Текст документа: Про організацію виконання Закону України від 19.10.2000 N 2057-III, постанов Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 146, від 28.03.2002 N 381 та від 30.05.2002 N 702


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 12 вересня 2002 року № 557


Про організацію виконання Закону України від 19.10.2000 N 2057-III, постанов Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 146, від 28.03.2002 N 381 та від 30.05.2002 N 702

Відповідно до Закону України від 19.10.2000 N 2057-III "Про проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів", постанов Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 146 "Про додаткові заходи щодо проведення експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів" та від 30.05.2002 N 702 "Про продовження експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів" термін дії названого експерименту продовжено до 1 січня 2004 року з приєднанням до учасників експерименту Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань і Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та витратами, пов'язаними з народженням і похованням.

Крім того, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2002 N 381 "Про проведення експерименту з використання даних персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування для призначення страхових виплат, державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям та житлових субсидій" експеримент проводиться протягом вересня 2002 р. - березня 2003 р. за участю Пенсійного фонду України, Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування на випадок безробіття та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань.

Впровадження зазначеного експерименту передбачено в містах Свердловську та Сєверодонецьку.

Враховуючи зазначене:

1. Затвердити Положення про міжвідомчу комісію з питань контролю за проведенням в області експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів та експерименту з використання даних персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування для призначення страхових виплат, державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям і житлових субсидій та її новий склад (додаються).

2. Виконкомам міських рад, головам райдержадміністрацій розглянути питання з організації роботи щодо впровадження експерименту в містах і районах області та забезпечити роботу відповідних комісій з цих питань.

3. Головному управлінню Пенсійного фонду України в Луганській області щомісячно інформувати облдержадміністрацію про хід впровадження експерименту.

4. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 3 розпорядження голови облдержадміністрації від 23.04.2001 N 221.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Пристюка В. М.

 

В. о. голови - перший заступник
голови облдержадміністрації 

 
В. М. Іванов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 12 вересня 2002 р. N 557 


СКЛАД
міжвідомчої комісії з питань контролю за проведенням в області експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів та експерименту з використання даних персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування для призначення страхових виплат, державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям та житлових субсидій

Пристюк
Володимир Миколайович 

заступник голови облдержадміністрації, голова міжвідомчої комісії 

Тураєв
Володимир Олексійович 

начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області заступник голови міжвідомчої комісії (за згодою) 

Члени комісії: 

Антіпов
Олександр Миколайович 

голова Державної податкової адміністрації в Луганській області (за згодою) 

Білоус
Володимир Миколайович 

начальник Головного управління праці та соціального захисту населення 

Гайдуков
Михайло Дмитрович 

перший заступник голови Федерації профспілок Луганської області (за згодою) 

Котляр
Олег Іванович   

директор Луганського обласного центру зайнятості (за згодою)   

Меркулова
Тетяна Родіонівна 

заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області - начальник управління надходження доходів (за згодою) 

Попов
Михайло Іванович 

начальник управління Державного казначейства в Луганській області (за згодою) 

Свірідов
Євген Якович   

директор виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (за згодою)   

Скупинський
Віталій Йосифович   

начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Луганській області (за згодою)   

Татарчук
Валентина Прокопівна 

начальник управління фінансово-економічного аналізу та прогнозу Головного управління економіки облдержадміністрації. 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 12 вересня 2002 р. N 557 


ПОЛОЖЕННЯ
про міжвідомчу комісію з питань контролю за проведенням в області експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів та експерименту з використання даних персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування для призначення страхових виплат, державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям і житлових субсидій
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Міжвідомча комісія з питань контролю за проведенням в області експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів та експерименту з використання даних персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування для призначення страхових виплат, державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям і житлових субсидій (далі - міжвідомча комісія) є допоміжним консультативно-дорадчим органом при облдержадміністрації, покликаним сприяти створенню організаційних умов щодо впровадження експериментів в області.

1.2. Міжвідомча комісія у своїй діяльності керується Законом України від 02.03.2000 N 1533-III "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", Законом України від 19.10.2000 N 2057-III "Про проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів", постановами Кабінету Міністрів України від 07.03.2001 N 216 "Про організаційне забезпечення проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів", від 15.02.2002 N 146 "Про додаткові заходи щодо проведення експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів", від 28.03.2002 N 381 "Про проведення експерименту з використання даних персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування для призначення страхових виплат, державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям та житлових субсидій", від 30.05.2002 N 702 "Про продовження експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів", іншими нормативно-правовими актами, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також цим Положенням.

II. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МІЖВІДОМЧОЇ КОМІСІЇ

2.1. Об'єднання зусиль по координації дій органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, установ та організацій щодо проведення експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів та експерименту з використання даних персоніфікованого обліку відомостей у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування для призначення страхових виплат, державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям і житлових субсидій у Луганській області.

2.2. Розгляд пропозицій органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, установ та організацій щодо впровадження заходів з виконання Закону України від 19.10.2000 N 2057-III, постанов Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 146 та від 28.03.2002 N 381.

2.3. Координація обміну інформацією між Головним управлінням Пенсійного фонду України в Луганській області, Луганським обласним центром зайнятості, виконавчою дирекцією Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Луганській області та управлінням Державного казначейства в Луганській області.

2.4. Підготовка пропозицій з питань щодо виконання Закону України від 19.10.2000 N 2057-III, постанов Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 146 та від 28.03.2002 N 381 для розгляду їх на засіданнях, нарадах місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

2.5. Інформування облдержадміністрації з питань, що покладені на міжвідомчу комісію.

III. МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ МАЄ ПРАВО

3.1. Залучати до розгляду питань, що належать до її компетенції, спеціалістів відповідних органів, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками).

3.2. Одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій інформацію, документи й матеріали, необхідні для виконання своїх повноважень.

3.3. Звертатись до керівників підприємств, установ і організацій з пропозиціями, спрямованими на виконання Закону України від 19.10.2000 N 2057-III, постанов Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 N 146 та від 28.03.2002 N 381.

3.4. Виносити на обговорення, розгляд голови облдержадміністрації, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, зацікавлених організацій та установ пропозицій щодо впровадження експериментів у Луганській області.

IV. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПОРЯДОК РОБОТИ МІЖВІДОМЧОЇ КОМІСІЇ

4.1. Формою роботи міжвідомчої комісії є її засідання, які проводяться за необхідністю, але не рідше одного разу на квартал.

Місце та час проведення засідання визначається головою міжвідомчої комісії.

Повідомлення членів міжвідомчої комісії про її засідання проводиться за 2 дні разом з наданням проекту порядку денного, протокольних рішень та переліку питань, що заплановані до розгляду.

4.2. Порядок денний засідання міжвідомчої комісії формується її головою на підставі поданих пропозицій Головного управління Пенсійного фонду України в Луганській області, Луганського обласного центру зайнятості, виконавчої дирекції Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, управління Державного казначейства в Луганській області або інших установ, що мають відношення до впровадження експериментів, а також органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, членів міжвідомчої комісії та доручень голови облдержадміністрації.

4.3. У разі потреби з питань, включених до порядку денного, на засідання міжвідомчої комісії можуть запрошуватися посадові особи, яких стосується зазначене питання.

Перелік осіб, які запрошуються на засідання, визначається головою міжвідомчої комісії за поданням органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування або членів міжвідомчої комісії, що внесли пропозиції до порядку денного засідання.

4.4. Організаційне забезпечення роботи міжвідомчої комісії здійснюють Головне управління Пенсійного фонду України в Луганській області, Луганський обласний центр зайнятості, виконавча дирекція Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в Луганській області.

4.5. Засідання міжвідомчої комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів.

Якщо член міжвідомчої комісії не може бути присутнім на засіданні з поважних причин, за його письмовим повідомленням, замість нього в засіданні може брати участь інша уповноважена особа.

4.6. Засідання міжвідомчої комісії проводить голова міжвідомчої комісії, а в разі його відсутності - заступник голови міжвідомчої комісії.

Регламент розгляду питань на засіданні визначається головуючим за погодженням з членами міжвідомчої комісії.

Особи, запрошені на засідання міжвідомчої комісії, можуть брати участь в обговоренні питань, вносити пропозиції, робити зауваження та давати пояснення.

4.7. Рішення міжвідомчої комісії приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні.

За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

4.8. Пропозиції та рішення, прийняті на засіданні міжвідомчої комісії, мають рекомендаційний характер, оформлюються протоколом, який підписується головуючим і на третій день після засідання надсилається членам міжвідомчої комісії, а також, у разі необхідності та за визначенням головуючого, органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам і організаціям.

____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.