ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 11 травня 2001 року № 255
Про створення обласної комісії з організації вирішення майнових питань, що виникають у процесі реформування аграрного сектора економіки
Про створення обласної комісії з організації вирішення майнових питань, що виникають у процесі реформування аграрного сектора економіки Розпорядження Луганської обласної державної адміністрації від 11 травня 2001 року N 255 Зареєстровано в Луганському обласному управлінні юстиції 29 травня 2001 р. за N 51/539 На виконання Указу Президента України від 29 січня 2001 року N 62/2001 "Про заходи щодо забезпечення захисту майнових прав селян у процесі реформування аграрного сектора економіки", листа Міністерства аграрної політики України від 27.03.2001 р. N 37-25-3-11/2440: 1. Створити обласну комісію з організації вирішення майнових питань, що виникають у процесі реформування аграрного сектора економіки у складі згідно з додатком. 2. Затвердити Положення про обласну комісію з організації вирішення майнових питань, що виникають у процесі реформування аграрного сектора економіки (додається). 3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Махортова Ю. О. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
Додаток до розпорядження Луганської обласної державної адміністрації від 11 травня 2001 р. N 255 |
СКЛАД обласної комісії з організації вирішення майнових питань, що виникають у процесі реформування аграрного сектора економіки Махортов Юрій Олексійович | - заступник голови облдержадміністрації, голова комісії | Іванов Валерій Олександрович | - начальник Головного управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації, заступник голови комісії | Бондаренко Наталія Семенівна | - начальник відділу реформування майнових і земельних відносин, організації нових форм господарювання, моніторингу та прогнозування наслідків аграрної реформи, секретар комісії | Члени комісії: | Бурлаков Сергій Вікторович | - начальник управління Держслужби з боротьби з економічною злочинністю УМВС України в Луганській області (за згодою) | Вольних Володимир Миколайович | - заступник начальника обласного управління статистики (за згодою) | Єна Віктор Костянтинович | - директор Луганського інституту агропромислового виробництва (за згодою) | Жураківський Дмитро Михайлович | - заступник голови Луганського обкому профспілки працівників агропромислового комплексу (за згодою) | Карасьова Юлія Олександрівна | - провідний спеціаліст - юрисконсульт відділу реформування майнових і земельних відносин, організації нових форм господарювання, моніторингу та прогнозування наслідків аграрної реформи | Коновченко Ніна Володимирівна | - начальник відділу бухобліку та ревізійної роботи Головного управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | Кривощокова Лариса Костянтинівна | - начальник відділу з управління державним майном регіонального відділення Фонду державного майна (за згодою) | Мізик Ольга Василівна | - заступник начальника відділу агропромислового комплексу КРУ в Луганській області | Пономаренко Павло Степанович | - перший заступник начальника Головного управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації - начальник центру реформування | Рибалко Володимир Іванович | - начальник Луганського обласного виробничого об'єднання "Облсількомунгосп" (за згодою) | Руденко Борис Михайлович | - начальник обласного виробничого управління меліорації та водного господарства | Стафеняк Володимир Матвійович | - начальник інспекції Держтехнагляду облдержадміністрації | Степанов Степан Степанович | - заступник начальника Головного управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації | Струтинська Надія Іванівна | - заступник начальника Головного управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації. |
Заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації | М. В. Запорожцев |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 11 травня 2001 р. N 255 |
ПОЛОЖЕННЯ про обласну комісію з організації вирішення майнових питань, що виникають у процесі реформування аграрного сектора економіки 1. Обласна комісія з організації вирішення майнових питань, що виникають у процесі реформування аграрного сектора економіки (надалі - комісія), створена на виконання Указу Президента України від 29 січня 2001 року N 62/2001 "Про заходи щодо забезпечення захисту майнових прав селян у процесі реформування аграрного сектора економіки" та листа Міністерства аграрної політики України від 27.03.2001 р. N 37-25-3-11/2440. 2. Комісія створюється за розпорядженням голови обласної державної адміністрації і у своїй діяльності підзвітна йому та підконтрольна. 3. У своїй роботі комісія керується Конституцією, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, цим Положенням та розпорядженнями голови облдержадміністрації. 4. Комісія відповідно до своєї компетенції надає роз'яснення щодо порядку набуття та реалізації права власності громадян на майнові паї, способів і порядку захисту цього права, а також організовує висвітлення в засобах масової інформації хід реалізації положень вищезазначеного Указу Президента України та забезпечує виконання організаційних заходів щодо: - уточнення складу й вартості пайових фондів майна членів колективних сільськогосподарських підприємств, у тому числі реорганізованих, з урахуванням майна, що призначалося, але не використано для погашення заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджетів та державних цільових фондів у зв'язку зі списанням цієї заборгованості відповідно до законодавства; - визначення розмірів паїв колишніх членів колективних сільськогосподарських підприємств, що не були ними одержані в натурі, грошима або цінними паперами при припиненні членства, встановлення осіб, які є їх власниками; - документального посвідчення права власності на майнові паї членів КСП, забезпечення вільного здійснення права власності на паї, зокрема передачі паїв в оренду, купівлі-продажу, дарування, міни, передачі в спадщину; - недопущення порушень майнових прав колишніх членів колективних сільськогосподарських підприємств, у тому числі права власності на паї; - забезпечення неухильного виконання правонаступниками реорганізованих колективних підприємств майнових обов'язків, які перейшли до них від зазначених підприємств, зокрема стосовно колишніх членів цих підприємств. 4. Для виконання цих завдань комісія: 1) забезпечує утворення на місцях комісій з організації вирішення майнових питань, що виникають у процесі реформування аграрного сектора економіки, надає їм правову допомогу; 2) організовує запровадження документального посвідчення права власності на паї шляхом видачі свідоцтв про право власності на пай члена колективного сільськогосподарського підприємства (майнових сертифікатів); 3) надає роз'яснення власникам майнових паїв у питаннях забезпечення вільного здійснення права власності на паї, зокрема передачі паїв в оренду з виплатою орендної плати в розмірі не менше одного відсотка вартості паю, купівлі-продажу, дарування, міни, передачі у спадщину; 4) організовує приведення у відповідність з вимогами законодавства установчих документів суб'єктів господарювання, які були створені внаслідок реорганізації чи на основі майна, що належало ліквідованим колективним сільськогосподарським підприємствам, зокрема в частині правонаступництва щодо майна та порядку його формування; 5) організовує та контролює проведення робіт з уточнення складу й вартості державного майна, яке не ввійшло до пайового фонду реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств, та вносить пропозиції до органів, уповноважених управляти державним майном, щодо подальшого його збереження та використання; 6) розробляє пропозиції щодо збереження й використання за призначенням до передачі в комунальну власність об'єктів соціальної інфраструктури, які належали колективним сільськогосподарським підприємствам; 7) вживає заходів щодо забезпечення неухильного виконання правонаступниками реорганізованих колективних сільськогосподарських підприємств майнових обов'язків, які перейшли до них від зазначених підприємств, зокрема стосовно колишніх членів цих підприємств; 8) вживає заходів щодо розгляду скарг і звернень громадян з питань реалізації та захисту прав на майнові паї; 9) проводить семінари-навчання фахівців з питань забезпечення захисту майнових прав селян у процесі реформування аграрного сектора економіки. 5. Права членів комісії: - вносити пропозиції до порядку денного засідання комісії; - брати участь у дискусіях з питань, що обговорюються; - голосувати в ході прийняття рішення; - ознайомлюватися з усіма документами, що надходять до комісії; - у випадках незгоди з прийнятим комісією рішенням - письмово викладати свої заперечення, обгрунтовувати їх і додавати до протоколу засідання комісії. 6. За необхідності до участі в роботі комісія може залучати фахівців наукових та інших установ і організацій з правом дорадчого голосу. 7. Засідання комісії проводяться в міру необхідності та вважаються правомочними, якщо в них узяли участь не менше двох третин членів комісії. 8. Рішення на засіданнях комісії приймаються шляхом відкритого голосування й вважаються ухваленими, якщо за них проголосувало більше половини від загального складу комісії. У разі якщо голоси розділились порівну голова має право вирішального голосу. 9. Засідання комісії оформлюються протоколом засідання. Протокол підписується головою та секретарем комісії. 10. Діяльність комісії припиняється після закінчення її повноважень за розпорядженням голови обласної держадміністрації. 11. Протоколи та інші матеріали комісія передає в Головне управління сільського господарства і продовольства облдержадміністрації, яке забезпечує їх зберігання протягом п'яти років. ____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|