Текст документа:

Про підсумки роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області зі зверненнями громадян у 2009 році і завдання щодо її покращання у 2010 році


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 22 квітня 2010 року № 364


Про підсумки роботи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області зі зверненнями громадян у 2009 році і завдання щодо її покращання у 2010 році


 

У 2009 році до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області надійшло 67763 звернення громадян, що на 27703 звернення, або на 29 %, менше, ніж у 2008 році (95466).
До обласної та районних державних адміністрацій надійшло 9486 звернень, або 14 % від загальної кількості, що на 18,8 % менше, ніж у 2008 році, до органів місцевого самоврядування - 58277, або 86 % від загальної кількості, що на 30,4 % менше, ніж у 2008 році.
До облдержадміністрації надійшло 4739 звернень, що на 1341 звернення, або на 22 %, менше в порівнянні з 2008 роком (6080). Значно зменшилася кількість звернень громадян з Марківського, Міловського, Слов’яносербського, Станично-Луганського, Троїцького районів, з міст: Лисичанська, Первомайська, Стаханова. Збільшилася кількість звернень громадян із Старобільського району та міста Сєвєродонецька.
 За минулий рік на 73,6 % (з 95 до 25) зменшилася кількість повторних звернень, що надійшли до облдержадміністрації, на 22,2 % (з 938 до 730) - колективних звернень.
Центральними органами влади до облдержадміністрації надіслано на розгляд 2597 звернень громадян, що становить 54,8 % від загальної їх кількості, що на 612 (19,1 %) звернень менше, ніж у 2008 році (3209).
Так, Секретаріатом Президента України надіслано на розгляд 836 звернень, або 17,6 % від загальної кількості, що на 423, або на 33,6 %, менше, ніж за 2008 рік (1259). Проте спостерігається збільшення кількості звернень до Секретаріату Президента України від мешканців Лутугинського, Старобільського районів, міста Сєвєродонецька.
Кабінетом Міністрів України надіслано на розгляд 999 звернень, або 21 % від загальної кількості, що на 234 (19 %) менше, ніж за 2008 рік (1233). Поряд із цим збільшилася кількість звернень до Кабінету Міністрів України від мешканців Краснодонського, Кремінського, Новоайдарського, Старобільського районів, міст: Алчевська, Антрацита, Брянки.
Верховною Радою України надіслано на розгляд 88 звернень, або 1,8 % від загальної кількості звернень, що на 36 звернень (29 %) менше, ніж у 2008 році (124).
До голови та заступників голови облдержадміністрації під час особистих прийомів, у тому числі виїзних, надійшло 703 звернення, що на 585 (45,4 %) менше, ніж у 2008 році (1288).
За результатами перевірок райдержадміністрацій щодо додержання ними законодавства про звернення громадян надані пропозиції головам райдержадміністрацій щодо удосконалення цієї роботи на місцях. У 2009 році проведено 12 виїзних перевірок виконання доручень, наданих головою та заступниками голови облдержадміністрації під час особистих (у т. ч. виїзних) прийомів за місцем проживання заявників.
Проведено 12 засідань комісії з питань розгляду звернень громадян щодо припинення розгляду повторних звернень та сприяння позитивному вирішенню питань, порушених у зверненнях громадян, які потребують соціального захисту і підтримки.
З метою удосконалення роботи структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій зі зверненнями громадян проведено 7 практичних семінарів.
Протягом 2009 року проведено моніторинг реалізації проекту облдержадміністрації «Громадська експертиза», за результатами якого з’ясовано, що свої зауваження та пропозиції надали 646 громадян області.
В обласній та районних держадміністраціях, виконкомах міських рад міст обласного значення систематично проводився аналіз стану роботи зі зверненнями громадян, результати якого розглядалися на засіданнях колегій райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення, нарадах.
Поряд з позитивними результатами у 2009 році були певні недоліки в організації роботи зі зверненнями громадян.
Головами Лутугинської, Новоайдарської, Старобільської райдержадміністрацій, виконкомами Луганської, Сєвєродонецької міських рад не було вжито належних заходів щодо зменшення кількості звернень громадян до центральних органів виконавчої влади та облдержадміністрації з питань, які належать до їх компетенції.
На виконання Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, за підсумками аналізу розгляду звернень громадян органами виконавчої влади та місцевого самоврядування області протягом 2009 року:
 
1. Структурним підрозділам облдержадміністрації, райдерж-адміністраціям, рекомендувати виконкомам міських рад міст обласного значення:
забезпечити створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення, а також неухильне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду заяв і скарг, у першу чергу найменш соціально захищених категорій громадян;
проаналізувати звернення, які тривалий час перебувають на додатковому контролі, звернувши особливу увагу на звернення учасників Великої Вітчизняної війни, та в строк до 01.05.2010 надати інформацію про стан розгляду зазначених звернень до відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
 
2. Райдержадміністраціям, управлінню у справах преси та інформації облдержадміністрації (Копанєва А.М.) забезпечити організацію проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, висвітлення в засобах масової інформації діяльності щодо організації роботи зі зверненнями громадян у містах і районах області.
 
3. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (Прибудько Л.А.) забезпечити систематичний аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, виявляти причини, що їх породжують, та за результатами такого аналізу вносити в установленому порядку пропозиції щодо розв’язання найбільш актуальних проблем.
 
4. Затвердити графік перевірок районних держадміністрацій щодо додержання законодавства про звернення громадян на 2010 рік (додається).
 
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови – керівника апарату обласної держадміністрації Тихоновського С.Г.
 
 
Голова обласної
держадміністрації                                                                 В.М.ГОЛЕНКО


 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 22 » квітня 2010 р. № 364
 
 
Графік
 перевірок районних держадміністрацій щодо додержання законодавства про звернення громадян облдержадміністрацією
на 2010 рік
 

№ з/п
Найменування райдержадміністрації
Термін
перевірки
 
1.      
Краснодонська
I квартал
2.      
Кремінська
I квартал
3.      
Біловодська
I квартал
4.      
Слов’яносербська
I квартал
5.      
Лутугинська
II квартал
6.      
Марківська
II квартал
7.      
Сватівська
II квартал
8.      
Новоайдарська
II квартал
9.      
Троїцька
II квартал
10. 
Антрацитівська
III квартал
11. 
Перевальська
III квартал
12. 
Попаснянська
III квартал
13. 
Станично-Луганська
III квартал
14. 
Міловська
IV квартал
15. 
Білокуракинська
IV квартал
16. 
Старобільська
IV квартал
17. 
Новопсковська
IV квартал

 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                            С.Г.Тихоновський