Текст документа: Про утворення Луганського обласного центру екстреної медичної допомоги


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 06 червня 2002 року № 328


Про утворення Луганського обласного центру екстреної медичної допомоги

Відповідно до статті 19 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2001 р. N 827 "Про затвердження Положення про Державну службу медицини катастроф", наказу Міністерства охорони здоров'я України від 26.10.2001 р. N 429 "Про затвердження Примірного статуту територіального центру екстреної медичної допомоги":

1. Утворити Луганський обласний центр екстреної медичної допомоги.

2. Затвердити статут Луганського обласного центру екстреної медичної допомоги (додається).

3. Доручити управлінню охорони здоров'я облдержадміністрації (Хунов Ю. А.) здійснити необхідні заходи щодо реєстрації в установленому законодавством порядку Луганського обласного центру екстреної медичної допомоги.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Пристюка В. М.

 

Голова обласної держадміністрації 

О. С. Єфремов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 6 червня 2002 р. N 328 


СТАТУТ
Луганського обласного центру екстреної медичної допомоги
1. Загальні положення

1.1. Луганський обласний центр екстреної медичної допомоги (далі - ЛОЦЕМД) створюється обласною державною адміністрацією.

1.2. ЛОЦЕМД є лікувально-профілактичним закладом і входить до складу медичних сил та засобів Державної служби медицини катастроф Луганської області (далі - ДСМК Луганської області).

1.3. ЛОЦЕМД у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України й Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, а також цим Статутом.

1.4. ЛОЦЕМД залучається до виконання робіт з ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій (далі - НС) відповідно до законодавства.

1.5. ЛОЦЕМД має статус юридичної особи, відокремлене майно, реєстраційні рахунки в установах управління Державного казначейства в Луганській області, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, веде самостійний баланс.

1.6. Облдержадміністрація в особі управління охорони здоров'я облдержадміністрації здійснює повноваження з управління ЛОЦЕМД. У функціональному відношенні ЛОЦЕМД підпорядковується Українському науково-практичному Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.

2. Основні завдання ЛОЦЕМД

2.1. Основними завданнями ЛОЦЕМД є:

- термінове реагування на НС у межах області, організація надання екстреної медичної допомоги постраждалим від НС, рятувальникам та особам, які беруть участь у ліквідації наслідків НС;

- запобігання виникненню та мінімізація медико-санітарних наслідків НС у межах області.

3. Права ЛОЦЕМД

3.1. ЛОЦЕМД має право:

- самостійно планувати та реалізовувати свою діяльність у межах повноважень, наданих цим Статутом, та виділених асигнувань;

- запитувати та отримувати необхідну інформацію у лікувально-профілактичних закладів, місцевих органів виконавчої влади й органів місцевого самоврядування в межах області для виконання покладених функцій;

- залучати для ліквідації медико-санітарних наслідків НС на території обслуговування фахівців та формування ДСМК Луганської області згідно з планами медико-санітарного забезпечення населення області в НС, затвердженими облдержадміністрацією;

- здійснювати контроль за готовністю лікувально-профілактичних закладів і формувань ДСМК Луганської області до роботи за умов НС;

- взаємодіяти з лікувально-профілактичними закладами та підприємствами немедичного профілю з питань організації та надання екстреної медичної допомоги;

- розробляти пропозиції щодо планування та управління резервним ліжковим фондом на базі лікувально-профілактичних закладів області;

- розробляти та видавати для лікувально-профілактичних закладів області рекомендації, інформативні листи, інші методичні документи з питань екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;

- організовувати підготовку з питань екстреної медичної допомоги та медицини катастроф медичних і немедичних працівників області за програмами, затвердженими Міністерством охорони здоров'я України.

Працівники ЛОЦЕМД мають право безперешкодного доступу на об'єкти й території з метою виконання функцій, пов'язаних з ліквідацією медико-санітарних наслідків НС.

3.2. ЛОЦЕМД відповідно до покладених на нього завдань:

- направляє в район НС оперативні групи, окремих представників ДСМК Луганської області з метою проведення медичної розвідки, аналізу та оцінки медико-санітарних наслідків НС;

- організовує надання екстреної медичної допомоги постраждалим при НС, рятувальникам та особам, які беруть участь у ліквідації наслідків НС;

- розраховує потреби в медичних силах і технічних засобах ДСМК Луганської області для надання екстреної медичної допомоги згідно з планом медико-санітарного забезпечення населення області й подає розрахунки до координаційної комісії ДСМК Луганської області;

- організовує облік санітарних втрат та проведення заходів щодо зменшення негативного впливу несприятливих чинників на здоров'я і життя людей у зоні НС;

- розраховує додаткові потреби в залученні сил і засобів ДСМК державного рівня при неможливості ліквідації медико-санітарних наслідків НС силами та засобами ДСМК Луганської області;

- готує й надає оперативну інформацію про хід ліквідації медико-санітарних наслідків НС обласній комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, Українському науково-практичному центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;

- визначає сили й засоби ДСМК Луганської області для участі в ліквідації наслідків НС в інших регіонах України та/або за її межами на підставі розпоряджень голови обласної держадміністрації;

- організовує взаємодію з органами місцевого самоврядування, керівництвом закладів, установ та організацій усіх відомств, які беруть участь у ліквідації наслідків НС, взаємодіє з іншими державними та недержавними структурами, що беруть участь у ліквідації наслідків НС;

- бере участь в організації проведення комплексу санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів у районах НС;

- збирає, аналізує та передає інформацію про медичні наслідки НС у межах Урядової інформаційно-аналітичної системи з питань НС;

- виконує функції вузла інформаційно-аналітичної обробки інформації щодо надзвичайних ситуацій;

- прогнозує медико-санітарні наслідки НС на території області та розробляє відповідні пропозиції управлінню охорони здоров'я облдержадміністрації щодо конкретних заходів з метою зниження негативного впливу медико-санітарних НС на життя й здоров'я населення;

- розробляє план медико-санітарного забезпечення населення області при НС та вносить пропозиції щодо його коригування;

- створює банк даних, обробляє та аналізує матеріали щодо організації надання екстреної медичної допомоги населенню області в повсякденних умовах та при ліквідації медико-санітарних наслідків НС техногенного й природного характеру;

- бере активну участь у створенні та раціональному використанні регіонального резерву медичних засобів і обладнання, матеріально-технічних ресурсів ДСМК Луганської області для ліквідації медико-санітарних наслідків НС;

- розробляє пропозиції щодо вдосконалення організаційної структури та функціонування ДСМК Луганської області;

- організовує навчання та практичну підготовку з питань екстреної медичної допомоги медичних і немедичних працівників, на яких відповідно до законодавства покладені обов'язки щодо володіння навичками надання медичної допомоги потерпілим у випадках НС;

- організовує на базі Луганського державного медичного університету і свого учбово-тренувального відділу підготовку і підвищення кваліфікації медичних працівників ДСМК Луганської області;

- координує роботу, спрямовану на забезпечення готовності органів охорони здоров'я, лікувально-профілактичних закладів, системи зв'язку та оповіщення, медичних і спеціалізованих формувань та закладів ДСМК Луганської області до дій за умов НС;

- контролює створення й стан готовності формувань ДСМК Луганської області у лікувально-профілактичних закладах та інших об'єктах області, веде їх облік;

- виконує функції базового закладу для роботи обласної координаційної комісії ДСМК Луганської області;

- організовує статистичний облік та звітність з питань ДСМК Луганської області, безпосередньо складає звіти;

- вивчає та впроваджує передовий досвід лікувально-профілактичних закладів області щодо організації та надання екстреної медичної допомоги;

- організовує й проводить семінари, наради, конференції з питань екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;

- проводить підготовку та атестацію медичних працівників закладів і формувань ДСМК Луганської області як рятувальників;

- організовує атестування медичних формувань ДСМК Луганської області, внесення їх до спеціального реєстру аварійно-рятувальних служб.

4. Структура ЛОЦЕМД

4.1. До структури ЛОЦЕМД входять:

- апарат управління та адміністративно-господарська служба;

- аналітично-організаційний відділ, відділ екстреної медичної допомоги, навчально-тренувальний відділ підготовки з надання медичної допомоги під час ліквідації наслідків НС.

4.2. До складу ЛОЦЕМД відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації можуть входити лікувально-профілактичні і навчально-методичні заклади, спеціалізовані центри, курси тощо.

4.3. Організаційна структура ЛОЦЕМД визначається головою облдержадміністрації за поданням управління охорони здоров'я облдержадміністрації.

5. Майно та фінансування ЛОЦЕМД

5.1. Майно ЛОЦЕМД становлять основні фонди та обігові кошти, а також цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі ЛОЦЕМД.

5.2. Майно ЛОЦЕМД є загальною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Луганської області та належить йому на праві оперативного управління.

5.3. Джерелами формування майна ЛОЦЕМД та його фінансування є:

- бюджетні асигнування з обласного бюджету;

- майно, що передано обласною держадміністрацією;

- кошти державного й обласного бюджетів на виконання цільових програм;

- добровільні пожертвування організацій та громадян;

- інші джерела, що не заборонені законодавством.

6. Управління ЛОЦЕМД

6.1. Управління ЛОЦЕМД здійснює директор, який призначається на посаду та звільняється з посади головою обласної державної адміністрації за погодженням з Міністерством охорони здоров'я України.

6.2. Директор ЛОЦЕМД:

- несе персональну відповідальність за виконання покладених на ЛОЦЕМД завдань і функцій;

- укладає й розриває трудові договори з працівниками;

- складає штатний розпис та кошториси доходів і видатків ЛОЦЕМД відповідно до виділених бюджетних асигнувань і ліміту штатної чисельності й подає на затвердження розпоряднику коштів вищого рівня;

- розподіляє функціональні обов'язки між керівниками підрозділів;

- розпоряджається коштами й майном ЛОЦЕМД відповідно до чинного законодавства;

- представляє ЛОЦЕМД в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, діє від імені ЛОЦЕМД у відносинах з підприємствами, установами та організаціями;

- видає довіреності;

- видає в межах своєї компетенції накази, дає вказівки, обов'язкові для підпорядкованих підрозділів та працівників, організовує та контролює їх виконання.

7. Ліквідація й реорганізація ЛОЦЕМД

7.1. Ліквідація й реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) ЛОЦЕМД здійснюється за розпорядженням голови облдержадміністрації.

7.2. При реорганізації або ліквідації ЛОЦЕМД його працівникам гарантується дотримання їх прав та інтересів відповідно до чинного законодавства.

7.3. ЛОЦЕМД вважається реорганізованим або ліквідованим з моменту виключення його з Державного реєстру.

____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.