Додаток до розпорядження голови облдержадміністрації
від 14 серпня 2008 року № 1070
Додаток 5 до Положення
Інформаційна карта претендента щорічного обласного конкурсу
«Світоч Луганщини» - 200_
|
|
|
|
Розділ І
|
|
Загальна інформація
|
|
1.
|
Повна назва підприємства/організації
|
|
|
|
|
2.
|
Скорочена назва підприємства/організації
|
|
|
3.
|
Організаційно-правова форма на цей час
|
|
|
4.
|
Рік заснування підприємства/організації
|
|
|
5.
|
Вид економічної діяльності ЄДРПОУ
|
|
|
6.
|
КВЕД
|
|
|
7.
|
КФВ
|
|
|
8.
|
Юридична адреса
|
|
|
9.
|
Поштова адреса
|
|
|
10.
|
Телефон/факс
|
|
|
11.
|
Адреса електронної пошти
|
|
|
12.
|
Веб-сайт підприємства/організації
|
|
|
13.
|
Назва посади керівника підприємства/організації (директор, генеральний директор, президент і т.д.)
|
|
|
14.
|
П.І.Б. керівника підприємства/організації повністю
|
|
|
15.
|
Телефон/факс керівника підприємства/організації
|
|
|
16.
|
Посадова особа, відповідальна за складання інформаційної карти (посада, П.І.Б.)
|
|
|
17.
|
Телефон/факс відповідальної особи за складання інформаційної карти
|
|
|
18.
|
Назва продукції, що випускається (робіт, послуг)
|
|
|
19.
|
Наявність колективного договору (так, ні, за наявності додати)
|
|
|
20.
|
Наявність профспілкових організацій (так, ні) та їх галузева належність
|
|
|
21.
|
Членство в галузевих та регіональних об"єднаннях роботодавців (так, ні, указати в яких)
|
|
|
22.
|
Членство в інших спілках (указати в яких)
|
|
|
23.
|
Участь в інших конкурсах (указати назву конкурсу, рік участі, досягнуті результати)
|
|
|
|
|
|
Керівник _____________ ____________________ /органу, закладу, організації/ /підпис/ /П.І.Б./
Печатка
|
Розділ II
|
|
Загальноекономічна інформація
|
№
|
Показники
|
Од. вим.
|
200_р.
|
200_р.
|
темп приросту%
|
(200_/200_)
|
1.
|
I. Виробничі показники
|
|
|
|
|
2.
|
Обсяг виробничої продукції
|
|
|
|
|
3.
|
у діючих цінах
|
тис. грн
|
|
|
|
4.
|
у порівняних цінах
|
тис. грн
|
|
|
|
5.
|
Виручка від реалізації (без ПДВ), всього:
|
тис. грн
|
|
|
|
6.
|
у т.ч. по бартеру
|
тис. грн
|
|
|
|
7.
|
в обсязі реалізації
|
%
|
|
|
|
8.
|
Iнвестицiї в основний капітал
|
тис. грн
|
|
|
|
9.
|
II. Фінансові показники
|
|
|
|
|
10.
|
Фінансовий результат від звичайної
|
|
|
|
|
|
діяльності до оподаткування, +/-
|
тис. грн
|
|
|
|
11.
|
Чистий прибуток(збиток), +/-
|
тис. грн
|
|
|
|
12.
|
Дебіторська заборгованість, всього:
|
тис. грн
|
|
|
|
13.
|
у т.ч. прострочена
|
тис. грн
|
|
|
|
14.
|
Кредиторська заборгованість, всього:
|
тис. грн
|
|
|
|
15.
|
у т.ч. прострочена
|
тис. грн
|
|
|
|
16.
|
Заборгованість до Пенсійного фонду України
|
тис. грн
|
|
|
|
17.
|
Заборгованість до Фонду соцстрахування
від тимчасової втрати працездатності України
|
тис. грн
|
|
|
|
18.
|
Заборгованість до Фонду соцстрахування від безробіття України
|
тис. грн
|
|
|
|
19.
|
Заборгованість до Фонду страхування України від нещасних випадків
|
тис. грн
|
|
|
|
20.
|
Заборгованість за енергоносії:
|
|
|
|
|
21.
|
- електроенергія
|
тис. грн
|
|
|
|
22.
|
- вода
|
тис. грн
|
|
|
|
23.
|
- газ
|
тис. грн
|
|
|
|
24.
|
III. Платежі до бюджету
|
|
|
|
|
25.
|
Зараховано всього:
|
тис. грн
|
|
|
|
26.
|
- державний бюджет
|
тис. грн
|
|
|
|
27.
|
- місцевий бюджет
|
тис. грн
|
|
|
|
28.
|
Оплачено, всього:
|
тис. грн
|
|
|
|
29.
|
- державний бюджет
|
тис. грн
|
|
|
|
30.
|
- місцевий бюджет
|
тис. грн
|
|
|
|
31.
|
у відсотках до нарахованого
|
%
|
|
|
|
32.
|
Недоїмка на 1.0_(відповідний період)
|
тис. грн
|
|
|
|
33.
|
IV. Розрахунки по заробітній платі
|
|
|
|
|
34.
|
Середньооблікова чисельність усіх
|
|
|
|
|
|
працівників
|
осiб
|
|
|
|
35.
|
Фонд оплати праці усіх працівників
|
тис. грн
|
|
|
|
36.
|
Заборгованість всього
|
тис. грн
|
|
|
|
37.
|
з неї утворена у попередні роки
|
тис. грн
|
|
|
|
38.
|
До видачі працівникам підприємства
|
тис. грн
|
|
|
|
39.
|
Облікова чисельність штатних працiвникiв
яким своєчасно не виплачено заробітну плату
всього
|
осiб
|
|
|
|
40.
|
Виплачено у звітному році в рахунок
погашення заборгованості
|
тис. грн
|
|
|
|
Керівник ____________ _______________________
/органу, закладу, організації/ /підпис/ /П.І.Б./
Печатка
|
Розділ III
|
|
Розвиток персоналу
|
№
|
Показники
|
Од. вим.
|
200_р.
|
200_р.
|
темп приросту %
|
(200_/200_)
|
1.
|
Середньооблікова чисельність робітників
|
чол.
|
|
|
|
2.
|
у тому числі:
|
|
|
|
|
|
жінок
|
чол.
|
|
|
|
3.
|
молодь до 29 років
|
чол.
|
|
|
|
4.
|
у тому числі: до 18 років
|
чол.
|
|
|
|
5.
|
особи пенсійного віку
|
чол.
|
|
|
|
6.
|
Кількість робітників, які мають учений ступінь /звання/
|
чол.
|
|
|
|
7.
|
Кількість робітників, які мають вищу освіту
|
чол.
|
|
|
|
8.
|
Прийнято робітників, всього
|
чол.
|
|
|
|
9.
|
у тому числі на додатково введені робочі місця
|
чол.
|
|
|
|
10.
|
Вибуло робітників, всього
|
чол.
|
|
|
|
11.
|
у тому числі у зв’язку із скороченням чисельності
|
чол.
|
|
|
|
12.
|
у тому числі у зв’язку із масовим звільненням
|
чол.
|
|
|
|
13.
|
за власним бажанням
|
чол.
|
|
|
|
14.
|
Середній вік робітників підприємства/ організації
|
років
|
|
|
|
15.
|
Кількість робітників, що пройшли підвищення кваліфікації та перепідготовку, всього
|
чол.
|
|
|
|
16.
|
у тому числі робочі
|
чол.
|
|
|
|
17.
|
отримали наступний розряд за результатами навчання
|
чол.
|
|
|
|
18.
|
Керівники та спеціалісти
|
чол.
|
|
|
|
19.
|
отримали підвищення на посаді за результатами навчання
|
чол.
|
|
|
|
20.
|
Кількість робітників, що пройшли підвищення кваліфікації та перепідготовку за кордоном
|
чол.
|
|
|
|
21.
|
Кількість робітників, які мають державні та відомчі нагороди
|
чол.
|
|
|
|
Керівник ____________ ________________________
/органу, закладу, організації/ /підпис/ /П.І.Б./
Печатка
|
Розділ IV
|
|
Витрати підприємства/організації на робочу силу
|
№
|
Показники
|
Од. вим.
|
200_р.
|
200_р.
|
темп приросту
|
%
|
(200_/200_)
|
1.
|
1. ОПЛАТА ЗА ВІДПРАЦЬОВАНИЙ ЧАС - всього
|
тис. грн
|
|
|
|
2.
|
у тому числі: заробітна плата, нарахована робітникам по тарифним ставкам, окладам, відрядним розцінкам, у відсотках від виручки, із вартістю натуральних виплат
|
тис. грн
|
|
|
|
3.
|
доплати та надбавки до тарифних ставок і окладів, які мають систематичний характер, зумовлені функціонуванням даного підприємства/організації та професійної належності робітників
|
тис. грн
|
|
|
|
4.
|
премії та винагороди (із вартістю натуральних премій, які носять систематичний характер, незалежно від джерел їх виплати (без одноразових премій)
|
тис. грн
|
|
|
|
5.
|
інші види оплати праці
|
тис. грн
|
|
|
|
6.
|
II. ОПЛАТА ЗА НЕВІДПРАЦЬОВАНИЙ ЧАС, всього
|
тис. грн
|
|
|
|
7.
|
у тому числі: оплата щорічних та додаткових відпусток, що надаються робітникам згідно із чинним законодавством та колективним договором
|
тис. грн
|
|
|
|
8.
|
III. ОДНОРАЗОВІ ЗАОХОЧУВАЛЬНІ ВИПЛАТИ, всього
|
тис. грн
|
|
|
|
9.
|
IV. ОПЛАТА ХАРЧУВАННЯ, ЖИТЛА, ПАЛИВА, ЯКА ВКЛЮЧАЄТЬСЯ ДО ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ, всього
|
тис. грн
|
|
|
|
10.
|
V. ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА/ОРГАНІЗАЦІЇ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБІТНИКІВ ЖИТЛОМ, всього
|
тис. грн
|
|
|
|
11.
|
у тому числі: вартість житла, що передається у власність робітникам
|
тис. грн
|
|
|
|
12.
|
безоплатні субсидії, надані робітникам на житлове будівництво або придбання житла, різниця між ринковою вартістю квартири, реалізованою підприємством/ організацією робітнику та сумою сплаченою робітником
|
тис. грн
|
|
|
|
13.
|
інші витрати
|
тис. грн
|
|
|
|
14.
|
VI. ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА/ОРГАНІЗАЦІЇ НА СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ РОБІТНИКІВ, всього
|
тис. грн
|
|
|
|
15.
|
у тому числі: внески до державних соціальних позабюджетних фондів, сплачених у складі єдиного соціального податку, внески на обов’язкове соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань
|
тис. грн
|
|
|
|
16.
|
внески до недержавних пенсійних фондів
|
тис. грн
|
|
|
|
17.
|
страхові платежі (внески), які сплачує підприємство/ організація за договорами особистого майнового чи іншого добровільного страхування за рахунок своїх коштів
|
тис. грн
|
|
|
|
18.
|
страхові платежі (внески), які сплачує підприємство/ організація за договорами добровільного медичного страхування робітників та членів їх сімей
|
тис. грн
|
|
|
|
19.
|
суми, сплачені за рахунок коштів підприємства/ організації для відшкодування збитків, спричинених робітникам каліцтвом та іншим пошкодженням їх здоров’я, компенсація робітникам моральної шкоди
|
тис. грн
|
|
|
|
20.
|
матеріальна допомога, надана окремим робітникам за сімейними обставинами, на лікування, на поховання тощо
|
тис. грн
|
|
|
|
21.
|
Витрати на санаторно-курортне лікування робітників та членів їх сімей
|
тис. грн
|
|
|
|
22.
|
Витрати на медичне обслуговування робітників
|
тис. грн
|
|
|
|
23.
|
у тому числі: витрати на утримання медпунктів, профілакторіїв, будинків відпочинку, які знаходяться на балансі підприємства/організації або в порядку часткового фінансування
|
тис. грн
|
|
|
|
24.
|
інші витрати
|
тис. грн
|
|
|
|
25.
|
VII. ВИТРАТИ НА ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ, всього
|
тис. грн
|
|
|
|
26.
|
у тому числі: на платне навчання своїх робітників
|
тис. грн
|
|
|
|
27.
|
витрати на перепідготовку кадрів
|
тис. грн
|
|
|
|
28.
|
витрати на утримання навчальних закладів та приміщень, які знаходяться на балансі підприємства/організації або частково ним фінансуються
|
тис. грн
|
|
|
|
29.
|
інші витрати
|
тис. грн
|
|
|
|
30.
|
VIII. ВИТРАТИ НА КУЛЬТУРНО-ПОБУТОВЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, всього
|
тис. грн
|
|
|
|
31.
|
у тому числі: витрати на спортивно-оздоровчі заходи
|
тис. грн
|
|
|
|
32.
|
витрати на утримання спортивних споруд
|
тис. грн
|
|
|
|
33.
|
витрати на відшкодування плати робітникам на утримання дітей у дошкільних та загальноосвітніх закладах
|
тис. грн
|
|
|
|
34.
|
IX. ВИТРАТИ НА РОБОЧУ СИЛУ, НЕ ВІДНЕСЕНІ ДО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИХ ГРУП, всього
|
тис. грн
|
|
|
|
Керівник _____________ ______________________
/органу, закладу, організації/ /підпис/ /П.І.Б./
Печатка
Розділ V
|
Умови та охорона праці
|
№
|
Показники
|
Од. вим.
|
2 00_р.
|
2 00_р.
|
темп приросту
|
%
|
(200_/200_)
|
1.
|
Витрачено на заходи з охорони праці
|
тис. грн
|
|
|
|
2.
|
Чисельність осіб, яким уперше встановлено профзахворювання
|
чол.
|
|
|
|
3.
|
Кількість аварій на робочих місцях
|
|
|
|
|
4.
|
Число людино-днів тимчасової непрацездатності у потерпілих на виробництві з втратою працездатності на 1 робочий день і більше
|
чол./дн
|
|
|
|
5.
|
Чисельність потерпілих унаслідок нещасних випадків на виробництві з втратою працездатності на 1 робочий день і більше
|
чол.
|
|
|
|
6.
|
у т.ч. чисельність потерпілих у наслідок нещасних випадків на виробництві із смертельним кінцем
|
чол.
|
|
|
|
7.
|
Число людино-днів хвороби робітників облікового складу згідно з листком тимчасової непрацездатності
|
чол./дн
|
|
|
|
8.
|
Частка робочих місць, атестованих за умовами охорони праці
|
%
|
|
|
|
9.
|
Чисельність робітників, що пройшли навчання з охорони праці
|
чол.
|
|
|
|
10.
|
Чисельність робітників, зайнятих на робочих місцях, що пройшли атестацію за умовами праці
|
чол.
|
|
|
|
11.
|
з них із шкідливими та /або/ небезпечними умовами праці
|
чол.
|
|
|
|
12.
|
Чисельність робітників, які користуються встановленими гарантіями та компенсаціями за роботу у шкідливих та небезпечних умовах праці, всього
|
чол.
|
|
|
|
13.
|
у т.ч. додатковою відпусткою
|
чол.
|
|
|
|
14.
|
скороченим робочим днем
|
чол.
|
|
|
|
15.
|
безоплатним молоком та лікувально-профілактичним харчуванням
|
чол.
|
|
|
|
16.
|
підвищеною оплатою праці
|
чол.
|
|
|
|
17.
|
Організація та проведення попереднього та періодичного медичного обстеження /вказати періодичність/
|
|
|
|
|
18.
|
Витрати на медично-профілактичні заходи
|
тис. грн
|
|
|
|
19.
|
Наявнісіть служби/спеціаліста з охорони праці /так, ні/
|
|
|
|
|
20.
|
Наявність угоди з охорони праці /так, ні/
|
|
|
|
|
21.
|
Наявність в колективному договорі зобов’язань роботодавця з покращення умов та охорони праці і здоров’я робітників /так, ні/
|
|
|
|
|
22.
|
Чисельність робітників, зайнятих в умовах, що не відповідають санітарно-гігієнічним нормам
|
чол.
|
|
|
|
23.
|
Чисельність робітників зайнятих важкою фізичною працею
|
чол.
|
|
|
|
24.
|
Чисельність працюючих на обладнанні, що не відповідає вимогам безпеки
|
чол.
|
|
|
|
25.
|
Чисельність робітників і членів їхніх сімей, що пройшли оздоровлення в санаторіях, профілакторіях, будинках відпочинку, охоплених спортивно-оздоровчими заходами за рахунок коштів підприємства/організації
|
чол.
|
|
|
|
26.
|
Частка робочих місць з покращеними умовами праці
|
%
|
|
|
|
27.
|
Використання системи менеджменту професійного здоров"я та безпеки /так, ні/
|
|
|
|
|
Керівник _____________ ________________________
/органу, закладу, організації/ /підпис/ /П.І.Б./
Печатка
|
Розділ VI
|
|
Різне
|
№
|
Показники
|
200_р.
|
200_р.
|
темп приросту %
|
(200_/200_)
|
1.
|
Наявність неврегульованих колективних трудових спорів та /або/ порушень трудового законодавства (так, ні, у пояснювальній записці вказати яких)
|
|
|
|
2.
|
Наявність неврегульованих індивідуальних трудових спорів та /або/ порушень трудового законодавства (так, ні, у пояснювальній записці вказати яких)
|
|
|
|
3.
|
Відомості про результати
контрольно-наглядових заходів, проведених держаною інспекцією праці. Дата останньої перевірки
|
|
|
|
4.
|
Кількість виявлених під час перевірки державною інспекцією праці порушень трудового законодавства
|
|
|
|
5.
|
Відомості про виконання роботодавцем приписів, виданих державною інспекцією праці за результатами перевірок /кількість усунених порушень трудового законодавства/
|
|
|
|
6.
|
Відомості про притягнення посадових осіб до адміністративної відповідальності за порушення законодавства про працю
|
|
|
|
Керівник _______________ ______________________
/органу, закладу, організації/ /підпис/ /П.І.Б./
Печатка
|