Текст документа:

Про внесення змін до штатного розпису апарату Луганської обласної державної адміністрації на 2011 рік


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 17 жовтня 2011 року № 1332


Про внесення змін до штатного розпису апарату Луганської обласної державної адміністрації на 2011 рік


 Відповідно до статей 5, 44, 47 Закону України «Промісцеві державні адміністрації», статті 22 Закону України «Про Державний бюджет України на 2011 рік»:

 
внести з 01.10.2011 зміни (додаються) до штатного розпису апарату Луганської обласної державної адміністрації на 2011 рік, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 28.02.2011 № 202                      (зі змінами).
 
 
 
 
Голова обласної
держадміністрації                                                                      В.М.ПРИСТЮК
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови
обласної держадміністрації
« 17 » жовтня 2011 р. № 1332
штат у кількості 126 штатних одиниць з місячним
фондом заробітної плати щодо посадових окладів 169806,00 
(сто шістдесят дев’ять тисяч вісімсот шість грн 00 коп.)
 
ПЕРЕЛІК ЗМІН,
що вносяться до штатного розпису апарату Луганської обласної
 державної адміністрації з 1 жовтня 2011 року
 
 
1. У позиції «Затверджено» цифри «169406» замінити цифрами «169806».
 
2. У розділі «Патронатна служба голови облдержадміністрації»:
 
у графі «Спеціаліст 1 категорії» у позиції «Посадовий оклад (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985» та у позиції «Фонд заробітної плати на місяць (грн)» цифри «1920» замінити цифрами «1970»;
        
у графі «Разом» цифри «1920» замінити цифрами «1970».
 
3. У розділі «Відділ забезпечення діяльності керівництва»:
 
у графі «Спеціаліст 1 категорії» у позиції «Посадовий оклад (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985» та у позиції «Фонд заробітної плати на місяць (грн)» цифри «5760» замінити цифрами «5910»;
 
у графі «Разом» цифри «5760» замінити цифрами «5910».
 
4. У розділі «Відділ господарського забезпечення»:
 
у графі «Спеціаліст 1 категорії» у позиції «Посадовий оклад (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985» та у позиції «Фонд заробітної плати на місяць (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985»;
 
у графі «Старший інспектор» у позиції «Посадовий оклад (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985» та у позиції «Фонд заробітної плати на місяць (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985»;
 
у графі «Завідувач господарства» у позиції «Посадовий оклад (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985» та у позиції «Фонд заробітної плати на місяць (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985»;
 
у графі «Разом» цифри «2880» замінити цифрами «2955».
  
5. У розділі «Відділ роботи із зверненнями громадян»:
 
у графі «Провідний спеціаліст» у позиції «Посадовий оклад (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985» та у позиції «Фонд заробітної плати на місяць (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985»;
 
у графі «Разом» цифри «960» замінити цифрами «985».
 
6. У розділі «Загальний відділ»:
 
у графі «Спеціаліст 1 категорії» у позиції «Посадовий оклад (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985» та у позиції «Фонд заробітної плати на місяць (грн)» цифри «1920» замінити цифрами «1970»;
 
у графі «Оператор копіювальних та розмножувальних машин» у позиції «Посадовий оклад (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985» та у позиції «Фонд заробітної плати на місяць (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985»;
 
у графі «Разом» цифри «2880» замінити цифрами «2955».
 
6. У розділі «Відділ інформаційно-комп’ютерного забезпечення»:
 
у графі «Провідний спеціаліст» у позиції «Посадовий оклад (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985» та у позиції «Фонд заробітної плати на місяць (грн)» цифри «960» замінити цифрами «985»;
 
у графі «Разом» цифри «960» замінити цифрами «985».
 
7. У розділі «Всього» цифри «15360» замінити цифрами «15760».
 
8. У розділі «ВСЬОГО» цифри «169406» замінити цифрами «169806».
 
 
 
 
Заступник керівника
апарату облдержадміністрації                                    С.Г.ТИХОНОВСЬКИЙ
 
 
 
Начальник відділу
фінансового забезпечення
апарату облдержадміністрації                                                       С.В.КРАСЮК