З метою організації виконання Указу Президента України від 25.12.2009 № 1109/2009 «Про невідкладні заходи щодо нормалізації казначейського обслуговування місцевих бюджетів», недопущення нарощування кредиторської заборгованості місцевих бюджетів та забезпечення безперебійного виконання органами місцевої виконавчої влади та органами місцевого самоврядування покладених на них функцій:
1. Створити комісію з перевірки стану виконання вимог законодавчих та нормативно-правових актів стосовно додержання установлених порядку та строків реєстрації зобов'язань розпорядників бюджетних коштів; операцій з перерахування коштів на здійснення видатків, передбачених у загальному та спеціальному фондах обласного бюджету; здійснення операцій із зарахування коштів на реєстраційні та спеціальні реєстраційні рахунки розпорядників і рахунки одержувачів коштів обласного бюджету, а також додержання технологічного регламенту Головним управлінням Державного казначейства України в Луганській області у системі електронних платежів Національного банку України (далі –Комісія), затвердивши ії у складі згідно з додатком.
2. Комісії забезпечити:
– підготовку висновку про додержання Головним управлінням Державного казначейства України в Луганській області законодавства, що регулює порядок розрахунково-касового обслуговування місцевих бюджетів, за станом на 28 грудня 2009 року;
– оперативне супроводження виконання у Головному управлінні Державного казначейства України в Луганській області операцій з перерахування коштів на здійснення видатків, передбачених у загальному та спеціальному фондах обласного бюджету, зарахування коштів на реєстраційні та спеціальні реєстраційні рахунки розпорядників і рахунки одержувачів коштів обласного бюджету;
– невідкладне повідомлення правоохоронних органів у разі виявлення фактів порушення бюджетного законодавства;
– щоденне інформування Секретаріату Президента України про результати своєї роботи та узагальнені результати роботи аналогічних комісій, створених у містах обласного значення та районах області.
3. Зобов'язати голів районних державних адміністрацій та рекомендувати міським головам міст обласного значення:
– не пізніше 28 грудня 2009 року створити відповідні територіальні комісії;
– забезпечити перевірки стану виконання вимог законодавчих та нормативно-правових актів стосовно додержання установлених порядку та строків реєстрації зобов'язань розпорядників бюджетних коштів; операцій з перерахування коштів на здійснення видатків, передбачених у загальному та спеціальному фондах місцевих бюджетів; здійснення операцій із зарахування коштів на реєстраційні та спеціальні реєстраційні рахунки розпорядників і рахунки одержувачів коштів місцевих бюджетів, а також додержання технологічного регламенту відповідними територіальними органами Державного казначейства України у системі електронних платежів Національного банку України;
– щоденно інформувати обласну державну адміністрацію про результати проведеної роботи.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Кривулю В.М.
Перший заступник голови,
виконуючий обов’язки голови
обласної держадміністрації Ю.Є.АРЕФ’ЄВ
« 26 » грудня 2009 р. № 1551