ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 26 лютого 2010 року № 162
Про проведення обласного місячника з упорядкування об’єктів культурної спадщини
Відповідно до Закону України „Про охорону культурної спадщини”, наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 08.06.2004 № 125 „Про виконання Загальнодержавної програми збереження та використання об’єктів культурної спадщини на 2004-2010 роки”, з метою гідного відзначення 65-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 років:
1. Оголосити проведення в строк з 01.04.2010 по 01.05.2010 обласного місячника з упорядкування об’єктів культурної спадщини (пам’яток історії та монументального мистецтва).
2. Зобов’язати райдержадміністрації, рекомендувати виконкомам міських
рад міст обласного значення:
розробити та затвердити плани заходів з упорядкування об’єктів культурної спадщини (пам’яток історії та монументального мистецтва);
у термін до 05.05.2010 надати до управління культури і туризму облдержадміністрації інформацію про підсумки виконання заходів за формою згідно з додатком.
3. Управлінню у справах преси та інформації облдержадміністрації (Копанєва А.М.) забезпечити висвітлення в засобах масової інформації ходу обласного місячника та його результатів.
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Заблоцького В.В.
Голова обласної
держадміністрації О.М.АНТІПОВ
Додаток
до розпорядження голови
облдержадміністрації
„ 26 ” лютого 2010 р. № 162
І Н Ф О Р М А Ц І Я
про хід виконання заходів обласного місячника з упорядкування
об’єктів культурної спадщини станом на ____________2010 р.
Найменування
міста,
району
|
Упорядковано
пам’яток
історії
(кількість)
|
Найменування
пам’яток
історії
|
Перелік
виконаних
робіт
|
Упорядковано
пам’яток монументального мистецтва
(кількість)
|
Найменування пам’яток монументального мистецтва
|
Перелік
виконаних робіт
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
Заступник голови - керівник
апарату облдержадміністрації С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ