Текст документа: Про погодження застосування замовниками окремих процедур державних закупівель за кошти місцевих бюджетів


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 22 березня 2001 року № 137


Про погодження застосування замовниками окремих процедур державних закупівель за кошти місцевих бюджетів

Про погодження застосування замовниками окремих процедур державних закупівель за кошти місцевих бюджетів

Розпорядження Луганської обласної державної адміністрації
від 22 березня 2001 року N 137

Зареєстровано в Луганському обласному управлінні юстиції
4 квітня 2001 р. за N 32/520

На виконання Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22 лютого 2000 року N 1490-III, постанови Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 р. N 1469 "Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель", наказу Мінекономіки України від 17.10.2000 N 224 "Про делегування окремих функцій щодо координації закупівель товарів, робіт і послуг за кошти місцевих бюджетів", наказу Мінекономіки України від 07.12.2000 N 268 "Про порядок погодження Міністерством економіки України застосування замовниками окремих процедур державних закупівель":

1. Установити, що у випадку фінансування закупівлі товарів, робіт чи послуг за рахунок коштів місцевих бюджетів погодження застосування замовниками процедури торгів з обмеженою участю та процедури двоступеневих торгів при закупівлі товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро, та застосування процедури закупівлі в одного виконавця у випадку, якщо очікувана вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 5 тис. євро (для робіт - 100 тис. євро), здійснюється Головним управлінням економіки облдержадміністрації.

2. Затвердити:

2.1. Порядок погодження застосування замовниками процедури торгів з обмеженою участю та процедури двоступеневих торгів при закупівлі товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро, та застосування процедури закупівлі в одного виконавця у випадку, якщо очікувана вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 5 тис. євро, для робіт - 100 тис. євро (додається);

2.2. Порядок розгляду документів, поданих замовником до Головного управління економіки облдержадміністрації для здійснення погодження (додається).

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови обласної держадміністрації Пілієва С. Г.

 

Перший заступник голови
облдержадміністрації 

 
М. М. Гапочка 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 22 березня 2001 р. N 137 


ПОРЯДОК
погодження застосування замовниками процедури торгів з обмеженою участю та процедури двоступеневих торгів при закупівлі товарів, робіт і послуг за кошти місцевих бюджетів, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро, та застосування процедури закупівлі в одного виконавця у випадку, якщо очікувана вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 5 тис. євро (для робіт - 100 тис. євро)

1. Погодження застосування процедури торгів здійснюється на підставі подання до Головного управління економіки облдержадміністрації замовником документів, відповідальність за достовірність яких несе замовник:

1.1. У випадку застосування процедури торгів з обмеженою участю, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро:

- листа-звернення у довільній формі на адресу Головного управління економіки облдержадміністрації з обгрунтуванням необхідності застосування процедури торгів з обмеженою участю відповідно до умов застосування цієї процедури, зазначених у Законі України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (частина 3, стаття 18), з обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну виконання поставок товарів (робіт, послуг);

- тендерної документації, необхідної для проведення процедури закупівлі, включаючи основні умови або проект договору про закупівлю;

- техніко-економічного обгрунтування закупівель у разі коли предметом закупівлі є здійснення наукових досліджень, експериментів або розроблень, надання консультаційних та інших спеціальних послуг;

1.2. У випадку застосування процедури двоступеневих торгів, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує суму, еквівалентну 100 тис. євро:

- листа-звернення у довільній формі на адресу Головного управління економіки облдержадміністрації з обгрунтуванням необхідності застосування процедури двоступеневих торгів відповідно до умов застосування цієї процедури, зазначених у Законі України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (частина 1, стаття 30), з обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну виконання поставок товарів (робіт, послуг);

- тендерної документації, необхідної для проведення процедури закупівлі, включаючи основні умови або проект договору про закупівлю;

- первинного договору про закупівлю та звіту про проведення попередніх процедур закупівлі, у разі необхідності застосування процедури двоступеневих торгів для нових будівельних робіт, які є повторенням подібних будівельних робіт, що відповідають типовому проекту;

- звіту про застосування процедури відкритих торгів, у разі відхилення всіх тендерних пропозицій, що були подані виконавцями на відкриті торги, через змову виконавців щодо ціни відповідного товару, робіт чи послуг або невідповідності тендерних пропозицій вимогам, викладеним у тендерній документації;

- техніко-економічного обгрунтування закупівель у разі коли предметом закупівлі є здійснення наукових досліджень, експериментів або розроблень, надання консультаційних та інших спеціальних послуг;

1.3. У випадку застосування процедури закупівлі в одного виконавця:

- листа-звернення у довільній формі на адресу Головного управління економіки облдержадміністрації з обгрунтуванням необхідності застосування процедури закупівлі в одного виконавця відповідно до умов застосування цієї процедури, зазначених у Законі України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (частина 2, стаття 33), з обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну виконання поставок товарів (робіт, послуг);

- основних умов або проекту договору про закупівлю;

- завірених копій установчих документів та свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності - виконавця, запрошеного для участі у процедурі закупівлі;

- завірених копій відповідних ліцензій у випадках, передбачених законодавством;

- первинного договору про закупівлю та звіту про проведення попередніх процедур закупівлі у зв'язку з потребою здійснення додаткових поставок чи проведення додаткових робіт первинним виконавцем;

- техніко-економічного обгрунтування або відповідного експертного висновку у разі необхідності застосування процедури закупівлі у одного виконавця через відсутність конкуренції (з технічних причин), коли товари, роботи чи послуги можуть бути поставлені (виконані) тільки певним виконавцем і при цьому немає альтернативи;

- у разі коли предметом закупівлі є здійснення наукових досліджень та розробок - запиту на участь у процедурі закупівлі в одного виконавця щодо закупівлі науково-технічної продукції за формою, встановленою наказом Мінекономіки України від 07.12.2000 N 268 "Про порядок погодження Міністерством економіки України застосування замовниками окремих процедур державних закупівель";

- завірених копій документів установленого зразка (у разі їх наявності), що підтверджують наявність авторських прав у разі закупівлі, пов'язаної із захистом авторських прав;

- обгрунтування ціни у разі закупівель, які здійснюються за значно нижчими від ринкових цінами, що діють протягом дуже короткого строку.

2. Документи, що подаються для отримання дозволу на застосування відповідної процедури закупівлі, надсилаються до Головного управління економіки облдержадміністрації поштою. Днем подання документів вважається дата реєстрації вхідних документів у загальному відділі управління.

Відомості про прийняті на розгляд документи заносяться в окремий журнал приймання та видачі матеріалів щодо погодження процедур закупівель та в комп'ютерну інформаційну базу обліку, після чого документи направляються на розгляд (експертизу) до відповідних управлінь та відділів облдержадміністрації.

3. Протягом 15 робочих днів від дати подання замовником документів Головне управління економіки облдержадміністрації на їх підставі приймає відповідне рішення щодо погодження процедури закупівлі та видає лист погодження процедури закупівлі.

4. Розгляд звернень замовників щодо необхідності застосування процедури закупівлі у одного виконавця через виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з особливими економічними чи соціальними обставинами, яких замовник не міг передбачити, та прийняття відповідного рішення здійснюється Головним управлінням економіки облдержадміністрації протягом 5 робочих днів.

5. Результати розгляду поданих документів відповідними управліннями та відділами облдержадміністрації заносяться до картки опрацювання та погодження. На підставі картки опрацювання та погодження, яка підписується начальниками управлінь і відділів облдержадміністрації, оформлюється лист погодження процедури закупівлі та здійснюється його затвердження.

6. Якщо під час розгляду управліннями та відділами облдержадміністрації поданих замовником документів виявляються підстави для відмови в погодженні тієї чи іншої процедури закупівлі, то до управління з питань державних закупівель, грошово-кредитної і цінової політики Головного управління економіки облдержадміністрації подається їх письмовий виклад за підписом начальника відповідного управління чи відділу облдержадміністрації. 

7. Підставою для відмови в погодженні відповідної процедури закупівлі можуть бути:

- подання замовником документів, передбачених пунктом 1 цього Порядку, не в повному обсязі;

- виявлення в поданих документах неправдивої інформації;

- невідповідність поданих документів вимогам законодавства у сфері державних закупівель;

- інші підстави, передбачені чинним законодавством України.

8. У разі відмови в погодженні відповідної процедури закупівлі замовник має право доопрацювати документи, провести додаткову експертизу документів. У цьому випадку розгляд документів призупиняється і відновлюється, якщо замовником вносяться доопрацьовані документи, після чого розпочинається новий термін їх розгляду.

9. У процесі здійснення погодження процедури закупівлі фахівці відповідних управлінь і відділів облдержадміністрації повинні суворо дотримуватись вимог законодавства у сфері державних закупівель та цього Порядку, не допускаючи при цьому розголошення конфіденційної інформації.

10. Лист погодження процедури закупівлі підписується та затверджується начальником управління з питань державних закупівель, грошово-кредитної і цінової політики Головного управління економіки облдержадміністрації (у разі відсутності - його заступником). Під час їх відсутності зазначені документи підписуються іншим заступником начальника Головного управління економіки облдержадміністрації.

11. Лист погодження процедури закупівлі оформлюється у двох примірниках, один з яких видається замовнику, а другий разом з пакетом поданих документів для здійснення процедури погодження зберігається в управлінні з питань державних закупівель, грошово-кредитної і цінової політики Головного управління економіки облдержадміністрації протягом трьох років.

12. Лист погодження процедури закупівлі видається представникам замовника за умови пред'явлення ними посвідчень особистості та доручень замовника на отримання зазначених документів, завірених в установленому порядку.

13. Відмова у видачі листа погодження процедури закупівлі має бути оформлена письмово, містити підстави відмови і може бути оскаржена у встановленому законодавством порядку.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 22 березня 2001 р. N 137 


ПОРЯДОК
розгляду документів, поданих замовником для здійснення процедур погодження

Управління і відділи обласної держадміністрації, зазначені нижче, у межах своєї компетенції та у визначені згідно з Порядком терміни здійснюють розгляд документів, поданих замовниками для погодження відповідної процедури закупівлі з таких питань:

Управління розвитку підприємництва та інвестиційної політики Головного управління економіки облдержадміністрації протягом трьох робочих днів розглядає установчі документи та свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності (завірені копії) виконавця, запрошеного для участі у процедурі закупівлі в одного виконавця; завірені копії відповідних ліцензій (у разі погодження застосування процедури закупівлі в одного виконавця).

Головне фінансове управління облдержадміністрації в межах своєї компетенції протягом трьох робочих днів розглядає подані документи на предмет відповідності чинному законодавству щодо витрат коштів місцевих бюджетів.

Відділ цін і тарифів управління з питань державних закупівель, грошово-кредитної і цінової політики Головного управління економіки облдержадміністрації в межах своєї компетенції протягом п'яти робочих днів розглядає подані документи на предмет відповідності з ціновими реаліями орієнтовно розрахованої вартості товарів (робіт, послуг), що будуть закуповуватись; порядку розрахунку ціни тендерної пропозиції.

У випадках, якщо у поданих документах виявляється інформація щодо цін, достовірність яких не може бути перевірена відповідальними фахівцями управління, то замовник повинен додатково надати експертні висновки спеціалізованих експертних організацій.

Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності облдержадміністрації у межах своєї компетенції протягом трьох робочих днів розглядає пакет документів, поданий замовником для погодження відповідної процедури закупівлі, на предмет відповідності умов платежів проекту контракту вимогам чинного законодавства та наявності (відсутності) обмежень у суб'єкта господарської діяльності і його контрагента на здійснення зовнішньоекономічної діяльності, передбачених статтею 37 Закону України "Про зовнішньоекономічну діяльність", та інших порушень у сфері зовнішньоекономічної діяльності, а також відповідності цінових умов здійснення закупівель існуючій кон'юнктурі на зовнішніх ринках.

До проведення експертизи документів та розгляду техніко-економічних обгрунтувань закупівель у разі необхідності можуть залучатися інші структурні підрозділи обласної держадміністрації і відповідні відділи Головного управління економіки облдержадміністрації, не зазначені у цьому Порядку.

Управління з питань державних закупівель, грошово-кредитної і цінової політики Головного управління економіки облдержадміністрації оформляє та супроводжує лист погодження процедури закупівлі або готує мотивовану відмову у видачі листа.

Термін розгляду документів у зазначених підрозділах не повинен перевищувати п'яти робочих днів.

____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.