ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 10 червня 2003 року № 307
Про затвердження Положення про управління охорони здоров'я облдержадміністрації
Відповідно до ст. 6 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" від 09.04.99 N 586, постанови Кабінету Міністрів України від 20.12.2000 N 1845 "Про затвердження Типового положення про управління охорони здоров'я обласної, Севастопольської міської державної адміністрації та Головне управління охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації". 1. Затвердити Положення про управління охорони здоров'я облдержадміністрації (додається). 2. Затвердити склад колегії управління охорони здоров'я облдержадміністрації (додається). 3. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 15.02.99 N 86 "Про затвердження Положення про управління охорони здоров'я Луганської облдержадміністрації" та від 29.01.2001 N 42 "Про внесення змін та доповнень до розпорядження голови облдержадміністрації від 19.02.99 N 86". 4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Пристюка В. М. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 10 червня 2003 р. N 307 |
ПОЛОЖЕННЯ про управління охорони здоров'я облдержадміністрації 1. Управління охорони здоров'я (далі - управління) є структурним підрозділом облдержадміністрації, що утворюється головою обласної держадміністрації, підзвітним і підконтрольним голові облдержадміністрації та Міністерству охорони здоров'я України. 2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України й Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, прийнятими в межах її компетенції, а також цим Положенням. 3. Основними завданнями управління є: забезпечення реалізації державної політики в галузі охорони здоров'я; прогнозування розвитку мережі закладів охорони здоров'я для нормативного забезпечення населення медико-санітарною допомогою; здійснення заходів, спрямованих на запобігання інфекційним захворюванням, епідеміям і на їх ліквідацію; організація надання медико-санітарної допомоги населенню, роботи органів медико-соціальної експертизи, закладів судово-медичної та судово-психіатричної експертизи; забезпечення виконання актів законодавства в галузі охорони здоров'я, державних стандартів, критеріїв та вимог, спрямованих на збереження навколишнього природного середовища й санітарно-епідемічного благополуччя населення, а також додержання нормативів професійної діяльності в галузі охорони здоров'я, вимог Державної фармакопеї, стандартів медичного обслуговування, медичних матеріалів і технологій. 4. Управління відповідно до покладених на нього завдань: 4.1. Готує пропозиції до проектів програм соціально-економічного розвитку області та проектів обласного бюджету, подає їх на розгляд облдержадміністрації та забезпечує їх виконання; 4.2. Сприяє у межах своєї компетенції органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку області; 4.3. Вивчає стан здоров'я населення, вживає заходів щодо запобігання й зниження захворюваності, втрати працездатності, а також збільшення тривалості життя людей; 4.4. Надає Міністерству охорони здоров'я України в установленому законодавством порядку необхідну інформацію, документи та матеріали; 4.5. Здійснює на основі галузевих медичних стандартів контроль за якістю та обсягом медико-санітарної допомоги, що надається закладами охорони здоров'я всіх форм власності; 4.6. Організовує роботу з охорони здоров'я, материнства й дитинства, відбір дітей та підлітків на санаторно-курортне лікування, контролює стан здоров'я дітей у дошкільних та інших навчальних закладах незалежно від форми власності, виробництво і якість продуктів дитячого харчування в закладах охорони здоров'я; 4.7. Організовує проведення систематичного медичного обстеження (диспансеризації) осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, евакуйовані та відселені із зони відчуження; 4.8. Готує пропозиції, спрямовані на проведення реформи в галузі охорони здоров'я й подає їх на розгляд обласної держадміністрації; 4.9. Визначає потребу в медичній техніці, медикаментах, будівельних матеріалах, інвентарі, паливі, засобах автотранспорту; 4.10. Подає пропозиції та погоджує проекти планів приватизації закладів охорони здоров'я; 4.11. Здійснює організаційне й методичне керівництво роботою закладів охорони здоров'я з питань надання лікувально-профілактичної допомоги та забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення на території області; 4.12. Здійснює фінансування закладів охорони здоров'я, які утримуються за рахунок коштів обласного бюджету, контролює ефективне використання ними фінансових, матеріальних та трудових ресурсів; 4.13. Сприяє розвитку медичної науки й техніки, реалізації регіональних науково-технічних програм, впроваджує в практику наукові досягнення та передовий досвід у галузі охорони здоров'я; 4.14. Забезпечує здійснення контролю за підтриманням належного санітарного та епідемічного стану, організовує пропаганду наукових медичних і гігієнічних знань серед населення області; 4.15. Вживає заходів щодо збереження мережі закладів охорони здоров'я, розробляє прогнози її розвитку, враховує їх під час розроблення проектів програм соціально-економічного розвитку області; 4.16. Проводить у встановленому порядку державну акредитацію комунальних закладів охорони здоров'я; 4.17. Сприяє реалізації права громадян на участь в управлінні охороною здоров'я шляхом проведення відповідної громадської експертизи, налагодження діяльності громадських консультативних або наглядових рад, громадських організацій працівників охорони здоров'я й інших об'єднань громадян; 4.18. Організовує правове виховання працівників галузі, роз'яснення законодавства про охорону здоров'я; 4.19. Здійснює контроль за діяльністю медичних та фармацевтичних вищих навчальних закладів I - II рівня акредитації, що належать до сфери його управління; 4.20. Визначає потребу у фахівцях різних спеціальностей для галузі охорони здоров'я, формує замовлення та проводить у встановленому порядку підготовку, перепідготовку та атестацію працівників охорони здоров'я; 4.21. Організовує роботу з питань охорони праці, безпеки руху засобів автотранспорту й протипожежного захисту закладів охорони здоров'я; 4.22. Організовує й здійснює медико-санітарне забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій; 4.23. Забезпечує у визначений законом термін розгляд звернень громадян та їх об'єднань, здійснює контроль за цією роботою в закладах охорони здоров'я; 4.24. Проводить роботу, пов'язану з розробленням та здійсненням заходів щодо медичного обслуговування біженців, а також депортованих осіб, які добровільно повертаються у райони колишнього проживання; 4.25. Сприяє санаторно-курортному лікуванню інвалідів, ветеранів війни та праці, осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; 4.26. Сприяє розвитку міжнародного співробітництва в галузі охорони здоров'я; 4.27. Здійснює систематичний контроль за додержанням актів законодавства з питань охорони здоров'я та санітарних правил керівниками закладів охорони здоров'я незалежно від форми власності; 4.28. Виконує інші функції, пов'язані з реалізацією покладених на обласну державну адміністрацію завдань у галузі охорони здоров'я; 4.29. Забезпечує реалізацію державної політики щодо державної таємниці та здійснює державний контроль за додержанням підприємствами, установами й організаціями галузі охорони здоров'я, що належать до сфери управління обласної державної адміністрації, законодавства з питань державної таємниці та інформації; 4.30. Забезпечує в межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності галузі охорони здоров'я. 5. Управління має право: 5.1. Давати згідно із законодавством обов'язкові для виконання накази керівникам підприємств, установ, організацій, їх філій, відділень незалежно від форми власності й громадянам з питань, що належать до його компетенції, порушувати питання про їх відповідальність у порядку, встановленому законом; 5.2. Залучати спеціалістів інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, підприємств, установ та організацій, об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції; 5.3. Одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів обласної держадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, а від Луганського обласного управління статистики - безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань; 5.4. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції; 5.5. Використовувати в установленому законодавством порядку кошти, добровільно передані підприємствами, установами, організаціями та окремими громадянами, для розвитку матеріально-технічної бази закладів охорони здоров'я; 5.6. Сприяти наданню на договірних засадах медико-санітарної допомоги працівникам підприємств, установ та організацій. 6. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної держадміністрації, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян. 7. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної держадміністрації за погодженням з Міністерством охорони здоров'я України. Начальник управління має заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади головою облдержадміністрації за поданням начальника управління та погодженням з Міністерством охорони здоров'я. 8. Начальник управління: здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань перед головою обласної держадміністрації, визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників структурних підрозділів управління; видає у межах своєї компетенції накази, організовує й контролює їх виконання; затверджує положення про структурні підрозділи управління й функціональні обов'язки його працівників; розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису доходів і видатків на утримання управління; призначає на посади й звільняє з посад працівників управління; погоджує призначення на посади та звільнення з посад керівників закладів охорони здоров'я, що належать до сфери управління районних держадміністрацій; розглядає й затверджує кошториси доходів і видатків, штатні розписи та баланси підвідомчих закладів охорони здоров'я й освіти, забезпечує своєчасне подання фінансовим органам бухгалтерської та статистичної звітності; має право брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування та виступати на них з питань, що належать до його компетенції; постійно інформує населення про стан виконання повноважень, покладених на управління, у відповідних засобах масової інформації. 9. Для погодження вирішення питань, що належать до компетенції управління, у ньому може утворюватися колегія в складі начальника управління (голови колегії), його заступників за посадою, а також інших працівників управління. Членом колегії управління за посадою є також головний державний санітарний лікар області. До її складу можуть входити керівники інших структурних підрозділів облдержадміністрації та працівники закладів охорони здоров'я. Склад колегії затверджується головою облдержадміністрації за поданням начальника управління. Рішення колегії оформлюються наказами начальника управління. 10. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій щодо розвитку галузі та вирішення інших питань в управлінні можуть утворюватись наукові ради й комісії. Склад наукових рад і комісій та положення про них затверджує начальник управління. 11. Управління утримується за рахунок коштів державного бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників управління та видатки на їх утримання визначає голова обласної держадміністрації в межах виділених управлінню асигнувань. Кошторис доходів і видатків, штатний розпис управління затверджує голова обласної держадміністрації після попередньої їх експертизи у Головному фінансовому управлінні облдержадміністрації. 12. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України й своїм найменуванням. ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 10 червня 2003 р. N 307 |
СКЛАД колегії управління охорони здоров'я облдержадміністрації Хунов Юрій Айдамирович | - | начальник управління охорони здоров'я облдержадміністрації, голова колегії | Інкилевич Юрій Валентинович | - | завідуючий оргметодвідділом обласного координаційного центру управління охорони здоров'я облдержадміністрації, секретар колегії | Члени колегії | Антонов Сергій Анатолійович | - | заступник начальника управління охорони здоров'я облдержадміністрації | Білецька Людмила Михайлівна | - | заступник начальника управління охорони здоров'я облдержадміністрації | Бунєєв Геннадій Михайлович | - | начальник військово-медичної служби управління СБУ в Луганській області (за згодою) | Волков Валерій Юхимович | - | заступник директора виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (за згодою) | Гудзенко Олександр Павлович | - | генеральний директор обласного комунального виробничого підприємства "Фармація" (за згодою) | Докашенко Анатолій Іванович | - | головний лікар обласної санітарно-епідеміологічної станції (за згодою) | Кудаєва Ольга Тихонівна | - | голова обласної організації Товариства Червоного Хреста України (за згодою) | Ковешніков Володимир Георгійович | - | ректор Луганського державного медичного університету (за згодою) | Маркевич Світлана Михайлівна | - | завідуюча відділом охорони здоров'я Алчевського міськвиконкому | Напрасніков Сергій Миколайович | - | перший заступник начальника управління охорони здоров'я облдержадміністрації | Перепеліцин Юрій Іванович | - | заступник начальника управління охорони здоров'я облдержадміністрації | Соляник Федір Трохимович | - | головний лікар Луганської обласної клінічної лікарні | Сіненко Фелікс Петрович | - | голова обласної ради профспілок медпрацівників (за згодою) | Щербаков Віктор Анатолійович | - | директор обласного координаційного центру управління охорони здоров'я облдержадміністрації. |
____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|