Текст документа:

Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з державної реєстрації іноземних інвестицій


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 30 грудня 2009 року № 1585

(Документ втратив чинність)


Про затвердження Стандарту адміністративної послуги з державної реєстрації іноземних інвестицій


 

На виконання підпункту 4 пункту 2  постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 № 737 «Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг»,  керуючись Методичними рекомендаціями з розроблення стандартів адміністративних послуг, затверджених наказом Міністерства економіки України від 12.07.2007 № 219, з метою забезпечення необхідного рівня доступності та якості надання адміністративної послуги:

 1. Затвердити Стандарт адміністративної послуги з державної реєстрації іноземних інвестицій, що додається.

 2. Управлінню у справах преси та інформації облдержадміністрації (Копанєва А.М.) та відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації (Соломенцев А.В.) забезпечити оприлюднення Стандарту адміністративної послуги з державної реєстрації іноземних інвестицій на офіційному веб-сайті облдержадміністрації.

 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Кривулю В.М.

 

  

Голова обласної

держадміністрації                                                                         О.М.АНТІПОВ

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови облдержадміністрації

« 30 » грудня 2009 р. № 1585

 

 

 

 

Стандарт

адміністративної послуги з

державної реєстрації іноземних інвестицій

 

 

1. Загальні положення

 1.1. Цей Стандарт розроблено відповідно до таких нормативно-правових актів:

законів України:

- «Про інвестиційну діяльність», «Про режим іноземного інвестування», «Про місцеві державні адміністрації»;

постанов Кабінету Міністрів України:

- від 07.08.1996 № 928 «Про затвердження Положення про порядок державної реєстрації іноземних інвестицій»;

- від 17.07.2009 № 737 «Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг»;

наказів:

- Міністерства економіки України від 12.07.2007 № 219 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів надання адміністративних послуг».

 

2. Терміни, що вживаються в цьому Стандарті

 2.1. Терміни, що вживаються в цьому Стандарті, мають таке значення:

- адміністративна послуга – державна послуга, яка є результатом здійснення облдержадміністрацією повноважень щодо прийняття згідно з нормативно-правовими актами на звернення фізичних та юридичних осіб рішення про державну реєстрацію іноземних інвестицій;

- адміністративний орган – обласна державна адміністрація;

- одержувач адміністративної послуги (далі – одержувач) – фізична чи юридична особа (резидент або нерезидент), що звертається або звернулася за адміністративною послугою безпосередньо або через свого законного представника до облдержадміністрації.

 

3. Реквізити місцевого органу виконавчої влади (структурного підрозділу), що здійснює послугу

 Державна реєстрація іноземних інвестицій у Луганській області здійснюється облдержадміністрацією (91016, м. Луганськ, пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, 3, (38 0642) 53-80-08, 53-80-52, адреса офіційного веб-сайта: www.loga.gov.ua.

 

4. Перелік категорій одержувачів

 Відповідно до Положення про порядок державної реєстрації іноземних інвестицій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
07.08.1996 № 928 (далі – Положення), ст. 1 Закону України «Про режим іноземного інвестування» одержувачами адміністративної послуги з державної реєстрації  іноземних інвестицій (далі – адміністративна послуга) є іноземні інвестори-суб'єкти,  які провадять інвестиційну діяльність на території України (далі–заявник), а саме:

- юридичні особи, створені відповідно до законодавства іншого, ніж законодавство України;

- фізичні особи-іноземці, які не мають постійного місця проживання на території України і не обмежені у дієздатності;

- іноземні держави, міжнародні урядові та неурядові організації;

- інші іноземні суб'єкти інвестиційної діяльності, які визнаються такими відповідно до законодавства України.

 

5. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги

 Відповідно до Положення заявник або уповноважена ним в установленому порядку особа подає до обласної державної адміністрації такі документи:

 Для державної реєстрації іноземних інвестиції:

- інформаційне повідомлення про внесення іноземної інвестиції у трьох примірниках, заповнене за формою і в порядку згідно з додатками № 1 і 2 до Положення, з відміткою державної податкової інспекції за місцем здійснення інвестиції про її фактичне внесення;

- документи, що підтверджують форму здійснення іноземної інвестиції (установчі документи, статут (оригінал або копія нотаріально завірена), договори (контракти) про виробничу кооперацію, спільне виробництво та інші види спільної інвестиційної діяльності, концесійні договори тощо);

- документи, що підтверджують вартість іноземної інвестиції (відповідно до вимог, визначених статтею 2 Закону України "Про режим іноземного інвестування");

- документ, що свідчить про внесення заявником плати за реєстрацію (платіжні доручення – оригінали).

Для отримання дубліката інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції:

- опубліковане в офіційній пресі оголошення про визнання недійсним втраченого інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції;

- документ, що засвідчує внесення плати за видачу дубліката інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції.

Для повної або часткової репатріації іноземної інвестиції за кордон заявник або уповноважена ним особа повинні повідомити про це відповідний орган державної реєстрації.

 

6. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги

 6.1. Державна реєстрація іноземних інвестицій передбачає  такі дії:

6.1.1. Для одержувача адміністративної послуги:

- подання заяви та відповідних документів, передбачених п. 5 цього Стандарту;

- отримання під розпис одного примірника інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції;

- можливість оскарження в судовому порядку відмови у державній реєстрації іноземних інвестицій.

6.1.2. Для адміністративного органу:

- фіксація дати надходження документів у журналі обліку державної реєстрації внесених іноземних інвестицій;

- розгляд документів і прийняття рішення про державну реєстрацію іноземної інвестиції або про відмову в ній;

- присвоєння інформаційному повідомленню про внесення іноземної інвестиції реєстраційного номера, який на усіх трьох примірниках засвідчується підписом та скріплюється печаткою адміністративного органу;

- у разі відмови готується аргументована письмово оформлена відповідь із зазначенням мотивів відмови та надсилається заявникові;

- повернення заявникові одного примірника інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції як підтвердження факту державної реєстрації іноземної інвестиції;

Відправлення до Мінфіну одного з примірників інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції.

 6.2. Отримання дубліката інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції передбачає такі дії:

6.2.1. Для одержувача адміністративної послуги:

- подання опублікованого в офіційній пресі оголошення про визнання недійсним втраченого інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції;

- надання документа, що засвідчує внесення плати за видачу дубліката інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції;

- отримання дублікату інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції.

6.2.2.  Для адміністративного органу:

- видача дубліката інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції.

 6.3. Повна або часткова репатріація іноземної інвестиції за кордон передбачає такі дії:

6.3.1. Для одержувача адміністративної послуги:

- повідомити облдержадміністрацію про повну або часткову репатріацію.

6.3.2. Для адміністративного органу:

- відмітка  про репатріацію іноземної інвестиції за кордон на інформаційному повідомленні та відповідний запис у журналі обліку державної реєстрації внесених іноземних інвестицій;

- подання відповідним органам, установам (у разі вивезення (переказу) іноземної інвестиції за кордон відповідно до законодавства) інформаційного  повідомлення з відміткою про репатріацію.

 

7. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги

 Відповідно до пунктів 2, 4 та абзацу 3 пункту 10 Положення:

- розгляд наданих документів та прийняття рішення про реєстрацію іноземної інвестиції або про відмову в ній здійснюється облдержадміністрацією протягом трьох робочих днів починаючи з дати надходження документів;

- видача дубліката інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції та оформлення повної або часткової репатріації здійснюється протягом п’яти робочих днів починаючи з дати надходження документів.

 

8. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

 Відмова у державній реєстрації іноземної інвестиції можлива лише у разі, коли здійснення цієї інвестиції суперечить законодавству України, або подані документи не відповідають вимогам Положення та цього Стандарту. Відмова з мотивів недоцільності здійснення іноземної інвестиції не допускається.

 

 9. Опис результату, який повинен отримати одержувач

 Відповідно до пункту 5 Положення:

- у разі прийняття рішення про реєстрацію іноземної інвестиції одержувач отримує примірник інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції з присвоєним реєстраційним номером, який засвідчений підписом та скріплений печаткою облдержадміністрації;

- у разі отримання дубліката – інформаційне повідомлення про внесення іноземної інвестиції з присвоєним вже раніше реєстраційним номером, який засвідчений підписом та скріплений печаткою облдержадміністрації;

- у разі повної або часткової репатріації іноземної інвестиції за кордон – відмітку на інформаційному повідомленні про репатріацію, яка засвідчена підписом та скріплена печаткою облдержадміністрації.

Реєстраційний номер інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції складається з:

- коду системи позначень адміністративно-територіальних одиниць (СПАТО), до яких належить регіон, де знаходиться орган державної реєстрації – Головне управління економіки облдержадміністрації, що зареєстрував іноземну інвестицію;

- порядкового номера за видом іноземної інвестиції відповідно до переліку, встановленого пунктом 7 Положення;

- порядкового номера за формою внесеної іноземної інвестиції відповідно до переліку, встановленого пунктом 8 Положення;

- порядкового номера реєстрації іноземної інвестиції в журналі обліку державної реєстрації внесених іноземних інвестицій.

Складові частини реєстраційного номера відокремлюються одна від одної дефісом.

 

10. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена

 Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.08.1996 № 928 «Про затвердження Положення про порядок державної реєстрації іноземних інвестицій» плата за державну реєстрацію іноземної інвестиції справляється в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день здійснення реєстрації іноземної інвестиції.

У разі відмови в реєстрації кошти заявникові не повертаються.

За видачу дубліката інформаційного повідомлення про внесення іноземної інвестиції вноситься плата у розмірі 40 відсотків реєстраційного збору, встановленого на день подання заяви про видачу дубліката зазначеного документа.

  

11. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації

 Посадова особа, яка безпосередньо забезпечує надання адміністративної послуги, повинна мати вищу освіту відповідного професійного спрямування, знання законодавства, діловодства, вільно володіти державною мовою.

 

12. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної та пішохідної доступності

 Прийом документів здійснюється Головним управлінням економіки облдержадміністрації, місцезнаходження якого відповідає транспортній і пішохідній доступності.

 

13. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо

 Надання консультацій, прийом документів та здійснення реєстрації іноземної інвестиції відбувається відповідно до графіка роботи облдержадміністрації:

 

Понеділок 

- з 800 до 1700 

Вівторок 

- з 800 до 1700 

Середа 

- з 800 до 1700 

Четвер 

- з 800 до 1700 

П'ятниця 

- з 800 до 1545 

Перерва                         з 1200  до 1300

 

14. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги

 Послуга надається у міру надходження відповідних документів у терміни, визначені законодавством.

 

15. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги

 На офіційному веб-сайті облдержадміністрації та стенді Головного управління економіки облдержадміністрації розміщені нормативно-правові акти, що встановлюють вимоги, перелік документів та умови здійснення державної реєстрації іноземної інвестиції. Заявник має змогу отримати консультації особисто або у  телефонному режимі.

 

16. Особливості надання адміністративних послуг особам похилого віку та інвалідам тощо

 Прийом документів з державної реєстрації іноземної інвестиції від осіб похилого віку та інвалідів здійснюється на загальних підставах.

 

17. Порядок подачі, реєстрації скарг на недотримання стандарту

 Скарга щодо недотримання стандарту може адресуватись голові облдержадміністрації або його заступнику з питань економічної політики та фінансів і розглядається в строки згідно із чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом до облдержадміністрації за адресою: 91016,
м. Луганськ, пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, 3 або на особистому прийомі голови облдержадміністрації чи його заступника з питань економічної політики та фінансів. Реєстрація скарг проводиться згідно із Законом України «Про звернення громадян».

Згідно із частиною 1 статті 16 Закону України «Про звернення громадян» скарга на дії чи рішення адміністративного органу не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням – безпосередньо до суду. 

 

18. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу

 У разі  необхідності заміни зіпсованих інформаційних повідомлень про внесення іноземних інвестицій адміністративний орган здійснює заміну таких повідомлень.

 

 

 Заступник голови - керівник

апарату облдержадміністрації                                     С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ