ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 21 березня 2002 року № 171
Про затвердження Положення про міжвідомчу робочу групу з аналізу практики й справ про банкрутство та корпоративного управління
З метою поєднання державних і місцевих інтересів, забезпечення державного контролю за збереженням та раціональним використанням державного майна, виконанням зобов'язань перед бюджетом, належним і своєчасним відшкодуванням збитків, заподіяних державі, відповідно до ст. ст. 16, 17, 19 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.2001 р. N 1181 "Про утворення Комісії з питань неплатоспроможності": 1. Затвердити Положення про міжвідомчу робочу групу з аналізу практики й справ про банкрутство та корпоративного управління (додається). 2. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 20.10.2000 р. N 632, від 04.04.2001 р. N 178. 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Іванова В. М. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 21 березня 2002 р. N 171 |
Положення про міжвідомчу робочу групу з аналізу практики й справ про банкрутство та корпоративного управління Міжвідомча робоча група з аналізу практики й справ про банкрутство та корпоративного управління (далі - міжвідомча робоча група) є допоміжним консультативно-дорадчим органом при обласній держадміністрації. Міжвідомча робоча група створюється з метою сприяння формуванню організаційних, економічних, інших умов, необхідних для реалізації процедур відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, розроблення пропозицій щодо попередження банкрутства суб'єктів підприємницької діяльності та запобігання фактів прихованого, фіктивного банкрутства. Міжвідомча робоча група у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, нормативними актами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також цим Положенням. 1. Відповідно до мети своєї діяльності міжвідомча робоча група 1.1. Координує діяльність місцевих органів виконавчої влади, які спрямовують свою діяльність на оздоровлення фінансового стану державних підприємств і підприємств з державною часткою власності з метою запобігання їх банкрутству. 1.2. Розглядає пропозиції місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств про досудову санацію, реструктуризацію державних підприємств та підприємств з державною часткою власності. 1.3. Організовує роботу з виявлення ознак і фактів прихованого фіктивного банкрутства або доведення до банкрутства суб'єктів підприємницької діяльності. 1.4. Визначає доцільність першочергової підтримки державних підприємств і підприємств з державною часткою власності на підставі аналізу їх фінансово-господарської діяльності за умови виявлення ознак неплатоспроможності. 1.5. Розглядає проекти програм реструктуризації державних підприємств, підприємств, що передані до сфери управління облдержадміністрації та підприємств з державною часткою власності, пропозиції про джерела та обсяг фінансування зазначених програм. 1.6. Аналізує діяльність представників облдержадміністрації, уповноважених управляти державними корпоративними правами в органах управління господарських товариств (далі - відповідальні представники). 1.7. На підставі аналізу, проведеного відповідними управліннями обласної держадміністрації, подає пропозиції голові облдержадміністрації щодо заходів, направлених на фінансове оздоровлення державних підприємств і підприємств з державною часткою власності, стосовно яких виявлено погіршення показників роботи. 1.8. Розглядає пропозиції відповідальних представників щодо кандидатур на посади голів правлінь господарських товариств і вносить рекомендації щодо кандидатур на ці посади. 1.9. Розглядає пропозиції відповідальних представників щодо доцільності збільшення або зменшення розміру пакетів акцій, які належать державі. 1.10. Розглядає матеріали планових, вибіркових і позачергових перевірок уповноваженими органами господарських товариств, у статутному фонді яких є державна частка власності, щодо яких облдержадміністрації передані повноваження з управління державними корпоративними правами. 1.11. Розглядає звіти відповідальних представників щодо стану надходжень обов'язкових платежів до бюджету, у тому числі дивідендів від державної частки у статутному фонді господарських товариств, виплати заробітної плати працівникам ВАТ. 1.12. Розглядає пропозиції відповідальних представників і відповідних управлінь обласної держадміністрації щодо ліквідації, реорганізації господарських товариств, у статутному фонді яких є державна частка власності, щодо яких облдержадміністрації передані повноваження з управління державними корпоративними правами. 2. Міжвідомча робоча група має право 2.1. Залучати для розгляду питань, які належать до її компетенції, спеціалістів місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств та організацій (за погодженням з їх керівниками). 2.2. Одержувати у встановленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій інформацію, документи й матеріали, необхідні для виконання своїх повноважень. 3. Організація роботи міжвідомчої робочої групи 3.1. Основною формою роботи міжвідомчої робочої групи є засідання. Засідання міжвідомчої робочої групи проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на місяць. Місце та час проведення засідання визначається головою міжвідомчої робочої групи. Повідомлення членів міжвідомчої робочої групи про її засідання здійснюється не пізніше як за 2 дні до початку роботи. Разом з повідомленням членам міжвідомчої робочої групи надсилаються проекти порядку денного засідання міжвідомчої робочої групи. 3.2. Порядок денний засідання міжвідомчої робочої групи формується її головою на підставі поданих пропозицій місцевих органів виконавчої влади, членів міжвідомчої робочої групи, доручень голови обласної держадміністрації. У разі потреби з питань, включених до порядку денного, на засідання міжвідомчої робочої групи можуть запрошуватися окремі посадові особи облдержадміністрації, керівники підприємств. Перелік осіб, які запрошуються на засідання міжвідомчої робочої групи, визначається головою міжвідомчої робочої групи за поданням місцевих органів виконавчої влади або членів міжвідомчої робочої групи, що внесли пропозиції до порядку денного засідання міжвідомчої робочої групи. 3.3. Організацію та підготовку документів для проведення засідання міжвідомчої робочої групи, їх оформлення забезпечує Головне управління економіки обласної держадміністрації та Луганське обласне управління з питань банкрутства Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України. 3.4. Засідання міжвідомчої робочої групи вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів. Якщо член міжвідомчої робочої групи не може бути присутнім на засіданні з поважних причин, за його письмовим повідомленням замість нього в засіданні може брати участь інша уповноважена особа. 3.5. Засідання міжвідомчої робочої групи проводить її голова, а в разі його відсутності - заступник голови міжвідомчої робочої групи. Регламент розгляду питань на засіданні визначається головуючим за погодженням з членами міжвідомчої робочої групи. Особи, запрошені на засідання міжвідомчої робочої групи, можуть брати участь в обговоренні питань, вносити пропозиції, робити застереження, давати пояснення. 3.6. Рішення міжвідомчої робочої групи приймається більшістю голосів членів міжвідомчої робочої групи присутніх на засіданні міжвідомчої робочої групи. 3.7. Пропозиції та рішення, прийняті на засіданні міжвідомчої робочої групи, мають рекомендаційний характер, оформлюються протоколом, який підписується головуючим, і на третій день після засідання надсилається членам міжвідомчої робочої групи, а також, у разі необхідності, зацікавленим особам. ____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|