ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 24 грудня 2002 року № 822
Про утворення обласної комісії з питань протидії торгівлі людьми
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 05.06.2002 N 766 "Про затвердження Комплексної програми протидії торгівлі людьми на 2002 - 2005 роки" та з метою координації зусиль і обміну інформацією щодо запобігання торгівлі людьми: 1. Утворити обласну комісію з питань протидії торгівлі людьми (далі - комісія). 2. Затвердити Положення про комісію (додається). 3. Призначити головою комісії заступника голови облдержадміністрації Грищенка В. О. 4. Управлінню у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації у місячний термін надати голові комісії пропозиції щодо персонального її складу. 5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Грищенка В. О. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 24 грудня 2002 р. N 822 |
Положення про обласну комісію з питань протидії торгівлі людьми 1. Обласна комісія з питань протидії торгівлі людьми (далі - комісія) є координаційним та консультативно-дорадчим органом, який створюється з метою забезпечення здійснення заходів, визначених Обласною комплексною програмою протидії торгівлі людьми на 2002 - 2005 роки, затвердженою розпорядженням голови облдержадміністрації від 03.09.2002 N 532. 2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України й Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації та цим Положенням. 3. Основними завданнями комісії є: - координація зусиль установ і організацій та обмін інформацією щодо запобігання торгівлі людьми; - участь у розробці та реалізації регіональних програм і заходів з питань протидії торгівлі людьми; - розгляд питань щодо запобігання та боротьби з торгівлею людьми, розшуку зниклих за кордоном і реабілітації жертв торгівлі людьми. 4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань: - розглядає розроблені місцевими органами виконавчої влади й місцевого самоврядування пропозиції щодо вдосконалення механізмів реалізації Обласної комплексної програми протидії торгівлі людьми; - аналізує проекти актів законодавства з питань протидії торгівлі людьми, готує та подає в установленому законом порядку пропозиції щодо внесення змін і доповнень до законодавства України з метою підвищення ефективності боротьби з торгівлею людьми; - координує роботу відповідних місцевих комісій; - ініціює проведення моніторингів та досліджень, пов'язаних з явищем торгівлі людьми; - розробляє та сприяє реалізації заходів, спрямованих на інформаційний супровід Обласної комплексної програми протидії торгівлі людьми, координує роз'яснювальну роботу з цього питання за допомогою засобів масової інформації; - забезпечує систематичне проведення консультаційної та роз'яснювальної роботи серед осіб групи ризику; - співпрацює з міжнародними та громадськими організаціями, благодійними фондами з реалізації проектів щодо запобігання боротьби з торгівлею людьми, захисту прав осіб, які стали жертвами торгівлі людьми, розшуку зниклих за кордоном, повернення та реабілітації жертв торгівлі людьми, сприяє реалізації міжнародних програм і проектів, залученню іноземних інвестицій, спрямованих на боротьбу з торгівлею людьми. 5. Комісія має право: - одержувати в установленому порядку інформаційні та аналітичні матеріали, необхідні для реалізації покладених на неї завдань; - утворювати при необхідності експертні та робочі групи, залучати до участі в них представників місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, наукових установ і громадських організацій (за погодженням з їх керівниками) для підготовки пропозицій з питань протидії торгівлі людьми; - заслуховувати на своїх засіданнях інформацію керівників місцевих органів виконавчої влади й місцевого самоврядування з питань реалізації Програми; - проводити наради, конференції, семінари з питань, що належать до її компетенції. 6. Комісія при виконанні покладених на неї завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними громадськими організаціями. 7. До складу комісії входять: заступник голови облдержадміністрації (голова комісії), начальник управління у справах сім'ї та молоді (заступник голови комісії), голова постійної комісії з питань діяльності депутатів, законності та інформації обласної ради (заступник голови комісії) (за згодою), начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами (секретар комісії), начальник відділу з питань оборонної та мобілізаційної роботи, начальник відділу у справах національностей та міграції, начальник або заступник начальника юридичного відділу, Головного управління освіти і науки, управління охорони здоров'я, управління культури і мистецтв, управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності, Головного фінансового управління, Головного управління праці та соціального захисту населення, управління у справах преси та інформації, начальник служби у справах неповнолітніх облдержадміністрації, директор або заступник директора Луганського обласного центру зайнятості населення (за згодою), обласного центру соціальних служб для молоді, начальник відділу у справах сім'ї, жінок та молоді управління у справах сім'ї та молоді облдержадміністрації, заступник начальника УСБУ в Луганській області (за згодою), заступник начальника УМВС України в Луганській області (за згодою), начальник або заступник начальника відділу громадянства, паспортної та імміграційної служби УМВС України в Луганській області (за згодою), начальник відділу по боротьбі з проституцією і торгівлею людьми управління карного розшуку УМВС України в Луганській області (за згодою), заступник начальника Луганського обласного управління статистики (за згодою), заступник начальника Луганського обласного управління юстиції (за згодою). До складу комісії можуть входити представники громадських організацій та фондів, у тому числі міжнародних. 8. Голова комісії визначає її кількісний та персональний склад. 9. Основною формою роботи комісії є засідання, які проводяться у разі потреби, але не менше ніж один раз на три місяці. Дата проведення засідання та порядок денний повідомляються членам комісії не пізніше ніж за тиждень до засідання. Засідання комісії веде голова або за його дорученням - один із його заступників. Засідання вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше ніж половина членів комісії. Для участі у засіданнях комісії можуть запрошуватися представники органів державної влади та органів місцевого самоврядування, організацій, установ, підприємств усіх форм власності. 10. У разі, коли член комісії з об'єктивних причин не може бути присутнім на засіданні, він за попереднім погодженням з головою комісії направляє на засідання представника з правом брати участь у голосуванні. 11. Комісія визначає й затверджує регламент роботи, у межах своєї компетенції приймає рішення, організовує та контролює їх виконання. 12. Рішення комісії приймаються відкритим голосуванням простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії. 13. Рішення комісії оформляються у вигляді протоколів та мають рекомендаційний характер. 14. Про свою діяльність і прийняті рішення комісія інформує громадськість у засобах масової інформації. 15. Організаційно-технічне забезпечення діяльності комісії здійснюють управління у справах сім'ї та молоді та відділ взаємодії з правоохоронними органами облдержадміністрації. ____________ Текст надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|