Текст документа: Додаток 5 до Положення


Додаток до розпорядження голови облдержадміністрації
від 14 серпня 2008 року № 1070


Додаток 5 до Положення

   
Інформаційна карта претендента щорічного обласного конкурсу
        «Світоч Луганщини» - 200_
 
 
 
 
Розділ І
 
Загальна інформація
 
1.
Повна назва підприємства/організації
 
 
 
 
2.
Скорочена назва підприємства/організації
 
 
3.
Організаційно-правова форма на цей час
 
 
4.
Рік заснування підприємства/організації
 
 
5.
Вид економічної діяльності ЄДРПОУ
 
 
6.
КВЕД
 
 
7.
КФВ
 
 
8.
Юридична адреса
 
 
9.
Поштова адреса
 
 
10.
Телефон/факс
 
 
11.
Адреса електронної пошти
 
 
12.
Веб-сайт підприємства/організації
 
 
13.
Назва посади керівника підприємства/організації (директор, генеральний директор, президент і т.д.)
 
 
14.
П.І.Б. керівника підприємства/організації повністю
 
 
15.
Телефон/факс керівника підприємства/організації
 
 
16.
Посадова особа, відповідальна за складання інформаційної карти (посада, П.І.Б.)
 
 
17.
Телефон/факс відповідальної особи за складання інформаційної карти
 
 
18.
Назва продукції, що випускається (робіт, послуг)
 
 
19.
Наявність колективного договору (так, ні, за наявності додати)
 
 
 
20.
Наявність профспілкових організацій (так, ні) та їх галузева належність
 
 
21.
Членство в галузевих та регіональних об"єднаннях роботодавців (так, ні, указати в яких)
 
 
22.
Членство в інших спілках (указати в яких)
 
 
23.
Участь в інших конкурсах (указати назву конкурсу, рік участі, досягнуті результати)
 
 
 
 
 
 
 
 
Керівник                                       _____________       ____________________   /органу, закладу, організації/     /підпис/        /П.І.Б./
Печатка

 

 
Розділ II
 
Загальноекономічна інформація
Показники
Од. вим.
200_р.
200_р.
темп приросту%
(200_/200_)
1.
I. Виробничі показники
 
 
 
 
2.
Обсяг виробничої продукції
 
 
 
 
3.
 у діючих цінах
тис. грн
 
 
 
4.
 у порівняних цінах
тис. грн
 
 
 
5.
Виручка від реалізації (без ПДВ), всього:
тис. грн
 
 
 
6.
у т.ч. по бартеру
тис. грн
 
 
 
7.
в обсязі реалізації
%
 
 
 
8.
Iнвестицiї в основний капітал
тис. грн
 
 
 
9.
II. Фінансові показники
 
 
 
 
10.
Фінансовий результат від звичайної
 
 
 
 
 
діяльності до оподаткування, +/-
тис. грн
 
 
 
11.
Чистий прибуток(збиток), +/-
тис. грн
 
 
 
12.
Дебіторська заборгованість, всього:
тис. грн
 
 
 
13.
у т.ч. прострочена
тис. грн
 
 
 
14.
Кредиторська заборгованість, всього:
тис. грн
 
 
 
15.
у т.ч. прострочена
тис. грн
 
 
 
16.
Заборгованість до Пенсійного фонду України
тис. грн
 
 
 
17.
 
Заборгованість до Фонду соцстрахування
від тимчасової втрати працездатності України
 тис. грн
 
 
 
 
 
 
18.
Заборгованість до Фонду соцстрахування від безробіття України
тис. грн
 
 
 
19.
Заборгованість до Фонду страхування України від нещасних випадків
тис. грн
 
 
 
20.
Заборгованість за енергоносії:
 
 
 
 
21.
 - електроенергія
тис. грн
 
 
 
22.
 - вода
тис. грн
 
 
 
23.
 - газ
тис. грн
 
 
 
24.
III. Платежі до бюджету
 
 
 
 
25.
Зараховано всього:
тис. грн
 
 
 
26.
 - державний бюджет
тис. грн
 
 
 
27.
 - місцевий бюджет
тис. грн
 
 
 
28.
Оплачено, всього:
тис. грн
 
 
 
29.
 - державний бюджет
тис. грн
 
 
 
30.
 - місцевий бюджет
тис. грн
 
 
 
31.
у відсотках до нарахованого
%
 
 
 
32.
Недоїмка на 1.0_(відповідний період)
тис. грн
 
 
 
33.
IV. Розрахунки по заробітній платі
 
 
 
 
34.
Середньооблікова чисельність усіх
 
 
 
 
 
працівників
осiб
 
 
 
35.
Фонд оплати праці усіх працівників
тис. грн
 
 
 
36.
Заборгованість всього
тис. грн
 
 
 
37.
з неї утворена у попередні роки
тис. грн
 
 
 
38.
До видачі працівникам підприємства
тис. грн
 
 
 
39.
 
 
Облікова чисельність штатних працiвникiв
яким своєчасно не виплачено заробітну плату
всього
 осiб
 
 
 
 
 
 
 
 
 
40.
 
Виплачено у звітному році в рахунок
погашення заборгованості
 
тис. грн
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Керівник                                   ____________                _______________________
/органу, закладу, організації/       /підпис/                                       /П.І.Б./
Печатка

 
 
Розділ III
 
Розвиток персоналу
Показники
Од. вим.
200_р.
200_р.
темп приросту %
(200_/200_)
1.
Середньооблікова чисельність робітників
чол.
 
 
 
2.
у тому числі:
 
 
 
 
 
жінок
чол.
 
 
 
3.
молодь до 29 років
чол.
 
 
 
4.
у тому числі: до 18 років
чол.
 
 
 
5.
особи пенсійного віку
чол.
 
 
 
6.
Кількість робітників, які мають учений ступінь /звання/
чол.
 
 
 
7.
Кількість робітників, які мають вищу освіту
чол.
 
 
 
8.
Прийнято робітників, всього
чол.
 
 
 
9.
у тому числі на додатково введені робочі місця
чол.
 
 
 
10.
Вибуло робітників, всього
чол.
 
 
 
11.
у тому числі у зв’язку із скороченням чисельності
чол.
 
 
 
12.
у тому числі у зв’язку із масовим звільненням
чол.
 
 
 
13.
за власним бажанням
чол.
 
 
 
14.
Середній вік робітників підприємства/ організації
років
 
 
 
15.
Кількість робітників, що пройшли підвищення кваліфікації та перепідготовку, всього
чол.
 
 
 
16.
у тому числі робочі
чол.
 
 
 
17.
отримали наступний розряд за результатами навчання
чол.
 
 
 
18.
Керівники та спеціалісти
чол.
 
 
 
19.
отримали підвищення на посаді за результатами навчання
чол.
 
 
 
20.
Кількість робітників, що пройшли підвищення кваліфікації та перепідготовку за кордоном
чол.
 
 
 
21.
Кількість робітників, які мають державні та відомчі нагороди
чол.
 
 
 
 
 
 
Керівник                                   ____________              ________________________
/органу, закладу, організації/      /підпис/                                 /П.І.Б./
Печатка

 
 
Розділ IV
 
Витрати підприємства/організації на робочу силу
Показники
Од. вим.
200_р.
200_р.
темп приросту
%
(200_/200_)
1.
1. ОПЛАТА ЗА ВІДПРАЦЬОВАНИЙ ЧАС - всього
тис. грн
 
 
 
2.
у тому числі:                                                            заробітна плата, нарахована робітникам по тарифним ставкам, окладам, відрядним розцінкам, у відсотках від виручки, із вартістю натуральних виплат
тис. грн
 
 
 
3.
доплати та надбавки до тарифних ставок і окладів, які мають систематичний характер, зумовлені функціонуванням даного підприємства/організації та професійної належності робітників
тис. грн
 
 
 
4.
премії та винагороди (із вартістю натуральних премій, які носять систематичний характер, незалежно від джерел їх виплати (без одноразових премій)
тис. грн
 
 
 
5.
інші види оплати праці
тис. грн
 
 
 
6.
II. ОПЛАТА ЗА НЕВІДПРАЦЬОВАНИЙ ЧАС, всього
тис. грн
 
 
 
7.
у тому числі:                                                         оплата щорічних та додаткових відпусток, що надаються робітникам згідно із чинним законодавством та колективним договором
тис. грн
 
 
 
8.
III. ОДНОРАЗОВІ ЗАОХОЧУВАЛЬНІ ВИПЛАТИ, всього
тис. грн
 
 
 
9.
IV. ОПЛАТА ХАРЧУВАННЯ, ЖИТЛА, ПАЛИВА, ЯКА ВКЛЮЧАЄТЬСЯ ДО ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ, всього
 
тис. грн
 
 
 
10.
V. ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА/ОРГАНІЗАЦІЇ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОБІТНИКІВ ЖИТЛОМ, всього
тис. грн
 
 
 
11.
у тому числі:                                                        вартість житла, що передається у власність робітникам
тис. грн
 
 
 
12.
безоплатні субсидії, надані робітникам на житлове будівництво або придбання житла, різниця між ринковою вартістю квартири, реалізованою підприємством/ організацією робітнику та сумою сплаченою робітником
тис. грн
 
 
 
13.
інші витрати
тис. грн
 
 
 
14.
VI. ВИТРАТИ ПІДПРИЄМСТВА/ОРГАНІЗАЦІЇ НА СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ РОБІТНИКІВ, всього
тис. грн
 
 
 
15.
у тому числі:                                                        внески до державних соціальних позабюджетних фондів, сплачених у складі єдиного соціального податку, внески на обов’язкове соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань
тис. грн
 
 
 
16.
внески до недержавних пенсійних фондів
тис. грн
 
 
 
17.
страхові платежі (внески), які сплачує підприємство/ організація за договорами особистого майнового чи іншого добровільного страхування за рахунок своїх коштів
тис. грн
 
 
 
18.
страхові платежі (внески), які сплачує підприємство/ організація за договорами добровільного медичного страхування робітників та членів їх сімей
тис. грн
 
 
 
19.
суми, сплачені за рахунок коштів підприємства/ організації для відшкодування збитків, спричинених робітникам каліцтвом та іншим пошкодженням їх здоров’я, компенсація робітникам моральної шкоди
тис. грн
 
 
 
20.
матеріальна допомога, надана окремим робітникам за сімейними обставинами, на лікування, на поховання тощо
тис. грн
 
 
 
21.
Витрати на санаторно-курортне лікування робітників та членів їх сімей
тис. грн
 
 
 
22.
Витрати на медичне обслуговування робітників
тис. грн
 
 
 
23.
у тому числі:                                                        витрати на утримання медпунктів, профілакторіїв, будинків відпочинку, які знаходяться на балансі підприємства/організації або в порядку часткового фінансування
тис. грн
 
 
 
24.
інші витрати
тис. грн
 
 
 
25.
VII. ВИТРАТИ НА ПРОФЕСІЙНЕ НАВЧАННЯ, всього
 
 
тис. грн
 
 
 
26.
у тому числі:                                                               на платне навчання своїх робітників
тис. грн
 
 
 
27.
витрати на перепідготовку кадрів
тис. грн
 
 
 
28.
витрати на утримання навчальних закладів та приміщень, які знаходяться на балансі підприємства/організації або частково ним фінансуються
тис. грн
 
 
 
29.
інші витрати
тис. грн
 
 
 
30.
VIII. ВИТРАТИ НА КУЛЬТУРНО-ПОБУТОВЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, всього
тис. грн
 
 
 
31.
у тому числі:                                                          витрати на спортивно-оздоровчі заходи
тис. грн
 
 
 
32.
витрати на утримання спортивних споруд
 
тис. грн
 
 
 
33.
витрати на відшкодування плати робітникам на утримання дітей у дошкільних та загальноосвітніх закладах
тис. грн
 
 
 
34.
IX. ВИТРАТИ НА РОБОЧУ СИЛУ, НЕ ВІДНЕСЕНІ ДО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИХ ГРУП, всього
тис. грн
 
 
 
 
 
 
Керівник                                     _____________              ______________________
/органу, закладу, організації/      /підпис/                                 /П.І.Б./
Печатка
 
 
 
 

 
Розділ V
Умови та охорона праці
Показники
Од. вим.
2 00_р.
2 00_р.
темп приросту
%
(200_/200_)
1.
Витрачено на заходи з охорони праці
тис. грн
 
 
 
2.
Чисельність осіб, яким уперше встановлено профзахворювання
чол.
 
 
 
3.
Кількість аварій на робочих місцях
 
 
 
 
4.
Число людино-днів тимчасової непрацездатності у потерпілих на виробництві з втратою працездатності на 1 робочий день і більше
чол./дн
 
 
 
5.
Чисельність потерпілих унаслідок нещасних випадків на виробництві з втратою працездатності на 1 робочий день і більше
чол.
 
 
 
6.
у т.ч. чисельність потерпілих у наслідок нещасних випадків на виробництві із смертельним кінцем
чол.
 
 
 
7.
Число людино-днів хвороби робітників облікового складу згідно з листком тимчасової непрацездатності
чол./дн
 
 
 
8.
Частка робочих місць, атестованих за умовами охорони праці
%
 
 
 
9.
Чисельність робітників, що пройшли навчання з охорони праці
чол.
 
 
 
10.
Чисельність робітників, зайнятих на робочих місцях, що пройшли атестацію за умовами праці
чол.
 
 
 
11.
з них із шкідливими та /або/ небезпечними умовами праці
чол.
 
 
 
12.
Чисельність робітників, які користуються встановленими гарантіями та компенсаціями за роботу у шкідливих та небезпечних умовах праці, всього
чол.
 
 
 
13.
у т.ч. додатковою відпусткою
чол.
 
 
 
14.
скороченим робочим днем
чол.
 
 
 
15.
безоплатним молоком та лікувально-профілактичним харчуванням
чол.
 
 
 
16.
підвищеною оплатою праці
чол.
 
 
 
17.
Організація та проведення попереднього та періодичного медичного обстеження /вказати періодичність/
 
 
 
 
18.
Витрати на медично-профілактичні заходи
тис. грн
 
 
 
19.
Наявнісіть служби/спеціаліста з охорони праці /так, ні/
 
 
 
 
20.
Наявність угоди з охорони праці /так, ні/
 
 
 
 
21.
Наявність в колективному договорі зобов’язань роботодавця з покращення умов та охорони праці і здоров’я робітників /так, ні/
 
 
 
 
22.
Чисельність робітників, зайнятих в умовах, що не відповідають санітарно-гігієнічним нормам
чол.
 
 
 
23.
Чисельність робітників зайнятих важкою фізичною працею
чол.
 
 
 
24.
Чисельність працюючих на обладнанні, що не відповідає вимогам безпеки
чол.
 
 
 
25.
Чисельність робітників і членів їхніх сімей, що пройшли оздоровлення в санаторіях, профілакторіях, будинках відпочинку, охоплених спортивно-оздоровчими заходами за рахунок коштів підприємства/організації
чол.
 
 
 
26.
Частка робочих місць з покращеними умовами праці
%
 
 
 
27.
Використання системи менеджменту професійного здоров"я та безпеки /так, ні/
 
 
 
 
 
 
 
Керівник                                    _____________            ________________________
/органу, закладу, організації/        /підпис/                                 /П.І.Б./
Печатка
 

 
 
Розділ VI
 
Різне
Показники
200_р.
200_р.
темп приросту %
(200_/200_)
1.
Наявність неврегульованих колективних трудових спорів та /або/ порушень трудового законодавства (так, ні, у пояснювальній записці вказати яких)
 
 
 
2.
Наявність неврегульованих індивідуальних трудових спорів та /або/ порушень трудового законодавства (так, ні, у пояснювальній записці вказати яких)
 
 
 
3.
Відомості про результати
контрольно-наглядових заходів, проведених держаною інспекцією праці. Дата останньої перевірки
 
 
 
4.
Кількість виявлених під час перевірки державною інспекцією праці порушень трудового законодавства
 
 
 
5.
Відомості про виконання роботодавцем приписів, виданих державною інспекцією праці за результатами перевірок /кількість усунених порушень трудового законодавства/
 
 
 
6.
Відомості про притягнення посадових осіб до адміністративної відповідальності за порушення законодавства про працю
 
 
 
 
 
 
Керівник                                  _______________       ______________________
/органу, закладу, організації/          /підпис/                                 /П.І.Б./
Печатка