|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Текст документа: Про створення робочої групи з вивчення стану справ у виконавчих комітетах Брянківської та Краснолуцької міських рад з питань формування міських бюджетів на 2010 рік |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Попередня редакція документу, від 4.6.2010 № 561 ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 04 червня 2010 року № 561 Про створення робочої групи з вивчення стану справ у виконавчих комітетах Брянківської та Краснолуцької міських рад з питань формування міських бюджетів на 2010 рік
Аналіз формування та виконання місцевих бюджетів Луганської області свідчить про постійне виникнення протягом останніх років в містах Брянці та Красному Лучі кризових ситуацій, пов’язаних із збалансуванням видатків відповідних бюджетів реальними джерелами доходів; забезпеченням сталих розрахунків за спожиті бюджетними установами енергоносії та комунальні послуги; виникненням чисельних конфліктів у трудових колективах бюджетних установ, які утримуються з бюджетів зазначених міст, пов’язаних із затримками у виплаті заробітної плати, що негативно впливає на загальний соціально-економічний клімат у регіоні.
Вирішення зазначених проблемних питань, як правило, потребує втручання обласної державної адміністрації, обласної ради та виділення бюджетам цих адміністративно-територіальних одиниць додаткових фінансових ресурсів з обласного бюджету. Так, обсяг додаткової дотації з обласного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості бюджету місту Брянці в 2009 році становить 9,2 млн грн, або 28,9 відсотка від її загального обсягу, і збільшився проти 2008 року на 73,6 відсотка, за рахунок зменшення її розміру для бюджетів інших територіальних громад, які вживають заходи до більш ефективного управління бюджетними коштами.
Протягом 2008-2009 років в місті Красному Лучі постійно порушувалися терміни виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ, які утримуються за рахунок бюджету міста. При скороченні обсягу кредиторської заборгованості по заробітній платі з нарахуваннями на кінець 2009 року у порівнянні з початком року на 15,9 млн грн, або 39,2 відсотка, в цілому по місцевих бюджетах області, по бюджету міста Красний Луч, майже єдиному з усіх інших місцевих бюджетів, обсяг кредиторської заборгованості з вказаних виплат на 01.01.2010 збільшився на 69 відсотків (5,1 млн грн) та склав 12,4 млн грн, або 100 відсотків місячного фонду оплати праці.
Враховуючи викладене, численні звернення від міських голів, міських рад та їх виконавчих органів, профспілок, депутатів щодо незабезпеченості бюджетними коштами захищених статей видатків міських бюджетів та з метою отримання повної і достовірної інформації для підготовки й прийняття обґрунтованих управлінських рішень щодо необхідності надання фінансової підтримки міським бюджетам, відповідно до статті 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.1999 №339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади»:
1. Створити робочу групу з вивчення стану справ у виконавчих комітетахБрянківської та Краснолуцької міських рад з питань формування міських бюджетів на 2010 рік, затвердивши її склад, що додається.
2. Робочій групі:
2.1. Здійснити аналіз у місті Брянці в період з 07.06.2010 до 11.06.2010 та у місті Красному Лучі в період з 14.06.2010 до 18.06.2010:
існуючої мережі комунальних установ, закладів, підприємств та організацій, які повністю утримуються або отримують підтримку з міських бюджетів; дотримання законодавства при їх створенні, відповідності їх діяльності вимогам законодавчих і нормативно-правових актів, повноти та ефективності надання ними суспільних послуг;
навантажень на працівників таких закладів, дотримання ними чинних норм і нормативів;
заходів щодо економії бюджетних коштів та їх раціонального використання відповідно до вимог нормативних актів із цих питань;
доцільності та обґрунтованості обсягу бюджетних коштів, що виділяються з міських бюджетів на підтримку суб’єктів господарювання, ефективності їх використання;
залучення позабюджетних коштів на виконання заходів, які не забезпечені бюджетним фінансуванням;
обґрунтованості, доцільності, забезпеченості ресурсами та ефективності прийняття і виконання місцевих програм;
впливу коштів, отриманих з обласного бюджету, на якість та ефективність надання суспільних послуг;
наявності резервів фінансових ресурсів та ефективності їх використання;
обґрунтованості обсягу доходів та бюджетних запитів головних розпорядників коштів і їх включення до проектів міських бюджетів;
проведення видатків, які не є обов’язковими або проведення яких не пов’язане з утриманням установ чи наданням соціальних послуг, передбачених законодавством у розрізі галузей бюджетної сфери;
стану організаційних та управлінських рішень з зазначених питань, дієвості контролю за їх виконанням тощо.
2.2. За результатами аналізу встановити причини, що призводять до невиконання міських бюджетів за доходами та видатками, постійної напруги у трудових колективах міст Брянки та Красного Луча, пов’язаної із затримками у виплаті заробітної плати, існування заборгованості перед державними соціальними фондами, збільшення кредиторської заборгованості із соціальних виплат та енергоносіїв, невиконання делегованих повноважень в межах переданих фінансових ресурсів, неефективності управлінських рішень із зазначених питань;
2.3. На підставі отриманої інформації підготувати пропозиції щодо:
усунення недоліків, упорядкування мережі комунальних установ, закладів та підприємств і організацій, які повністю утримуються або отримують підтримку з міських бюджетів;
прийняття організаційних та управлінських рішень на рівні відповідних установ, закладів, підприємств і організацій, міських рад та їх виконавчих органів, обласної державної адміністрації та обласної ради.
3. Керівнику робочої групи Репицькому А.В. за результатами аналізу до 25.06.2010 надати узагальнені матеріали разом з пропозиціями міським радам із зазначених питань.
4. Організаційному відділу апарату облдержадміністрації (Клочко А.М.) забезпечити обговорення матеріалів з депутатами міських рад міста Брянки та міста Красного Луча за участі депутатів обласної ради та засобів масової інформації. У разі доцільності підготувати матеріали для проведення виїзного спільного засідання колегії облдержадміністрації за участі депутатів обласної ради.
5. Головному фінансовому управлінню облдержадміністрації (Балковий Ю.І.) врахувати зазначені матеріали під час підготовки проектів рішень про розподіл коштів додаткової дотації з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів.
6 Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Репицького А.В.
Голова обласної
держадміністрації В.М.ГОЛЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 4 » червня 2010 р. № 561
Склад
робочої групи з вивчення стану справ у виконавчих комітетах Брянківської та Краснолуцької міських рад з питань формування
міських бюджетів на 2010 рік
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації О.С.ОСТАПЕНКО
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||