Текст документа:

Про заходи з підвищення відповідальності щодо виконання законівУкраїни, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, доручень голови облдержадміністрації у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях та органах місцевого самоврядування і стан виконавської дисципліни


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 19 вересня 2011 року № 1201


Про заходи з підвищення відповідальності щодо виконання законівУкраїни, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, доручень голови облдержадміністрації у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях та органах місцевого самоврядування і стан виконавської дисципліни


 Відповідно до статей 2, 6, 25, 33 Закону України „Про місцеві державні адміністрації”, з метою неухильного та своєчасного виконання законів України, актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади протягом І півріччя 2011 року облдержадміністрацією забезпечено системну та цілеспрямовану роботу у цьому напрямку.

Організація контролю за виконанням контрольних документів є задовільною, але потребує подальшого вдосконалення. Насамперед це стосується підвищення відповідальності посадових осіб, що безпосередньо на місцях забезпечують реалізацію завдань Президента України, Уряду, розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації.
Приділяючи особливу увагу підвищенню виконавської дисципліни у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях та органах місцевого самоврядування, територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади:
 
1.                Відмітити належну організацію контролю в головних управліннях облдержадміністрації: економіки (Дроботенко С.П.), агропромислового розвитку (Струтинська Н.І.), фінансовому  (Балковий Ю.І.), охорони здоров’я (Малиш П.М.); управліннях облдержадміністрації: з питань надзвичайних ситуацій (Сагайдачний В.Б.), освіти і науки (Цимбал І.І.).
 
2.                Звернути увагу на неналежний характер системи контролю в головних управліннях облдержадміністрації: промисловості та розвитку інфраструктури  (Дрожжин Д.Ю.),  житлово-комунального  господарства (Голуб О.І.),  управлінні у справах сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації (Яриш В.Я.), що призвело до порушень строків виконання контрольних документів. Начальникам зазначених структурних підрозділів облдержадміністрації налагодити дієву систему контролю за виконанням документів та провести стажування відповідальних працівників у відділі контролю апарату облдержадміністрації.
 
         3. Першому заступнику, заступникам голови облдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації та територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, головам райдержадміністрацій:
3.1. Забезпечити неухильне дотримання вимог доручень Президента України, Прем’єр-міністра України щодо підвищення рівня персональної відповідальності осіб за виконання покладених на них обов’язків.
3.2. Розглядати щотижня на апаратних нарадах питання про хід виконання контрольних документів, за результатами яких приймати конкретні рішення та вживати дієвих заходів щодо попередження випадків невиконання, несвоєчасного або неякісного виконання наданих завдань.
3.3. Забезпечити дотримання вимог Регламенту облдержадміністрації, Інструкції з ведення діловодства в облдержадміністрації під час підготовки матеріалів до засідання колегії облдержадміністрації, проведення апаратних нарад, нарад з окремих питань та при підготовці підсумкових інформаційних матеріалів щодо виконання наданих завдань.
3.4. Враховувати стан виконавської дисципліни під час розгляду питань щодо заохочення працівників.
 
4. Відділу контролю апарату облдержадміністрації:
4.1. Вносити щоквартально на розгляд засідань колегії облдержадміністрації та на апаратні наради у голови облдержадміністрації питання виконавської дисципліни.
4.2. Провести протягом IІІ-IV кварталів 2011 року перевірки організації контролю за виконанням документів у структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях.
4.3.  Провести у вересні 2011 року семінар-практикум з відповідальними за організацію контролю в райдержадміністраціях.
 
5. Запропонувати заступнику голови – керівнику апарату облдержадміністрації Остапенку О.С., начальникам відділів апарату облдержадміністрації:    контролю (Гончаровій Г.Ф.),   загального (Качеровському О.Ф.),  роботи із зверненнями громадян (Кадишеву О.А.), юридичного (Лазнікову В.М.)  проводити не рідше одного разу на квартал робочі наради із помічниками голови, першого заступника голови, заступників голови облдержадміністрації щодо вирішення актуальних організаційних питань, що виникають під час виконання контрольних документів.
 
6. Відділу комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації (Кожихов С.Ю.) надати пропозиції щодо вдосконалення системи електронного документообігу з поширенням та доведенням її до райдержадміністрацій.
 
7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації Остапенка О.С.
 
 
 
 
 
Голова обласної
держадміністрації                                                                         В.М.ПРИСТЮК