ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 13 травня 2009 року № 479
Про розподіл іншої субвенції лікарям-акушерам-гінекологам, лікарям-педіатрам-неонатологам
Відповідно до статті 18 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та рішення обласної ради від 29.01.2009 № 26/13 «Про обласний бюджет на 2009 рік», зі змінами:
1. Затвердити розподіл іншої субвенції лікарям-акушерам-гінекологам, лікарям-педіатрам-неонатологам в обсягах, що додаються.
2. Головному фінансовому управлінню обласної держадміністрації (Балковий Ю.І.) підготувати відповідні зміни до рішення обласної ради від 29.01.2009 № 26/13 «Про обласний бюджет на 2009 рік».
3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Голова обласної
держадміністрації О.М.АНТІПОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 13 » травня 2009 р. № 479
Розподіл
іншої субвенції лікарям-акушерам-гінекологам, лікарям-педіатрам-неонатологам
№ з/п
|
Найменування адміністративно-територіальних одиниць, бюджетам яких надається субвенція
|
Обсяг видатків, грн
|
1
|
2
|
3
|
|
Міста:
|
|
1
|
Луганськ
|
276689,0
|
2
|
Алчевськ
|
39694,0
|
3
|
Антрацит
|
54528,0
|
4
|
Брянка
|
13324,0
|
5
|
Кіровськ
|
27651,0
|
6
|
Красний Луч
|
47304,0
|
7
|
Краснодон
|
21261,0
|
8
|
Лисичанськ
|
70767,0
|
9
|
Первомайськ
|
38561,0
|
10
|
Ровеньки
|
62415,0
|
11
|
Рубіжне
|
23035,0
|
12
|
Свердловськ
|
60451,0
|
13
|
Сєвєродонецьк
|
24727,0
|
14
|
Стаханов
|
94828,0
|
|
Райони:
|
|
15
|
Антрацитівський
|
9971,0
|
16
|
Біловодський
|
25255,0
|
17
|
Білокуракинський
|
5937,0
|
18
|
Краснодонський
|
28830,0
|
19
|
Кремінський
|
20594,0
|
20
|
Лутугинський
|
23229,0
|
21
|
Марківський
|
4130,0
|
22
|
Міловський
|
5297,0
|
23
|
Новопсковський
|
26216,0
|
24
|
Перевальський
|
28291,0
|
1
|
2
|
3
|
25
|
Сватівський
|
6031,0
|
26
|
Слов'яносербський
|
27389,0
|
27
|
Станично-Луганський
|
6058,0
|
28
|
Старобільський
|
40402,0
|
29
|
Троїцький
|
7135,0
|
|
ВСЬОГО
|
1120000,0
|
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
|