Текст документа:

Про підсумки роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області зі зверненнями громадян у 2008 році і завдання щодо її покращання у 2009 році


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 05 березня 2009 року № 197


Про підсумки роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області зі зверненнями громадян у 2008 році і завдання щодо її покращання у 2009 році


 

У 2008 році до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області надійшло 95466 звернень від 199115 громадян, що на 8668 звернень, або 8,3% менше, ніж у 2007 році (104134).
До обласної та районних державних адміністрацій надійшло 11687 звернень, або 12,2 % від загальної кількості, що на 2,4 % більше, ніж у 2007 році, до органів місцевого самоврядування – 83779 звернень, або 87,8 % від загальної кількості, що на 2,4 % менше, ніж у 2007 році.
До облдержадміністрації надійшло 6080 звернень, що на 26 звернень (або 0,4 %) менше в порівнянні з 2007 роком (6106). Найбільше зниження кількості звернень громадян спостерігалося в Білокуракинському, Попаснянському, Антрацитівському, Новопсковському районах, містах: Луганську, Красному Лучі, Свердловську. Збільшилася кількість звернень громадян у Марківському, Біловодському, Міловському районах, містах: Кіровську, Лисичанську, Рубіжному.
За минулий рік  на 68,3 % (з 300 до 95)  зменшилась кількість повторних звернень, що надійшли до облдержадміністрації, на 5,6 % (з 995 до 939) -  колективних звернень.
Центральними органами державної влади до облдержадміністрації надіслано на розгляд 3208 звернень громадян, що становить 52,7% від загальної їх кількості, що на 430 (11,8%) звернень менше, ніж у 2007 році (3638).
Так, Секретаріатом Президента України  надіслано на розгляд 1259 звернень, або 20,7 % від загальної кількості, що на 227 (або на 15,3 %) менше, ніж за 2007 рік (1486). Проте спостерігається збільшення кількості звернень  до Секретаріату Президента України від мешканців Біловодського, Міловського районів, міст Рубіжного, Кіровська.
Кабінетом Міністрів України  надіслано на розгляд 1233 звернення, або 20,3 % від загальної кількості, що на 166 (11,9 %) менше, ніж за 2007 рік (1399). Поряд з цим збільшилася кількість звернень  до Кабінету Міністрів України від мешканців Сватівського, Біловодського районів, міст: Лисичанська, Кіровська, Ровеньків.
Верховною Радою України надіслано на розгляд 124 звернення, або 2,03 % від загальної кількості звернень, що на 26 звернень (17,3 %) менше, ніж у 2007 році (150).
До голови та заступників голови облдержадміністрації під час особистих прийомів, у тому числі виїзних, звернулися 1288 громадян, що на 604 більше, ніж у 2007 році (684).
За результатами перевірок райдержадміністрацій щодо додержання ними законодавства про звернення громадян надані пропозиції головам райдержадміністрацій щодо удосконалення цієї роботи на місцях. Також запроваджено практику проведення виїзних перевірок виконання доручень, наданих головою та заступниками голови облдержадміністрації під час особистих (у т.ч. виїзних) прийомів за місцем проживання заявників. У 2008 році проведено 14 таких перевірок.
Проведено 9 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких порушувалися питання щодо припинення розгляду повторних звернень, обґрунтованості відмови у вирішенні порушених питань.
З метою удосконалення роботи структурних підрозділів облдерж-адміністрації, райдержадміністрацій зі зверненнями громадян проведено 3 практичних семінари.
Протягом 2008 року було відпрацьовано систему інформування громадськості щодо вирішення питань, порушених у зверненнях громадян до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
У районних та міських комунальних друкованих засобах масової інформації організовано системне висвітлення діяльності райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення щодо організації роботи зі зверненнями громадян.
З метою вирішення проблем громадян у грудні 2008 року розпочато реалізацію проекту облдержадміністрації «Громадська експертиза», спрямованого на розробку механізму соціально-економічного моніторингу та «зворотного зв’язку».
В обласній та районних держадміністраціях, виконкомах міських рад міст обласного значення систематично проводиться аналіз стану роботи із зверненнями громадян, який розглядався на засіданнях колегій райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення, нарадах.
Поряд з позитивними результатами у 2008 році були певні недоліки в організації роботи зі зверненнями громадян.
Головами Біловодської, Міловської  райдержадміністрацій, виконкомами Кіровської, Ровеньківської міських рад не було вжито належних заходів щодо зменшення кількості звернень громадян до центральних органів виконавчої влади з питань, які належать до їх компетенції.
На виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, за підсумками аналізу розгляду звернень громадян органами виконавчої влади та місцевого самоврядування області протягом 2008 року:
 
1. Звернути увагу голів Біловодської (Самойлов П.М.), Міловської (Черноусов Г.І) райдержадміністрацій, Кіровського (Патюта В.В), Ровеньківського (Онасенко О.О.) міських голів на збільшення кількості заяв і скарг громадян до Секретаріату Президента України та Кабінету Міністрів України з питань, що належать до компетенції райдержадміністрацій та органів місцевого самоврядування.
 
2. Cтруктурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, рекомендувати виконкомам міських рад міст обласного значення:
забезпечити створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення, а також неухильне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивної, всебічної і вчасної перевірки заяв і скарг, у першу чергу найменш соціально захищених категорій громадян;
щомісяця надавати до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації інформацію щодо виконання доручень, наданих головою та заступниками голови облдержадміністрації під час особистих (у т.ч. виїзних) прийомів;
проаналізувати звернення, які тривалий час перебувають на додатковому контролі, звернувши особливу увагу на звернення учасників Великої Вітчизняної війни  та в  строк до 01.05.2009 надати інформацію про стан розгляду зазначених звернень до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
 
3. Райдержадміністраціям,  управлінню у справах преси та інформації облдержадміністрації (Желєзний В.О.) забезпечити організацію проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, висвітлення в засобах масової інформації діяльності щодо організації роботи зі зверненнями громадян у містах і районах області.
 
4. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (Прибудько Л.А.) забезпечити систематичний аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що їх породжують, та за результатами такого аналізу вносити в установленому порядку пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних проблем.
 
5. Затвердити графік перевірок районних держадміністрацій щодо додержання законодавства про звернення громадян облдержадміністрацією на 2009 рік (додається).
 
6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації Тихоновського С.Г.
 
 
 
Голова обласної
держадміністрації                                                                                                                                               О.М.АНТІПОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 5 » березня 2009 р. № 197
 
 
ГРАФІК
перевірок районних держадміністрацій щодо
додержання законодавства про звернення громадян
облдержадміністрацією на 2009 рік
 
 

з/п
Найменування
райдержадміністрації
Термін
перевірки
Примітка
1.                  
Станично-Луганська
січень, серпень
 
2.                  
Лутугинська
лютий, листопад
 
3.                  
Слов’яносербська
лютий, вересень
 
4.                  
Перевальська
лютий, листопад
 
5.                  
Білокуракинська
березень, жовтень
 
6.                  
Краснодонська
березень, листопад
 
7.                  
Новопсковська
березень, жовтень
 
8.                  
Попаснянська
березень, липень
 
9.                  
Старобільська
березень, грудень
 
10.             
Антрацитівська
квітень, вересень
 
11.             
Троїцька
квітень, листопад
 
12.             
Біловодська
травень, жовтень
 
13.             
Кремінська
червень, жовтень
 
14.             
Новоайдарська
червень, грудень
 
15.             
Сватівська
червень, жовтень
 
16.             
Марківська
серпень, грудень
 
17.             
Міловська
серпень, грудень
 

 
 
 
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                                                                                      С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ