ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ЛУГАНСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 08 лютого 2001 року № 63
Про створення обласної Комісії з розгляду питань, пов'язаних з порушенням клопотань до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України
Про створення обласної Комісії з розгляду питань, пов'язаних з порушенням клопотань до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України Розпорядження Луганської обласної державної адміністрації від 8 лютого 2001 року N 63 Зареєстровано в Луганському обласному управлінні юстиції 13 лютого 2001 р. за N 14/502 Відповідно до Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2000 року N 1578 "Питання Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України", та з метою організації роботи щодо порушення клопотань голови облдержадміністрації або голови обласної ради про призначення пенсій особам, які мають особливі заслуги перед Україною: 1. Утворити при обласній держадміністрації обласну Комісію з розгляду питань, пов'язаних з порушенням клопотань до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України (далі - Комісія). 2. Затвердити: 2.1. Положення про обласну Комісію (додається); 2.2. Склад обласної Комісії (додається); 2.3. Порядок подання документів для підготовки клопотання до Комісії при Кабінеті Міністрів України щодо призначення пенсій за особливі заслуги перед Україною (додається). 3. Координацію роботи з цього питання покласти на Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації (Тураєв В. О.). 4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Іванова В. М. Голова обласної держадміністрації | О. С. Єфремов |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 8 лютого 2001 р. N 63 |
ПОЛОЖЕННЯ про обласну Комісію з розгляду питань, пов'язаних з порушенням клопотань до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України 1. Обласна комісія з розгляду питань, пов'язаних з порушенням клопотань до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України (далі - Комісія) є органом, який працює на громадських засадах і керується в своїй роботі Конституцією України, Законом України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", іншими законами України, актами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України та цим Положенням. 2. Основним завданням Комісії є попередній збір документів осіб, які мають право на одержання пенсії за особливі заслуги перед Україною та порушення клопотання голови облдержадміністрації або голови обласної ради щодо призначення пенсій за особливі заслуги, а в разі смерті цих осіб - членам їх сімей. 3. Комісія має право: - одержувати у встановленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій інформацію та документи, необхідні для порушення клопотання до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України; - залучати спеціалістів місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до її компетенції; - скликати в установленому порядку засідання з питань, що належать до її компетенції. 4. Основною формою діяльності Комісії є засідання, які проводяться не рідше одного разу на місяць. 5. Засідання Комісії веде голова Комісії, а в разі його відсутності - один із заступників голови Комісії. 6. Комісія приймає рекомендаційне рішення щодо підтримки клопотання за умови участі в засіданні не менш як 70 відсотків її членів. 7. Рішення Комісії оформляється протоколом. Після прийняття рішення клопотання голови обласної державної адміністрації чи голови обласної ради та витяг з протоколу засідання Комісії надсилається до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України. 8. Як виняток рішення Комісії може бути прийнято без проведення засідання шляхом письмового погодження проекту рішення з членами Комісії. Рішення вважається прийнятим, якщо його схвалено 70 відсотками членів Комісії. 9. Протокол засідання Комісії підписується всіма присутніми членами Комісії. 10. Організаційне забезпечення діяльності Комісії (підготовка документів на розгляд Комісії, оформлення протоколів засідань, витягів з них тощо) здійснюється Головним управлінням праці та соціального захисту населення облдержадміністрації. 11. На розгляд Комісії подаються: 1) проекти клопотання голови облдержадміністрації або голови обласної ради; 2) заява на ім'я голови облдержадміністрації або голови обласної ради; 3) копії документів, що підтверджують особливі заслуги особи; 4) копії документів, що підтверджують трудовий стаж; 5) особовий листок по обліку кадрів; 6) копія довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність - для осіб, визнаних інвалідами; 7) довідка про сімейний стан; 8) довідка про заробітну плату, а якщо особа одержує пенсію, також довідка про її вид та розмір; 9) довідка про розмір пенсії, на яку особа має право відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення". 12. Для розгляду питання щодо порушення клопотання про призначення пенсії членам сім'ї померлої особи, яка мала особливі заслуги, надаються: 1) проекти клопотання голови облдержадміністрації або голови обласної ради; 2) заява на ім'я голови облдержадміністрації або голови обласної ради; 3) копії документів, що підтверджують особливі заслуги померлої особи; 4) копії документів, що підтверджують трудовий стаж померлої особи; 5) копія свідоцтва про смерть; 6) документи, що підтверджують родинні стосунки з померлим (копія свідоцтва про шлюб, копії свідоцтв про народження дітей, рішення суду про встановлення родинних стосунків); 7) довідка про перебування на утриманні померлого; 8) копія довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність особи, щодо якої порушено клопотання, або документ, що підтверджує досягнення нею пенсійного віку; 9) довідка навчального закладу про навчання дітей, братів, сестер і внуків, які досягли 18-річного віку; 10) довідка про вид та розмір пенсії особи, щодо якої порушено клопотання; 11) довідка про розмір пенсії, на яку померла особа мала право відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення". 13. Копії документів, що додаються до клопотання про призначення пенсій за особливі заслуги, засвідчуються в установленому порядку. 14. Документи щодо порушення клопотання про призначення пенсії за особливі заслуги повинні бути розглянуті протягом місяця з дня надходження до Комісії. ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 8 лютого 2001 р. N 63 |
СКЛАД обласної Комісії з розгляду питань, пов'язаних з порушеннями клопотань до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною 1. | Іванов Володимир Михайлович | - заступник голови облдержадміністрації, голова Комісії | 2. | Голенко Валерій Миколайович | - заступник голови обласної ради, заступник голови Комісії (за згодою) | 3. | Тураєв Володимир Олексійович | - начальник Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, заступник голови Комісії | | Члени Комісії: | 4. | Балковий Юрій Іванович | - начальник Головного фінансового управління облдержадміністрації | 5. | Басакін Георгій Михейович | - начальник Головного управління промислової політики облдержадміністрації | 6. | Болотських Михайло Васильович | - начальник Головного управління з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації | 7. | Голубович Михайло Васильович | - начальник управління культури і мистецтв облдержадміністрації | 8. | Запорожець Іван Іванович | - голова правління ТОВ "Колгосп ім. Енгельса" Новопсковського району, депутат обласної ради, Герой України (за згодою) | 9. | Мельников Владислав Юхимович | - голова Федерації профспілок Луганської області (за згодою) | 10. | Надрага Василь Іванович | - начальник Луганського обласного управління Пенсійного фонду України (за згодою) | 11. | Оков Іван Степанович | - директор Державного архіву області | 12. | Омельченко Олексій Петрович | - начальник Головного управління освіти і науки облдержадміністрації | 13. | Павлова Людмила Іванівна | - начальник Луганського обласного управління юстиції (за згодою) | 14. | Челишев Валентин Олександрович | - голова Луганської обласної ради ветеранів України (за згодою) | 15. | Чуланов Микола Михайлович | - заступник начальника УМВС України в Луганській області (за згодою). |
ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядженням Луганської обласної державної адміністрації від 8 лютого 2001 р. N 63 |
ПОРЯДОК подання документів для підготовки клопотання в Комісію при Кабінеті Міністрів України щодо призначення пенсій за особливі заслуги перед Україною Відповідно до Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" особа, яка має право на призначення такої пенсії, повинна подати до управлінь праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад та райдержадміністрацій за місцем проживання: 1) заяву на ім'я голови облдержадміністрації або голови обласної ради; 2) копії документів, що підтверджують особливі заслуги; 3) копії документів, що підтверджують трудовий стаж; 4) особовий листок по обліку кадрів; 5) копію довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність - для осіб, визнаних інвалідами; 6) довідку про сімейний стан; 7) довідку про заробітну плату, а якщо особа одержує пенсію, також довідку про її вид та розмір; 8) довідку про розмір пенсії, на яку особа має право відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення". Управління праці та соціального захисту населення міських рад та райдержадміністрацій на підставі документів заявника зобов'язані прийняти, звірити з оригіналом та засвідчити в установленому порядку підписом начальника управління і печаткою цієї установи відповідні документи. Для розгляду питання щодо порушення клопотання про призначення пенсії членам сім'ї померлої особи, яка мала особливі заслуги, надаються: 1) заява на ім'я голови облдержадміністрації або голови обласної ради; 2) копії документів, що підтверджують особливі заслуги померлої особи; 3) копії документів, що підтверджують трудовий стаж померлої особи; 4) копія свідоцтва про смерть; 5) документи, що підтверджують родинні стосунки з померлим (копія свідоцтва про шлюб, копії свідоцтв про народження дітей, рішення суду, про встановлення родинних стосунків); 6) довідка про перебування на утриманні померлого; 7) копія довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність особи, щодо якої порушено клопотання, або документ, що підтверджує досягнення нею пенсійного віку; 8) довідка навчального закладу про навчання дітей, братів, сестер і внуків, які досягли 18-річного віку; 9) довідка про вид та розмір пенсії особи, щодо якої порушено клопотання; 10) довідка про розмір пенсії, на яку померла особа мала право відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення". Управління праці та соціального захисту населення виконкомів міських рад та райдержадміністрацій подають оформлені документи до Головного управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації. Головне управління праці та соціального захисту населення облдержадміністрації перевіряє документи, готує проекти клопотання на розгляд обласної Комісії. Після прийняття обласною Комісією рішення про підтримку клопотання щодо призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною документи разом з клопотанням голови облдержадміністрації або голови обласної ради надсилаються до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України. Примітка. Пенсіонери, які отримують пенсію в органах соціального захисту населення, подають документи до управління праці та соціального захисту населення за місцем знаходження пенсійної справи. ____________ Електронну копію тексту надано Луганською обласною державною адміністрацією.
|