ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 09 липня 2002 року № 389
Про затвердження Положення про обласну евакуаційну комісію та її складу
На виконання статті 12 Закону України від 03.02.93 N 2974-XII "Про Цивільну оборону України", статті 11 Закону України від 08.06.2000 N 1809-III "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", постанов Кабінету Міністрів України від 10.05.94 N 299 "Про затвердження Положення про Цивільну оборону України", від 26.10.2001 N 1432 "Про затвердження Положення про порядок проведення евакуації населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", з метою організації проведення евакуаційних заходів на території області в разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного й природного характеру та у зв'язку з кадровими змінами: 1. Затвердити: 1.1. Положення про обласну евакуаційну комісію (додається). 1.2. Склад обласної евакуаційної комісії (додається). 2. Зобов'язати голів райдержадміністрацій та рекомендувати міським головам у місячний термін привести відповідні нормативно-правові акти щодо створення евакуаційних органів на підпорядкованих територіях, плани евакуації, прийняття й розміщення населення в безпечних районах у відповідність до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2001 N 1432. Копії розпоряджень та рішень щодо складу евакуаційних органів до 25.07.2002 надати до Головного управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації (Болотських М. В.). 3. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 21.07.99 N 545 "Про затвердження обласної евакокомісії". 4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Іванова В. М. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 9 липня 2002 р. N 389 |
ПОЛОЖЕННЯ про обласну евакуаційну комісію 1. Обласна евакуаційна комісія (далі - евакокомісія) є органом, який виконує роботи, пов'язані з плануванням, підготовкою, організацією та проведенням евакуації населення при загрозі або виникненні надзвичайних ситуацій техногенного й природного характеру, а також для приймання та розміщення евакуйованого населення. 2. Евакокомісія створюється обласною державною адміністрацією та підпорядковується голові облдержадміністрації. Евакокомісія у своїй діяльності керується законами України, указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, керівними документами Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, розпорядженнями голови обласної держадміністрації й цим Положенням. 3. Основними завданнями евакокомісії є: проведення евакуації населення в разі виникнення НС техногенного, природного, воєнного характеру на відповідній території; здійснення контролю за організацією життєзабезпечення евакуйованого населення; координація в межах своєї компетенції діяльності органів місцевого самоврядування та райдержадміністрацій, підприємств, установ і організацій щодо забезпечення евакозаходів; розроблення та своєчасне уточнення планів евакуації населення в разі виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціально-політичного й воєнного характеру. 4. Евакокомісія виконує завдання в таких режимах функціонування: у режимі повсякденного функціонування - за умов нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, біологічної (бактеріологічної), сейсмічної, гідрологічної та гідрометеорологічної обстановки, за відсутності епідемій, епізоотій і епіфітотій тощо; у режимі підвищеної готовності - у разі істотного погіршення виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, біологічної (бактеріологічної), сейсмічної, гідрологічної та гідрометеорологічної обстановки, за наявності загрози виникнення надзвичайної ситуації; у режимі надзвичайної ситуації - при реальній загрозі виникнення надзвичайної ситуації й реагуванні на неї; у режимі надзвичайного стану - у випадках, передбачених Законом України "Про правовий режим надзвичайного стану". Евакокомісія в затвердженому складі здійснює свої функції незалежно від установленого режиму функціонування територіальної підсистеми єдиної державної системи запобігання й реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру. 5. Евакокомісія відповідно до покладених на неї завдань: 5.1. У режимі повсякденного функціонування: планує заходи евакуації; проводить необхідні розрахунки щодо транспортного забезпечення евакуаційних перевезень, визначає станції для висадки (посадки) і маршрути руху населення; готує населення до евакуаційних заходів у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій; планує місця розселення потерпілого населення та його всебічне життєзабезпечення, розміщує матеріальні цінності; прогнозує можливі наслідки надзвичайних ситуацій та потребу у відселенні населення, вивезенні матеріальних цінностей, виведенні (вивезенні, відгоні) тварин; контролює підготовку та діяльність підпорядкованих евакуаційних органів щодо виконання завдань у містах і районах області; контролює готовність спеціалізованих служб цивільної оборони, які забезпечують проведення евакуації, через їх представників в евакокомісії. 5.2. У режимі підвищеної готовності здійснює заходи, визначені для режиму повсякденної діяльності, і додатково: уточнює плани проведення евакозаходів, склад, готовність та порядок залучення необхідних сил і засобів; уточнює завдання керівникам підлеглих евакоорганів щодо проведення евакуаційних заходів; готує й надає голові облдержадміністрації пропозиції щодо проведення евакуації (відселення) населення із зон забруднення; організовує загальну або часткову евакуацію (відселення) населення в разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій та застосування засобів масового ураження; формує оперативні групи для роботи безпосередньо в районі виникнення надзвичайної ситуації; контролює приведення в стан підвищеної готовності підлеглих евакоорганів та уточнює плани їх дій; встановлює цілодобове чергування членів евакокомісії. 5.3. У режимі надзвичайної ситуації здійснює заходи, визначені для режиму підвищеної готовності, і додатково: вивчає обстановку, що склалася внаслідок надзвичайної ситуації, готує інформацію та пропозиції голові облдержадміністрації щодо проведення евакуації (відселення) населення й матеріальних цінностей (у разі потреби); контролює стан оповіщення населення, його збір, формування колон (через начальників маршрутів), переміщення їх до пунктів евакуації, а також подання транспортних засобів для перевезень, підтримує постійний зв'язок з іншими евакоорганами; здійснює інформування евакуйованого населення про порядок дій у різних ситуаціях та про оперативну обстановку. 6. Евакокомісії надається право: одержувати в установленому законом порядку інформацію та матеріали, необхідні для виконання покладених на неї завдань; розглядати у встановленому порядку питання щодо організації підготовки й реалізації евакозаходів райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями та установами; залучати до проведення евакозаходів, у разі потреби, усі наявні сили та засоби обласної територіальної підсистеми єдиної державної системи запобігання й реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру; проводити комплексні перевірки стану готовності підвідомчих евакоорганів та спеціалізованих служб цивільної оборони щодо проведення евакозаходів на відповідній території. 7. Евакокомісія в процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє з іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, спеціалізованими службами цивільної оборони області, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями та іншими евакоорганами. 8. Евакокомісію очолює її голова - заступник голови обласної держадміністрації. До складу евакокомісії входять представники інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації та спеціалізованих служб цивільної оборони області. Її секретарем призначається працівник Головного управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації. Склад евакокомісії затверджується розпорядженням голови обласної держадміністрації та уточнюється щорічно за станом на 1 січня. 9. Голова евакокомісії: здійснює керівництво її діяльністю та несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї завдань; видає в межах своєї компетенції розпорядження, обов'язкові до виконання органами місцевої виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, членами евакокомісії та іншими евакоорганами; організовує та контролює їх виконання; забезпечує виконання завдань та функцій, покладених на евакокомісію; виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань. 10. Евакокомісія працює за річним планом і планом цивільної оборони області, проводить засідання в міру потреби. Рішення евакокомісії приймаються відкритим голосуванням простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, і оформляються протоколом, який підписується головою та секретарем комісії. Контроль за їх виконанням здійснює її секретар. 11. Евакокомісія контролює діяльність евакуаційних та евакоприймальних комісій міст і районів області під час перевірок, навчань та тренувань. 12. У разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій евакокомісія взаємодіє з обласною комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. 13. Побутове й транспортне забезпечення членів комісії під час роботи в зоні надзвичайної ситуації організовується місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 9 липня 2002 р. N 389 |
СКЛАД обласної евакокомісії N з/п | Прізвище, ім'я, по батькові | Посада за штатним розкладом | Статус у складі евакокомісії | Номер службового телефону | Номер домашнього телефону | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 1. | Пристюк Володимир Миколайович | заступник голови облдержадміністрації | голова комісії | 52-30-95 | 55-37-23 | 2. | Скиртач Юрій Іванович | начальник відділу громадянства, паспортної і міграційної служби Управління Міністерства внутрішніх справ України в Луганській області (далі - УМВС України в Луганській області) (за згодою) | заступник голови комісії | 55-93-96 53-15-40 | 32-62-91 | 3. | Тураєв Володимир Олексійович | начальник Луганського обласного управління Пенсійного фонду України (за згодою) | заступник голови комісії | пр. 52-52-02 | 53-54-83 | 4. | Шляхтіна Ганна Григорівна | спеціаліст I категорії Головного управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації | секретар комісії | 54-03-22 | 54-40-26 | Члени комісії | 5. | Антонов Сергій Анатолійович | заступник начальника управління охорони здоров'я облдержадміністрації | представник спеціалізованої медичної служби | 53-80-66 ф. 52-75-95 | 53-47-06 | 6. | Вольних Володимир Миколайович | заступник начальника Луганського обласного управління статистики (за згодою) | представник Луганського обласного управління статистики | 58-13-04 | Лутугинський р-н, с. Фабричне, кв. Гагаріна, 12/12 | 7. | Дяченко Борис Андрійович | перший заступник начальника Головного управління освіти і науки облдержадміністрації | представник Головного управління освіти і науки облдержадміністрації | 53-44-56 | 53-21-34 | 8. | Журавльова Лілія Петрівна | перший заступник начальника Головного фінансового управління облдержадміністрації | представник Головного фінансового управління облдержадміністрації | 53-15-85 | 32-48-01 | 9. | Захаров Віталій Петрович | начальник Луганського обласного автотранспортного управління | представник спеціалізованої служби транспортного забезпечення | 54-20-51 дис. цілодоб. 54-35-04 54-35-01 | 55-13-51 | 10. | Капля Микола Олександрович | заступник Луганського обласного військового комісара (за згодою) | представник Луганського обласного військового комісаріату | 53-90-48 чер. 53-35-77 | 47-07-09 | 11. | Кузнєцова Валентина Анатоліївна | головний спеціаліст відділу капітальних вкладень управління будівництва облдержадміністрації | представник спеціалізованої інженерної служби | 52-75-34 | 32-95-29 | 12. | Нєстєров Володимир Васильович | заступник начальника Луганської дирекції залізничних перевезень Донецької залізниці (за згодою) | представник Луганської дирекції залізничних перевезень | 95-99-33-02 дисп. 95-99-33-30 | 99-99-27-67 | 13. | Поліщук Олена Андріївна | заступник начальника Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації | представник Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації | 58-95-93 пр. 52-60-54 | 42-91-16 | 14. | Саркісян Мартік Ваганович | перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Луганській області (за згодою) | представник Адміністрації автомобільних доріг у Луганській області | 52-01-09 дисп. 52-52-36 | | 15. | Свистула Ніна Миколаївна | заступник начальника управління торгівлі та побутового обслуговування населення Головного управління економіки облдержадміністрації | представник спеціалізованої служби торгівлі та харчування | 52-23-62 | 47-39-58 | 16. | Чуланов Микола Михайлович | заступник начальника УМВС України в Луганській області - начальник управління по роботі з особовим складом | представник спеціалізованої служби охорони громадського порядку | 55-92-20 | 31-52-47 | 17. | Шаламов Федір Васильович | заступник директора з питань маркетингу Луганської дирекції ВАТ "Укртелеком" | представник спеціалізованої служби оповіщення та зв'язку | 52-80-47 58-00-10 | 52-31-47 | 18. | Щербаков Микола Іванович | заступник начальника управління житлово-комунального господарства облдержадміністрації - начальник відділу житлового фонду | представник спеціалізованої комунально-технічної служби | 52-54-83 | 41-43-05 | Група обліку евакуйованого населення | 19. | Назаренко Ігор Анатолійович | заступник начальника відділу автоматизованої обробки інформації Головного фінансового управління облдержадміністрації (за згодою) | начальник групи обліку евакуйованого населення | 53-52-30 | 31-22-44 | 20. | Антонова Ольга Василівна | заступник начальника відділу соціально-культурної сфери бюджетного управління Головного фінансового управління облдержадміністрації (за згодою) | направленець по м. Алчевську | 53-42-56 | 51-80-11 | 21. | Данич Валентина Миколаївна | головний економіст Головного фінансового управління облдержадміністрації (за згодою) | направленець по м. Сєверодонецьку | 53-32-50 | 31-19-93 | 22. | Назаренко Тетяна Олександрівна | головний економіст Головного фінансового управління облдержадміністрації (за згодою) | направленець по м. Луганську | 53-44-87 | | 23. | Петренко Лариса Денисівна | провідний економіст Головного фінансового управління облдержадміністрації (за згодою) | направленець по м. Лисичанську | 53-72-33 | | 24. | Платонов Володимир Юрійович | головний економіст Головного фінансового управління облдержадміністрації (за згодою) | направленець по м. Рубіжному | 53-63-89 | 53-74-19 | 25. | Тарасенко Тетяна Олегівна | начальник відділу фінансів підприємств комунальної власності й агропромислового комплексу Головного фінансового управління облдержадміністрації (за згодою) | направленець по м. Красному Лучу | 53-44-18 | 46-11-95 | 26. | Шамрай Роман Михайлович | провідний економіст Головного фінансового управління облдержадміністрації (за згодою) | направленець по м. Стаханову | 52-45-22 | | Група обліку розміщення населення в заміській зоні | 27. | Алпатова Любов Іванівна | начальник відділу господарського обслуговування і контролю Луганського обласного управління статистики (за згодою) | начальник групи обліку розміщення населення в заміській зоні | 58-16-02 | 52-84-52 | 28. | Гончарук Віктор Володимирович | головний спеціаліст Луганського обласного управління статистики (за згодою) | направленець по заміській зоні м. Лисичанська | 58-14-54 | 47-78-25 | 29. | Заіка Алла Михайлівна | начальник відділу цін Луганського обласного управління статистики (за згодою) | направленець по заміській зоні м. Луганська | 58-13-10 | 46-73-66 | 30. | Перекати Василь Юхимович | провідний економіст Луганського обласного управління статистики (за згодою) | направленець по заміській зоні м. Стаханова | 58-14-35 | | 31. | Ржевський Євген Михайлович | начальник відділу обстеження умов життя домогосподарств Луганського обласного управління статистики (за згодою) | направленець по заміській зоні м. Алчевська | 58-14-35 | | 32. | Черешньов Олександр Олександрович | провідний спеціаліст Луганського обласного управління статистики (за згодою) | направленець по заміській зоні м. Рубіжного | 58-14-54 | | 33. | Чуєв Антон Олександрович | спеціаліст I категорії відділу інформаційного забезпечення Луганського обласного управління статистики (за згодою) | направленець по заміській зоні м. Сєверодонецька | 52-03-68 | | 34. | Шаповалов Анатолій Едуардович | спеціаліст з цивільної оборони й оборонно-масової роботи режимно-таємного відділу Луганського обласного управління статистики (за згодою) | направленець по заміській зоні м. Красного Луча | 58-17-27 58-13-77 | 47-78-25 | Група обліку продовольства, медикаментів, матеріальних цінностей | 35. | Деркачевський Василь Іванович | перший заступник генерального директора Луганського обласного комунального виробничого підприємства "Фармація" | представник спеціалізованої медичної служби | 52-42-37 пр. 52-34-01 | 95-51-41 | 36. | Метленко Володимир Іванович | перший заступник начальника Головного управління економіки облдержадміністрації | представник спеціалізованої служби матеріального забезпечення | 52-34-81 | 53-45-22 | 37. | Шевчук Валентин Павлович | головний інженер ВАТ "Луганськнафтопродукт" | представник спеціалізованої служби матеріального забезпечення | 58-11-44 пр. 53-35-63 | |
____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|