Текст документа: Про внесення змін і доповнень до розпорядження голови облдержадміністрації від 14.01.2000 N 29 "Про Регламент роботи обласної державної адміністрації"


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 17 червня 2002 року № 345


Про внесення змін і доповнень до розпорядження голови облдержадміністрації від 14.01.2000 N 29 "Про Регламент роботи обласної державної адміністрації"

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2002 N 335 "Про внесення змін до Типового регламенту місцевої державної адміністрації" внести зміни та доповнення до Регламенту роботи Луганської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 14.01.2000 N 29 згідно з додатком.

 

Голова обласної
держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


 

Додаток
до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації
від 17 червня 2002 р. N 345 


ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ
до Регламенту роботи Луганської обласної державної адміністрації

1. Пункт 4 доповнити словами й цифрою "згідно з додатком 1".

2. Пункт 23 доповнити абзацом такого змісту: "Якщо розроблення проекту розпорядження доручено кільком структурним підрозділам обласної державної адміністрації або районним державним адміністраціям, то виконавець, зазначений першим, є головним розробником".

3. У пункті 24:

1) абзац другий після слова "зазначених" доповнити словами "структурних підрозділів";

2) додати абзац такого змісту: "Проект розпорядження вноситься головним розробником разом з довідкою про погодження проекту розпорядження, складеною згідно з додатком 2, у якому зазначаються заінтересовані структурні підрозділи, органи та організації, які:

- погодили проект;

- висловили зауваження та пропозиції, враховані головним розробником;

- висловили зауваження та пропозиції, не враховані головним розробником;

- не висловили своїх пропозицій щодо проекту розпорядження.

4. У пункті 26:

1) додати абзац перший такого змісту:

"Проект розпорядження вноситься після проведення заінтересованими структурними підрозділами, органами та організаціями відповідної експертизи з пояснювальною запискою, складеною згідно з додатком 3, що містить необхідні розрахунки, обґрунтування й прогнози соціально-економічних та інших наслідків його реалізації, до якої у разі потреби може додаватися інформаційно-довідковий матеріал (таблиці, графіки тощо)".

У зв'язку з цим абзаци перший, другий, третій, четвертий і п'ятий вважати відповідно абзацами другим, третім, четвертим, п'ятим та шостим;

2) друге речення абзацу п'ятого виключити;

3) додати абзац такого змісту:

"У разі внесення проекту розпорядження з розбіжностями до нього додається протокол розбіжностей, складений згідно з додатком 4, у якому повинна міститися редакція спірного пункту (норми), проекту, варіант редакції, запропонований заінтересованим структурним підрозділом, органом, організацією, відхилений або врахований головним розробником частково; мотиви відхилення головним розробником зауважень та пропозицій, а також стисло повідомляється про проведену головним розробником роботу з ліквідації розбіжностей та про посадових осіб, які брали в ній участь".

5. Доповнити Регламент пунктами 261 та 262 такого змісту:

"261. У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить проект розпорядження разом з довідкою про проведення публічного обговорення, у якій зазначається коло осіб, залучених до публічного обговорення, результати цього обговорення, рішення щодо врахування пропозицій, мотиви та обґрунтування їх відхилення (у цілому або частково).

262. Головний розробник разом з проектом розпорядження може вносити до обласної державної адміністрації текст інформаційного повідомлення про цей проект.

Текст інформаційного повідомлення обсягом до 200 слів готується головним розробником на окремому аркуші й повинен містити обґрунтування необхідності прийняття проекту нормативно-правового акта, його мету та розкривати зміст цього проекту, соціально-економічні й інші істотні наслідки його прийняття.

У разі прийняття головою обласної державної адміністрації рішення про інформування населення стосовно проекту текст інформаційного повідомлення передається прес-службі апарату обласної державної адміністрації для доведення його до відома населення".

6. Пункт 29 викласти у такій редакції:

"29. Якщо проект розпорядження внесено до облдержадміністрації з порушенням визначених у цьому Регламенті вимог, то юридичний відділ апарату обласної держадміністрації у дводенний термін повертає головному розробникові проект розпорядження та матеріали до нього із супровідним листом, складеним згідно з додатком 5, за підписом заступника голови обласної державної адміністрації (відповідно до розподілу обов'язків) або заступника голови - керівника апарату обласної державної адміністрації".

7. Пункт 31 доповнити абзацом такого змісту: "У разі невідповідності проекту розпорядження законодавству юридичний відділ апарату обласної держадміністрації готує висновок, складений згідно з додатком 6".

8. Доповнити Регламент після розділів "Порядок внесення та розгляду проектів розпоряджень голови обласної державної адміністрації" і "Порядок підготовки та проведення нарад" відповідно розділами такого змісту:

"Порядок розгляду та внесення обласною державною адміністрацією проектів актів Кабінету Міністрів України

341. Проект акта Кабінету Міністрів України (далі - проект акта) подається йому обласною державною адміністрацією. Він вноситься на розгляд обласної державної адміністрації її структурними підрозділами, районними державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями області.

342. Проект акта вноситься до обласної державної адміністрації та розглядається у порядку, визначеному в пунктах 24, 26, 27, 29 - 31 цього Регламенту. Він подається Кабінетові Міністрів України відповідно до вимог, установлених розділом VI Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2000 N 915".

"Порядок проведення публічного обговорення проектів розпоряджень

581. Проект розпорядження, який зачіпає інтереси населення відповідної адміністративно-територіальної одиниці, має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений на публічне обговорення на будь-якому етапі його підготовки шляхом опублікування проекту розпорядження у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення іншими засобами.

582. Рішення про проведення публічного обговорення проекту розпорядження приймає голова обласної державної адміністрації на підставі звернення головного розробника або за власною ініціативою.

Звернення повинно містити пропозицію про проведення публічного обговорення проекту розпорядження, обґрунтування необхідності та джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету й очікувані наслідки прийняття цього проекту.

Звернення підписується головним розробником та візується заінтересованими структурними підрозділами, органами та організаціями.

До звернення додаються проект розпорядження, завізований головним розробником, та план проведення публічного обговорення.

У плані проведення публічного обговорення має бути зазначено:

1. З якими верствами та групами населення необхідно провести обговорення;

2. Яких результатів необхідно досягти;

3. Заходи щодо проведення публічного обговорення;

4. Термін проведення обговорення.

Проведення публічного обговорення проекту регуляторного акта здійснюється з урахуванням вимог, установлених Положенням про порядок підготовки проектів регуляторних актів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 31.07.2000 N 1182.

583. Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника.

Він передає прес-службі апарату обласної державної адміністрації проект розпорядження з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його прийняття, а також контактні телефони й адресу головного розробника.

584. Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту розпорядження, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час доопрацювання проекту.

Відповідне доопрацювання проекту є підставою для звернення головного розробника щодо продовження терміну внесення проекту до обласної державної адміністрації".

9. Доповнити Регламент додатками 1 - 6 такого змісту:

 

Додаток 1
до Регламенту роботи обласної держадміністрації 


ЗАТВЕРДЖУЮ:
Голова обласної державної адміністрації
____________ _________________
        (підпис)              (ім'я та прізвище)

"___" ____________ 200_ р. 


ПЛАН РОБОТИ
Луганської обласної державної адміністрації
на ___________________________________

(період, на який планується робота)

Зміст заходу 

Обґрунтування необхідності здійснення заходу 

Термін виконання 

Відповідальні виконавці 

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  


 

Заступник голови - керівник
апарату облдержадміністрації  

____________ ____________________
(підпис)                (ім'я та прізвище) 

 

"___" ____________ 200_ р. 


 

Додаток 2
до Регламенту роботи обласної держадміністрації 


ДОВІДКА
про погодження проекту

_______________________________________________________________
                                                                         (назва)
_______________________________________________________________

Проект розпорядження розроблено ________________________________
                                                                                            (найменування головного розробника)  
________________________________________________________________
                                                        (підстава для розроблення) 

Погоджено:
без зауважень  

____________
(посада) 

_______________________
(ім'я та прізвище) 

із зауваженнями,
які враховано  

____________
(посада) 

_______________________
(ім'я та прізвище) 

із зауваженнями,
які не враховано  

____________
(посада) 

_______________________
(ім'я та прізвище) 


Заінтересовані структурні підрозділи
(органи, організації), які не висловили
своїх позицій щодо проекту розпорядження
чи його окремих положень  

 
 
_______________________
(назва) 


 

________________________
(посада керівника головного розробника) 

_______________
(підпис) 

_____________________
(ім'я та прізвище) 

"___" ____________ 200_ р. 

  

  


 

Додаток 3
до Регламенту роботи обласної держадміністрації 


ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту __________________________________________________
(назва)

У пояснювальній записці висвітлюються такі питання:

1. Обґрунтування необхідності прийняття розпорядження

Зазначається підстава розроблення проекту (зокрема, на виконання актів законодавства, з власної ініціативи). Чи обумовлено розроблення проекту необхідністю врегулювання проблемного питання у тій чи іншій сфері суспільних відносин, які негативні наслідки, пов'язані з цим, чи прийняття розпорядження передбачає вирішення цього питання в регіоні?

2. Мета й завдання прийняття розпорядження

Розкривається концептуальна ідея, покладена в основу проекту розпорядження, кінцева мета, якої планується досягти реалізацією цього розпорядження. Визначається практичне значення й цільова спрямованість проекту.

3. Загальна характеристика та основні положення проекту розпорядження

Відображається предмет правового регулювання, структура, склад і найважливіші положення проекту.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання

Зазначається перелік нормативно-правових актів, що діють у даній сфері суспільних відносин, а також перелічуються неврегульовані питання й пропонується механізм їх вирішення.

У разі потреби зазначається, які розпорядження мають бути визнані такими, що втратили чинність, а до яких повинні бути внесені зміни у зв'язку з прийняттям розробленого проекту розпорядження, а також пропозиції щодо розроблення нормативно-правових актів, необхідних для реалізації проекту розпорядження, що вноситься.

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Фінансово-економічне обґрунтування проекту розпорядження подається у разі, коли його реалізація потребує матеріальних та інших витрат. Наводиться розрахунок необхідних асигнувань на реалізацію розпорядження із зазначенням конкретних витрат і джерел їх покриття.

Якщо реалізація розпорядження не потребує додаткових матеріальних та інших витрат, то про це необхідно зазначити.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття розпорядження

Дається оцінка впливу реалізації розпорядження на соціально-економічну ситуацію в регіоні, галузі чи на підприємстві.

Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.

 

________________________
(посада керівника головного розробника) 

_______________
(підпис) 

_____________________
(ім'я та прізвище) 

"___" ____________ 200_ р. 

  

  


 

Додаток 4
до Регламенту роботи обласної держадміністрації 


ПРОТОКОЛ РОЗБІЖНОСТЕЙ

за проектом __________________________________________________
                                                                  (назва)

Робота з урегулювання розбіжностей ______________________________
                                                                              (стислий зміст вжитих головним 

______________________________________________________________
розробником заходів, спрямованих на пошук взаємоприйнятних рішень, урегулювання

______________________________________________________________
спірних позицій, де, коли і за участю яких керівників велися переговори, консультації тощо)

Неврегульовані розбіжності

Редакція спірної частини проекту розпорядження 

Орган, який висловив зауваження (пропозиції), їх зміст 

Рішення головного розробника щодо врахування зауважень (пропозицій), мотиви їх відхилення 

  

  

  


 

________________________
(посада керівника головного розробника) 

_______________
(підпис) 

_____________________
(ім'я та прізвище) 

"___" ____________ 200_ р. 

  

  


 

Додаток 5
до Регламенту роботи обласної державної адміністрації 


   

УКРАЇНА