ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 23 червня 2003 року № 331
Про підготовку житлово-комунального господарства області до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2003 - 2004 років
Проведена у 2002 році передзимова підготовка житлово-комунального господарства дозволила, в основному, забезпечити сталу роботу в минулому опалювальному сезоні. Разом з тим звернення громадян до облдержадміністрації про відсутність тепла, гарячого і холодного водопостачання, свідчать про те, що окремі виконкоми міськрад і райдержадміністрації, управління, відділи та служби обласної державної адміністрації, ряд підприємств і організацій міністерств і відомств не забезпечили жорсткий контроль і, як наслідок, підготовку підвідомчих господарств до роботи в осінньо-зимовий період у повному обсязі. До кінця опалювального сезону не було подано тепло до 73 житлових будинків у містах: Стаханові, Красному Лучі, Краснодоні, Кіровську, Брянці. Через несправність технологічного обладнання котелень шахтоуправління "Луганське" в смт Ювілейному, ДХК "Донбасантрацит" у м. Красному Лучі по вул. Хасанова і низьку якість вугілля котельних ДХК "Луганськвугілля" у містах: Артемівську, Зоринську, Міусинську, смт Краснодоні не були забезпечені нормативні параметри теплопостачання житлових будинків. Незважаючи на покращання стану оплати за послуги теплопостачання, не забезпечені розрахунки організацій, що фінансуються з місцевих бюджетів, за отримані у поточному році послуги теплопостачання. Їхня заборгованість на 01.05.2003 склала 11,8 млн. грн., у тому числі у містах: Луганську - 3,6 млн. грн., Рубіжному - 2,0 млн. грн., Стаханові - 1,3 млн. грн., Свердловську - 1,7 млн. грн., Брянці - 0,5 млн. грн. За 2003 рік підприємства теплопостачання збільшили заборгованість за спожитий природний газ перед ДК "Газ України" на 48,7 млн. грн. За станом на 01.06.2003 загальний борг складав 250 млн. грн. Найбільше зростання заборгованості у поточному році допущено теплопостачальними підприємствами міст: Сєверодонецька - на 9,6 млн. грн., Луганська - на 9,3 млн. грн., Лисичанська - на 2,8 млн. грн., Алчевська й Краснодона - по 2,9 млн. грн. кожний. Не забезпечили у 2002 році оплату води практично всі підприємства водопровідно-каналізаційного господарства області. Ними оплачено тільки 50,5 відсотка її споживання, у тому числі у містах: Первомайську - 4,1 %, Брянці - 5,2 %, Кіровську - 13 %, Краснодоні - 30 %, Свердловську - 34,9 %, Луганську - 62,4 %, Перевальському районі - 9 %. З цієї причини не вдалося змінити ситуацію з оплати електроенергії. У 2002 році оплачено тільки 43,9 відсотка від спожитої енергії. Тільки на 4 - 11 % від необхідного передбачені кошти на проведення капітального ремонту житлового фонду в бюджетах міст: Брянки, Краснодона, Луганська, Кіровська. Складним залишається питання фінансування підготовчих робіт об'єктів, переданих до комунальної власності зі складу ДХК "Краснодонвугілля" і "Донбасантрацит". Через відсутність коштів у ДП "Луганськвугілля" для проведення передзимових робіт під загрозою зриву є підготовка житлово-комунального господарства в Лутугинському, Перевальському та Слов'яносербському районах. Не вдалося утримати позитивну тенденцію, досягнуту у 2002 році, зі скорочення заборгованості по заробітній платі робітникам житлово-комунального господарства. За 4 місяці цього року вона зросла на 1,1 млн. грн., або на 13 відсотків. З метою своєчасної та якісної підготовки житлово-комунального господарства області до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2003 - 2004 років: 1. Зобов'язати голів райдержадміністрацій, рекомендувати виконкомам місцевих рад, керівникам житлово-комунальних підприємств: 1.1. До 01.07.2003 підготувати узгоджені заходи водопостачальних і житлових організацій з приведення в технічно справний стан внутрішньобудинкових систем водопостачання. 1.2. Здійснити заходи з реалізації Закону України "Про реструктуризацію заборгованості по квартирній платі, платі за житлово-комунальні послуги, спожитий газ і електроенергію": створити умови для укладання договорів з населенням на реструктуризацію їхньої заборгованості за житлово-комунальні послуги; встановити зручний режим роботи підприємств тепловодогазоелектропостачання й житлових організацій; забезпечити належну роботу постійно діючих комісій з питань призначення субсидій населенню; щотижнево розглядати на засіданнях постійно діючих комісій та штабів з підготовки до роботи в зимовий період питання з перевірок обсягів, якості та вартості, погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги. 1.3. Забезпечити погашення заборгованості, яка утворилася за станом на 01.06.2003, 100-відсоткові розрахунки бюджетними організаціями за спожиті енергоносії та надані комунальні послуги і не допускати будь-якої заборгованості у подальшому. 1.4. Проаналізувати відповідність споживання енергоносіїв і обсягів їх фінансування в бюджетній сфері та внести відповідні зміни до місцевих бюджетів. 1.5. Забезпечити в повному обсязі своєчасну виплату поточної заробітної плати, виконання графіків погашення заборгованості робітникам житлово-комунального господарства. 1.6. Забезпечити організацію належного обслуговування населення підприємствами й установами житлово-комунального господарства, незалежно від форм власності, та запровадити постійний контроль за ходом підготовки об'єктів до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2003 - 2004 років. Починаючи з липня цього року, 1 та 15 числа кожного місяця інформувати управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації про стан підготовки за формою згідно з додатком. 2. Відповідальним виконавцям забезпечити безумовне виконання протокольних доручень за підсумками засідання колегії облдержадміністрації. 3. Головним управлінням: промислової політики, освіти і науки, сільського господарства та продовольства, управлінням: охорони здоров'я, культури і мистецтв облдержадміністрації забезпечити до опалювального сезону підготовку підвідомчих об'єктів теплопостачання. Розглянути наявність лімітів фінансування енергоносіїв, тепла, води на зимовий період 2003 - 2004 років. 4. Доручити Головному управлінню промислової політики облдержадміністрації (Смірнов М. М.) рекомендувати виконкомам міських рад Краснодона, Красного Луча, Первомайська разом з підприємствами вугільної промисловості розробити план спільних дій щодо забезпечення підготовки переданого житлового фонду та об'єктів теплопостачання до роботи в осінньо-зимовий період. 5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови обласної держадміністрації Рисухіна Л. І. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
Додаток до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації від 23 червня 2003 р. N 331 |
ДОВІДКА про підготовку об'єктів житлово-комунального та соціально-побутового призначення до роботи в осінньо-зимовий період 2003 - 2004 років Міністерства, відомства | Котельні (одиниць) | Теплові мережі (км) | Житлові будинки (одиниць) | наяв- ність на балансі | підго- тов- лено до опалю- валь- ного сезону | % | наяв- ність на балансі | під- лягає ре- монту | відре- монто- вано | % | наявність на балансі | підлягає ремонту | відремонтовано | % | всього | із систе- мами центр. опалю- вання | всього | із систе- мами центр. опалю- вання | всього | із систе- мами центр. опалю- вання | всього | із систе- мами центр. опалю- вання | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | Всього по місту (району) | | | | | | | | | | | | | | | | у тому числі: | | | | | | | | | | | | | | | | 1. Комунальна власність: | | | | | | | | | | | | | | | | у тому числі: | | | | | | | | | | | | | | | | підприємства ЖКГ | | | | | | | | | | | | | | | | охорона здоров'я | | | | | | | | | | | | | | | | освіта та наука | | | | | | | | | | | | | | | | соціальний захист | | | | | | | | | | | | | | | | культура та мистецтво | | | | | | | | | | | | | | | | 2. Відомства: | | | | | | | | | | | | | | | | у тому числі: | | | | | | | | | | | | | | | | Мінагрополітики | | | | | | | | | | | | | | | | Мінпаливенерго | | | | | | | | | | | | | | | | Міноборони | | | | | | | | | | | | | | | | Мінтрансу | | | | | | | | | | | | | | | | Мінпромполітики | | | | | | | | | | | | | | | | Держдепартамент з питань виконання покарань | | | | | | | | | | | | | | | | інші | | | | | | | | | | | | | | | | 3. ЖБК, ТСББ | | | | | | | | | | | | | | | |
Заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації | М. В. Запорожцев |
Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|