Текст документа:

Про затвердження посадових інструкцій директора Державного архіву Луганської області та його заступника


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 04 червня 2010 року № 577


Про затвердження посадових інструкцій директора Державного архіву Луганської області та його заступника


 

Відповідно до ст. 11, п. 3 частини першої ст. 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Типового положення про державний архів області, міста Києва і Севастополя, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2002 № 1641:
 
затвердити посадові інструкції директора Державного архіву Луганської області та його заступника, що додаються.
 
 
 
 
 
 
 
Голова обласної
держадміністрації                                                                       В.М.ГОЛЕНКО


ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
 „ 4 ” червня 2010 р. № 577 
 
 
 
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
директора Державного архіву Луганської області
 
1. Загальна частина
        
        Посада директора Державного архіву Луганської області (далі – архів) згідно зі статтею 25 Закону України „Про державну службу” віднесена до IV категорії посад державних службовців.
        Директор архіву призначається на посаду та звільняється з посади головою облдержадміністрації за погодженням з Державним комітетом архівів України.
        Директор архіву підпорядковується безпосередньо голові облдержадміністрації, є підзвітним і підконтрольним відповідному заступнику голови облдержадміністрації згідно з розподілом обов'язків, а з питань, що стосуються діяльності облдержадміністрації, - іншим заступникам.
         Директору архіву безпосередньо підпорядковані всі працівники архіву.
         У своїй діяльності директор архіву керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Державного комітету архівів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, Положенням про архів, іншими нормативно-правовими актами, що пов’язані з функціями архіву.
У разі відсутності директора архіву його заміщує заступник директора архіву.
2. Завдання, обов’язки та повноваження
 
         Завданнями, обов’язками та повноваженнями директора архіву є:
         здійснення керівництва діяльністю архіву;
         забезпечення ефективного виконання покладених на архів завдань щодо реалізації державної політики у сфері архівної справи і діловодства, здійснення управління архівною справою і діловодством на території області, координації діяльності органів державної влади, підприємств, установ, організацій усіх форм власності у питаннях архівної справи і діловодства;
         здійснення контролю за діяльністю архівних установ і служб діловодства, забезпечення додержання законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи;
         внесення до Національного архівного фонду архівних документів, що мають місцеве значення, ведення обліку та постійне зберігання цих документів, а також використання відомостей, що в них містяться;
         проведення науково-методичної роботи в галузі архівознавства, документознавства та археографії, впровадження досягнень науки, техніки, передового досвіду у практику діяльності архівних установ;
         розподіл обов'язків між працівниками архіву та здійснення контролю за їх роботою;
         визначення обсягу повноважень і ступеню відповідальності його заступника та працівників архіву;
         призначення на посаду, звільнення з посади та переміщення працівників архіву, застосування до них заохочень і дисциплінарних стягнень;
          забезпечення виконання вимог законодавства з питань проходження державної служби;
         організація розробки у межах своєї компетенції проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень обласної ради;
        затвердження посадових інструкцій працівників архіву;
        розпорядження коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання архіву;
         організація роботи із захисту державної таємниці відповідно до чинного законодавства;
         забезпечення роботи з ведення діловодства в архіві;
         подання на затвердження голові облдержадміністрації кошторису та штатного розпису архіву в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників;
         вжиття заходів щодо вдосконалення співпраці архіву з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, органами місцевого самоврядування, органами державного нагляду та контролю, правоохоронними органами, а також з підприємствами, установами, організаціями та об’єднаннями громадян;
          забезпечення у межах своєї компетенції контролю за станом справ у сфері діяльності архіву, вжиття необхідних заходів щодо їх поліпшення;
          створення належних виробничих умов, забезпечення контролю за станом трудової та виконавчої дисципліни, додержанням працівниками архіву правил охорони праці та протипожежного захисту;
          скликання в установленому порядку нарад з питань, що належать до його компетенції;
         вирішення питання про видачу документів Національного архівного фонду, що зберігаються в архіві, юридичним особам у тимчасове користування поза архівом та про доступ користувачів до роботи з документами;
         погодження призначення на посаду та звільнення з посади керівників архівних відділів районних держадміністрацій;
         здійснення інших повноважень, що випливають з покладених на архів завдань.
 
Директор архіву повинен знати:
Конституцію України; закони України, акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, архіву;
акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання архівної справи і діловодства;
         основи державного управління, економіки та управління персоналом;
основи права, політології та ринку праці;
         форми та методи роботи із засобами масової інформації;
         правила ділового етикету;
         правила поведінки державного службовця;
         правила та норми охорони праці та протипожежного захисту;
         основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;
практику застосування чинного законодавства у відповідній сфері.
        
3. Права
 
      Відповідно до покладених завдань, обов’язків та повноважень директор архіву має право:
          видавати в межах своєї компетенції накази, організовувати та контролювати їх виконання;
          діяти без довіреності від імені архіву, представляти його інтереси в усіх установах, організаціях, підприємствах, органах, в тому числі судових, в межах чинного законодавства укладати правочини (договори, угоди), давати доручення, відкривати в установах банків, в органах Державного казначейства України розрахункові та інші рахунки;
         запитувати та отримувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій і громадян інформацію, документи та інші матеріали, а від органів державної статистики – статистичні дані, необхідні для виконання покладених на архів завдань;
 вносити пропозиції до облдержадміністрації та Державного комітету архівів
України щодо вдосконалення роботи архіву;
         здійснювати особистий прийом громадян з питань, що стосуються діяльності архіву, та вживати заходів щодо своєчасного розгляду їх пропозицій, заяв, скарг;
         залучати фахівців інших структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ та організацій, у тому числі громадських (за погодженням з їх керівниками), до вирішення питань, що належать до компетенції архіву;
         брати участь у нарадах, що проводяться керівництвом облдержадміністрації, а також у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів облдержадміністрації (комісій, робочих груп тощо) з питань, що належать до компетенції архіву.
здійснювати перевірки органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень.
        
 
4. Відповідальність
 
         Директор архіву несе відповідальність за:
         неналежне виконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну відповідальність в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України „Про державну службу”;
         правопорушення, скоєні у процесі виконання посадових обов’язків, – в межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
         завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним цивільним законодавством України.
         Діяльність директора архіву підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість та своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
 
5. Кваліфікаційні вимоги
 
         На посаду директора архіву призначається особа, яка має:
         повну вищу освіту (спеціаліста, магістра) за напрямами підготовки  «Історія», «Соціологія», «Культура», «Інформаційна безпека»;
післядипломну освіту у сфері управління магістр державного управління;
стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше
3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 5 років.
        
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                            О.С.ОСТАПЕНКО
 
 
 
 
 
 


 

                                                                              
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
облдержадміністрації
« 4 » червня 2010 р. № 577
 
                                                                         
 
         ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
заступника директора Державного архіву Луганської областї
 
 
1. Загальна частина
 
          Посада заступника директора Державного архіву Луганської областї (далі - архів) згідно зі статтею 25 Закону України «Про державну службу» віднесена до V категорії посад державних службовців.
Заступник директора архіву призначається на посаду та звільняється з посади головою облдержадміністрації за поданням директора архіву, погодженим з Державним комітетом архівів України.
Заступник директора архіву безпосередньо підпорядковується директору архіву.
У своїй діяльності заступник директора архіву керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Державного комітету архівів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, Положенням про архів, іншими нормативно-правовими актами, що пов’язані з функціями архіву.
 
 
2. Завдання, обов’язки та повноваження
 
Завданнями, обов’язками та повноваженнями заступника директора архіву є:
забезпечення постійного зберігання, охорони, реставрації, консервації:
           -    документів Національного архівного фонду, переданих до державного  
архіву органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та об’єднаннями громадян, які діють (діяли) на теріторії області (міста);
-         облікових документів архіву та архівних довідників (описів, каталогів,
картотек, путівників, комп’ютерних дискет тощо), а також друкованих видань та інших матеріалів, що належать до довідково-інформаційного фонду архіву;
          організація роботи, пов’язаної із внесенням профільних документів до
Національного архівного фонду або вилученням документів з нього, незалежно від місця зберігання і форми власності на них;
визначення джерел комплектування архіву документами Національного
архівного фонду;
          перевірка роботи архівних підрозділів і служб діловодства в органах державної влади, на підприємствах, в установах та організаціях назалежно від форми власності, що перебувають у зоні комплектування архіву, з метою здійснення контролю за дотриманням строків зберігання архівних документів, вимог щодо умов їх зберігання, порядку ведення обліку та доступу до них;
          надання допомоди юридичним і фізичним особам, які є власниками документів Національного архівного фонду, в поліпшенні умов їх зберігання, реставрації та створенні фондів користування;
          здійснення керівництва діяльністю архіву в межах наданих йому повноважень, виконання обов’язків директора архіву у разі його відсутності;
          надання зазначеним підрозділам і службам методичної допомоги в організації діловодства та зберіганні документів;
           здійснення контролю за складанням та додержанням номенклатури справ підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та об”єднань громадян, що перебувають у зоні комплектування архіву;
           забезпечення виконання інших завдвнь, покладених на архів.
 
         Заступник директора архіву повинен знати:
Конституцію України, закони України, акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, архіву;
акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання архівної справи і діловодства;
         основи державного управління, економіки та управління персоналом;
основи права, політології та ринку праці;
         форми та методи роботи із засобами масової інформації;
         правила ділового етикету;
         правила поведінки державного службовця;
         правила та норми охорони праці та протипожежного захисту;
         основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби;
         практику застосування чинного законодавства у відповідній сфері.
 
3. Права
 
         Заступник директора архіву має право:
         одержувати в установленому порядку від інших структурних підрозділів облдержадміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій і громадян інформацію, документи та інші матеріали, а від органів державної статистики – статистичні дані, необхідні для виконання покладених на архів завдань;
         вносити пропозиції директору архіву щодо вдосконалення роботи архіву, облдержадміністрації;
здійснювати перевірки органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень;
залучати фахівців інших структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ та організацій, у тому числі громадських (за погодженням з їх керівниками), до вирішення питань, що належать до компетенції архіву.
 
4. Відповідальність
 
         Заступник директора архіву несе відповідальність за:
         неналежне виконання своїх посадових обов’язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну відповідальність в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України „Про державну службу”;
         правопорушення, скоєні у процесі виконання посадових обов’язків, – в межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
         завдання матеріальної шкоди – в межах, визначених чинним цивільним законодавством України.
         Діяльність заступника директора архіву підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість та своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
 
5. Кваліфікаційні вимоги
 
На посаду заступника директора архіву призначається особа, яка має:
повну вищу освіту (спеціаліста, магістра) за напрямами підготовки  «Історія», «Соціологія», «Культура», «Інформаційна безпека»;
         післядипломну освіту у сфері управління магістр державного управління;
стаж роботи за фахом у державній службі на керівних посадах не менше
3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах економіки не менше 4 років.
        
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                                      О.С.ОСТАПЕНКО