Текст документа: Про виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 16.05.2000 р. N 254 та від 06.07.2000 р. N 381


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 25 травня 2001 року № 287


Про виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 16.05.2000 р. N 254 та від 06.07.2000 р. N 381

Про виконання розпоряджень голови облдержадміністрації від 16.05.2000 р. N 254 та від 06.07.2000 р. N 381

Розпорядження Луганської обласної державної адміністрації
від 25 травня 2001 року N 287

Зареєстровано в Луганському обласному управлінні юстиції
11 червня 2001 р. за N 57/545

На початок 2000 року борги перед пенсіонерами області складали 143,3 млн. грн., а недоїмка платників збору перед Пенсійним фондом України - 135,7 млн. грн., крім того реструктуровані борги вугільників - понад 170,0 млн. грн. і селян - 63,6 млн. грн.

З метою виконання розпорядження Кабінету Міністрів від 28.04.2000 р. N 200-р про погашення заборгованості із збору на обов'язкове державне пенсійне страхування та у зв'язку з виникненням критичної ситуації з виплати пенсій у Луганській області були прийняті розпорядження голови облдержадміністрації від 16.05.2000 року N 254 "Про затвердження графіка погашення заборгованості із збору на обов'язкове державне пенсійне страхування" та від 06.07.2000 р. N 381 "Про погашення підприємствами агропромислового комплексу області заборгованості перед Пенсійним фондом України та щодо сплати фіксованого сільськогосподарського податку зерном урожаю поточного року", якими містам та районам області доведено завдання до 01.07.2000 року погасити недоїмку, що склалась на 01.01.2000 р. у розмірі 135,7 млн. грн.

Станом на 1 вересня 2000 року заборгованість з виплати пенсій у області погашена як за рахунок збільшення власних надходжень (у 2000 році зібрано на 150,7 млн. грн. більш, ніж в 1999 році), так і від реалізації спільної Програми облдержадміністрації та Пенсійного фонду України, завдяки якій до бюджетів міськрайвідділів Луганського обласного управління Пенсійного фонду України надійшло понад 357 млн. грн.

Проте до кінця 2000 року сплачено лише 50 млн. грн. боргів, або 36,9 відсотка від загальної суми, передбаченої розпорядженнями голови облдержадміністрації.

Проведений робочою групою облдержадміністрації та обласним управлінням Пенсійного фонду України аналіз виконання містами та районами області зазначених розпоряджень свідчить, що загальне збільшення недоїмки, наявність заборгованості по пільгових пенсіях і регресних вимогах та її зростання - це результат того, що виконкомами міських рад та райдержадміністраціями, міськрайвідділами Пенсійного фонду не в повній мірі вжито заходів до порушників платіжної дисципліни. Недостатньо приділяється уваги проблемам Пенсійного фонду, питанням зменшення недоїмки та контролю за дотриманням платниками вимог нормативних документів, які регламентують сплату збору.

Найгірша ситуація склалася в місті Лисичанську, де завдання виконано лише на 5,8 відсотка, Краснодонському районі - на 9,1 відсотка, м. Красному Лучі - на 18 відсотків, Артемівському районі міста Луганська - на 20,9 відсотка.

Нижче середньообласного (36,9 відсотка) показник погашення недоїмки в Кам'янобрідському районі м. Луганська - 22,5 відсотка; Попаснянському районі - 22,8 відсотка; Біловодському районі - 23,7 відсотка; м. Первомайську - 23,8 відсотка; м. Стаханові - 25,9 відсотка; м. Рубіжному - 28,7 відсотка; Антрацитівському районі - 29,2 відсотка.

Крім того, за минулий рік не погасили недоїмку установи, що фінансуються з бюджетів міста Луганська та м. Стаханова (1295,4 тис. грн. і 645,2 тис. грн. відповідно).

Зобов'язання керівників підприємств ДП "ШУ "Луганське", ЗАТ "Луганський емалювальний завод", ВАТ "Ливарно-механічний завод", ВАТ "Лисичанська сода", ВАТ "Лисичанський завод гумових виробів", ВАТ "Лисичанський склозавод", ВАТ "Краситель" м. Рубіжне, АТЗТ "Рубіжанка", ВАТ "Стахановський вагонобудівний завод", КП "Попаснянський скляний завод", ВАТ "Краснолуцький машинобудівний завод" щодо поліпшення платіжної дисципліни не виконані. Зазначеними підприємствами не тільки не зменшено недоїмку, а ще й значно її збільшено.

Аналіз виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 06.07.2000 р. N 381 свідчить про вкрай незадовільний стан погашення зазначених боргів щодо окремих районів області.

Так, у минулому році загальна сума заборгованості сільгосппідприємств до Пенсійного фонду України становила понад 15 млн. грн., погашено було лише 5,8 млн. грн., або 38,7 відсотка від суми боргу.

При цьому в Біловодському та Марківському районах цей показник складає тільки 22,1 відсотка і 22,6 відсотка відповідно.

За даними річного звіту Головного управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації валовий збір сільськогосподарської продукції по області складає 4399,7 тис. тонн. Тобто, згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації до Пенсійного фонду України має бути передано 439,9 тис. тонн сільськогосподарської продукції, а фактично передано 4,8 тис. тонн, що становить тільки 0,1 відсотка замість передбачених 10 відсотків.

Проведений аналіз показав недостатню взаємодію виконкомів міських рад і райдержадміністрацій з провідними підприємствами міст і районів, керівниками відповідних управлінь, контролюючими органами з питань забезпечення повноти та своєчасності наповнення бюджету Пенсійного фонду України.

Створені при райдержадміністраціях і виконкомах міських рад комісії з питань забезпечення повноти сплати податків і зборів в окремих містах та районах області працюють формально й не забезпечують виконання покладених на них завдань.

Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення в області стабільності з виплатою пенсій:

1. Рекомендувати виконкомам міських рад, зобов'язати голів райдержадміністрацій:

- вжити заходів щодо забезпечення повноти та своєчасності надходжень до бюджетів міських і районних відділів Пенсійного фонду України та недопущення виникнення нових сум недоїмки, залучати керівників підприємств до вирішення соціально-економічних проблем регіону;

- розглянути питання щодо розірвання контрактів з керівниками підприємств, які порушують платіжну дисципліну або не забезпечують своєчасність надходжень;

- проаналізувати причини невиконання підприємствами доведених графіків погашення недоїмки перед Пенсійним фондом України;

- заслухати роботу комісій з питань забезпечення повноти сплати податків і зборів щодо виконання повноважень, які на них покладені.

2. Обласному управлінню Пенсійного фонду України (Надрага В. І.):

- продовжити практику складання графіків погашення недоїмки підприємствами-боржниками, яка утворилась після 1 січня 2001 року, проводити аналіз їх виконання;

- встановити жорсткий контроль за виконанням підприємствами платіжної дисципліни зі збору на обов'язкове державне пенсійне страхування;

- інформувати облдержадміністрацію щомісячно про стан розрахунків з Пенсійним фондом України в розрізі міст і районів області та окремих підприємств (найбільших недоїмників).

3. Державній податковій адміністрації в Луганській області (Антіпов О. М.) у взаємодії з райдержадміністраціями та органами Пенсійного фонду України встановити жорсткий контроль за сплатою фіксованого сільськогосподарського податку, у тому числі від реалізації зернових та іншої сільськогосподарської продукції врожаю поточного року. Щомісячно інформувати облдержадміністрацію про стан його сплати.

4. Затвердити склад робочої групи з координації дій щодо справляння фіксованого сільськогосподарського податку в області та Положення про неї (додаються).

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови облдержадміністрації Іванова В. М. та Пілієва С. Г.

 

Голова обласної
держадміністрації 

 
О. С. Єфремов 


  

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 25 травня 2001 р. N 287 


СКЛАД
робочої групи з координації дій щодо справляння фіксованого сільськогосподарського податку в області

Пономаренко
Павло Степанович 

- перший заступник начальника Головного управління сільського господарства та продовольства облдержадміністрації, голова робочої групи 

Подройко
Володимир Данилович 

- головний державний податковий інспектор відділу місцевих, ресурсних і неподаткових платежів Державної податкової адміністрації в Луганській області, заступник голови робочої групи (за згодою) 

Меркулова
Тетяна Родіонівна 

- заступник начальника Луганського обласного управління Пенсійного фонду України - начальник відділу надходження доходів, секретар робочої групи (за згодою) 

Члени робочої групи: 

Хлєбіна
Алла Андріївна 

- заступник начальника - начальник відділу розмежування та оперативно-аналітичного обліку державних доходів управління Державного казначейства у Луганській області (за згодою) 

Кузнєцов
Анатолій Леонідович 

- начальник відділу фінансово-кредитного забезпечення інвестицій та розвитку інфраструктурних ринків продовольства Головного управління сільського господарства та продовольства облдержадміністрації. 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 25 травня 2001 р. N 287 


ПОЛОЖЕННЯ
про робочу групу з координації дій щодо справляння фіксованого сільськогосподарського податку в області

1. Робоча група з координації дій щодо справляння фіксованого сільськогосподарського податку в області є консультативно-аналітичним органом, покликаним сприяти своєчасному та повному справлянню фіксованого сільськогосподарського податку, який створюється з метою координації дій підприємств, установ і організацій щодо справляння фіксованого сільськогосподарського податку в області, у складі працівників Державної податкової адміністрації в Луганській області, управління Державного казначейства у Луганській області, Головного управління сільського господарства та продовольства облдержадміністрації, Луганського обласного управління Пенсійного фонду України.

2. Робоча група у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України, розпорядженнями голови облдержадміністрації та цим Положенням.

3. Керівництво роботою робочої групи здійснює голова, який організовує її роботу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на неї функцій.

4. Формою роботи робочої групи є засідання, які проводяться в разі потреби, але не рідше одного разу на квартал. Дата проведення засідання та порядок денний повідомляються членам робочої групи за два дні до нього.

5. Рішення робочої групи приймається відкритим голосуванням і вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість членів робочої групи. У разі рівного розподілу голосів голос голови є вирішальним.

6. Рішення робочої групи оформлюється протоколом, який підписується головою і секретарем робочої групи та має рекомендаційний характер.

7. Основні завдання робочої групи:

7.1. Координація дій підприємств, установ і організацій щодо справляння фіксованого сільськогосподарського податку в області.

7.2. Сприяння своєчасному та повному справлянню фіксованого сільськогосподарського податку.

7.3. Координація заходів щодо обміну інформацією між Державною податковою адміністрацією в Луганській області, управлінням Державного казначейства у Луганській області, Головним управлінням сільського господарства і продовольства облдержадміністрації, Луганським обласним управлінням Пенсійного фонду України.

8. Робоча група має право:

8.1. Звертатись до керівництва сільськогосподарських підприємств з пропозиціями щодо своєчасного та повного справляння фіксованого сільськогосподарського податку.

8.2. Виносити на розгляд облдержадміністрації, райдержадміністрацій, виконкомів міських рад, сільськогосподарських підприємств пропозиції щодо забезпечення своєчасності та повноти справляння фіксованого сільськогосподарського податку.

____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.