|
||
Текст документа: Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з ліцензування господарської діяльності із централізованого водопостачання та водовідведення |
||
Попередня редакція документу, від 18.6.2010 № 660 ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 29 грудня 2009 року № 1577 (Документ втратив чинність) Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з ліцензування господарської діяльності із централізованого водопостачання та водовідведення На виконання підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 № 737 «Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг», керуючись Методичними рекомендаціями з розроблення Стандартів адміністративних послуг, затвердженими наказом Міністерства економіки України від 12.07.2007 № 219, з метою забезпечення необхідного рівня доступності і якості надання адміністративної послуги: 1. Затвердити Стандарт адміністративної послуги з ліцензування господарської діяльності із централізованого водопостачання, що додається. 2. Управлінню у справах преси та інформації облдержадміністрації (Копанєва А.М.) та відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації (Соломенцев А.В.) забезпечити оприлюднення Стандарту адміністративної послуги з ліцензування господарської діяльності із централізованого водопостачання та водовідведення на офіційному веб-сайті облдержадміністрації. 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Ареф’єва Ю.Є. Голова обласної держадміністрації О.М.АНТІПОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядження голови Стандарт адміністративної послуги з ліцензування господарської діяльності із централізованого водопостачання та водовідведення 1. Загальні положення Цей Стандарт розроблено відповідно до таких нормативно-правових актів: законів України: «Про ліцензування певних видів господарської діяльності», «Про місцеві державні адміністрації»; постанов Кабінету Міністрів України: від 14.11.2000 № 1698 «Про затвердження переліку органів ліцензування»; від 20.11.2000 № 1719 «Про запровадження ліцензії єдиного зразка для певних видів господарської діяльності»; від 29.11.2000 № 1755 «Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розміри і порядок зарахування плати за її видачу»; від 04.07.2001 № 756 «Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності»; від 17.07.2009 № 737 «Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг»; наказу Міністерства економіки України від 12.07.2007 № 219 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення стандартів надання адміністративних послуг». 2. Терміни, що вживаються у цьому Стандарті адміністративна послуга – державна послуга, яка є результатом здійснення облдержадміністрацією повноважень щодо прийняття згідно з нормативно-правовими актами на звернення фізичних та юридичних осіб розпорядження про реалізацію ними права на провадження діяльності із централізованого водопостачання та водовідведення; одержувач адміністративної послуги (далі - одержувач) - фізична чи юридична особа (резидент або нерезидент), що звертається або звернулася за адміністративною послугою безпосередньо або через свого законного представника до облдержадміністрації; адміністративний орган - облдержадміністрація. 3. Реквізити адміністративного органу, що надає послугу Сторінка веб-сайта: www.loga.gov.ua. 4. Перелік категорій одержувачів 5. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги відомості за підписом заявника - суб’єкта господарської діяльності про наявність матеріально-технічної бази для провадження відповідного виду господарської діяльності; відомості за підписом заявника - суб’єкта господарської діяльності про відповідність чисельності персоналу та його кваліфікаційного рівня нормативним вимогам провадження відповідного виду господарської діяльності; технологічний регламент експлуатації системи водопостачання та водовідведення за підписом заявника - суб’єкта господарської діяльності; засвідчена в установленому порядку копія атестата акредитації лабораторії, яка проводить виробничий лабораторний контроль або договір на проведення таких робіт з акредитованими лабораторіями інших організацій; перелік приладів обліку та місця їх встановлення; за підписом керівника суб’єкта господарювання технічна характеристика мереж, споруд та інших об’єктів, їх схеми; відомості про потужність, річні обсяги видобування, виробництва та транспортування; баланс підприємства на останню звітну дату за підписом керівника суб’єкта господарювання, скріпленим печаткою. 6. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги 6.1.1. Для одержувача адміністративної послуги: подання до облдержадміністрації заяви та документів, визначених пунктом 5 цього Стандарту; внесення плати за видачу ліцензії; подання документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії; отримання ліцензії; можливість оскарження в судовому порядку рішення адміністративного органу про відмову в наданні адміністративної послуги відповідно до Закону; 6.1.2. Для адміністративного органу: прийняття заяви та документів, що додаються до неї; видача копії опису документів, що додаються до заяви, з відміткою про прийняття документів; розгляд заяви та документів, що додаються до неї; прийняття рішення про видачу ліцензії; відправлення повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії заявникові; прийняття документів, що підтверджують внесення плати за видачу ліцензії; видача ліцензії. 6.2. Переоформлення ліцензій передбачає такі дії: 6.2.1. Для одержувача адміністративної послуги: подання до облдержадміністрації заяви про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни; внесення плати за переоформлення ліцензії; подання документа, що підтверджує внесення плати за переоформлення ліцензії; отримання переоформленої ліцензії; можливість оскарження в судовому порядку рішення адміністративного органу про відмову в наданні адміністративної послуги відповідно до Закону; 6.2.2. Для адміністративного органу: прийняття заяви та документів, що додаються до неї; видача копії опису документів, що додаються до заяви, з відміткою про прийняття документів; розгляд заяви про переоформлення ліцензії та документів, що додаються до неї; визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, з унесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру; прийняття рішення про переоформлення ліцензії; прийняття документа, що підтверджує внесення плати за переоформлення ліцензії; видача переоформленої ліцензії. 6.3. Видача дублікатів ліцензій передбачає такі дії: 6.3.1. Для одержувача адміністративної послуги: 6.3.1.1. У разі втрати ліцензії: подання до облдержадміністрації заяви про видачу дубліката ліцензії; внесення плати за видачу дубліката ліцензії; подання документа, що підтверджує внесення плати за видачу дубліката ліцензії; отримання дубліката ліцензії; можливість оскарження в судовому порядку рішення адміністративного органу про відмову в наданні адміністративної послуги відповідно до Закону; 6.3.1.2. У разі, якщо бланк ліцензії непридатний для користування внаслідок його пошкодження: подання заяви про видачу дубліката ліцензії; подання непридатної для користування ліцензії; внесення плати за видачу дубліката ліцензії; подання документа, що підтверджує внесення плати за видачу дубліката ліцензії. 6.3.2. Для адміністративного органу: прийняття заяви та документів, що додаються до неї; видача копії опису документів, що додаються до заяви, з відміткою про прийняття документів; розгляд заяви та документів, що додаються до неї; прийняття рішення про видачу дубліката ліцензії та визнання недійсною ліцензії, що була втрачена або пошкоджена, з унесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру; прийняття документа, що підтверджує внесення плати за видачу дубліката ліцензії; видача дубліката ліцензії замість втраченої або пошкодженої. 7. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень під час надання адміністративної послуги Повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові у письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення. У рішенні про відмову у видачі ліцензії зазначаються підстави такої відмови. Облдержадміністрація повинна оформити ліцензію не пізніше ніж за три робочі дні з дня подання документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії. У разі, коли заявник протягом 30 календарних днів з дня відправлення йому повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії не подав документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, або не звернувся до облдержадміністрації для отримання оформленої ліцензії, облдержадміністрація має право скасувати рішення про видачу ліцензії або прийняти рішення про визнання такої ліцензії недійсною. 7.2. Відповідно до статті 16 Закону підставами для переоформлення ліцензії є: зміна найменування юридичної особи (якщо зміна найменування не пов’язана з реорганізацією юридичної особи) або прізвища, ім’я, по батькові фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності; зміна місцезнаходження юридичної особи або місця проживання фізичної особи - суб’єкта підприємницької діяльності. У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії, суб’єкт господарської діяльності зобов'язаний протягом десяти робочих днів подати облдержадміністрації заяву про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни. Облдержадміністрація протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви про переоформлення ліцензії та документів, що додаються до неї, зобов'язана видати переоформлену на новому бланку ліцензію з урахуванням змін, зазначених у заяві про переоформлення ліцензії. У разі переоформлення ліцензії адміністративний орган приймає рішення про визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, з унесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру не пізніше наступного робочого дня. Строк дії переоформленої ліцензії не може перевищувати строку дії, зазначеного в ліцензії, що переоформлялася. Суб’єкт господарської діяльності, який подав заяву та відповідні документи про переоформлення ліцензії, може провадити свою діяльність на підставі довідки про прийняття заяви про переоформлення ліцензії на провадження господарської діяльності, яка видається облдержадміністрацією у разі подання заяви про переоформлення ліцензії. Не переоформлена в установлений строк ліцензія є недійсною. 7.3. Відповідно до статті 18 Закону підставами для видачі дубліката ліцензії є: втрата ліцензії; пошкодження ліцензії. Облдержадміністрація протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви про видачу дубліката ліцензії та документів, що додаються до неї, зобов'язана видати дублікат ліцензії замість втраченої або пошкодженої. У разі видачі дубліката ліцензії замість втраченої або пошкодженої облдержадміністрація приймає рішення про визнання недійсною ліцензії, що була втрачена або пошкоджена, з внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру не пізніше наступного робочого дня. Суб’єкт господарської діяльності, який подав заяву та відповідні документи для видачі дубліката ліцензії замість втраченої або пошкодженої, може провадити свою діяльність на підставі довідки про подання заяви про видачу дубліката ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, яка видається облдержадміністрацією у разі подання заяви про видачу дубліката ліцензії. Строк дії дубліката ліцензії не може перевищувати строку дії, який зазначався у втраченій або пошкодженій ліцензії. Облдержадміністрація фіксує дату надходження документів у журналі обліку заяв і виданих ліцензій. Журнал обліку заяв і виданих ліцензій повинен містити відомості про заявника, дату надходження заяви на видачу ліцензії, номер та дату прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову в її видачі, а також відомості про видачу дубліката ліцензії. При видачі ліцензії у журналі обліку заяв і виданих ліцензій зазначаються дата видачі ліцензії, прізвище заявника, якого ознайомлено з ліцензійними умовами провадження певного виду господарської діяльності, що засвідчується його підписом. 8. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні адміністративної послуги заява подана (підписана) особою, яка не має на це повноважень; подані документи не відповідають вимогам статті 10 Закону. недостовірність даних у документах, поданих заявником, для отримання ліцензії; невідповідність заявника згідно з поданими документами ліцензійним умовам, встановленим для виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про видачу ліцензії. 9. Опис результату, який повинен отримати одержувач Ліцензія має облікову серію і номер. У ліцензії зазначаються: найменування органу ліцензування, що видав ліцензію; вид господарської діяльності, вказаний згідно із статтею 9 Закону, на право провадження якого видається ліцензія; найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності; ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків та інших обов'язкових платежів; місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності; дата прийняття та номер рішення про видачу ліцензії; строк дії ліцензії; посада, прізвище та ініціали особи, яка підписала ліцензію; дата видачі ліцензії. 10. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена Розмір плати за переоформлення ліцензії, видачу дубліката ліцензії встановлений статтями 16 і 18 Закону та складає п’ять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Плата, що вноситься суб'єктом господарювання за видачу ліцензії, переоформлення ліцензії та видачу дубліката ліцензії, зараховується до Державного бюджету України і вноситься на рахунки територіального органу Державного казначейства № 3510 в установах Національного банку № 2510 в установах комерційних банків (код бюджетної класифікації за доходами - 14060200, символ звітності банку - 050). 11. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги Посадова особа, яка безпосередньо забезпечує надання адміністративної послуги, повинна мати вищу освіту відповідного професійного спрямування, знання законодавства, діловодства, вільно володіти державною мовою. 12. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності 13. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо Прийом документів: вівторок з 8:00 до 12:00 середа з 8:00 до 12:00 п'ятниця з 8:00 до 12:00 Видача ліцензій: вівторок з 13:00 до 17:00 середа з 13:00 до 17:00 п'ятниця з 13:00 до 15:45 15. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та під час надання адміністративної послуги 17. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг щодо недотримання Стандарту Згідно із частиною 1 статті 16 Закону України «Про звернення громадян» скарга на дії чи рішення адміністративного органу не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а у разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду. 18. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу Заступник голови – керівник апарату облдержадміністрації С.Г.Тихоновський |
||