Текст документа: Про організацію виконання Закону України від 19 жовтня 2000 р. N 2057-III


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 23 квітня 2001 року № 221


Про організацію виконання Закону України від 19 жовтня 2000 р. N 2057-III

 ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 23.04.2001 р. N 221

Про організацію виконання Закону України від 19 жовтня 2000 р. N 2057-III "Про проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів"
-->

З метою організації виконання Закону України від 19.10.2000 р. N 2057-III "Про проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів":

1. Обласному управлінню Пенсійного фонду України (Надрага В. І.), Луганському обласному центру зайнятості (Котляр О. І.) та управлінню Державного казначейства у Луганській області (Попов М. І.) забезпечити неухильне виконання Закону України від 19.10.2000 р. N 2057-III "Про проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів", постанови Кабінету Міністрів України від 07.03.2001 р. N 216 "Про організаційне забезпечення проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів", у т. ч. їх структурними підрозділами, та організувати роботу щодо впровадження експерименту в області.

2. Створити обласну міжвідомчу комісію з питань контролю за проведенням в області експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів.

3. Затвердити Положення про міжвідомчу комісію з питань контролю за проведенням в області експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів та склад комісії (додаються).

4. Виконкомам міських рад, головам райдержадміністрацій розглянути питання по організації роботи міськрайвідділів Пенсійного фонду України та міськрайцентрів зайнятості щодо впровадження експерименту в містах і районах області та створення відповідних комісій.

5. Обласному управлінню Пенсійного фонду України щомісячно інформувати облдержадміністрацію про хід впровадження експерименту.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Іванова В. М.

 

 Голова обласної держадміністрації 

О. С. Єфремов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 23 квітня 2001 р. N 221 


ПОЛОЖЕННЯ
про міжвідомчу комісію з питань контролю за проведенням в області експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Міжвідомча комісія з питань контролю за проведенням в області експерименту згідно із Законом України від 19.10.2000 р. N 2057-III "Про проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів" є допоміжним консультативно-дорадчим органом при облдержадміністрації, покликаним сприяти створенню організаційних умов щодо впровадження експерименту в області.

1.2. Міжвідомча комісія у своїй діяльності керується Законом України від 02.03.2000 р. N 1533-III "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", Законом України від 19.10.2000 р. N 2057-III "Про проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів", постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2001 р. N 216 "Про організаційне забезпечення проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів", іншими нормативно-правовими актами, розпорядженнями голови облдержадміністрації, а також цим Положенням.

II. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МІЖВІДОМЧОЇ КОМІСІЇ

2.1. Об'єднання зусиль по координації дій органів виконавчої влади, установ та організацій щодо впровадження експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів у Луганській області.

2.2. Розгляд пропозицій органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, установ та організацій щодо впровадження заходів по виконанню Закону України від 19.10.2000 р. N 2057-III "Про проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів".

2.3. Координація обміну інформацією між обласним управлінням Пенсійного фонду України, Луганським обласним центром зайнятості та управлінням Державного казначейства у Луганській області.

2.4. Підготовка пропозицій для розгляду питань щодо виконання Закону України від 19.10.2000 р. N 2057-III "Про проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів" на засіданнях, нарадах місцевих органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

2.5. Інформування облдержадміністрації з питань, що на неї покладені.

III. МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ МАЄ ПРАВО:

3.1. Залучати до розгляду питань, що належать до її компетенції, спеціалістів відповідних органів, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками).

3.2. Одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій інформацію, документи й матеріали, необхідні для виконання своїх повноважень.

3.3. Звертатись до керівників підприємств, установ і організацій з пропозиціями, спрямованими на виконання Закону України від 19.10.2000 р. N 2057-III "Про проведення у Запорізькій, Луганській та Львівській областях експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів".

3.4. Виносити на обговорення, розгляд голови облдержадміністрації, органів виконавчої влади, зацікавлених організацій, установ та організацій пропозиції щодо впровадження експерименту в Луганській області.

IV. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПОРЯДОК РОБОТИ МІЖВІДОМЧОЇ КОМІСІЇ

4.1. Формою роботи міжвідомчої комісії є її засідання, які проводяться за необхідністю, але не менше одного разу на квартал.

Місце та час проведення засідання визначається головою міжвідомчої комісії.

Повідомлення членів міжвідомчої комісії про її засідання проводиться за 2 дні разом з наданням проекту порядку денного, протокольних рішень та переліку питань, що заплановані до розгляду.

4.2. Порядок денний засідання міжвідомчої комісії формується її головою на підставі поданих пропозицій обласного управління Пенсійного фонду України, Луганського обласного центру зайнятості, управління Державного казначейства у Луганської області або інших установ, що мають відношення до впровадження експерименту, а також органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, членів міжвідомчої комісії, доручень голови облдержадміністрації.

4.3. У разі потреби з питань, включених до порядку денного, на засідання міжвідомчої комісії можуть запрошуватися посадові особи, яких стосується зазначене питання.

Перелік осіб, які запрошуються на засідання міжвідомчої комісії, визначається головою міжвідомчої комісії за поданням органів виконавчої влади або членів міжвідомчої комісії, що внесли пропозиції до порядку денного засідання міжвідомчої комісії.

4.4. Організацію та підготовку документів для проведення засідання міжвідомчої комісії, їх оформлення забезпечують обласне управління Пенсійного фонду України та Луганський обласний центр зайнятості.

4.5. Засідання міжвідомчої комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів.

Якщо член міжвідомчої комісії не може бути присутнім на засіданні з поважних причин, за його письмовим повідомленням замість нього в засіданні може брати участь інша уповноважена особа.

4.6. Засідання міжвідомчої комісії проводить голова комісії, а в разі його відсутності - один із заступників голови міжвідомчої комісії.

Регламент розгляду питань на засіданні визначається головуючим за погодженням з членами міжвідомчої комісії.

Особи, запрошені на засідання міжвідомчої комісії, можуть брати участь в обговоренні питань, вносити пропозиції, робити зауваження та надавати пояснення.

4.7. Рішення міжвідомчої комісії приймається більшістю голосів членів міжвідомчої комісії, присутніх на засіданні.

За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

4.8. Пропозиції та рішення, прийняті на засіданні міжвідомчої комісії, мають рекомендаційний характер, оформлюються протоколом, який підписується головуючим і на третій день після засідання надсилається членам міжвідомчої комісії, а також у разі необхідності за визначенням головуючого органам виконавчої влади, підприємствам та організаціям.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 23 квітня 2001 р. N 221 


СКЛАД
обласної міжвідомчої комісії з питань контролю за проведенням в області експерименту з підвищення ефективності роботи державних цільових фондів

Іванов
Володимир Михайлович 

- заступник голови облдержадміністрації, голова міжвідомчої комісії 

Надрага
Василь Іванович 

- начальник обласного управління Пенсійного фонду України, заступник голови міжвідомчої комісії

Котляр
Олег Іванович 

- директор обласного центру зайнятості, заступник голови міжвідомчої комісії

Члени комісії: 

Антіпов
Олександр Миколайович 

- голова Державної податкової адміністрації в Луганській області 

Гайдуков
Михайло Дмитрович 

- перший заступник голови Федерації профспілок Луганської області (за згодою) 

Попов
Михайло Іванович 

- начальник управління Державного казначейства у Луганській області 

Скупинський
Віталій Йосипович 

- начальник управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань у Луганській області (за згодою) 

Татарчук
Валентина Прокопівна 

- начальник управління фінансово-економічного аналізу та прогнозу Головного управління економіки облдержадміністрації 

Тураєв
Володимир Олексійович 

- начальник Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації. 


____________

 

Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.