій
|
|
|
|
|
|
Всього,
|
3,97
|
0,62
|
1,22
|
0,58
|
1,55
|
у тому числі за рахунок:
|
|
|
|
|
|
державного бюджету
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
місцевих бюджетів
|
1,15
|
0,1
|
0,1
|
0,43
|
0,52
|
інших джерел
|
2,82
|
0,52
|
1,12
|
0,15
|
1,03
|
Загальний обсяг ресурсів
|
322,28
|
36,47
|
57,19
|
30,73
|
197,89
|
у тому числі за рахунок:
|
|
|
|
|
|
державного бюджету
|
109,275
|
10,2
|
12,875
|
6,5
|
79,7
|
місцевих бюджетів
|
124,748
|
6,283
|
18,17
|
12,755
|
87,54
|
інших джерел
|
88,257
|
19,987
|
26,145
|
11,475
|
30,65
|
VІІІ ОРГАНІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ТА КОНТРОЛЮ
Контроль за ходом виконання Програми покладається на управління транспорту та зв’язку обласної державної адміністрації, яке здійснює координацію взаємодії виконавців з виконання заходів, передбачених Програмою.
Інформація про хід реалізації відповідних місцевих програм щорічно до 1 лютого року, наступного за звітним, надається виконкомами Луганської, Алчевської, Антрацитівської, Краснодонської, Лисичанської, Сєвєродонецької, Стахановської міських рад управлінню транспорту та зв’язку облдержадміністрації за встановленою ним формою.
Управління транспорту та зв’язку облдержадміністрації здійснює моніторинг виконання заходів, передбачених Програмою, та в термін до 1 березня року, наступного за звітним, надає інформацію про хід її виконання Міністерству з питань житлово-комунального господарства України.
ІХ РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ
Виконання Програми дасть змогу:
1) у соціальній сфері:
- підвищити рівень задоволення потреби населення області у високоякісних та безпечних перевезеннях трамваями і тролейбусами за рахунок збільшення випуску рухомого складу на лінію, зменшення інтервалу руху, підвищення експлуатаційної швидкості;
- покращити показники надійності, комфортності та безпеки пасажирських перевезень;
- забезпечити розвиток маршрутної мережі міськелектротранспорту в житлових районах міст;
2) в економічній сфері:
- збільшити обсяг перевезень пасажирів міським електротранспортом;
- забезпечити ефективне використання електроенергії та зменшити обсяг імпорту нафтопродуктів;
- значно поліпшити фінансовий стан підприємств міськелектротранспорту;
3) в екологічній сфері:
- поліпшити екологічний стан у найбільш забруднених містах за рахунок збільшення питомої ваги міськелектротранспорту в загальному обсязі перевезень і зменшення кількості пасажирського автотранспорту малої місткості.
Очікувані результати визначаються за результатами прогнозу впливу змін, що відбудуться після виконання запланованих Програмою заходів, і наведені в таблиці 1.
Таблиця 1
№
з/п
|
Назва показника
|
Одини-ця
виміру
|
Значення показників за роками:
|
2006
(базовий)
|
2008-2010
|
2011-2015
|
І Організація ефективного управління та належного використання
майнових комплексів у сфері міського електротранспорту
|
1
|
Чисельність працюючих у розрахунку на 1 трамвайний вагон (тролейбус), що випускається на лінію
|
чол.
|
12
|
11,6
|
10,5
|
2
|
Відповідність договірних відносин між перевізником і замовником транспортних послуг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.12.2004 № 1735
|
так/ ні
|
ні
|
так
|
так
|
3
|
Кількість підприємств, що передані в оренду або концесію
|
од.
|
-
|
-
|
-
|
ІІ Забезпечення беззбиткового функціонування підприємств
міського електротранспорту
|
1
|
Рівень відшкодування доходами витрат на надання послуг з перевезення пасажирів
|
%
|
97,5
|
99,5
|
102
|
2
|
Рівень прибутковості
|
%
|
1,5
|
2,0
|
3,0
|
3
|
Середня собівартість перевезення 1 платного пасажира
|
грн
|
1,73
|
2,0
|
2,0
|
4
|
Середня собівартість перевезення 1 пасажира
|
грн
|
0,36
|
0,39
|
0,43
|
5
|
Рівень покриття витрат встановленими тарифами на проїзд
|
%
|
22,9
|
24,3
|
26,5
|
ІІІ Технічне переоснащення та оновлення об’єктів міського електротранспорту
|
1
|
Кількість рухомого складу, що вичерпав термін експлуатації
|
%
|
84,0
|
60,0
|
32,0
|
2
|
Обсяги закупівлі трамвайних вагонів і тролейбусів
|
од.
|
11
|
79
|
158
|
3
|
Кількість відновленого та модернізованого рухомого складу
|
од.
|
17
|
70
|
112
|
4
|
Обсяги списання трамвайних вагонів і тролейбусів
|
од.
|
19
|
44
|
77
|
5
|
Коефіцієнт використання парку рухомого складу
|
%
|
57,4
|
65,5
|
70,5
|
6
|
Питомі витрати електроенергії на 1 км пробігу
|
кВт на
1 км
|
2,75
|
2,53
|
2,35
|
7
|
Економія електроенергії від впровадження енергозберігаючих технологій та обладнання
|
тис.
кВт/год
|
732,7
|
2178,6
|
3359,5
|
IV Пріоритетний розвиток міського електротранспорту
|
1
|
Розвиток мережі трамвайних і тролейбусних ліній
|
км
|
-
|
10,15
|
14,0
|
2
|
Обсяги пасажироперевезення
|
млн
чол.
|
115,7
|
480,0
|
634,5
|
3
|
Питома вага перевезень міськелектротранс-портом від усіх пасажироперевезень в містах
|
%
|
53,5
|
64,5
|
67,5
|
V Якість пасажироперевезення
|
1
|
Регулярність руху
|
|
92,8
|
93,7
|
95,0
|
2
|
Кількість перевезених пасажирів 1 трамвайним вагоном або тролейбусом, що перебуває на лінії
|
тис. чол.
|
478,1
|
481,9
|
483,0
|
Заступник голови-керівник
апарату облдержадміністрації С.Г.Тихоновський
|