Текст документа:

Про затвердження Плану заходів з реалізації комплексного пілотного проекту з реформування сфери надання адміністративних послуг у м. Луганську


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 10 серпня 2011 року № 984


Про затвердження Плану заходів з реалізації комплексного пілотного проекту з реформування сфери надання адміністративних послуг у м. Луганську


 Відповідно до пунктів 6 та 7 Тимчасового порядку надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 № 737 (із змінами і доповненнями), та пункту 3 Протокольного рішення від 10.06.2011 за результатами засідання Комітету з економічних реформ з питань реформування сфери надання органами державної влади, місцевого самоврядування адміністративних послуг та результатів проведення регуляторної реформи, згідно із статтею 6 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

1.    Затвердити План заходів з реалізації комплексного пілотного проекту з реформування сфери надання адміністративних послуг у м. Луганську, що додається.
2.   Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови обласної держадміністрації Репицького А.В.
 
Голова обласної
держадміністрації                                                                       В.М.Пристюк


ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження голови
облдержадміністрації
 
„ 10 ” серпня  2011 р. № 984
 
 
План
заходів з реалізації комплексного пілотного проекту
 з реформування сфери надання адміністративних послуг у м. Луганську
 
№ з/п
Назва заходу
Термін
виконання
Відповідальні
виконавці
 
1
2
3
4
1.     
Підготовка пропозицій щодо внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік» та проекту закону про Державний бюджет України на 2012 рік з метою забезпечення фінансування витрат на реалізацію комплексного пілотного проекту з реформування сфери надання адміністративних послуг у м. Луганську за рахунок коштів державного бюджету
до 15 серпня
2011 року
Головне управління економіки облдержадміністрації,
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
2.     
Проведення інвентаризації адміністративних послуг, які надаються територіальними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади на території м. Луганська, а також виконавчими органами Луганської міської ради
до 23 серпня
2011 року
Головне управління економіки облдержадміністрації,
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
3.     
Підготовка пропозицій щодо залучення представників територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади до роботи в Центрі адміністративних послуг
до 9 вересня
2011 року
Головне управління економіки облдержадміністрації,
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
4.     
Розробка макетів інформаційних і технологічних карток адміністративних послуг
до 12 вересня
2011 року
Головне управління економіки облдержадміністрації,
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
5.     
Забезпечення Центру адміністративних послуг у м. Луганську інформацією про адміністративні послуги, які надаються територіальними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
постійно
територіальні підрозділи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
(за згодою)
6.     
Розробка та затвердження Положення про Центр адміністративних послуг у м. Луганську
серпень
2011 року
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
7.     
Здійснення заходів щодо розміщення у придатних приміщеннях (у разі необхідності проведення реконструкції відповідних приміщень) Центру адміністративних послуг у м. Луганську та забезпечення його відповідним оснащенням, у тому числі комп’ютерною та оргтехнікою, автоматизованими системами обробки інформації та керування чергою
серпень - жовтень
2011 року
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
8.     
Відкриття Центру адміністративних послуг у м. Луганську на 30 робочих місць (І черга)
до 1 листопада
2011 року
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
9.     
Створення регіонального веб-порталу адміністративних послуг
до 1 листопада
2011 року
Головне управління економіки облдержадміністрації,
відділ інформаційно-комп'ютерного забезпечення  апарату облдержадміністрації,
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
10.             
Створення веб-порталу Центру адміністративних послуг
у м. Луганську
січень
2012 року
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
11.             
Розробка та затвердження проектно-кошторисної документації щодо будівництва прибудови до будівлі Луганської міської ради, у якій буде знаходитися Центр адміністративних послуг (ІІ черга)
листопад
2011 року
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
12.             
Будівництво прибудови до будівлі Луганської міської ради для розміщення Центру адміністративних послуг (ІІ черга) та забезпечення його відповідним оснащенням, у тому числі комп’ютерною та оргтехнікою, автоматизованими системами обробки інформації та керування чергою
червень
2012 року
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
13.             
Відкриття ІІ черги Центру адміністративних послуг у м. Луганську на 70 робочих місць (повний цикл)
червень
2012 року
виконавчий комітет Луганської міської ради (за згодою)
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                                                                 О.С.Остапенко