Текст документа: Про розвиток системи центрів соціальних служб для молоді в області


ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 18 січня 2002 року № 26


Про розвиток системи центрів соціальних служб для молоді в області

 ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 18.01.2002 р. N 26

Про розвиток системи центрів соціальних служб для молоді в області
-->

У відповідності до Закону України від 21 червня 2001 р. N 2558-III "Про соціальну роботу з дітьми та молоддю", на виконання Указу Президента України від 23 червня 2001 р. N 467/2001 "Про додаткові заходи щодо вдосконалення соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями", постанови Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2001 р. N 1291 "Про розвиток центрів соціальних служб для молоді":

1. Затвердити Положення про Луганський обласний центр соціальних служб для молоді (додається).

2. Рекомендувати виконкомам міських рад та райдержадміністраціям:

2.1. Привести у відповідність до Загального положення про центри соціальних служб для молоді положення про районні, міські та районні в містах центри соціальних служб для молоді.

2.2. Завершити протягом 2002 - 2003 років формування мережі районних, міських та районних у містах центрів соціальних служб для молоді.

2.3. Забезпечити збереження діючих центрів соціальних служб для молоді та привести чисельність їх працівників у відповідність до нормативної.

2.4. До 1 березня 2002 року розробити заходи щодо підвищення ефективності діяльності центрів соціальних служб для молоді та поліпшення їх матеріально-технічного забезпечення.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Іванова В. М.

 

 Голова обласної держадміністрації 

О. С. Єфремов 


 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації
від 18 січня 2002 р. N 26 


Положення
про Луганський обласний центр соціальних служб для молоді

1. Луганський обласний центр соціальних служб для молоді (далі - Центр) - це спеціальний заклад, уповноважений державою брати участь у реалізації державної молодіжної політики шляхом проведення соціальної роботи з дітьми та молоддю.

2. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Державного комітету у справах сім'ї та молоді та директора Державного центру соціальних служб для молоді, розпорядженнями голови облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, Загальним положенням про центри соціальних служб для молоді й цим Положенням.

3. Основною метою діяльності Центру є створення соціальних умов для життєдіяльності, гармонійного та різнобічного розвитку дітей і молоді, захист їх конституційних прав, свобод і законних інтересів, задоволення культурних та духовних потреб.

4. Основними принципами діяльності Центру є законність, дотримання й захист прав людини, диференційність, системність, індивідуальний підхід, доступність, конфіденційність, відповідальність за дотримання етичних та правових норм, добровільність у прийнятті допомоги.

5. Центр створюється облдержадміністрацією й належить до сфери її управління.

6. Основними завданнями Центру є:

6.1. Контроль і координація діяльності районних, міських, районних у містах, селищних та сільських центрів.

6.2. Сприяння розвитку мережі центрів та їх спеціалізованих служб на території області.

6.3. Інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності районних, міських, районних у містах, селищних та сільських центрів, надання їм методичної та практичної допомоги.

7. Центр:

7.1. Проводить соціальну роботу з дітьми, молоддю та сім'ями через свої спеціалізовані служби.

7.2. Бере участь у реалізації державних, галузевих і регіональних програм з питань соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями.

7.3. Забезпечує надання дітям та молоді інформації з питань працевлаштування, допомоги в організації трудових об'єднань, зокрема молодіжних трудових загонів, таборів праці та відпочинку, громадських оплачуваних робіт.

7.4. Забезпечує впровадження центрами області соціальних стандартів, нових форм і методів, інноваційних технологій соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями.

7.5. Контролює разом з райдержадміністраціями та органами місцевого самоврядування цільове й ефективне використання коштів, що виділяються центрам з місцевих бюджетів на реалізацію програм і заходів у сфері соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями.

7.6. Налагоджує зв'язки з міжнародними організаціями, які проводять соціальну роботу з дітьми, молоддю та сім'ями.

7.7. Здійснює інші функції відповідно до покладених на нього завдань.

8. Центр у процесі виконання покладених на нього завдань:

8.1. Взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, райдержадміністраціями, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, а також фізичними особами.

8.2. Сприяє дитячим і молодіжним громадським організаціям, іншим об'єднанням громадян у реалізації ними власних соціально значущих ініціатив та проектів.

8.3. Залучає благодійні фонди, громадські організації, суб'єктів підприємницької діяльності до розв'язання актуальних соціальних проблем дітей, молоді та сім'ї.

8.4. Здійснює заходи щодо поширення в області соціальної рекламної інформації про здоровий спосіб життя, профілактику негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі, види соціальних послуг, що надаються центрами.

8.5. Сприяє добровільній, доброчинній, соціально-корисній діяльності дітей та молоді (волонтерський рух), роботі шкіл волонтерів при центрах.

8.6. Веде облік соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями, готує статистичні, інформаційні, аналітичні матеріали з питань, що належать до його компетенції.

9. Центр має право:

9.1. Подавати обласній державній адміністрації, райдержадміністраціям та органам місцевого самоврядування пропозиції щодо вдосконалення соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями.

9.2. Подавати пропозиції до проекту обласного бюджету з питань, що належать до його компетенції.

9.3. Створювати філії й спеціалізовані служби, типові положення яких затверджує Державний комітет у справах сім'ї та молоді України за поданням Державного центру соціальних служб для молоді.

9.4. Укладати угоди з підприємствами, установами та організаціями, у тому числі зарубіжними, на виконання ними робіт, що сприяють підвищенню ефективності соціальної роботи.

9.5. Залучати спеціалістів підприємств, установ та організацій за погодженням з їх керівниками до розгляду питань, що належать до компетенції Центру.

9.6. Одержувати від підприємств, установ та організацій інформацію з питань соціальної роботи з дітьми й молоддю.

9.7. Проводити відповідно до законодавства соціальне інспектування (здійснення нагляду й контролю, проведення аналізу та експертизи) умов життєдіяльності, морального, психічного та фізичного стану дітей і молоді, забезпечення захисту їх прав, свобод та законних інтересів.

9.8. Порушувати перед відповідними органами клопотання про притягнення до дисциплінарної та адміністративної відповідальності посадових осіб, винних у порушенні законодавства стосовно дітей і молоді.

9.9. Проводити соціологічні дослідження, анкетування та опитування з метою визначення проблем дітей, молоді й сім'ї.

9.10. Надавати благодійну (гуманітарну) допомогу.

9.11. Залучати міжнародну фінансову та технічну допомогу, міжнародні гранти на виконання програм і заходів стосовно дітей, молоді та сім'ї.

10. Послуги, що надаються Центром, є державними послугами й здійснюються на безоплатній основі.

11. Центр може надавати підприємствам, установам та організаціям за договорами платні послуги. Перелік платних послуг і порядок їх надання встановлюються Державним комітетом у справах сім'ї та молоді України за погодженням з Міністерством фінансів України, Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України та Антимонопольним комітетом.

12. Директор Центру призначається на посаду та звільняється з посади головою облдержадміністрації за погодженням з Державним центром соціальних служб для молоді.

13. Директор Центру:

13.1. Керує діяльністю Центру, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Центр завдань, законність прийнятих ним рішень, визначає ступінь відповідальності його працівників.

13.2. Затверджує структуру та штатний розпис Центру в межах граничної чисельності працівників та фонду оплати праці.

13.3. Затверджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників Центру.

13.4. Видає в межах своєї компетенції накази організаційно-розпорядчого характеру, організовує й контролює їх виконання.

13.5. Розпоряджається коштами Центру в межах затвердженого кошторису витрат.

13.6. Створює в Центрі конкурсну та атестаційну комісії.

13.7. Призначає у встановленому порядку на посади та звільняє з посад заступників та інших працівників Центру.

13.8. Організовує підвищення кваліфікації працівників Центру, проводить атестацію державних службовців та приймає рішення за її результатами.

13.9. Застосовує заохочення та накладає дисциплінарні стягнення на працівників Центру.

13.10. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством.

14. Для підвищення ефективності діяльності Центру, розроблення рекомендацій з питань соціальної роботи з дітьми, молоддю та сім'ями при Центрі можуть створюватися консультативна та методична ради, рада директорів, які провадять діяльність на громадських засадах.

15. Облдержадміністрація забезпечує Центр приміщенням, засобами зв'язку, меблями, оргтехнікою та транспортними засобами.

16. Діяльність Центру фінансується за рахунок коштів, передбачених в обласному бюджеті окремим рядком, інших джерел, не заборонених законодавством, у тому числі спонсорських, благодійних (гуманітарних), а також за рахунок коштів, отриманих Центром від надання платних послуг.

17. Умови оплати праці працівників Центру затверджуються Міністерством праці та соціальної політики України за погодженням з Міністерством фінансів України й Державним комітетом у справах сім'ї та молоді України.

18. Гранична чисельність і фонд оплати праці працівників Центру встановлюються облдержадміністрацією згідно з типовими структурою та штатами, що затверджуються Державним комітетом у справах сім'ї та молоді України за погодженням з Міністерством фінансів України.

19. Гранична чисельність і фонд оплати праці працівників спеціалізованих служб Центру, створених за рахунок позабюджетних коштів, затверджуються директором Центру за погодженням з облдержадміністрацією й у разі потреби - з особою, що фінансує діяльність відповідної спеціалізованої служби.

20. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах Державного казначейства України, печатку із зображенням Державного Герба України, штамп та бланки із своїми найменуванням і символікою.

21. Центр може бути ліквідований або реорганізований розпорядженням голови облдержадміністрації в порядку, передбаченому законодавством.

____________

 

Текст надано Луганською обласною державною адміністрацією.