Текст документа: Про внесення доповнень до Регламенту роботи Луганської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 14.01.2000 N 29


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 24 січня 2003 року № 36


Про внесення доповнень до Регламенту роботи Луганської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 14.01.2000 N 29

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", п. 12 ст. 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та з метою впорядкування роботи щодо підготовки проектів рішень обласної ради на її розгляд внести доповнення до Регламенту роботи Луганської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 14.01.2000 N 29, згідно з додатком.

 

Голова обласної
держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


 

Додаток
до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації
від 24 січня 2003 р. N 36 


ДОПОВНЕННЯ
до Регламенту роботи Луганської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 14.01.2000 N 29

"343. Проекти рішень обласної ради (далі - проекти рішень), головними розробниками яких є структурні підрозділи облдержадміністрації, вносяться на її розгляд головою облдержадміністрації.

344. Проекти рішень до їх внесення на розгляд обласної ради підлягають обов'язковому погодженню із зацікавленими структурними підрозділами облдержадміністрації та обласної ради, у разі потреби - з іншими органами й організаціями.

Погоджений проект рішення візується керівниками зазначених органів та організацій або особами, які їх заміщують.

345. Проекти рішень, внесені на розгляд обласної ради, що можуть мати наслідки в соціально-економічній сфері, подаються разом з доповідною запискою (звітом) за підписом керівника структурного підрозділу облдержадміністрації, що вносить проект, а у разі його відсутності - за підписом особи, яка його заміщає.

Доповідна записка (звіт) має містити всебічний аналіз з об'єктивною оцінкою стану справ, обгрунтування запропонованих у проекті рішення заходів, дані про джерела їх фінансування, відповідні розрахунки тощо.

Загальний обсяг доповідної записки (звіту) не повинен перевищувати 5 сторінок.

346. Проекти рішень із соціально-економічних питань повинні, як правило, мати преамбулу, у якій викладається аналіз стану справ і причин недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета прийняття рішення. Ця частина проекту рішення не повинна перевищувати 2 сторінок тексту.

Завдання, викладені в рішенні, повинні бути конкретними й реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший термін мети, визначеної рішенням, з переліком виконавців і визначенням термінів виконання завдань.

347. Якщо проект рішення внесено з порушенням визначених у цьому Регламенті вимог, то юридичний відділ апарату обласної держадміністрації у дводенний термін повертає головному розробникові проект рішення та матеріали до нього.

У разі невідповідності проекту рішення чинному законодавству юридичний відділ апарату облдержадміністрації готує висновок з цього питання.

348. Якщо під час опрацювання проекту рішення виявлена необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання та повторного візування керівниками заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації, органів та організацій.

349. Проект рішення візується керівниками зацікавлених підрозділів облдержадміністрації, органів та організацій, заступником голови облдержадміністрації, який відповідає за його підготовку, працівниками апарату, які здійснювали його опрацювання (в обов'язковому порядку начальниками відділів: організаційної роботи та взаємодії з регіонами, юридичного та загального), заступником голови - керівником апарату, першим заступником голови облдержадміністрації, у разі необхідності - іншими заступниками голови.

Проекти рішень, які містять питання фінансового характеру, в обов'язковому порядку візуються начальником Головного фінансового управління, а проекти рішень з питань, пов'язаних з планами та програмами соціально-економічного розвитку, - начальником Головного управління економіки облдержадміністрації.

Після цього проект рішення разом із супровідним листом на ім'я голови обласної ради за підписом голови облдержадміністрації подається на розгляд обласної ради відповідно до вимог ст. 2.5 Регламенту Луганської обласної ради, затвердженого рішенням обласної ради від 30.05.2002 N 2/2".

 

Заступник голови - керівник апарату
облдержадміністрації 

 
М. В. Запорожцев 


 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.