ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 08 липня 2010 року № 748
Про проведення конкурсу бізнес-планів щодо створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних районів області та визначення замовника
З метою визначення на конкурсних засадах підприємств - учасників Програми створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних районів Луганської області на 2010 рік, відповідно до Порядку спрямування у 2010 році коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів (далі - Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2010 № 527:
1.Провести із 14 до 27 липня 2010 року конкурс бізнес-планів зі створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних районів області (далі - конкурс).
2. Затвердити:
Положення про проведення конкурсу бізнес-планів зі створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних районів області (далі - Положення), що додається;
склад конкурсної комісії з проведення конкурсу бізнес-планів зі створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних районів області та Положення про неї, що додаються.
3. Визначити замовником на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних районів області Державну компанію «Луганськлегінвест» згідно із затвердженим облдержадміністрацією статутом компанії та обов'язками, визначеними Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2010 № 527.
4. Управлінню у справах преси та інформації облдержадміністрації (Копанєва А.М.), Головному управлінню праці та соціального захисту населення облдержадміністрації (Поліщук О.А.) забезпечити оприлюднення цього розпорядження в газеті «Наша газета» та на сайті обласної держадміністрації.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Голова обласної
держадміністрації В.М.ГОЛЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
" 8 " липня 2010 р. № 748
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення у 2010 році конкурсу бізнес-планів зі створення
нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення
вугледобувних районів області
1. Загальна частина
1.1. Це Положення регламентує порядок проведення у 2010 році конкурсу бізнес-планів зі створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних районів Луганської області (далі - конкурс).
1.2. Підприємства, бізнес-плани, яких за результатами конкурсу отримали найвищі оцінки, включаються до обласної Програми створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних районів області на 2010-2011 роки (далі - Програма), яка фінансуватиметься за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - кошти Фонду), відповідно до статті 85 Закону України "Про Державний бюджет України на 2010 рік" та Порядку спрямування у 2010 році коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості населення вугледобувних регіонів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2010 № 527.
1.3. До вугледобувних районів Луганської області належать адміністративно-територіальні одиниці: Антрацитівський, Краснодонський, Кремінський, Лутугинський, Перевальський, Свердловський, Слов'яносербський райони, міста: Антрацит, Брянка, Кіровськ, Красний Луч, Краснодон, Лисичанськ, Первомайськ, Ровеньки, Свердловськ, Стаханов.
1.4. Оцінку бізнес-планів, які надані на конкурс, здійснює конкурсна комісія, склад якої затверджується розпорядженням голови обласної держадміністрації.
1.5. Оголошення про проведення конкурсу публікується облдержадміністрацією в газеті «Наша газета» та інших друкованих засобах масової інформації та має містити умови проведення конкурсу, час, місце та граничний термін надання документів, зазначених у п. 2.2 цього Положення.
1.6. Бізнес-план є документом, який передбачає організаційно-фінансові заходи зі створення нових робочих місць і повинен відповідати пріоритетам розвитку економіки, визначеним Програмою економічного і соціального розвитку Луганської області на 2010 рік, завданням обласної Програми зайнятості населення щодо ефективного використання трудових ресурсів області, враховувати Методичні рекомендації Міністерства економіки України з розроблення бізнес-планів підприємств, затверджені наказом Мінекономіки від 06.09.2006 № 290, за структурою бізнес-планів і передбачати інформацію з таких питань:
- назва та мета реалізації проекту;
- місце розташування об’єкта, де будуть створюватися нові робочі місця (далі – НРМ);
- потужність або виробнича програма у розрахунку на рік;
- забезпечення об’єкта водою, каналізацією та зв’язком, електро- газопостачанням;
- заходи щодо енергозбереження та екологічної безпеки;
- загальна кількість НРМ (з їх розподілом за професіями та посадами), що створюватиметься на об'єкті (у т. ч. за рахунок коштів Фонду та власних коштів);
- запланований рівень середньомісячної заробітної плати в розрахунку на одного штатного працівника об'єкта НРМ, який повинен бути вище зазначеного показника по Україні за 2009 рік по підприємствах за видом економічної діяльності, до якого відноситься цей об'єкт;
- орієнтовний термін введення об'єкта НРМ в експлуатацію в установленому чинним законодавством порядку;
- прогнозні фінансово-економічні показники господарської діяльності об’єкта протягом перших двох років його експлуатації.
Додатково (в залежності від того, що передбачає бізнес-план) до бізнес-плану включаються:
- вид, розрахункова вартість будівництва об’єкта НМР та джерела його фінансування (обсяг коштів Фонду та обсяг власних коштів);
- асортимент продукції, яка передбачається до виготовлення на побудованому об’єкті;
- перелік будівель і споруд, які передбачається використовувати шляхом проведення їх реконструкції або побудувати під розміщення об’єкта;
- перелік та розрахункова вартість технологічного обладнання, яке буде придбаватися для реалізації проекту.
Бізнес-план повинен містити строки створення НРМ, а також передбачати створення до кінця 2010 року не менш як 10 відсотків від загальної кількості запланованих НРМ.
1.7. Об’єкти, на яких бізнес-планом передбачається створення НРМ, повинні відповідати таким умовам:
- бути розташованими на території вугледобувного району, зазначеного в п. 1.3 цього Положення;
- будівлі, інші об'єкти нерухомості, в яких розташовані створювані НРМ, обов'язково мають належати на праві власності підприємству, яке подало бізнес-план на конкурс;
- бути розташованими на земельних ділянках, які належать підприємству на праві власності, постійного користування або довгострокової (не менше 10 років) оренди.
1.8. Розрахункова вартість створення НРМ, яка застосовується для визначення фінансування згідно з бізнес-планом, повинна відповідати Нормативам вартості створення одного робочого місця у різних галузях економіки, затвердженим наказом Держбуду від 19.07.2002 № 13, проіндексованим на коефіцієнт 1,297.
У разі, якщо для галузі економіки, в якій створюються НРМ, норматив відсутній, то використовується середній норматив по всіх галузях економіки, який дорівнює 96,0 тис. грн.
1.9. У разі, якщо бізнес-планом передбачається капітальне будівництво об'єкта, на якому будуть створені нові робочі місця, витрати з розроблення проектно-кошторисної документації на це будівництво мають бути профінансовані за рахунок власних джерел підприємства, яке бере участь у конкурсі. Розроблена проектно-кошторисна документація в обов'язковому порядку підлягає державній експертизі, а також має бути закладена до страхового фонду документації.
1.10. До участі в конкурсі не допускаються бізнес-плани юридичних осіб, які:
- визнані банкрутами або стосовно них порушено справу про банкрутство;
- перебувають у стані ліквідації або реорганізації, що тягне зміну організаційно-правової форми підприємства;
- мають заборгованість зі сплати податків та платежів до бюджету, Пенсійного фонду України, Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та інших цільових позабюджетних фондів;
- мають заборгованість з виплати заробітної плати;
- надали конкурсну документацію, яка не відповідає вимогам цього Положення.
1.11. Подальша участь у конкурсі бізнес-планів підприємств, які були допущені до участі у ньому, може бути припинена за рішенням конкурсної комісії у разі, якщо:
- за результатами перевірки виявлено недостовірну інформацію в конкурсній документації;
- бізнес-план отримав негативний висновок Головного управління економіки облдержадміністрації.
2. Перелік, зміст і порядок прийому документів для участі в конкурсі
2.1. Прийом документів для участі в конкурсі розпочинається на другий день після опублікування оголошення про конкурс в газеті «Наша газета» та проводиться з 14 до 27 липня 2010 року у робочі дні з 9 до 17 години в облдержадміністрації за адресою: пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, 3а, каб. № 534, м. Луганськ, 91016.
2.2. Для участі в конкурсі підприємства, установи, організації подають безпосередньо секретарю конкурсної комісії такі документи:
- заяву на участь у конкурсі за встановленою формою;
- бізнес-план у трьох примірниках;
- висновок відповідної райдержадміністрації або виконавчого комітету міської ради міста обласного значення про доцільність реалізації бізнес-плану з урахуванням соціально-економічних та екологічних наслідків та прогнозів розвитку відповідної території;
- нотаріально завірену копію Статуту підприємства у трьох примірниках;
- довідку органу статистики про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України за формою, затвердженою наказом Держкомстату від 12.06.2007 № 164, у двох примірниках;
- довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців України з інформацією щодо внесення записів про проведення реєстраційних дій, яка надається Державним реєстратором,у двох примірниках;
- довідку підприємства, яке здійснює технічну інвентаризацію об'єктів нерухомості, про належність на праві власності об'єкта нерухомості, в якому бізнес-планом передбачається створити НРМ, у двох примірниках;
- довідки обслуговуючих банків про відкриті підприємством поточні рахунки, у двох примірниках;
- довідку за підписом керівника підприємства та головного бухгалтера, завірену печаткою підприємства, про те, що об'єкти нерухомості, в яких бізнес-планом передбачається створення НРМ, не передані іншим юридичним чи фізичним особам у тимчасове користування та не є предметом застави чи будь-якого іншого обтяження, у двох примірниках;
- довідку податкового органу про реєстрацію підприємства як платника
податків у двох примірниках;
- довідку державного органу з питань банкрутства про відсутність порушеної судом справи про банкрутство підприємства у двох примірниках;
- довідку за підписами директора та головного бухгалтера підприємства, завірену печаткою підприємства, про те, що підприємство не перебуває у стані ліквідації або реорганізації, у двох примірниках;
- довідку податкового органу про відсутність заборгованості підприємства перед бюджетом у двох примірниках;
- довідку органу Пенсійного фонду України про відсутність заборгованості підприємства перед фондом у двох примірниках;
- довідку за підписом директора та головного бухгалтера підприємства, завірену печаткою підприємства, про те, що підприємство не має заборгованості перед Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та іншими позабюджетними державними цільовими фондами, у двох примірниках;
- довідку за підписом директора та головного бухгалтера підприємства, завірену печаткою підприємства, про те, що підприємство не має заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства, у двох примірниках;
- копію правовстановлюючих документів на земельну ділянку у двох примірниках;
- лист-зобов'язання підприємства за підписом директора підприємства, скріплений печаткою підприємства, укласти із Державною компанією "Луганськлегінвест", як замовником із створення НРМ, договір на створення НРМ за рахунок коштів Фонду відповідно до завдань Програми.
2.3. Якщо підприємство має затверджену розпорядженням голови облдержадміністрації проектно-кошторисну документацію на будівництво об'єкта, в якому пропонується створити НМР, то у складі конкурсної документації подається копія такого розпорядження, копія зведеного кошторисного розрахунку будівництва об'єкта та копія експертного висновку регіональної служби "Укрінвестекспертиза".
2.4. Конкурсна документація приймається безпосередньо від уповноваженого представника підприємства, яке вирішило взяти участь у конкурсі в межах строку, визначеного п. 2.1 цього Положення, секретарем конкурсної комісії за описом.
Секретар конкурсної комісії перевіряє склад конкурсної документації на відповідність вимогам цього Положення та за своїм підписом надає один примірник опису представнику підприємства з одночасною реєстрацією у спеціальному журналі.
2.5. У разі виявлення невідповідності вимогам щодо складу конкурсної документації секретар конкурсної комісії відмовляє у її прийнятті та реєстрації.
Відмова секретаря конкурсної комісії прийняти конкурсну документацію може бути оскаржена голові або заступнику голови конкурсної комісії не пізніше 28 липня 2010 року. Остаточне рішення із цього питання приймає голова конкурсної комісії. У разі необхідності він може внести це питання на розгляд комісії.
2.6. Секретар конкурсної комісії не пізніше 30 липня 2010 року складає і надає голові конкурсної комісії зведений перелік підприємств, від яких прийнято конкурсну документацію.
3. Конкурсний відбір бізнес-планів
3.1. Прийняті на конкурс бізнес-плани наступного дня після їх реєстрації передаються секретарем конкурсної комісії відповідним галузевим управлінням облдержадміністрації для здійснення їх аналізу на предмет реальності показників й перевірки достовірності наданої інформації.
Галузеве управління облдержадміністрації у дводенний строк готує висновок за підписом керівника щодо достовірності наданої інформації й реальності бізнес-плану та надає його разом з бізнес-планом Головному управлінню економіки облдержадміністрації.
3.2. Головне управління економіки облдержадміністрації у дводенний строк здійснює оцінку економічної ефективності кожного бізнес-плану та відповідності вимогам пункту 1.6 цього Положення і надає висновок за підписом керівника секретарю конкурсної комісії.
3.3. Секретар конкурсної комісії складає і подає голові комісії зведений перелік бізнес-планів підприємств, які були допущені до участі у конкурсі, з висновками галузевих управлінь та висновками Головного управління економіки облдержадміністрації.
3.4. У випадку, якщо бізнес-план підприємства отримав негативний висновок галузевого управління облдержадміністрації або Головного управління економіки облдержадміністрації, голова конкурсної комісії скликає засідання, на якому вирішується питання про припинення подальшої участі бізнес-плану у конкурсі. Про результати розгляду цього питання підприємству повідомляється не пізніше наступного дня поштою або факсом.
4. Підведення результатів конкурсу та визначення його переможців
4.1. Відбір бізнес-планів для включення підприємств, які будуть їх реалізовувати, до Програми здійснюється конкурсною комісією на підставі рейтингової оцінки бізнес-планів, в основу якої покладено бальну оцінку за такими показниками:
- кількість НРМ, що створюються (базова оцінка 10 балів);
- обсяг власних коштів підприємства, які спрямовуються на створення НМР згідно з бізнес-планом (кількість балів визначається співвідношенням власних коштів до коштів Фонду з урахуванням кількості створюваних НРМ);
- розмір середньомісячної заробітної плати штатного працівника об'єкта із створення НРМ у першому році його господарської діяльності (перевищення середньогалузевої заробітної плати оцінюється від 1 до 20 балів);
- розмір власних коштів підприємства, які спрямовуються на фінансування заходів з енергозбереження та екологічної безпеки (частка власних коштів оцінюється від 1 до 10 балів).
Крім того, визначається бальна оцінка бізнес-плану, виходячи з рівня незайнятості працездатного населення у вугледобувному районі (загальна кількість балів з урахуванням коефіцієнта напруженості ринку праці у розрізі вугледобувних районів від 0,1 до 1,0).
На підставі підрахунку балів за показниками секретарем конкурсної комісії визначається загальний сумарний показник балів кожного бізнес-плану та складається рейтинговий перелік, починаючи з найбільшої суми балів.
4.2. Кількість та конкретний перелік бізнес-планів підприємств – переможців проведеного конкурсу визначається конкурсною комісією з кола учасників конкурсу, включених до рейтингового переліку бізнес-планів підприємств, який починається з бізнес-плану, який отримав найвищу рейтингову оцінку, а закінчується бізнес-планом, яким вичерпується сума коштів Фонду, виділених облдержадміністрації. Бізнес-плани, на реалізацію яких не вистачило коштів Фонду, до переліку та, відповідно, до Програми не включаються.
4.3. Рішення конкурсної комісії щодо визначення результатів конкурсу приймається на її засіданні у присутності не менше двох третин її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів від загального складу комісії й оформляється протоколом, який підписується головою та секретарем конкурсної комісії і затверджується головою облдержадміністрації.
4.4. Секретар конкурсної комісії протягом п’яти робочих днів після прийняття рішення повідомляє про результати конкурсного відбору всіх його учасників.
Заступник голови - керівник
апарату облдержадміністрації О.С.ОСТАПЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
“ 8 ” липня 2010 р. № 748
СКЛАД
конкурсної комісії з проведення конкурсу бізнес-планів зі
створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості
населення вугледобувних районів області
Репицький
Анатолій Васильович
|
- заступник голови облдержадміністрації, голова комісії
|
|
|
Ткаченко
Олександр Миколайович
|
- заступник голови облдержадміністрації, заступник голови комісії
|
|
|
Тікунов
Володимир Тимофійович
|
- начальник відділу Головного управління праці та соціального захисту населення обласної держадміністрації, секретар комісії
|
Члени конкурсної комісії
|
|
|
Агібалов
Ігор Володимирович
|
- начальник Головного управління економіки облдержадміністрації
|
|
|
Альтерман
Валерій Олександрович
|
- віце-президент Державної компанії “Луганськлегінвест” (за згодою)
|
|
|
Арапов
Олександр Анатолійович
|
- начальник Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Луганській області (за згодою)
|
|
|
Болотський
Сергій Володимирович
|
- директор Луганського обласного центру зайнятості (за згодою)
|
|
|
Дейнегін
Микола Іванович
|
- генеральний директор об’єднання організацій роботодавців Луганської області (за згодою)
|
|
|
Ісаченко
Олександр Сергійович
|
- заступник начальника Головного управління промисловості та розвитку інфраструктури – начальник управління промисловості облдержадміністрації
|
Комчадалов
Євген Миколайович
|
- начальник головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області, голова постійної комісії обласної ради з питань економічного розвитку, бюджету та фінансів
(за згодою)
|
|
|
Мазур
Григорій Євсейович
|
- заступник начальника управління містобудування та архітектури облдержадміністрації
|
|
|
Михайлов
Леонід Сергійович
|
- заступник начальника Головного управління промисловості та розвитку інфраструктури – начальник паливно-енергетичного управління облдержадміністрації
|
|
|
Погуляйко
Михайло Васильович
|
- завідуючий відділом Федерації профспілок Луганської області (за згодою)
|
|
|
Поліщук
Олена Андріївна
|
- начальник Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації
|
|
|
Пономар
В’ячеслав Миколайович
|
- головний інженер ДВАТ “Луганськдіпрошахт” (за згодою)
|
|
|
Харін
Євген Миколайович
|
- перший заступник голови
обласної ради (за згодою)
|
|
|
Хворостяненко
Сергій Іванович
|
- начальник Головного управління агропромислового розвитку облдержадміністрації
|
|
|
Чистоклєтов
Валерій Миколайович
|
- перший заступник начальника територіального управління Держгірпромнагляду по Луганській області (за згодою)
|
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації О.С.ОСТАПЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
“ 8 ” липня 2010 р. № 748
ПОЛОЖЕННЯ
про конкурсну комісію з проведення конкурсу
бізнес-планів зі створення нових робочих місць для забезпечення
зайнятості мешканців вугледобувних районів області
1. Це положення визначає порядок створення та діяльності конкурсної комісії з проведення у 2010 році конкурсу бізнес-планів зі створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості мешканців вугледобувних районів області (далі – комісія).
2. Конкурсна комісія є колегіальним органом, створеним розпорядженням голови облдержадміністрації з метою проведення конкурсу бізнес-планів, за результатами якого визначаються бізнес-плани, що включаються до Програми створення нових робочих місць для забезпечення зайнятості мешканців вугледобувних районів області (далі – Програма), згідно з Порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.2010 № 527.
3. Конкурсна комісія:
здійснює прийом та реєстрацію конкурсної документації від підприємств, установ та організацій;
надає консультації та роз’яснення представникам підприємств, установ та організацій щодо умов конкурсу і вимог до конкурсної документації, зазначених у Положенні про проведення конкурсу;
оцінює бізнес-плани відповідно до умов, визначених Положенням про конкурс;
забезпечує об’єктивний розгляд усіх документів та матеріалів, поданих підприємствами, установами, організаціями для участі у конкурсі;
підбиває підсумки конкурсу та визначає бізнес-плани, які включаються до Програми.
4. Конкурсна комісія має право:
приймати рішення з питань, що належать до її компетенції;
заслуховувати на своїх засіданнях інформацію керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, виконкомів міських рад міст обласного значення, підприємств, установ, організацій з питань, що належать до її компетенції;
залучати до своєї роботи (за погодженням з їх керівниками) представників засобів масової інформації, громадських організацій, спеціалістів, незалежних експертів із числа науковців, фахівців тощо;
запрошувати представників підприємств, установ, організацій, які беруть участь у конкурсі, на засідання конкурсної комісії для надання роз’яснень з питань, які виникли у комісії під час розгляду отриманих від них документів;
відмовляти підприємствам, установам, організаціям у прийнятті поданої ними конкурсної документації у разі, коли вона не відповідає вимогам, зазначеним у Положенні про конкурс.
5. Організаційною формою діяльності конкурсної комісії є засідання, які проводяться у разі потреби.
6. Діяльністю конкурсної комісії керує її голова, який організовує її роботу, скликає засідання комісії та головує на них. У разі відсутності голови його функції виконує заступник голови комісії.
7. До складу конкурсної комісії входять представники облдержадміністрації, обласної ради, Луганського обласного центру зайнятості, Федерації профспілок Луганської області, об’єднання організацій роботодавців Луганської області.
Члени конкурсної комісії не мають права розголошувати відомості, що стосуються підприємств, установ, організацій, які беруть участь у конкурсі.
8. Голова конкурсної комісії ознайомлює членів комісії з їх функціями, обов'язками та правами, а також з порядком роботи комісії.
9. Секретар конкурсної комісії:
здійснює прийом та реєстрацію конкурсної документації;
організовує підготовку матеріалів для розгляду на засіданні конкурсної комісії;
інформує всіх членів конкурсної комісії про дату, час і місце проведення засідань не пізніше, ніж за один день до дати їх проведення;
веде та оформлює протоколи засідань конкурсної комісії.
У разі відсутності секретаря конкурсної комісії його функції виконує заступник голови комісії або один із членів комісії за дорученням голови.
10. У разі, якщо член конкурсної комісії не може взяти участь у роботі конкурсної комісії, він завчасно повідомляє про таке голову або секретаря комісії.
11. Рішення конкурсної комісії щодо визначення результатів конкурсу приймається на її засіданні у присутності не менше двох третин її складу відкритим голосуванням простою більшістю голосів від загального складу комісії й оформляється протоколом, який затверджується головою конкурсної комісії.
У разі рівного розподілу голосів вирішальними є голос голови конкурсної комісії.
Член конкурсної комісії, який не згодний з її рішенням, підписує протокол з окремою думкою, яка є невід’ємною частиною протоколу.
12. Секретар конкурсної комісії протягом п’яти робочих днів після прийняття рішення повідомляє про результати конкурсного відбору всіх його учасників.
13. Рішення конкурсної комісії оскарженню не підлягає.
14. Організаційно-технічне забезпечення роботи конкурсної комісії здійснюється Головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації.
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації О.С.ОСТАПЕНКО
|