|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Текст документа: Про затвердження нового складу обласної розрахунково-аналітичної групи в Луганській області та Положення про неї у новій редакції |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Попередня редакція документу, від 17.8.2006 № 776 ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ РОЗПОРЯДЖЕННЯ від 25 травня 2010 року № 493 Про затвердження нового складу обласної розрахунково-аналітичної групи в Луганській області та Положення про неї у новій редакції
Розпорядженням голови облдержадміністрації від 17.08.2006 № 776 було затверджено склад обласної розрахунково-аналітичної групи в Луганській області та Положення про неї.
Відповідно до п. 9 частини першої ст. 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», у зв'язку з організаційними та кадровими змінами:
затвердити новий склад обласної розрахунково-аналітичної групи та Положення про неї у новій редакції, що додаються.
Голова обласної
держадміністрації В.М.ГОЛЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
“ 25 ” травня 2010 р. № 493
СКЛАД
обласної розрахунково-аналітичної групи
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації О.С.ОСТАПЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
“ 25 ” травня 2010 р. № 493
Положення
про обласну розрахунково-аналітичну групу
1. Обласна розрахунково-аналітична група (далі – обласна РАГ) - позаштатне спеціалізоване формування Луганської територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій, яке здійснює збирання, оброблення, передавання і збереження інформації про стан радіаційної та хімічної обстановки. Обласна РАГ є постійно діючим консультаційно-дорадчим органом при облдержадміністрації.
2. Обласна РАГ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації та цим Положенням.
3. Основними завданнями обласної РАГ є:
оброблення та аналіз даних, що надходять від міських (районних) РАГ про радіаційну та хімічну обстановку, яка склалась на території області;
підготовка та надання голові облдержадміністрації пропозицій щодо організації захисту населення і територій, локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, початку рятувальних та інших невідкладних робіт в зонах можливого радіоактивного та хімічного забруднення в області.
4. Обласна РАГ відповідно до покладених на неї завдань здійснює:
У режимі підвищеної готовності:
уточнення видів зв'язку для одержання інформації про радіаційну та хімічну обстановку;
оцінку загрози виникнення надзвичайної ситуації (радіаційної та хімічної обстановки) та можливих її наслідків;
розробку комплексних заходів щодо захисту населення і територій області;
підготовку та надання голові облдержадміністрації пропозицій щодо захисту населення і територій в зонах можливого радіоактивного та хімічного забруднення.
У режимі діяльності у надзвичайній ситуації:
обробку та аналіз даних, що надходять від міських (районних) РАГ про радіаційну та хімічну обстановку, яка склалась на території області;
підготовку та надання голові облдержадміністрації пропозицій щодо організації захисту населення і територій області, локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, початку рятувальних та інших невідкладних робіт в зонах можливого радіоактивного та хімічного забруднення;
ведення робочої карти (плану-схеми зони виникнення надзвичайної ситуації);
негайне інформування голови облдержадміністрації у разі істотного погіршення радіаційної та хімічної обстановки.
4. Обласна РАГ відповідно до покладених на неї завдань має право:
залучати у разі потреби в установленому порядку представників місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, наукових установ, незалежних експертів (за згодою керівника) для розгляду питань, що належать до її компетенції;
одержувати в установленому порядку безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій статистичні дані, інформацію, довідкові та інші матеріали й документи, необхідні для вирішення питань, які належать до компетенції обласної РАГ.
5. Персональний склад обласної РАГ формує голова облдержадміністрації шляхом його затвердження розпорядженням.
6. Робота обласної РАГ проводиться у разі загрози або виникнення надзвичайної ситуації регіонального рівня.
7. Голова обласної РАГ:
здійснює керівництво роботою групи;
підписує документи, підготовлені обласною РАГ за результатами її роботи.
8. Організаційне та інформаційне забезпечення діяльності обласної РАГ здійснює управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації.
9. Обласна РАГ здійснює свою діяльність на громадських засадах.
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації О.С.ОСТАПЕНКО
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||