Текст документа:

Про затвердження Положення про відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, посадових інструкцій начальника та працівників цього відділу


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 12 вересня 2011 року № 1152

(Документ втратив чинність)


Про затвердження Положення про відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, посадових інструкцій начальника та працівників цього відділу


 Відповідно до статей 5, 44 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 11 Закону України «Про державну службу», постанов Кабінету Міністрів України від 12.03.2005 № 179 «Про упорядкування структури апарату центральних органів виконавчої влади, їх територіальних підрозділів та місцевих державних адміністрацій» та від 01.08.2007 № 996 «Про затвердження рекомендаційних переліків управлінь, відділів та інших структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій», Довідника типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого наказом Головного управління державної служби України від 01.09.1999 № 65:

 
затвердити Положення про відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, посадові інструкції начальника та працівників цього відділу, що додаються.
 
 
 
Голова обласної
держадміністрації                                                                    В.М.ПРИСТЮК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної держадміністрації
« 12 » вересня 2011 р. № 1152
 
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ роботи із зверненнями громадян
апарату облдержадміністрації
 
1. Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (далі – відділ) є структурним підрозділом облдержадміністрації, який утворюється головою облдержадміністрації.
2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови обласної держадміністрації та цим Положенням.
          3. Відділ підпорядкований голові облдержадміністрації, підзвітний і підконтрольний заступнику голови – керівнику апарату облдержадміністрації.
         4. Основним завданням відділу є забезпечення розгляду  пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, які надійшли до облдержадміністрації, та організація особистого прийому громадян головою облдержадміністрації і його заступниками у встановленому чинним законодавством порядку.
5. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
 здійснює організацію своєчасного розгляду пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян у встановленому чинним законодавством порядку;
 готує графіки проведення особистих (у тому числі виїзних) прийомів громадян головою, першим заступником та заступниками голови облдержадміністрації, заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації;
 забезпечує належну організацію особистих (у тому числі виїзних) прийомів громадян головою, першим заступником та заступниками голови облдержадміністрації, заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації;
 забезпечує функціонування прямої телефонної лінії «телефон довіри» населення з головою облдержадміністрації та його заступниками;
 здійснює оперативне реагування на звернення громадян, що надходять до облдержадміністрації від державної установи «Урядовий контактний центр»;
 контролює своєчасний розгляд звернень громадян структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, виконкомами міських рад міст обласного значення, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності;
 надає методичну допомогу структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, виконкомам міських рад міст обласного значення, підприємствам, установам, організаціям в організації і проведенні роботи з розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян;
 аналізує письмові та усні звернення громадян, готує матеріали для своєчасного їх розгляду та інформування голови облдержадміністрації, заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації про стан виконання цієї роботи;
 реєструє звернення та веде діловодство за зверненнями громадян;
 формує справи звернень громадян;
 надає роз'яснення громадянам щодо порядку звернення до облдержадміністрації і вирішення питань, порушених у зверненнях;
 направляє за дорученням голови, першого заступника та заступників голови облдержадміністрації, заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, виконавчим комітетам міських рад міст обласного значення, підприємствам, установам, організаціям заяви, пропозиції і скарги громадян для розгляду;
 інформує голову, першого заступника та заступників голови облдержадміністрації, заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації про факти порушення виконавської дисципліни та формального ставлення до розгляду звернень громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях;
 аналізує звернення та причини, що їх породжують, інформує голову, першого заступника та заступників голови облдержадміністрації, заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації про результати цього аналізу;
 інформує голову, першого заступника та заступників голови облдержадміністрації, заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації про стан роботи із зверненнями громадян та організацію особистого прийому громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконавчих комітетах міських рад міст обласного значення, підприємствах, установах, організаціях, надає пропозиції щодо вдосконалення цієї роботи;
 забезпечує оприлюднення у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті облдержадміністрації узагальнених відомостей про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань;
 здійснює виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих головою облдержадміністрації та його заступниками, з питань, що містяться у зверненнях громадян;
 організовує та забезпечує роботу комісії з питань розгляду звернень громадян при облдержадміністрації;
 вивчає, узагальнює та поширює позитивний досвід роботи; розробляє методичні матеріали щодо вдосконалення організації розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян, їх особистого прийому;
 виконує інші функції, що випливають з покладених на відділ завдань.
6. Відділ має право:
 
 проводити перевірки дотримання чинного законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах обласної держадміністрації, райдержадміністраціях, виконавчих органах місцевого самоврядування, територіальних органах міністерств, інших центральних органах виконавчої влади, організаціях та установах тощо;
 брати участь у нарадах, засіданнях дорадчих і колегіальних органів та інших заходах, що проводяться в облдержадміністрації, райдержадміністраціях, скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу;
 вносити на розгляд голови та заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації проекти розпоряджень голови облдержадміністрації та наказів заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації з питань, що належать до завдань та основних функцій відділу;
 вносити на розгляд голови облдержадміністрації та його заступників доповідні записки, пропозиції з питань, що віднесені до компетенції відділу;
 залучати працівників структурних підрозділів облдержадміністрації (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу.
 
7. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань і функцій взаємодіє із структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та об’єднаннями громадян.
8. Відділ очолює начальник, який призначається та звільняється з посади головою облдержадміністрації.
9. Начальник відділу:
 здійснює керівництво діяльністю відділу й несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;
 розподіляє роботу серед працівників відділу, визначає їх завдання;
 виконує інші обов'язки, покладені на нього головою обласної держадміністрації.
10. Структура відділу, його штатна чисельність, Положення про відділ, посадові інструкції його працівників затверджуються, а посадові оклади та надбавки встановлюються головою облдержадміністрації.
Працівники відділу призначаються на посади та звільняються з посад головою облдержадміністрації в установленому чинним законодавством порядку.
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                О.С.ОСТАПЕНКО
       
 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної держадміністрації
« 12 » вересня 2011 р. № 1152
 
 
 
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
начальника відділу роботи із зверненнями
громадян апарату облдержадміністрації
 
 
1. Загальна частина
 
Посада начальника відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (далі – відділ) згідно зі ст. 25 Закону України «Про державну службу» відноситься до IV категорії посад державних службовців.
Призначення на посаду начальника відділу та звільнення з неї здійснюється на підставі розпорядження голови облдержадміністрації.
Начальник відділу підпорядковується безпосередньо голові обласної держадміністрації.
У своїй діяльності начальник відділу керується Конституцією України, законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу», «Про звернення громадян», Регламентом Луганської обласної державної адміністрації, Положенням про відділ, іншими нормативно-правовими актами, які регулюють діяльність місцевих державних адміністрацій, питання розгляду звернень громадян.
 
2. Завдання, обов’язки та повноваження
 
Завданнями,обов’язками та повноваженнями начальника відділу є:
 здійснення керівництва діяльністю відділу;
 забезпечення виконання покладених на відділ завдань щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування;
 розподіл обов’язків між працівниками відділу та здійснення контролю за їх роботою;
 забезпечення розгляду  пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, які надійшли до облдержадміністрації, та організація особистого прийому громадян головою облдержадміністрації і його заступниками у встановленому чинним законодавством порядку;
 забезпечення функціонування прямої телефонної лінії «телефон довіри» населення з головою облдержадміністрації та його заступниками;
 співпраця відділу з іншими структурними підрозділами облдержадміністрації та її апарату, райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян;
 розробка і внесення на розгляд голови облдержадміністрації пропозицій щодо структури, чисельності відділу, посадових інструкцій його працівників;
 надання пропозицій голові облдержадміністрації про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, застосування до них заохочень, дисциплінарних стягнень, заходів дисциплінарного впливу;
 забезпечення дотримання працівниками відділу законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією;
 організація розробки у межах своєї компетенції проектів розпоряджень голови облдержадміністрації та наказів заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації;
 забезпечення захисту державної таємниці у напрямах діяльності відділу;
 надання методичної допомоги структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, виконкомам міських рад міст обласного значення з питань приймання, реєстрації, розгляду, узагальнення та аналізу звернень громадян, їх особистого прийому тощо;
 створення належних виробничих умов, забезпечення контролю за станом трудової та виконавської дисципліни, додержання працівниками відділу правил охорони праці і протипожежного захисту;
 організація та забезпечення роботи комісії з питань розгляду звернень громадян обласної держадміністрації;
 забезпечення роботи з ведення діловодства у відділі;
   підготовка за дорученням голови, заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації доповідних записок про стан роботи із зверненнями громадян та організацію їх особистого (у тому числі  виїзного) прийому в структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях і виконкомах міських рад міст обласного значення, на підприємствах, установах, організаціях, надання пропозицій щодо вдосконалення цієї роботи;
 забезпечення виконання планів роботи облдержадміністрації;
 здійснення виїзних перевірок стану виконання доручень, наданих головою облдержадміністрації та його заступниками, з питань, що містяться у зверненнях громадян;
 контроль за своєчасним наданням    звітності  центральним органам виконавчої влади з питань звернень громадян;
 здійснення інших повноважень, що випливають з покладених на відділ завдань.
 
Начальник відділу повинен знати:
Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання розгляду звернень громадян;
 акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, відділу;
 практику застосування законодавства з питань розгляду звернень громадян;
 основи державного управління;
 правила ділового етикету;
 правила поведінки державного службовця;
 основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;
 правила і норми охорони праці та протипожежного захисту;
 основи права, політології та ринку праці.
 
3. Права
 
Відповідно до покладених завдань, обов'язків і повноважень начальник відділу має право:
 вносити в установленому порядку голові та заступнику голови –керівнику апарату облдержадміністрації пропозиції щодо вдосконалення роботи облдержадміністрації та відділу;
 залучати працівників структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, а також підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян (за згодою їх керівників) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу;
 одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та об'єднань громадян інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань;
 брати участь у засіданнях, нарадах, семінарах, що проводяться в облдержадміністрації.
 
4. Відповідальність
 
Начальник відділу несе відповідальність:
 за неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну в межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України «Про державну службу»;
 за правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов'язків, – в межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
 за завдання матеріальної шкоди - в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Діяльність начальника відділу підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов'язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
 
5. Кваліфікаційні вимоги
 
На посаду начальника відділу призначається особа, яка має:
 вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста;
 стаж роботи за фахом на державній службі не менше 3-х років або стаж роботи на керівних посадах в інших сферах управління не менш 5 років;
 післядипломну освіту у сфері управління – магістр державного управління.
 
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                            О.С.ОСТАПЕНКО
 
 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної держадміністрації
« 12 » вересня 2011 р. № 1152
 
 
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату
облдержадміністрації
 
1. Загальна частина
 
Посада головного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (далі – відділ) згідно зі ст. 25 Закону України “Про державну службу” віднесена до V категорії посад державних службовців.
Призначення на посаду головного спеціаліста відділу та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації.
Головний спеціаліст відділу підпорядковується безпосередньо начальнику відділу.
У своїй діяльності головний спеціаліст відділу керується Конституцією України, законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про державну службу”, „Про звернення громадян”, Регламентом Луганської обласної державної адміністрації, Положенням про відділ, іншими нормативно-правовими актами, які регулюють діяльність місцевих державних адміністрацій, питання розгляду звернень громадян.
 
2. Завдання, обов’язки та повноваження
 
Завданнями, обов’язками та повноваженнями головного спеціаліста відділу є:
реєстрація у встановленому чинним законодавством порядку пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, які надійшли до облдержадміністрації з Адміністрації Президента України,   секретаріатів Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України і мають  позначку «контроль», а також  від мешканців міста Луганська;
здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами облдержадміністрації та її апарату доручень, наданих головою облдержадміністрації, його заступниками, щодо розгляду письмових звернень громадян;
здійснення належного порядку формування справ звернень громадян;
надання методичної допомоги структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, виконкомам міських рад міст обласного значення з питань приймання, реєстрації, розгляду, узагальнення та аналізу звернень громадян, їх особистого прийому тощо;
підготовка щомісячних, щоквартальних статистичних звітів про стан роботи із зверненнями громадян в облдержадміністрації, річних – про стан роботи в райдержадміністраціях та органах місцевого самоврядування;
здійснення контролю за веденням автоматизованої інформаційно-аналітичної системи ”Звернення” у відділі, структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконкомах міських рад міст обласного значення тощо;
здійснення інших повноважень, що випливають з покладених на відділ завдань.
 
Головний спеціаліст відділу повинен знати:
Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання розгляду звернень громадян;
акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, відділу;
практику застосування законодавства з питань розгляду звернень громадян;
правила ділового етикету;
правила поведінки державного службовця;
основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;
правила і норми охорони праці та протипожежного захисту.
 
3. Права
 
Відповідно до покладених завдань, обов’язків та повноважень головний спеціаліст відділу має право:
здійснювати перевірки щодо додержання вимог чинного законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконкомах міських рад міст обласного значення, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності;
вносити в установленому порядку начальнику пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу;
одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
 
4. Відповідальність
 
Головний спеціаліст відділу несе відповідальність:
за неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну у межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України „Про державну службу”;
за правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – у межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
за завдання матеріальної шкоди – у в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Діяльність головного спеціаліста відділу підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
 
5. Кваліфікаційні вимоги
 
На посаду головного спеціаліста відділу призначається особа, яка має:
вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років;
післядипломну освіту у сфері управління – магістр державного управління.
 
 
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                О.С.ОСТАПЕНКО
 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної держадміністрації
« 12 » вересня  2011 р. № 1152
 
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату
обласної державної адміністрації
 
1. Загальна частина
 
Посада головного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (далі – відділ) згідно зі ст. 25 Закону України “Про державну службу” віднесена до V категорії посад державних службовців.
Призначення на посаду головного спеціаліста відділу та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації.
Головний спеціаліст відділу підпорядковується безпосередньо начальнику відділу.
У своїй діяльності головний спеціаліст відділу керується Конституцією України, законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про державну службу”, „Про звернення громадян”, Регламентом Луганської обласної державної адміністрації, Положенням про відділ, іншими нормативно-правовими актами, які регулюють діяльність місцевих державних адміністрацій, питання розгляду звернень громадян.
 
2. Завдання, обов’язки та повноваження
 
Завданнями, обов’язками та повноваженнями головного спеціаліста відділу є:
реєстрація у встановленому чинним законодавством порядку пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, які надійшли до облдержадміністрації під час особистого прийому громадян головою облдержадміністрації та його заступниками, прямої телефонної лінії «телефон довіри» населення з головою облдержадміністрації та його заступниками тощо;
здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами облдержадміністрації та її апарату доручень, наданих головою облдержадміністрації, його заступниками, щодо розгляду письмових звернень громадян;
оприлюднення, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», на окремій сторінці офіційного веб-сайту облдержадміністрації, інформації про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених в них питань, графіків особистого прийому громадян головою облдержадміністрації, його заступниками та керівниками управлінь, графіка щомісячного прийому громадян у громадсько-правовій приймальні спеціалістами структурних підрозділів облдержадміністрації;
здійснення належного порядку формування справ звернень громадян;
надання методичної допомоги структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, виконкомам міських рад міст обласного значення з питань приймання, реєстрації, розгляду, узагальнення та аналізу звернень громадян, їх особистого прийому тощо;
здійснення інших повноважень, що випливають з покладених на відділ завдань.
 
Головний спеціаліст відділу повинен знати:
Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання розгляду звернень громадян;
акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, відділу;
практику застосування законодавства з питань розгляду звернень громадян;
правила ділового етикету;
правила поведінки державного службовця;
основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;
правила і норми охорони праці та протипожежного захисту.
 
3. Права
 
Відповідно до покладених завдань, обов’язків та повноважень головний спеціаліст відділу має право:
здійснювати перевірки щодо додержання вимог чинного законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконкомах міських рад міст обласного значення, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності;
вносити в установленому порядку начальнику відділу пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу;
одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
 
4. Відповідальність
 
Головний спеціаліст відділу несе відповідальність:
за неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну у межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України „Про державну службу” ;
за правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – у межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
за завдання матеріальної шкоди – у межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Діяльність головного спеціаліста відділу підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
 
5. Кваліфікаційні вимоги
 
На посаду головного спеціаліста відділу призначається особа, яка має:
вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років;
післядипломну освіту у сфері управління – магістр державного управління.
 
 
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                О.С.ОСТАПЕНКО

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної держадміністрації
« 12 » вересня 2011 р. № 1152
 
 
 ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату
облдержадміністрації
 
1. Загальна частина
 
Посада головного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (далі – відділ) згідно зі ст. 25 Закону України “Про державну службу” віднесена до V категорії посад державних службовців.
Призначення на посаду головного спеціаліста відділу та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації.
Головний спеціаліст відділу підпорядковується безпосередньо начальнику відділу.
У своїй діяльності головний спеціаліст відділу керується Конституцією України, законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про державну службу”, „Про звернення громадян”, Регламентом Луганської обласної державної адміністрації, Положенням про відділ, іншими нормативно-правовими актами, які регулюють діяльність місцевих державних адміністрацій, питання розгляду звернень громадян.
 
2. Завдання, обов’язки та повноваження
 
Завданнями, обов’язками та повноваженнями головного спеціаліста відділу є:
реєстрація у встановленому чинним законодавством порядку пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, які надійшли до облдержадміністрації від мешканців Біловодського, Лутугинського, Кремінського, Марківського, Міловського, Новоайдарського, Новопсковського, Попаснянського, Слов'яносербського районів;
здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами облдержадміністрації та її апарату доручень, наданих головою облдержадміністрації, його заступниками, щодо розгляду письмових звернень громадян;
здійснення належного порядку формування справ звернень громадян;
підготовка документів на розгляд комісії з питань розгляду звернень громадян обласної держадміністрації, оформлення протоколів, а також інших документів, забезпечення зберігання документів і матеріалів, які пов'язані з проведенням засідань комісії;
здійснення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять до облдержадміністрації від державної установи «Урядовий контактний центр», виявлення актуальних питань, що потребують роз’яснень та передачі їх органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності для своєчасного надання відповідей заявникам і державній установі «Урядовий контактний центр»;
надання методичної допомоги структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, виконкомам міських рад міст обласного значення з питань приймання, реєстрації, розгляду, узагальнення та аналізу звернень громадян, їх особистого прийому тощо;
здійснення інших повноважень, що випливають з покладених на відділ завдань.
 
Головний спеціаліст відділу повинен знати:
Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання розгляду звернень громадян;
акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, відділу;
практику застосування законодавства з питань розгляду звернень громадян;
правила ділового етикету;
правила поведінки державного службовця;
основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;
правила і норми охорони праці та протипожежного захисту.
 
3. Права
 
Відповідно до покладених завдань, обов’язків та повноважень головний спеціаліст відділу має право:
здійснювати перевірки щодо додержання вимог чинного законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконкомах міських рад міст обласного значення, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності;
вносити в установленому порядку начальнику відділу пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу;
одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
 
4. Відповідальність
 
Головний спеціаліст відділу несе відповідальність:
за неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну у межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України „Про державну службу”;
за правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – у межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
за завдання матеріальної шкоди – у межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Діяльність головного спеціаліста відділу підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
 
 
5. Кваліфікаційні вимоги
 
На посаду головного спеціаліста відділу призначається особа, яка має:
вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років;
післядипломну освіту у сфері управління – магістр державного управління.
 
 
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                О.С.ОСТАПЕНКО
 
 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної держадміністрації
« 12 » вересня 2011 р. № 1152
 
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату
облдержадміністрації
 
1. Загальна частина
 
 
Посада головного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (далі – відділ) згідно зі ст. 25 Закону України “Про державну службу” віднесена до V категорії посад державних службовців.
Призначення на посаду головного спеціаліста відділу та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації.
Головний спеціаліст відділу підпорядковується безпосередньо начальнику відділу.
У своїй діяльності головний спеціаліст відділу керується Конституцією України, законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про державну службу”, „Про звернення громадян”, Регламентом Луганської обласної державної адміністрації, Положенням про відділ, іншими нормативно-правовими актами, які регулюють діяльність місцевих державних адміністрацій, питання розгляду звернень громадян.
 
2. Завдання, обов’язки та повноваження
 
Завданнями, обов’язками та повноваженнями головного спеціаліста відділу є:
реєстрація у встановленому чинним законодавством порядку пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, які надійшли до облдержадміністрації від мешканців міст: Антрацита, Алчевська, Кіровська, Краснодона, районів: Антрацитівського, Білокуракинського, Краснодонського, Перевальського, Сватівського, Станично-Луганського, Старобільського, Троїцького та інших областей;
здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами облдержадміністрації та її апарату доручень, наданих головою облдержадміністрації, його заступниками, щодо розгляду письмових звернень громадян;
здійснення належного порядку формування справ звернень громадян;
надання методичної допомоги структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, виконкомам міських рад міст обласного значення з питань приймання, реєстрації, розгляду, узагальнення та аналізу звернень громадян, їх особистого прийому тощо;
здійснення інших повноважень, що випливають з покладених на відділ завдань.
 
Головний спеціаліст відділу повинен знати:
Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання розгляду звернень громадян;
акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, відділу;
практику застосування законодавства з питань розгляду звернень громадян;
правила ділового етикету;
правила поведінки державного службовця;
основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;
правила і норми охорони праці та протипожежного захисту.
 
3. Права
 
Відповідно до покладених завдань, обов’язків та повноважень головний спеціаліст відділу має право:
здійснювати перевірки щодо додержання вимог чинного законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконкомах міських рад міст обласного значення, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності;
вносити в установленому порядку начальнику відділу пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу;
одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
 
4. Відповідальність
 
Головний спеціаліст відділу несе відповідальність:
за неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну у межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України „Про державну службу”;
за правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – у межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
за завдання матеріальної шкоди – у межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Діяльність головного спеціаліста відділу підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
 
 
5. Кваліфікаційні вимоги
 
На посаду головного спеціаліста відділу призначається особа, яка має:
вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років;
післядипломну освіту у сфері управління – магістр державного управління.
 
 
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                О.С.ОСТАПЕНКО
 
 
 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної держадміністрації
« 12 » вересня 2011 р. № 1152
 
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
головного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату
облдержадміністрації
 
1. Загальна частина
 
Посада головного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (далі – відділ) згідно зі ст. 25 Закону України “Про державну службу” віднесена до V категорії посад державних службовців.
Призначення на посаду головного спеціаліста відділу та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації.
Головний спеціаліст відділу підпорядковується безпосередньо начальнику відділу.
У своїй діяльності головний спеціаліст відділу керується Конституцією України, законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про державну службу”, „Про звернення громадян”, Регламентом Луганської обласної державної адміністрації, Положенням про відділ, іншими нормативно-правовими актами, які регулюють діяльність місцевих державних адміністрацій, питання розгляду звернень громадян.
 
2. Завдання, обов’язки та повноваження
 
Завданнями, обов’язками та повноваженнями головного спеціаліста відділу є:
реєстрація у встановленому чинним законодавством порядку пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг громадян, які надійшли до облдержадміністрації від мешканців міст: Брянки, Красного Луча, Лисичанська, Первомайська, Ровеньків, Рубіжного, Свердловська, Сєвєродонецька, Стаханова;
здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами облдержадміністрації та її апарату доручень, наданих головою облдержадміністрації, його заступниками, щодо розгляду письмових звернень громадян;
здійснення належного порядку формування справ звернень громадян;
надання методичної допомоги структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, виконкомам міських рад міст обласного значення з питань приймання, реєстрації, розгляду, узагальнення та аналізу звернень громадян, їх особистого прийому тощо;
здійснення інших повноважень, що випливають з покладених на відділ завдань.
Головний спеціаліст відділу повинен знати:
 Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання розгляду звернень громадян;
акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, відділу;
практику застосування законодавства з питань розгляду звернень громадян;
правила ділового етикету;
правила поведінки державного службовця;
основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;
правила і норми охорони праці та протипожежного захисту.
 
3. Права
 
Відповідно до покладених завдань, обов’язків та повноважень головний спеціаліст відділу має право:
здійснювати перевірки щодо додержання вимог чинного законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, виконкомах міських рад міст обласного значення, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності;
вносити в установленому порядку начальнику пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу;
одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
 
4. Відповідальність
 
Головний спеціаліст відділу несе відповідальність:
за неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну у межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України „Про державну службу”;
за правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – у межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
за завдання матеріальної шкоди – у межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Діяльність головного спеціаліста відділу підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
 
 
5. Кваліфікаційні вимоги
 
На посаду головного спеціаліста відділу призначається особа, яка має:
вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
стаж роботи за фахом на державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 3 років;
післядипломну освіту у сфері управління – магістр державного управління.
 
 
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                О.С.ОСТАПЕНКО
 
 
 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної держадміністрації
« 12 » вересня 2011 р. № 1152
 
 
ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
провідного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату
облдержадміністрації
 
1. Загальна частина
 
Посада провідного спеціаліста відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації (далі – відділ) згідно зі ст. 25 Закону України “Про державну службу” віднесена до V категорії посад державних службовців.
Призначення на посаду головного спеціаліста відділу та звільнення з неї здійснюється розпорядженням голови облдержадміністрації.
Головний спеціаліст відділу підпорядковується безпосередньо начальнику відділу.
У своїй діяльності головний спеціаліст відділу керується Конституцією України, законами України „Про місцеві державні адміністрації”, „Про державну службу”, „Про звернення громадян”, Регламентом Луганської обласної державної адміністрації, Положенням про відділ, іншими нормативно-правовими актами, які регулюють діяльність місцевих державних адміністрацій, питання розгляду звернень громадян.
 
2. Завдання, обов’язки та повноваження
 
Завданнями, обов’язками та повноваженнями провідного спеціаліста відділу є:
одержання з експедиції загального відділу апарату облдержадміністрації письмової кореспонденції, яка надходить до облдержадміністрації;
оформлення супровідних листів на звернення громадян, які не відповідають вимогам статті 5 Закону України «Про звернення громадян»;
         оформлення супровідних листів на звернення громадян місцевим державним адміністраціям, органам виконавчої влади, заявникам, які помилково надійшли до облдержадміністрації на розгляд;
 
          реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції відділу;
здійснення копіювання документів, матеріалів до звернень тощо;
          ведення номенклатури справ відділу;
здійснення оперативного реагування на звернення громадян, що надходять до облдержадміністрації від державної установи «Урядовий контактний центр», виявлення актуальних питань, що потребують роз’яснень та передачі їх органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, структурним підрозділам, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності для своєчасного надання відповідей заявникам та державній установі «Урядовий контактний центр»;
здійснення інших повноважень, що випливають з покладених на відділ завдань.
 
Провідний спеціаліст відділу повинен знати:
Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють питання розгляду звернень громадян;
акти законодавства, що стосуються державної служби, діяльності облдержадміністрації, відділу;
практику застосування законодавства з питань розгляду звернень громадян;
правила ділового етикету;
правила поведінки державного службовця;
основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби;
правила і норми охорони праці та протипожежного захисту.
 
 
3. Права
 
Відповідно до покладених завдань, обов’язків та повноважень провідний спеціаліст відділу має право:
вносити в установленому порядку начальнику пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу;
одержувати в установленому порядку від структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
 
4. Відповідальність
 
Провідний спеціаліст відділу несе відповідальність:
за неналежне виконання своїх посадових обов'язків, що передбачені цією посадовою інструкцією, порушення норм етики поведінки державного службовця – дисциплінарну у межах, визначених чинним законодавством про працю та Законом України „Про державну службу”;
за правопорушення, скоєні в процесі виконання посадових обов’язків, – у межах, визначених адміністративним, кримінальним та цивільним законодавством України;
за завдання матеріальної шкоди – у в межах, визначених чинним цивільним законодавством та законодавством про працю України.
Діяльність провідного спеціаліста відділу підлягає щорічній оцінці. Показниками оцінки його роботи є якість і своєчасність виконання посадових завдань та обов’язків, дотримання етики поведінки державного службовця.
5. Кваліфікаційні вимоги
 
На посаду провідного спеціаліста відділу призначається особа, яка має:
вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
стаж роботи за фахом на державній службі на посаді спеціаліста 1 категорії  не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах не менше 2 років;
післядипломну освіту у сфері управління – магістр державного управління.
 
 
 
 
Заступник голови – керівник
апарату облдержадміністрації                                                О.С.ОСТАПЕНКО