Текст документа: Про реорганізацію Луганської обласної державної комунальної служби Української державної інвестиційної експертизи


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 21 липня 2003 року № 408


Про реорганізацію Луганської обласної державної комунальної служби Української державної інвестиційної експертизи

Відповідно до ст. 19 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Закону України "Про підприємства в Україні", Указу Президента України від 21.02.94 N 61/94 "Про додаткові заходи щодо делегування Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській обласним державним адміністраціям повноважень щодо управління майном, що перебуває у загальнодержавній власності" та постанови Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 N 483 "Про порядок затвердження інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх комплексної державної експертизи":

1. Реорганізувати шляхом перетворення Луганську обласну державну комунальну службу Української державної інвестиційної експертизи в державне підприємство "Луганська обласна служба Української державної інвестиційної експертизи".

2. Затвердити Статут державного підприємства "Луганська обласна служба Української державної інвестиційної експертизи" (додається).

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Рисухіна Л. І.

 

Голова
обласної держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 21 липня 2003 р. N 408 


СТАТУТ
державного підприємства "Луганська обласна служба Української державної інвестиційної експертизи"
1. Загальні положення

1.1. Луганська обласна служба Української державної інвестиційної експертизи (далі - підприємство) є державним підприємством, яке створюється для проведення комплексної державної експертизи інвестиційних програм і проектів будівництва.

1.2. Підприємство є правонаступником Луганської обласної державної комунальної служби Української державної інвестиційної експертизи, створеної розпорядженням представника Президента України в Луганській області від 08.12.93 N 496.

1.3. Засновником підприємства є Луганська обласна державна адміністрація. Управління підприємством здійснює управління будівництва облдержадміністрації.

1.4. Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, розпорядженнями голови облдержадміністрації та цим Статутом.

1.5. Повне найменування підприємства:

• Російською мовою - Луганская областная служба Украинской государственной инвестиционной экспертизы.

• Українською мовою - Луганська обласна служба Української державної інвестиційної експертизи.

1.6. Юридична адреса підприємства: Україна, м. Луганськ, вул. Дзержинського, 1в.

2. Мета й предмет діяльності підприємства

2.1. Підприємство створено з метою виконання комплексної державної експертизи інвестиційних програм і проектів будівництва.

2.2. Основними завданнями підприємства при проведенні комплексної державної експертизи інвестиційних програм і проектів будівництва є визначення відповідності змісту інвестиційних програм і проектів будівництва законодавству України, державним стандартам, нормам і правилам, рішенням органів державної виконавчої влади й органів місцевого самоврядування з питань планування й забудови територій, соціального й економічного розвитку, раціонального використання природних ресурсів, охорони навколишньої природного середовища, санітарно-епідемічного благополуччя населення, пожежної безпеки, охорони праці й енергозбереження.

2.3. Комплексна державна експертиза інвестиційних програм і проектів будівництва включає:

- державну інвестиційну експертизу інвестиційних програм і проектів будівництва;

- державну санітарно-гігієнічну експертизу інвестиційних програм і проектів будівництва;

- державну екологічну експертизу інвестиційних програм і проектів будівництва об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України;

- державну експертизу проектно-кошторисної документації у частині пожежної безпеки;

- державну експертизу проектів будівництва об'єктів виробничого призначення у частині охорони праці;

державну експертизу інвестиційних програм, що стосуються енергозбереження, та енерготехнологічної частини проектно-кошторисної документації.

3. Юридичний статус підприємства

3.1. Підприємство є юридичною особою. Права й обов'язки юридичної особи підприємство набуває з дня його державної реєстрації.

3.2. Підприємство здійснює свою діяльність на підставі й відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту.

3.3. Підприємство несе відповідальність за своїми зобов'язаннями в межах належного йому майна згідно із чинним законодавством. Підприємство не несе відповідальність за зобов'язаннями Луганської облдержадміністрації.

Луганська облдержадміністрація не несе відповідальність за зобов'язаннями підприємства.

3.4. Підприємство має право укладати угоди, набувати майнові та особисті немайнові права, нести обов'язки, бути позивачем і відповідачем у суді, господарському та третейському суді.

3.5. Підприємство має право створювати філіали, представництва, відділення та інші відособлені підрозділи з правом відкриття поточних і розрахункових рахунків і затверджує положення про них.

3.6. Підприємство має право вступати в асоціації, корпорації та інші об'єднання підприємств.

3.7. Підприємство має круглу печатку, штамп, бланки зі своїм найменуванням.

4. Майно підприємства

4.1. Майно підприємства складають основні фонди та оборотні кошти, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі підприємства.

4.2. Майно підприємства є державною власністю, належить йому на праві повного господарського віддання. Здійснюючи право повного господарського віддання, підприємство володіє, користується й розпоряджається зазначеним майном на свій розсуд, учиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству та цьому Статуту.

4.3. Відчуження засобів виробництва, що є державною власністю й закріплені за підприємством, здійснюється виключно на конкурентних засадах (за конкурсом, на аукціонах) у порядку, встановленому чинним законодавством. Одержані в результаті відчуження зазначеного майна кошти спрямовуються виключно на інвестиції.

4.4. Джерелами формування майна підприємства є:

- майно, передане засновником;

- доходи, одержані від господарської діяльності;

- кредити банків і інших кредиторів;

- доходи від цінних паперів;

- капітальні вкладення й дотації з бюджетів;

- безоплатні або благодійні внески, пожертвування організацій, підприємств і громадян;

- інші джерела, не заборонені законодавством України.

4.5. Підприємство має право в установленому законодавством порядку продавати й передавати іншим підприємствам, організаціям та установам, здавати в оренду, надавати безоплатно в тимчасове користування або в позику належні йому будинки, споруди, устаткування, транспортні засоби, інвентар, сировину та інші матеріальні цінності, а також списувати їх з балансу.

4.6. Збитки, завдані підприємству в результаті порушення його майнових прав громадянами, юридичними особами й державними органами, відшкодовуються за рішенням суду або господарського суду.

5. Права та обов'язки підприємства

5.1. Права підприємства:

5.1.1. Підприємство самостійно планує свою діяльність, визначає стратегію й основні напрямки свого розвитку, виходячи з попиту на послуги, яке воно надає, та з необхідності забезпечення виробничого й соціального розвитку підприємства, підвищення доходів;

5.1.2. Укладає договори на проведення комплексної державної експертизи з інвесторами (замовниками);

5.1.3. Залучає на договірних засадах виконавців складових частин комплексної державної експертизи;

5.1.4. Визначає обсяги та разом з виконавцем окремої складової частини комплексної експертизи - вартість робіт;

5.1.5. Видає комплексні експертні висновки;

5.1.6. Розробляє проектну й проектно-кошторисну документацію з будівництва, розширення, реконструкції й технічного переозброєння підприємств, будинків і споруд, у тому числі проектування нових і реконструйованих газопроводів і споруджень на них, для природного й зрідженого газів низького, середнього й високого тисків до 1,2 Мпа, котельних установок, виробництв продуктів поділу повітря, судин, працюючих під тиском, технологічних трубопроводів, автозаправних станцій, складів нафтопродуктів;

5.1.7. Окремими видами господарської діяльності підприємство може займатись тільки на підставі дозволу (ліцензії).

5.2. Обов'язки підприємства:

5.2.1. При визначенні стратегії господарської діяльності підприємство повинно враховувати державні контракти, державні замовлення та інші договірні зобов'язання.

5.2.2. Підприємство:

- забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з чинним законодавством;

- здійснює будівництво, реконструкцію, а також капітальний ремонт основних фондів;

- забезпечує придбання необхідних матеріальних ресурсів у підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, а також фізичних осіб;

- створює належні умови для високопродуктивної праці, забезпечує додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

- здійснює заходи щодо посилення матеріальної зацікавленості працівників як в результатах особистої праці, так і в загальних підсумках роботи підприємства.

5.3. Підприємство здійснює бухгалтерський, оперативний облік та веде статистичну звітність згідно з чинним законодавством.

Директор підприємства й головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за дотриманням порядку ведення й достовірності обліку та статистичної звітності.

6. Управління підприємством і самоврядування трудового колективу

6.1. Власник реалізовує свої права щодо управління підприємством безпосередньо або через управління будівництва облдержадміністрації.

6.2. Безпосереднє управління діяльністю підприємства здійснює директор. Підприємство самостійно визначає структуру управління, встановлює штати.

6.3. Директор підприємства призначається на посаду та звільняється з посади головою облдержадміністрації за погодженням з Державним комітетом України з будівництва та архітектури. З директором підприємства укладається контракт, у якому визначаються права, строки найму, його обов'язки й відповідальність перед облдержадміністрацією та трудовим колективом, умови його матеріального забезпечення й звільнення з посади з урахуванням гарантій, передбачених контрактом та законодавством України.

6.4. Директор підприємства:

6.4.1. Несе повну відповідальність перед облдержадміністрацією за виконання покладених на нього завдань, виробничо-фінансову й господарську діяльність підприємства;

6.4.2. Самостійно вирішує питання діяльності підприємства, за винятком віднесених Статутом до компетенції інших органів управління підприємства. Облдержадміністрація або уповноважена нею особа не має права втручатися в оперативну діяльність директора підприємства;

6.4.3. Діє без довіреності від імені підприємства, представляє підприємство у відносинах з іншими підприємствами, установами, організаціями, органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, громадянами та іншими особами;

6.4.4. Розпоряджається коштами й майном відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту;

6.4.5. Укладає від імені підприємства угоди, у тому числі трудові;

6.4.6. Безпосередньо відповідає за високу економічну ефективність діяльності підприємства;

6.4.7. Видає довіреності, відкриває в установах банків розрахункові та інші рахунки, самостійно укладає договори;

6.4.8. Затверджує функціональні обов'язки працівників;

6.4.9. У межах своїх повноважень видає накази, обов'язкові для всіх працівників підприємства;

6.4.10. Виконує інші функції відповідно до чинного законодавства.

6.5. Працівники підприємства призначаються на посаду й звільняються з посади директором підприємства.

6.6. Повноваження трудового колективу підприємства реалізуються загальними зборами (конференцією) через їх виборні органи. Для представництва інтересів трудового колективу на загальних зборах (конференції) він може обирати органи колективного самоврядування, до складу яких не може обиратися директор підприємства. Вибори здійснюються таємним голосуванням строком на 2 - 3 роки не менш як 2/3 голосів.

6.7. Вирішення соціально-економічних питань, що стосуються діяльності підприємства, виробляються й приймаються його органами управління за участю трудового колективу та уповноважених ним органів і відображаються у колективному договорі. Колективним договором також регулюються питання охорони праці, виробничі та трудові відносини трудового колективу з адміністрацією підприємства.

6.8. Трудові відносини громадян, що уклали трудовий договір з підприємством, регулюються чинним законодавством України про працю.

6.9. Виробничі, трудові й економічні відносини трудового колективу з адміністрацією підприємства, питання охорони праці, соціального розвитку регулюються колективним договором. Право укладення колективного договору від імені власника надається керівнику підприємства, а від імені трудового колективу - уповноваженому ним органу.

7. Господарська, економічна й соціальна діяльність підприємства

7.1. Підприємство здійснює свою діяльність на засадах повної господарської самостійності, господарського розрахунку й самофінансування.

7.2. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності підприємства є прибуток (доход).

7.3. Чистий прибуток підприємства, що залишається після покриття матеріальних і прирівняних до них витрат, витрат на оплату праці, оплати відсотків по кредитах банків, внесків, передбачених законодавством України, податків та інших платежів до бюджету, залишається у повному його розпорядженні.

7.4. Джерелом формування фінансових ресурсів підприємства є чистий прибуток, кошти, виділені у встановленому порядку з бюджету, амортизаційні відрахування, кредити та інші надходження.

7.5. Підприємство виконує роботи, надає послуги за цінами (тарифами), що встановлюються законодавчими актами України, за фіксованими (регульованими) державними цінами (тарифами) й на договірній основі.

7.6. Підприємство може створювати цільові фонди, призначені для покриття витрат, пов'язаних зі своєю діяльністю.

7.7. Розмір заробітної плати працівників не може бути нижче мінімального розміру оплати праці, установленого законодавством України.

7.8. Підприємство здійснює бухгалтерський, оперативний облік, веде бухгалтерську і статистичну звітність відповідно до законодавства України, а також обов'язкову звітність за формами, що встановлюються законодавством України.

7.9. Керівник підприємства й головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за дотримання порядку ведення й достовірність обліку та звітності.

7.10. Підприємство здійснює володіння й користування природними ресурсами у встановленому законодавством України порядку. У випадку порушення підприємством законодавства про охорону навколишнього середовища його діяльність може бути обмежена, тимчасово заборонена чи припинена відповідно до законодавства України.

8. Ліквідація й реорганізація підприємства

8.1. Ліквідація й реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) підприємства провадиться з дотриманням вимог антимонопольного законодавства за рішенням Луганської обласної державної адміністрації чи суду або господарського суду відповідно до чинного законодавства України.

8.2. При реорганізації й ліквідації підприємства вивільненим працівникам гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства.

8.3. Підприємство вважається реорганізованим або ліквідованим з моменту виключення його з державного реєстру України.

8.4. Ліквідація підприємства здійснюється ліквідаційною комісією, яка створюється розпорядженням голови облдержадміністрації. Орган, який прийняв рішення про ліквідацію підприємства, встановлює порядок і строки проведення ліквідації, а також строк для заяв претензій кредиторів.

8.5. У разі визнання підприємства банкрутом його ліквідація проводиться згідно з ліквідаційною процедурою, передбаченою Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

8.6. Претензії кредиторів задовольняються з майна підприємства. При цьому в першочерговому порядку задовольняються борги перед бюджетами.

8.7. Майно, що залишилося після задоволення претензій кредиторів і членів трудового колективу, використовується за вказівкою обласної державної адміністрації.

8.8. У разі реорганізації підприємства його права й обов'язки переходять до правонаступників.

____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.