Текст документа:

Про створення обласної Комісії з розгляду питань щодо встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 13 березня 2003 року № 124

(Документ втратив чинність)


Про створення обласної Комісії з розгляду питань щодо встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною


 Відповідно до Закону України від 26.12.02 N 421-IV "Про внесення змін до Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною":

1. Створити обласну Комісію з розгляду питань щодо встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною (далі - Комісія).

2. Затвердити:

- Положення про Комісію (додається);

- склад Комісії (додається);

- Порядок подання документів для підготовки клопотання до Комісії при Кабінеті Міністрів України щодо призначення пенсій за особливі заслуги перед Україною (додається);

- Порядок подання документів щодо встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною до Комісії (додається).

3. Координацію роботи з цього питання покласти на Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації (Білоус В. М.).

4. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 08.02.2001 N 63 та від 04.07.2002 N 379.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Пристюка В. М.

 

Голова обласної держадміністрації 

О. С.Єфремов 


 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної держадміністрації
від 13 березня 2003 р. N 124  


 

ПОЛОЖЕННЯ
про обласну Комісію з розгляду питань щодо встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною

1. Обласна Комісія з розгляду питань щодо встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною (далі - Комісія) є органом, який працює на громадських засадах і керується у своїй роботі Конституцією України, Законом України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" (із змінами та доповненнями), іншими законами України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України та цим Положенням.

2. Основними завданнями Комісії є:

- попередній збір документів осіб, визначених у пунктах 1, 3 - 5 статті 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", які мають право на одержання зазначеної пенсії та порушення клопотання голови облдержадміністрації або голови обласної ради до Комісії з встановлення цих пенсій при Кабінеті Міністрів України;

- встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною особам, зазначеним у пунктах 2, 6 - 8 статті 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною".

3. Комісія має право:

- одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, установ та організацій інформацію та документи, необхідні для порушення клопотання до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України та призначення цих пенсій громадянам, зазначеним у пунктах 2, 6 - 8 статті 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною";

- залучати спеціалістів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до її компетенції;

- скликати в установленому порядку засідання з питань, що належать до її компетенції.

4. Основною формою діяльності Комісії є засідання, які проводяться не рідше одного разу на місяць.

5. Засідання Комісії веде її голова, а в разі його відсутності - один із заступників голови Комісії.

6. Комісія:

- приймає рекомендаційне рішення про порушення клопотання щодо осіб, зазначених у пунктах 1, 3 - 5 ст. 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", за умови участі в засіданні не менш як 70 відсотків її членів;

- приймає рішення щодо встановлення пенсій за особливі заслуги громадянам, зазначеним у пунктах 2, 6 - 8 ст. 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною".

7. Рішення Комісії оформляється протоколом.

Після прийняття рішення про порушення клопотання щодо осіб, зазначених у пунктах 1, 3 - 5 ст. 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", клопотання голови обласної державної адміністрації чи голови обласної ради надсилається до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України.

Рішення про встановлення пенсії за особливі заслуги або про відмову в її встановленні особам, зазначеним у пунктах 2, 6 - 8 ст. 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", повідомляється особі, яка звернулася за встановленням зазначеної пенсії та посадовим особам, які порушили клопотання про її встановлення не пізніше 10 днів після його прийняття.

8. Як виняток, рішення Комісії може бути прийнято без проведення засідання шляхом письмового погодження проекту рішення з членами Комісії. Рішення вважається прийнятим, якщо його схвалено 70 відсотками її членів.

9. Протокол засідання Комісії підписується всіма присутніми членами Комісії.

10. Організаційне забезпечення діяльності Комісії (підготовка документів на її розгляд, оформлення протоколів засідань, витягів з них тощо) здійснюється Головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації.

11. На розгляд Комісії подаються:

1) проекти клопотання від імені осіб, зазначених у статті 8 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною";

2) для осіб, зазначених у пунктах 1, 3 - 5 ст. 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", заява на ім'я голови облдержадміністрації або голови обласної ради, а для осіб, зазначених у пунктах 2, 6 - 8 ст. 1 цього Закону, заява на ім'я міського голови міста обласного значення, голови районної, районних у містах державних адміністрацій;

3) копія паспорта (сторінки 1, 11);

4) копії документів, що підтверджують особливі заслуги особи;

5) копії документів, що підтверджують трудовий стаж;

6) копія довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність (для осіб, визнаних інвалідами);

7) довідка про вид та розмір отримуваної пенсії, а якщо особа працює - також довідка про заробітну плату за минулий календарний рік.

12. Для розгляду питання про порушення клопотання щодо  призначення пенсії за особливі заслуги або призначення такої пенсії членам сім'ї померлої особи надаються:

1) проекти клопотання від імені осіб, зазначених у статті 8 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною";

2) для членів сімей осіб, зазначених у пунктах 1, 3 - 5 ст. 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", заява на ім'я голови облдержадміністрації або голови обласної ради, а для членів сімей осіб, зазначених у пунктах 2, 6 - 8 ст. 1 цього Закону, заява на ім'я міського голови міста обласного значення або голови районної, районних у містах державних адміністрацій;

3) копія паспорта особи, щодо якої порушено клопотання (сторінки 1, 11);

4) копії документів, що підтверджують особливі заслуги померлої особи;

5) копії документів, що підтверджують трудовий стаж померлої особи;

6) копія свідоцтва про смерть особи, яка мала право на пенсію за особливі заслуги;

7) документи, що підтверджують родинні стосунки з померлим (копія свідоцтва про шлюб, копії свідоцтв про народження дітей, рішення суду про встановлення родинних стосунків);

8) довідка про перебування на утриманні померлого;

9) копія довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність особи, що перебувала на утриманні померлого або документ, що підтверджує досягнення нею пенсійного віку;

10) довідка навчального закладу про навчання членів сім'ї померлого (дітей, братів, сестер і онуків), які досягли 18-річного віку;

11) довідка про вид та розмір пенсії особи, щодо якої порушено клопотання.

13. Копії документів, що додаються до клопотання про призначення пенсій за особливі заслуги, засвідчуються в установленому порядку.

14. Документи щодо встановлення пенсій за особливі заслуги та порушення клопотання про призначення пенсії за особливі заслуги повинні бути розглянуті протягом місяця з дня їх надходження до Комісії.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної держадміністрації
від 13 березня 2003 р. N 124  


СКЛАД
обласної Комісії з розгляду питань щодо встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною

Пристюк Володимир Миколайович 

- заступник голови обласної
держадміністрації, голова Комісії  

Голенко Валерій Миколайович 

- заступник голови обласної ради,
заступник голови Комісії (за згодою)  

Білоус Володимир Миколайович 

- начальник Головного управління праці та соціального захисту населення обласної держадміністрації 

Члени Комісії:

Балковий
Юрій Іванович 

- начальник Головного фінансового
управління обласної держадміністрації 

Болотських
Михайло Васильович 

- начальник Головного управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи обласної держадміністрації 

Видря
Олександр Вікторович 

- заступник начальника УМВС України в Луганській області (за згодою)  

Голубович
Михайло Васильович 

- начальник управління культури і мистецтв обласної держадміністрації 

Запорожець
Ірина Григорівна 

- начальник Луганського обласного управління юстиції (за згодою)  

Мельников
Владислав Юхимович 

- голова Федерації профспілок Луганської області (за згодою) 

Омельченко
Олексій Петрович 

- начальник Головного управління освіти і науки обласної держадміністрації 

Смірнов
Микола Михайлович 

- начальник Головного управління промислової політики обласної держадміністрації  

Старовойтов
Микола Михайлович 

- директор Державного архіву області 

Тураєв
Володимир Олексійович 

- начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області (за згодою)  

Фролов
Валерій Володимирович 

- заступник Луганського обласного військового комісара (за згодою)  

Челишев
Валентин Олександрович 

- голова ради Луганської обласної організації ветеранів України (за згодою).


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної держадміністрації
від 13 березня 2003 р. N 124  


ПОРЯДОК
подання документів для підготовки клопотання до Комісії при Кабінеті Міністрів України щодо призначення пенсій за особливі заслуги перед Україною

Відповідно до Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" особа, яка має право на призначення такої пенсії повинна подати до управлінь праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад та райдержадміністрацій за місцем проживання:

1) заяву на ім'я голови облдержадміністрації або голови обласної ради;

2) копію паспорта (сторінки 1, 11);

3) копії документів, що підтверджують особливі заслуги особи;

4) копії документів, що підтверджують трудовий стаж;

5) копію довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність (для осіб, визнаних інвалідами);

6) довідку про вид та розмір отримуваної пенсії, а якщо особа працює - також довідку про заробітну плату за минулий календарний рік.

Управління праці та соціального захисту населення міських рад і райдержадміністрацій на підставі документів заявника зобов'язані прийняти, звірити з оригіналом та засвідчити в установленому порядку підписом начальника управління й печаткою цієї установи відповідні документи.

Для розгляду питання щодо порушення клопотання про призначення пенсії членам сім'ї померлої особи, яка мала особливі заслуги, надаються:

1) заява на ім'я голови облдержадміністрації або голови обласної ради;

2) копія паспорта особи, щодо якої порушено клопотання (сторінки 1, 11);

3) копії документів, що підтверджують особливі заслуги померлої особи;

4) копії документів, що підтверджують трудовий стаж померлої особи;

5) копія свідоцтва про смерть особи, яка мала право на пенсію за особливі заслуги;

6) документи, що підтверджують родинні стосунки з померлим (копія свідоцтва про шлюб, копії свідоцтв про народження дітей, рішення суду про встановлення родинних стосунків);

7) довідка про перебування на утриманні померлого;

8) копія довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність особи, що перебувала на утриманні померлого, або документ, що підтверджує досягнення нею пенсійного віку;

9) довідка навчального закладу про навчання членів сім'ї померлого (дітей, братів, сестер і онуків), які досягли 18-річного віку;

10) довідка про вид та розмір пенсії особи, щодо якої порушено клопотання;

11) копії документів, що підтверджують факт загибелі військовослужбовця, особи начальницького й рядового складу органів внутрішніх справ під час виконання службових обов'язків (смерті внаслідок поранення, отриманого під час виконання службових обов'язків).

Управління праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад і райдержадміністрацій подають оформлені документи до Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації. Воно перевіряє документи, готує проекти клопотання на розгляд Комісії.

Після прийняття Комісією рішення про підтримку клопотання щодо призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною документи разом з клопотанням голови облдержадміністрації або голови обласної ради надсилаються до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної держадміністрації
від 13 березня 2003 р. N 124  


ПОРЯДОК
подання документів щодо встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною обласною Комісією при облдержадміністрації

Відповідно до Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" особа, яка має право на призначення такої пенсії повинна подати до управлінь праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад і райдержадміністрацій за місцем проживання, а пенсіонери, які знаходяться на обліку в Мінобороні, МВС, МНС України, СБУ, інших правоохоронних органах тощо, - за місцем знаходження пенсійної справи:

1) заяву на ім'я голови облдержадміністрації (для пенсіонерів Міноборони, МВС, МНС України, СБУ, інших правоохоронних органів), міського голови міста обласного значення або голови районної, районних у містах державних адміністрацій;

2) копію паспорта (сторінки 1, 11);

3) копію документів, що підтверджують особливі заслуги особи;

4) копію документів, що підтверджують трудовий стаж або послужний список;

5) копію довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність (для осіб, визнаних інвалідами);

6) довідку про вид та розмір отримуваної пенсії, а якщо особа працює - також довідку про заробітну плату за минулий календарний рік.

Управління праці та соціального захисту населення міських рад і райдержадміністрацій, органи Міноборони, МВС, МНС України, СБУ, інші правоохоронні органи на підставі документів заявника зобов'язані прийняти, звірити з оригіналом та засвідчити в установленому порядку підписом начальника управління й печаткою цієї установи відповідні документи.

Для розгляду питання щодо призначення пенсії членам сім'ї померлої особи, яка мала особливі заслуги, надаються:

1) заява на ім'я голови облдержадміністрації (для пенсіонерів Міноборони, МВС, МНС України, СБУ, інших правоохоронних органів), голови обласної ради, міського голови міста обласного значення або голови районної, районних у містах державних адміністрацій;

2) копія паспорта особи, щодо якої порушено клопотання (сторінки 1, 11);

3) копії документів, що підтверджують особливі заслуги померлої особи;

4) копії документів, що підтверджують трудовий стаж померлої особи або послужний список;

5) копія свідоцтва про смерть особи, яка мала право на пенсію за особливі заслуги;

6) документи, що підтверджують родинні стосунки з померлим (копія свідоцтва про шлюб, копії свідоцтв про народження дітей, рішення суду про встановлення родинних стосунків);

7) довідка про перебування на утриманні померлого;

8) копія довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність особи, що перебувала на утриманні померлого, або документ, що підтверджує досягнення нею пенсійного віку;

9) довідка навчального закладу про навчання членів сім'ї померлого (дітей, братів, сестер і онуків), які досягли 18-річного віку;

10) довідка про вид та розмір пенсії особи, щодо якої порушено клопотання;

11) копії документів, що підтверджують факт загибелі військовослужбовця, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ під час виконання службових обов'язків (смерті внаслідок поранення, отриманого під час виконання службових обов'язків).

Управління праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад і райдержадміністрацій, органи Міноборони, МВС, МНС України, СБУ, інші правоохоронні органи подають оформлені документи до Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації. Воно перевіряє документи, готує їх на розгляд Комісії.

Клопотання про встановлення пенсії за особливі заслуги повинне бути розглянуто протягом місяця з дня надходження до Комісії всіх необхідних документів.

Рішення про призначення пенсії за особливі заслуги або про відмову в її призначенні повідомляється особі, яка звернулася за встановленням пенсії за особливі заслуги, не пізніше 10 днів після його прийняття.

Виплата пенсії за особливі заслуги проводиться відповідно до законодавства про пенсійне забезпечення.

____________
 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.