ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 28 лютого 2003 року № 102
Про затвердження Положення про юридичний відділ апарату облдержадміністрації
Відповідно до статей 5 та 44 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18.05.2000 N 821 "Про упорядкування структури місцевих державних адміністрацій" затвердити Положення про юридичний відділ апарату облдержадміністрації (додається). Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 28 лютого 2003 р. N 102 |
Положення про юридичний відділ апарату облдержадміністрації 1. Юридичний відділ апарату облдержадміністрації (далі - відділ) є структурним підрозділом апарату обласної державної адміністрації, підпорядкованим голові облдержадміністрації, підзвітним і підконтрольним заступнику голови - керівнику апарату облдержадміністрації. 2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови обласної державної адміністрації та цим Положенням. 3. Основними завданнями відділу є: - правове забезпечення діяльності облдержадміністрації; - організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання вимог чинного законодавства структурними підрозділами облдержадміністрації. 4. Відділ відповідно до покладених на нього завдань: 4.1. Організовує й забезпечує правильне виконання законів та інших нормативно-правових актів, подає керівництву облдержадміністрації пропозиції з правових питань. 4.2. Забезпечує систематичний облік, зберігання та практичне застосування законів України й нормативних актів при підготовці проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної ради, які вносяться на її розгляд головою облдержадміністрації, наказів заступника голови-керівника апарату облдержадміністрації. 4.3. Забезпечує здійснення юридичної експертизи проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної ради, які виносяться на її розгляд головою облдержадміністрації, наказів заступника голови-керівника апарату облдержадміністрації, договорів, гарантійних листів, які підписуються головою або уповноваженими ним посадовими особами облдержадміністрації. Готує письмові висновки у разі невідповідності зазначених проектів вимогам чинного законодавства. 4.4. Здійснює реєстрацію договорів, що підписуються головою облдержадміністрації або за його дорученням - заступниками голови облдержадміністрації, заступником голови-керівником апарату облдержадміністрації. 4.5. Аналізує розпорядження голів райдержадміністрацій, акти органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів облдержадміністрації щодо відповідності їх вимогам чинного законодавства. 4.6. Вносить пропозиції щодо приведення у відповідність до чинного законодавства раніше прийнятих розпоряджень голови облдержадміністрації, наказів заступника голови-керівника апарату облдержадміністрації, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, розпоряджень голів райдержадміністрацій, актів органів місцевого самоврядування, що суперечать законодавству. 4.7. Готує проекти розпоряджень голови облдержадміністрації про скасування розпоряджень голів райдержадміністрацій, наказів керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, якщо вони суперечать законодавству України. 4.8. За дорученням голови облдержадміністрації готує документи для реагування на незаконні акти місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування шляхом внесення безпосередньої пропозиції щодо усунення недоліків, звернення до органів прокуратури або суду про визнання їх незаконними. 4.9. За дорученням керівництва облдержадміністрації готує висновки, інформаційні та доповідні записки з правових питань. 4.10. Готує проекти розпоряджень голови облдержадміністрації з правових питань. Визначає розпорядження голови облдержадміністрації, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер та підлягають державній реєстрації в Луганському обласному управлінні юстиції. 4.11. За дорученням голови облдержадміністрації представляє інтереси облдержадміністрації в судах та інших органах під час розгляду правових питань та спорів. 4.12. Здійснює облік та зберігання документів, які стосуються судових справ. 4.13. Готує керівництву облдержадміністрації довідкові матеріали з питань законодавства. 4.14. Здійснює в установленому порядку розгляд звернень структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян. 4.15. Надає методичну допомогу та сприяє роботі юридичних служб самостійних структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, виконкомів міських рад. 4.16. Організовує роботу, пов'язану з підвищенням рівня правових знань працівників структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, роз'яснює практику застосування законодавства, дає консультації з правових питань. 4.17. За дорученням керівництва облдержадміністрації бере участь у підготовці матеріалів щодо притягнення працівників облдержадміністрації до дисциплінарної або матеріальної відповідальності. 4.18. Виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань. 5. Відділ має право: 5.1. Проводити перевірки дотримання чинного законодавства та стану правової роботи в структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконавчих органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах, організаціях, що належать до сфери управління облдержадміністрації. 5.2. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на відділ завдань. 5.3. Брати участь у нарадах, засіданнях дорадчих і колегіальних органів та інших заходах, що проводяться в облдержадміністрації, райдержадміністраціях, скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу. 5.4. Розробляти та подавати в установленому порядку керівництву облдержадміністрації пропозиції з удосконалення організації правової роботи в облдержадміністрації та роботи юридичного відділу апарату облдержадміністрації. 5.5. Залучати працівників структурних підрозділів облдержадміністрації (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу. 6. Відділ очолює начальник, який призначається та звільняється з посади головою облдержадміністрації. Начальник має заступника, який за його поданням призначається та звільняється з посади головою облдержадміністрації. 7. Начальник відділу: 7.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу й несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань. 7.2. Розподіляє роботу серед працівників відділу, визначає їх завдання. 7.3. Виконує інші обов'язки, покладені на нього головою облдержадміністрації. 8. Організація роботи відділу: 8.1. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян. 8.2. Структура відділу, його штатна чисельність та Положення про відділ затверджуються, а посадові оклади та надбавки встановлюються головою облдержадміністрації. 8.3. Посадові інструкції працівників відділу затверджує заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації. 9. Працівники відділу призначаються на посади та звільняються з посад головою облдержадміністрації в установленому законом порядку. ____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|